Noorsbloed - R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[Iets dergelijks was er toch ook met een user die pretendeerde zijn vrouw te hebben verloren en dat er toen een FOK!-actie kwam ofzo?
je wou echte inwendige stokslagen van hem nu je lippen weer normaal zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gezien de DM van user Terecht, als antwoord op een serieuze DM van mij, nomineer ik hem, echt wtf.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
je wou echte inwendige stokslagen van hem nu je lippen weer normaal zijn?
MissJones oid. Met een tweeling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want? Als gestoorde internetuser bekend staan, vind je wel een fijne kwalificatie?![]()
On topic: er was, tien jaar terug of zo, ook een zeer gestoord clubje in POL, onder leiding van ene Lucida (of zoiets). Die zijn toen een eigen forum gaan opzetten en hielden dan de hele dag FOK!POL in de gaten en discussieerden daar dan over. Klinkt saaier dan het was, want volgens mij kregen ze onderling ook weer gedoe en al die conflicten werden echt hun levenswerk. Of beter: obsessie. Ze beschuldigden, dacht ik, o.a. ook Danny van van alles ranzigs.
Oh, en laten we de OUDer niet vergeten die met nepfoto's een overleden kind kwam faken in dat subforum. Volkomen ziek natuurlijk, maar ze heeft het aardig lang vol weten te houden. - weten OUD-users vast meer over te vertellen. Iets dergelijks was er toch ook met een user die pretendeerde zijn vrouw te hebben verloren en dat er toen een FOK!-actie kwam ofzo?
Maargoed, dat zijn wel de grootste gekken, maar tegelijkertijd mensen die na ontmaskering zijn vertrokken. Geen vaste users door de jaren heen.
Miss-Jones. Zie hier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MissJones oid. Met een tweeling.In dezelfde periode als dat een OUD user daadwerkelijk haar eigen tweeling zo verloor.
Ben jij blond?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef Rodulf het volgende:
Ben blij dat ik slechts 1 keer genoemd ben. Gelukkig zien de meeste mensen dat ik een 100 % gezonde Hollandse blonde god ben.
Was maar een grapje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Ben jij blond?![]()
Ik stelde mijn favo fokker altijd met lichtbruin haar voor
omg. Toen woonde Tara hier nog en die kreeg echt de meest bizarre PM's van die userquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
On topic: er was, tien jaar terug of zo, ook een zeer gestoord clubje in POL, onder leiding van ene Lucida (of zoiets).
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ik nomineer de junk die -Hakuna- (vrijwillig) heeft verkracht voor dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Z'n ''woningbouwvereniging'' topics zijn zeker de moeite waard om te lezen![]()
Vorige account FusionFreak heeft de legendarische CBR-topics. Braddie is er niks bij![]()
Hakuna is een 50+er die al jaren in de Wajong zit. Hij is naar eigen zeggen autistisch en kan slecht tegen geluiden van buitenaf. Zo heeft hij o.a. hele zware isolatievloeren aangelegd op z'n flatjeen heeft hij enorme rolluiken voor de ramen.
Hij heeft een bos in de buurt omgedoopt tot ''Hakuna bos'' en daar een vrouw weken lang gestalkt omdat zij daar niet mocht komen volgens hem.
Hakuna houdt van vrouwenkleding en draagt vaak felgekleurde zelfgemaakte meuk. Hij is obsessief bezig met z'n haar, dankzij allemaal ''haarmedicijn'' heeft hij nu een enorme bos lang haar waar menig vrouw jaloers op zou zijn.
Oh en vergeet de schulden niet. Héél veel schulden. Hij kreeg dan ook veel onbegrip als hij weer eens een uniek cd-tje van Ebay kocht voor honderd euro ofzo.
Onlangs is hij nog verkracht, bestolen en bedreigd door een junkie die bij hem in de buurt woont.
Werkelijk, mocht je eens een paar dagen niks te doen hebben; spit z'n PoHi eens door
Ja die herken ik nog! Vroeg me laatst nog af hoe het met hen ging.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:38 schreef Athlon64x het volgende:
Niemand die Meki nog herinnert ?zelden zo hard gelachen om zijn topic's hoewel het vaak meer om dom getroll ging dan daadwerkelijk serieus zijn.
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Heb je de topics toevallig bij de hand?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Z'n ''woningbouwvereniging'' topics zijn zeker de moeite waard om te lezen![]()
Vorige account FusionFreak heeft de legendarische CBR-topics. Braddie is er niks bij![]()
Hakuna is een 50+er die al jaren in de Wajong zit. Hij is naar eigen zeggen autistisch en kan slecht tegen geluiden van buitenaf. Zo heeft hij o.a. hele zware isolatievloeren aangelegd op z'n flatjeen heeft hij enorme rolluiken voor de ramen.
Hij heeft een bos in de buurt omgedoopt tot ''Hakuna bos'' en daar een vrouw weken lang gestalkt omdat zij daar niet mocht komen volgens hem.
Hakuna houdt van vrouwenkleding en draagt vaak felgekleurde zelfgemaakte meuk. Hij is obsessief bezig met z'n haar, dankzij allemaal ''haarmedicijn'' heeft hij nu een enorme bos lang haar waar menig vrouw jaloers op zou zijn.
Oh en vergeet de schulden niet. Héél veel schulden. Hij kreeg dan ook veel onbegrip als hij weer eens een uniek cd-tje van Ebay kocht voor honderd euro ofzo.
Onlangs is hij nog verkracht, bestolen en bedreigd door een junkie die bij hem in de buurt woont.
Werkelijk, mocht je eens een paar dagen niks te doen hebben; spit z'n PoHi eens door
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlastquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Heb je de topics toevallig bij de hand?
En mede-fokker Lambiekje is eindelijk gebanned.
Mja maar denk je dat ie door de psychologische keuring komt die daaraan vasthangt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die tel ik niet mee, dat zijn serieuze issues.
Dat zegt BlueMage ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Transgender zijn is geen ziekteIn ieder geval niet iets waarvoor je afgekeurd moet worden (blijven)
Wat stom! Ik heb de vraag compleet verkeerd gelezen!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar denk je dat ie door de psychologische keuring komt die daaraan vasthangt?
Je mag ze beiden nomineren hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen PausNicolaas en Psy-freak. Beide zijn toch wel serieus gestoorde users. Aangezien PausNicolaas toch al een ban heeft gekregen omdat hij een ban aanvraag heeft gedaan heb ik eigenlijk niet zoveel last meer van hem gedurende de komende 48 uur.
Ik stem op Psy-Freak. Gewoon omdat hij echt serieuze problemen heeft en om de haverklap werkeloos is.
Aangepast!quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Je mag ze beiden nomineren hoorKrijgen ze allebei +1
Misschien als het een "wie is de grootste eikel"-topic wasquote:Op zondag 19 juli 2015 13:00 schreef k_man het volgende:
Ik mis er nog wel een aantal:
- DiegoArmandoMaradona - nog helemaal niet genoemd?
...
RonJeremy heeft iig de grootste.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien als het een "wie is de grootste eikel"-topic was
In deze context is het vervelend/ziekelijk gestoord. Heb je graag dat mensen je zo zien?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:52 schreef Amsanity het volgende:
Wat is de definitie voor gestoord?
Hoe doe je mee?
Kneus, ga ergens anders voor aandacht bedelen.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
3 stemmen voor mij is te weinig denk ik. Kijk maar mijn pohi. Ik hoor in de top 3.
Haaaahaha! Sorry, maar ik moet even laten weten dat ik dit supergrappig vindquote:Op maandag 20 juli 2015 12:34 schreef tong80 het volgende:
Ik lees vaak als antwoord op een post van mij....'Klopt.'
Ik zeg dan 'binnen.' en je hoort er dan niks meer van.
Stoor me dan niet
Kun je het uitleggen? Want ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:40 schreef Smarties_ het volgende:
[..]
Haaaahaha! Sorry, maar ik moet even laten weten dat ik dit supergrappig vind
Je bent sarcastisch, neem ik aan?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Kun je het uitleggen? Want ik snap het niet.
Hij shuffelt te veel met woorden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:31 schreef Erno-BE het volgende:
-Vaatwastablet
-Corehype
-Psy-Freak
-Roadtrip
-NieuweNier
-Erno-BE
Allemaal stuk voor stuk debielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |