De meeste van die OP's in zijn oneliner-topics slaan wel degelijk ergens op. Ik gok dat je of een ander gevoel voor humor hebt dan tong of de referentie naar iets van wat langer geleden niet ziet/kent.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:38 schreef hans1985 het volgende:
tong80.
Hoeveel bagger die vent nu al jarenlang post.
Meestal domme topic titels die de inhoud niet raken, rare posts en vaak heel kort.

Hakuna Matata!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik stem trouwens ook voor -Hakuna-. Gezien die quote in dit topic en die rare foto's in US, heb ik het altijd een rare gozer/wijf gevonden. Wat is eigenlijk het verhaal achter hem of haar?

Z'n ''woningbouwvereniging'' topics zijn zeker de moeite waard om te lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik stem trouwens ook voor -Hakuna-. Gezien die quote in dit topic en die rare foto's in US, heb ik het altijd een rare gozer/wijf gevonden. Wat is eigenlijk het verhaal achter hem of haar?

Ja dat las ik laatst ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Het Hakunabos is overigens gewoon het Sigranobos in Heerlen. Mijn ex heeft -Hakuna- wel een paar keer IRL gespot op o.a. Pinkpop en in de supermarkt.

Ach ja, hij lijkt ten minste wel *oprecht* gelukkig in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja dat las ik laatst ook![]()
Prachtig hoe zo'n volwassen man zo in z'n eigen wereldje kan leven.

Als de hele wereld rekening houdt met hém, ja dan is het vast een gelukkig manquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, hij lijkt ten minste wel *oprecht* gelukkig in zijn eigen wereldje.

Wacht, bedoel je nou dat hij een kloon is van FusionFreak?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Z'n ''woningbouwvereniging'' topics zijn zeker de moeite waard om te lezen![]()
Vorige account FusionFreak heeft de legendarische CBR-topics. Braddie is er niks bij![]()
Hakuna is een 50+er die al jaren in de Wajong zit. Hij is naar eigen zeggen autistisch en kan slecht tegen geluiden van buitenaf. Zo heeft hij o.a. hele zware isolatievloeren aangelegd op z'n flatjeen heeft hij enorme rolluiken voor de ramen.
Hij heeft een bos in de buurt omgedoopt tot ''Hakuna bos'' en daar een vrouw weken lang gestalkt omdat zij daar niet mocht komen volgens hem.
Hakuna houdt van vrouwenkleding en draagt vaak felgekleurde zelfgemaakte meuk. Hij is obsessief bezig met z'n haar, dankzij allemaal ''haarmedicijn'' heeft hij nu een enorme bos lang haar waar menig vrouw jaloers op zou zijn.
Oh en vergeet de schulden niet. Héél veel schulden. Hij kreeg dan ook veel onbegrip als hij weer eens een uniek cd-tje van Ebay kocht voor honderd euro ofzo.
Onlangs is hij nog verkracht, bestolen en bedreigd door een junkie die bij hem in de buurt woont.
Werkelijk, mocht je eens een paar dagen niks te doen hebben; spit z'n PoHi eens door

Braddie is ook terug btw, onder z'n Braddie account.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als de hele wereld rekening houdt met hém, ja dan is het vast een gelukkig man

Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wacht, bedoel je nou dat hij een kloon is van FusionFreak?En nu ik je post heb gelezen, weet ik eindelijk wat die zogenaamde Hakunabos eigenlijk is.
Maar woorden schieten tekort nu.
Fuck yes! Die gaat in m'n favorietenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie is ook terug btw, onder z'n Braddie account.

Mooi topic was dat ja, in FB.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaHij wou graag een andere nickname, zodat hij niet meer werd geassocieerd met ''Fusionfreak.'' Maar vervolgens wou hij z'n PoHi wél meenemen en heeft hij later nog een topic geopend dat het gelukt was dat z'n nick veranderd was
[..]
Fuck yes! Die gaat in m'n favorieten

Jezus ...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaHij wou graag een andere nickname, zodat hij niet meer werd geassocieerd met ''Fusionfreak.'' Maar vervolgens wou hij z'n PoHi wél meenemen en heeft hij later nog een topic geopend dat het gelukt was dat z'n nick veranderd was
[..]
Fuck yes! Die gaat in m'n favorieten

Ja doei, ik ga die topics vol meuk niet doorlezenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi topic was dat ja, in FB.
Braddie post veelal nog in KLB SC.

Terechte nominatie idd. Wát een kansloos volk. Was er niet ook zo'n user, een volwassen en getrouwde man die meerdere kinderen had, die op een vrij vergaande manier op jonge meisjes zat te creepen via FoBo en US? hethupt ofzo heette die.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:41 schreef mtchel112 het volgende:
Kunnen er ook groepen worden gekozen? Ik vind de groep jongens/mannen die in US meisjes proberen te versieren altijd zo zielig
"Wauw mooion fotto jy ben echt knap"

Zal ik dan Niemand nomineren?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
Dit is echt een schandalig topic
Niemand heeft mijn naam genoemd

Als dat waar is:quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Terechte nominatie idd. Wát een kansloos volk. Was er niet ook zo'n user, een volwassen en getrouwde man die meerdere kinderen had, die op een vrij vergaande manier op jonge meisjes zat te creepen via FoBo en US? hethupt ofzo heette die.

Nee. Kies de gekste uit of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:41 schreef mtchel112 het volgende:
Kunnen er ook groepen worden gekozen? Ik vind de groep jongens/mannen die in US meisjes proberen te versieren altijd zo zielig
"Wauw mooion fotto jy ben echt knap"

SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.

Ja, maar ze had meerdere namen. Waarom was ze gestoord eigenlijk? Ik kan het mij niet eens herinneren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
1 Hakuna
2 Iwanius
3 Help me even: vrouwtjeTheelepel od, heette ze ook niet Marjolein of zo? is wel een FOK!-generatie terug.

Jaaa, wat was nou het verhaal... Volgens mij was ze echt van het padje af. Kind uit huis geplaatst, vreemde relaties, dan weer religieus fanatiek. Never a dull moment.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ze had meerdere namen. Waarom was ze gestoord eigenlijk? Ik kan het mij niet eens herinneren.

FusionFreakquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Toekito het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hakuna niet voor me kan halen?

Niet? Haargroeimiddel, zelfgenaaide dameskleding, CBR-struggles, gaat er nog geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Toekito het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hakuna niet voor me kan halen?

Mien dobbelsteen , vrouwtje theelepel , ria reetveter allemaal dezelfde user.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
3 Help me even: vrouwtjeTheelepel od, heette ze ook niet Marjolein of zo? is wel een FOK!-generatie terug.

Oh ja. Deed zich jonger voor dan hij eigenlijk was en heeft zo meerdere vrouwen het bed in geluld volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Terechte nominatie idd. Wát een kansloos volk. Was er niet ook zo'n user, een volwassen en getrouwde man die meerdere kinderen had, die op een vrij vergaande manier op jonge meisjes zat te creepen via FoBo en US? hethupt ofzo heette die.

Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet al weet ik niet wat ik daar van moet denken.

quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.

Halve punt erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou met het eeuwig verkeerd worden begrepen. Ik vraag me oprecht iets af, 'hoe zou zoiets werken' en weer wordt het verkeerd opgevat (story of my life).

Ik kan anders ook wel een betoogje afsteken over die zelfgeilerige UI, het narcisme dat de dubbele naam in de username uitstraalt en dan ook nog het bouwjaar er achter plaatsen. Alsof ze daarmee wil zeggen: ik ben vruchtbaar jongens!quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Vooral doorzeuren over dat je niet genoemd wordt, nog wat 'dat heb/doe ik ook'-posts erbij in topics over raar gedrag, dan maak je misschien een kans.

Hoe is het met je schaamlippenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gezien de DM van user Terecht, als antwoord op een serieuze DM van mij, nomineer ik hem, echt wtf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |