Half borderline? Die vent is echt full blown psycho.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Lambiekje, want die is echt half borderline psychotisch, en op een nare manier.
Oja die eerste gast had een buik-fetisj toch ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:40 schreef broccoli. het volgende:
Had ik FokR en Salmannassar (oid) al genomineerd?
Eerste heeft me maandenlang lastiggevallen en zich anders voorgedaan, alleen maar omdat hij een foto van mn buik wilde
navelfetisjquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:52 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oja die eerste gast had een buik-fetisj toch ofzo?
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambiekje en -Hakuna-, onze forumgekkies
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef Messina het volgende:
Aantal stemmen - User
17 - Lambiekje
17 - -Hakuna-/Fusionfreak
13 - Iwanius
9 - El_Matador
8 - badtripbob
8 - Ouder1
8 - Tingo
8 - tong80
6 - chronocrypto
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
4 - Brummetje_
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - BaajGuardian
3 - DiegoArmandoMaradona
3 - SynthercellWel erg als je zo bovenaan staat. En niet zomaar, maar met verve. Je zou je bijna zelf aan gaan melden in Ermelo.SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambiekje en -Hakuna-, onze forumgekkies
Zo gek als een deur. Schizofreen is er nog normaal bij.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Ik denk dat nummer 1 daar wel een paar keer op bezoek is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wel erg als je zo bovenaan staat. En niet zomaar, maar met verve. Je zou je bijna zelf aan gaan melden in Ermelo.
Zo gek als een deur. Schizofreen is er nog normaal bij.![]()
Dat heb ik al met mezelf, die hier tegenover me zit.quote:
Gelukkig! Ik ben niet gek, ik ben een locomokipkachel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik al met mezelf, die hier tegenover me zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |