Jaaa, wat was nou het verhaal... Volgens mij was ze echt van het padje af. Kind uit huis geplaatst, vreemde relaties, dan weer religieus fanatiek. Never a dull moment.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ze had meerdere namen. Waarom was ze gestoord eigenlijk? Ik kan het mij niet eens herinneren.

FusionFreakquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Toekito het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hakuna niet voor me kan halen?

Niet? Haargroeimiddel, zelfgenaaide dameskleding, CBR-struggles, gaat er nog geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Toekito het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hakuna niet voor me kan halen?

Mien dobbelsteen , vrouwtje theelepel , ria reetveter allemaal dezelfde user.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
3 Help me even: vrouwtjeTheelepel od, heette ze ook niet Marjolein of zo? is wel een FOK!-generatie terug.

Oh ja. Deed zich jonger voor dan hij eigenlijk was en heeft zo meerdere vrouwen het bed in geluld volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Terechte nominatie idd. Wát een kansloos volk. Was er niet ook zo'n user, een volwassen en getrouwde man die meerdere kinderen had, die op een vrij vergaande manier op jonge meisjes zat te creepen via FoBo en US? hethupt ofzo heette die.

Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet al weet ik niet wat ik daar van moet denken.

quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.

Halve punt erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou met het eeuwig verkeerd worden begrepen. Ik vraag me oprecht iets af, 'hoe zou zoiets werken' en weer wordt het verkeerd opgevat (story of my life).

Ik kan anders ook wel een betoogje afsteken over die zelfgeilerige UI, het narcisme dat de dubbele naam in de username uitstraalt en dan ook nog het bouwjaar er achter plaatsen. Alsof ze daarmee wil zeggen: ik ben vruchtbaar jongens!quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Vooral doorzeuren over dat je niet genoemd wordt, nog wat 'dat heb/doe ik ook'-posts erbij in topics over raar gedrag, dan maak je misschien een kans.

Hoe is het met je schaamlippenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gezien de DM van user Terecht, als antwoord op een serieuze DM van mij, nomineer ik hem, echt wtf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |