Oh ja. Deed zich jonger voor dan hij eigenlijk was en heeft zo meerdere vrouwen het bed in geluld volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Terechte nominatie idd. Wát een kansloos volk. Was er niet ook zo'n user, een volwassen en getrouwde man die meerdere kinderen had, die op een vrij vergaande manier op jonge meisjes zat te creepen via FoBo en US? hethupt ofzo heette die.
Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet al weet ik niet wat ik daar van moet denken.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Door het er telkens over te hebben, haal je de verdenking op de hals een aandachtstekort te hebben. De juiste remedie hiervoor is 137 stokslagen. Inwendig.
Halve punt erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou met het eeuwig verkeerd worden begrepen. Ik vraag me oprecht iets af, 'hoe zou zoiets werken' en weer wordt het verkeerd opgevat (story of my life).
Ik kan anders ook wel een betoogje afsteken over die zelfgeilerige UI, het narcisme dat de dubbele naam in de username uitstraalt en dan ook nog het bouwjaar er achter plaatsen. Alsof ze daarmee wil zeggen: ik ben vruchtbaar jongens!quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Vooral doorzeuren over dat je niet genoemd wordt, nog wat 'dat heb/doe ik ook'-posts erbij in topics over raar gedrag, dan maak je misschien een kans.
Hoe is het met je schaamlippenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gezien de DM van user Terecht, als antwoord op een serieuze DM van mij, nomineer ik hem, echt wtf.![]()
Ik moet zeggen, dat was de beste DM die ik in tijden heb verstuurd. Humor, drama, melancholie, de zinloosheid van het leven; alles zat er in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gezien de DM van user Terecht, als antwoord op een serieuze DM van mij, nomineer ik hem, echt wtf.![]()
Want? Als gestoorde internetuser bekend staan, vind je wel een fijne kwalificatie?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben er nog niet over uit, als je niet genoemd wordt, moet je dat dan als compliment opvatten (mensen vinden je immers niet gestoord) of juist als 'belediging' (misschien ben je zo saai dat je niet in eens in hun hoofd opkomt)?
Noorsbloed - R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[Iets dergelijks was er toch ook met een user die pretendeerde zijn vrouw te hebben verloren en dat er toen een FOK!-actie kwam ofzo?
je wou echte inwendige stokslagen van hem nu je lippen weer normaal zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
je wou echte inwendige stokslagen van hem nu je lippen weer normaal zijn?
MissJones oid. Met een tweeling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want? Als gestoorde internetuser bekend staan, vind je wel een fijne kwalificatie?![]()
On topic: er was, tien jaar terug of zo, ook een zeer gestoord clubje in POL, onder leiding van ene Lucida (of zoiets). Die zijn toen een eigen forum gaan opzetten en hielden dan de hele dag FOK!POL in de gaten en discussieerden daar dan over. Klinkt saaier dan het was, want volgens mij kregen ze onderling ook weer gedoe en al die conflicten werden echt hun levenswerk. Of beter: obsessie. Ze beschuldigden, dacht ik, o.a. ook Danny van van alles ranzigs.
Oh, en laten we de OUDer niet vergeten die met nepfoto's een overleden kind kwam faken in dat subforum. Volkomen ziek natuurlijk, maar ze heeft het aardig lang vol weten te houden. - weten OUD-users vast meer over te vertellen. Iets dergelijks was er toch ook met een user die pretendeerde zijn vrouw te hebben verloren en dat er toen een FOK!-actie kwam ofzo?
Maargoed, dat zijn wel de grootste gekken, maar tegelijkertijd mensen die na ontmaskering zijn vertrokken. Geen vaste users door de jaren heen.
Miss-Jones. Zie hier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MissJones oid. Met een tweeling.In dezelfde periode als dat een OUD user daadwerkelijk haar eigen tweeling zo verloor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |