twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:41:06@GutterFM ik ga nu monteren reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
Door de hitte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb heel de dag al koppijn man. Schijt.
Oh, voor mij wel. Verliefd op dat ding. Can't live without. Zomerquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nah niet nodig voor een paar warme dagen
Die heeft ons, voor jij kwam al plezier genoeg gebracht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet. Die rooie heeft ons teleurgesteld.
Ik houd van de zomer, alleen niet in Nederland. Vind 20-25 graden hier perfect, in het buitenland (dus echt veel verder naar het zuiden) is 30+ primaquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, voor mij wel. Verliefd op dat ding. Can't live without. Zomer. Hitte
![]()
![]()
.
Oh ja. Bummer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heeft ons, voor jij kwam al plezier genoeg gebracht.
Nou, doe mij maar herfst en winter. Vroeg donker, lekker koel. Gezellig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik houd van de zomer, alleen niet in Nederland. Vind 20-25 graden hier perfect, in het buitenland (dus echt veel verder naar het zuiden) is 30+ prima
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar herfst en winter. Vroeg donker, lekker koel. Gezellig.
Hoi!quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Ik ga pitten trouwens, adios.
Yup. Terecht zoals ik het begrijp, maar toen was ik nog niet gearriveerd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja. De OP is trouwens wel veranderd.
Volgende keer eerder op het feestje komen dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup. Terecht zoals ik het begrijp, maar toen was ik nog niet gearriveerd.
Ja, Fokker89. Ik ben meestal 's nachts pas online. Ik heb nu een vaste baan in plaats van een freelance baan, dus nu kan ik eerder online zijn. Yay!quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer eerder op het feestje komen dus.
Ze eten rond half 11, dus rond 11 uur begint het feest wel
Omdat ik een uitzendbaan heb ipv een vaste baan, dus hoef ik zo'n 20 dagen per week niet te werkenquote:
Supernice.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ik een uitzendbaan heb ipv een vaste baan, dus hoef ik zo'n 20 dagen per week niet te werken
Ja, maar na een tijdje wil je echt wel werken hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:37 schreef Grunge. het volgende:
Niet werken is de bomb, de Romeinen werkten ook niet. De 'hoge heren' bedoel ik. Die lazen boeken en deden obscene dingen. Love it!
Ondertussen ben ik een ambtenaartje. Oké.
Waarom? Er staan geen quotes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie moeten maar even met elkaar DMen
Ik niet, maar ik ben dan ook een behoorlijk kluizenaarstype.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wil je echt wel werken hoor.
Okéquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat je wel interesse hebt om af en toe stukjes voor de frontpage te schrijven.
Fijn. Doe ik graag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi. Is die man ook weer een beetje blij.
En weet je wat ik nu op de radio hoor: Ik voel me sexy als ik dans. Dat is nu zeker van toepassing, zo schaars gekleedquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje de boel de boel laten.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En weet je wat ik nu op de radio hoor: Ik voel me sexy als ik dans. Dat is nu zeker van toepassing, zo schaars gekleed
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je van niets weet, we hebben je heus wel gezien op de livestream.
Ik heb dit nou al meerdere malen gelezen maar kan er echt geen kaas van maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:17 schreef Karina het volgende:
Je hoeft in principe niets te doen wat niet in je contract staat als het te zwaar/te moeilijk is en als er andere werknemers zijn die deze taken kunnen verrichten. En als je het toch moet doen mag het niet langer dan 6 maanden duren.
(denk ik)
/jip en janneke
Heb je dit gesprek echt gevoerd met een agent?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
had ook nog het volgende goede gesprek met oom agent toen ik ging werken
oom agent: hallooooooow chef! waarom liggen we niet in bed?
sp3c: ik ben uw chef niet wachtmeester (weet ik veel wat die rangen betekenen)
oom agent: waarom ligt u niet in bed?
sp3c: kan niet slapen vanwege dat malle helikoptertje van jullie
oom agent: MAL??
sp3c: ja mal ... kutherrie
- awkward silence
sp3c: was geen 105 of wel?
oom agent: geef nu maar antwoord
sp3c: ik houd niet van mannen
oom agent:
sp3c: waarom we niet in bed liggen?
oom agent: ID kaart?
- voorspelbaar einde
kutmensen
Goed verhaal sp3c.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
- awkward silence
oom agent:
- voorspelbaar einde
kutmensen
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
- awkward silence
oom agent:
- voorspelbaar einde
kutmensen
regelmatig, 1 keer moest ik mee naar het bureauquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Super raar. Jij gaat naar werk en dan vragen ze je wat je op straat doet?
die maken niet zo'n pokkeherriequote:
Nah serieus? Moest je gewoon mee of deed je bijdehand ofzo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
regelmatig, 1 keer moest ik mee naar het bureau
zou ik ook doenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Doet de Haagse politie aan racial profiling sp3c?
Ik heb mijn kapmes al klaar liggen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
- awkward silence
oom agent:
- voorspelbaar einde
kutmensen
toen niet, toen stonden er gewoon ineens 3 busjes naast me en werd ik in de boeien geslagenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah serieus? Moest je gewoon mee of deed je bijdehand ofzo?
korte broek + new york rangers jerseyquote:
extra dikke streepquote:
Je hebt toch wel een klacht ingediend?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen niet, toen stonden er gewoon ineens 3 busjes naast me en werd ik in de boeien geslagen
mocht ik smiddags weer naar buiten
volgens mij nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een klacht ingediend?
Dat kennen ze niet bij de polies. Maar 1 streep is gewoon een agent in opleiding ..quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
extra dikke streep
ik dacht wachtmeester
Dat wel. Heb je excuses gehad?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij niet
advocaat heeft wel vergoeding ervoor geregeld want tijd = geld
en ik heb de rechercheur mijn baas laten uitleggen waarom ik er niet was
Thanks! Toch jij weer die het in de gaten hebt hequote:Op donderdag 2 juli 2015 07:58 schreef Disana het volgende:
Frutsel, gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Thanks AnnouMous!quote:
Thanks Kaartjequote:
Thanks Temmiequote:
Nou bedankt Specu! Al val ik meer op brunettesquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd Frutsel!
Deze OP is voor jou.
Thanks Yasje!quote:
Heel erg bedankt Meneer Mani 89quote:
Thankseflats Peunage!quote:
Thanks Yoki!quote:
ja maar de zaak moest eerst geseponeerd worden dus dat duurde nog ffquote:
Vind het echt bizar dat ze je mee namen. Zeiden ze ook waarom?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar de zaak moest eerst geseponeerd worden dus dat duurde nog ff
'u bent aangehouden vanwege uw uiterlijk'quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het echt bizar dat ze je mee namen. Zeiden ze ook waarom?
Wtf...quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
'u bent aangehouden vanwege uw uiterlijk'
letterlijke tekst, dat vond het advocaatje wel leuk!
volgens de rechercheur was er een inbraak ofzo en is mijn signalement zogenaamd doorgegeven
als het signalement een donkere jongen met korte broek en ijshockeyshirt (#11 obviously) was dan heb ik het gewoon gedaan denk ik
mij nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf...
Maar het komt vaker voor dus?
Gahahah ja geld zou ik ook aannemen jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
mij niet
ik gok dat de jongens het gewoon verkeerd hebben uitgelegd maar ik heb de centjes toch aangenomen
Veel gekregen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
mij niet
ik gok dat de jongens het gewoon verkeerd hebben uitgelegd maar ik heb de centjes toch aangenomen
aardig bedrag, niet genoeg om het een wekelijks dingetje te maken maar een stuk meer dan de baas voor mijn aanwezigheid over heeftquote:
Ik ga vannacht ook op pad in woonwijkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
aardig bedrag, niet genoeg om het een wekelijks dingetje te maken maar een stuk meer dan de baas voor mijn aanwezigheid over heeft
nee je krijgt het niet handje contantjequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben ook een keer mee genomen naar mijn mening onterecht maar kreeg geen geld hoor
Hebben ze mij nooit gevraagd. Ze wezen mij niet eens op mijn belletje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je krijgt het niet handje contantje
als ze vragen of je een advocaat wil dan moet je ja zeggen, dan regelt hij het als hij het ziet zitten
het ligt aan de misdaad waar je van verdacht wordt, moet in een bepaalde categorie vallenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben ze mij nooit gevraagd. Ze wezen mij niet eens op mijn belletje.
Ik wacht wel even tot het wat koeler is. met deze hitte in de cel zitten lijkt me geen pretje. Of zouden ze airco hebben? Dan is het sowieso een goede optiequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga vannacht ook op pad in woonwijken
Ik heb toen geen airco gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot het wat koeler is. met deze hitte in de cel zitten lijkt me geen pretje. Of zouden ze airco hebben? Dan is het sowieso een goede optie
Er lag nog wel een halve boterham met kaas en half bekertje met koffie. Dus er was wel wat te snackenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:09 schreef Karina het volgende:
Ow ik ben een beetje wereldvreemd dus blijkbaar.
De andere helft ging naar je buurman zeker. Ook daar bezuinigingen dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er lag nog wel een halve boterham met kaas en half bekertje met koffie. Dus er was wel wat te snacken
Nee dat was van de vorige gast. Ik vroeg ook om een kamer met zeezicht. Vonden ze maar een rare vraag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De andere helft ging naar je buurman zeker. Ook daar bezuinigingen dus.
Takquote:
Ook geen minibar zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat was van de vorige gast. Ik vroeg ook om een kamer met zeezicht. Vonden ze maar een rare vraag.
Terechte vraag lijkt me hoor. In Scheveningen hebben ze vast kamers met zeezicht lijkt me.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat was van de vorige gast. Ik vroeg ook om een kamer met zeezicht. Vonden ze maar een rare vraag.
Das niet zo erg, ik loop toch graag op blote voeten. Heb je wel de zeepjes uit de badkamer meegejatquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes, had wel een eigen 'badkamer'. Schoenen moesten uit maar kreeg geen pantoffels?
Die lagen er niet, ze hadden het ineens ook zo druk dus denk dat housekeeping geen tijd had om de kamers schoon te maken. Ze waren ineens volgeboekt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das niet zo erg, ik loop toch graag op blote voeten. Heb je wel de zeepjes uit de badkamer meegejat
Hmm, slechte servicequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die lagen er niet, ze hadden het ineens ook zo druk dus denk dat housekeeping geen tijd had om de kamers schoon te maken. Ze waren ineens volgeboekt.
Het is hier binnen 28 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:29 schreef Mani89 het volgende:
24 graden hier aan de kust dankzij de zeebries, wat een opluchting.
Beneden 27 en boven alweer 32quote:
Tuurlijk niet, sta in de winkelquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hangen de kwarktassen ook lekker buiten?
Spannend dit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet
27,5quote:
Zit je ook in Limburg?quote:
Volgens mij is het zelfs voor de muggen te heet, ik heb er nog geen eentje gezien. Alleen net wel een hooiwagen.quote:
Dat idee heb ik ook ja, van het weekend werd ik nog lekgeprikt maar sinds het echt warm is heb ik er geen een meer gezienquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs voor de muggen te heet, ik heb er nog geen eentje gezien. Alleen net wel een hooiwagen.
Yup, dicht bij weerstation Ell (zie buienrader)quote:
Lekker warm daarquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Yup, dicht bij weerstation Ell (zie buienrader)
Hier binnen in huis 25 trouwens
De warmte of de feels dit keer?quote:
Klinkt als een liedje van Bluf.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zal het nu heerlijk zijn aan de Zeeuwse kust.
Oh bij Weert, lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Yup, dicht bij weerstation Ell (zie buienrader)
Hier binnen in huis 25 trouwens
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
De minimumtemperatuur van vandaag (21,6 graden) is precies even hoog als de maximumtemperatuur op 2 juli 2014.
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
Hier staat zelfs 38,3quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 14:57:46BREAKING: hoogste juli-temperatuur ooit gemeten in ons land. Maastricht komt door met: 37,3 C (record was 37,1, zomer 2006 Westdorpe) reageer retweet
Wat ben je toch empathisch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Het is hier heerlijk in de tuin, 23 graden met een koel briesje. Ik heb medelijden met de oostelijke helft van het land.
Bedankt voor je steun.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Het is hier heerlijk in de tuin, 23 graden met een koel briesje. Ik heb medelijden met de oostelijke helft van het land.
Tijd voor weer een meet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn allemaal van harte welkom in mijn tuin hoor!
Ik was trouwens in Delft nog gewoon lichtelijk verbrand, en het was de hele dag bewolkt. 6 uur lang buiten zijn is gewoon niet goed voor mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het hier ook wel meevallen eigenlijk, maar dat is omdat ik mijn broekje heb uitgedaan.
Dan maar bij de Sassenheimse bowlingbaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was trouwens in Delft nog gewoon lichtelijk verbrand, en het was de hele dag bewolkt. 6 uur lang buiten zijn is gewoon niet goed voor mij.
Nou wat een fantastisch plan Johannes!quote:
Wel met sluizen in de goot, anders is het allemaal veel te moeilijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan maar bij de Sassenheimse bowlingbaan.
Tja.. waarom geen honden maar wel andere dieren?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)even-met-honden.html
Er is ook goed nieuws uit Maastricht.
Landklimaatquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Wow wtf. In het oosten is het 12 graden meer dan hier
Lekker zo rond de 25 graden hier, perfectos
Gaat niet regenen vandaag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Straks ook nog onweer/regen rond een uur of 8/9, lekker afkoelen
Laffing out loud.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
Peter R. de Vries vindt weekblad Privé geen geloofwaardig medium.
Joh Peter zou je denken
Gras is groenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
Joh Peter zou je denken
Is dat je lichaamstemperatuur?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
37,3 hier als je snapt wat ik bedoel![]()
.
Dat weet ik ook niet, maar het is in elk geval goed dat er over wordt nagedacht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja.. waarom geen honden maar wel andere dieren?
Hey Karina, ik ga zo een biertje drinken op het terras.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef Karina het volgende:
Wat is dan die 37,3?
Ik doe gewoon alsof ik gek ben
Natuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Karina, ik ga zo een biertje drinken op het terras.
Ga jij dat ook doen?
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef Tem het volgende:
Kan iemand nog een keer de temperatuur uit een of ander gat van dit land posten?
Bedankt, je bent een voorbeeldusert.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
Oosterbierum
donderdag 16:00
Overwegend bewolkt
26 graden.
Met een pak wijn hoop ik dan tenminste?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh.
Ik zit lekker op balkon. Of zat, zit nu even binnen.
Wat dacht je van de temperatuur in Stadskanaal?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef Tem het volgende:
Kan iemand nog een keer de temperatuur uit een of ander gat van dit land posten?
Vuige inlikker dat het isquote:
Nee niet eens. Met een fles water.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met een pak wijn hoop ik dan tenminste?
Ga je straks ook aan de gefrituurde kip en Fernandes?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb inmiddels bijna een hele watermeloen op.
Nu heb ik niet meer
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je straks ook aan de gefrituurde kip en Fernandes?
#vooroordelen
Fernandes vind ik redelijk goor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je straks ook aan de gefrituurde kip en Fernandes?
#vooroordelen
Warmer dan Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:53 schreef Tem het volgende:
Ik ga naar Utrecht. Kijken hoe warm het daar is.
Ga je vanavond toch gewoon meerellen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik begin wel een beetje te verkleuren.
Hoop dat het door de zon komt, en niet door de watermeloen
Nee, ben bang dat ik dan Anita of Dorien raak met een steen. Dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je vanavond toch gewoon meerellen?
What's next? Gerard Joling vermoedt dat Gordon homo is - ??quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
Joh Peter zou je denken
Ja dat wel, met watermeloen en kip is weinig mis.quote:
Waarom moeten we dat niet willen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ben bang dat ik dan Anita of Dorien raak met een steen. Dat moeten we niet willen.
Dan kan je lekker in je hangmat liggen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan hebben wij geen live-updates meer.
Ik zit ook aan de meloen, Galia om precies te zijn. Lekker sappigquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb inmiddels bijna een hele watermeloen op.
Nu heb ik niet meer
Knaker dat zijn pas zoete meloenen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de meloen, Galia om precies te zijn. Lekker sappig![]()
[ afbeelding ]
Dat is lekker met parmaham.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de meloen, Galia om precies te zijn. Lekker sappig![]()
[ afbeelding ]
Het is meer zo van: kijk mij subtiel een boek op de foto zetten zodat het lijkt alsof ik veel lees.quote:
Van Waaghals gekregen, die houdt van hooggeletterde vrouwen.quote:
Voor de goeie gesprekken zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van Waaghals gekregen, die houdt van hooggeletterde vrouwen.
Niet echt, maar bedankt voor de tip, Fokker.quote:
Dat is een pompoen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin kwam ook met van die tropische rommel aan vanmiddag. Soort oranje meloen.
Precies, nachtenvullend.quote:
Waaghals van de goede foto-onderschriften?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van Waaghals gekregen, die houdt van hooggeletterde vrouwen.
Cantaloupequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin kwam ook met van die tropische rommel aan vanmiddag. Soort oranje meloen.
Die ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waaghals van de goede foto-onderschriften?
Is wel zuur zeker, die?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent ook een meloen. Eentje met stekels.
[ afbeelding ]
Precies Takkie, jij weet het gewoon.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cantaloupe
Die gele in de vorm van een rugbybal zijn het zoetst
Honingmeloen
Die vrolijke frans, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waaghals van de goede foto-onderschriften?
Ja, en dus ook bier.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef YokiKater het volgende:
Ha, fucking briljant! Ik heb net even mijn eigen bankrekening gehacked![]()
Kan ik toch ff eten bestellen zonder dat ik mijn pinpas heb (want die ligt bij mijn ouders zodat ik niet teveel geld uitgeef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |