twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:41:06@GutterFM ik ga nu monteren reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
Door de hitte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb heel de dag al koppijn man. Schijt.
Oh, voor mij wel. Verliefd op dat ding. Can't live without. Zomerquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nah niet nodig voor een paar warme dagen
Die heeft ons, voor jij kwam al plezier genoeg gebracht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet. Die rooie heeft ons teleurgesteld.
Ik houd van de zomer, alleen niet in Nederland. Vind 20-25 graden hier perfect, in het buitenland (dus echt veel verder naar het zuiden) is 30+ primaquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, voor mij wel. Verliefd op dat ding. Can't live without. Zomer. Hitte
![]()
![]()
.
Oh ja. Bummer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heeft ons, voor jij kwam al plezier genoeg gebracht.
Nou, doe mij maar herfst en winter. Vroeg donker, lekker koel. Gezellig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik houd van de zomer, alleen niet in Nederland. Vind 20-25 graden hier perfect, in het buitenland (dus echt veel verder naar het zuiden) is 30+ prima
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar herfst en winter. Vroeg donker, lekker koel. Gezellig.
Hoi!quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Ik ga pitten trouwens, adios.
Yup. Terecht zoals ik het begrijp, maar toen was ik nog niet gearriveerd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja. De OP is trouwens wel veranderd.
Volgende keer eerder op het feestje komen dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup. Terecht zoals ik het begrijp, maar toen was ik nog niet gearriveerd.
Ja, Fokker89. Ik ben meestal 's nachts pas online. Ik heb nu een vaste baan in plaats van een freelance baan, dus nu kan ik eerder online zijn. Yay!quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer eerder op het feestje komen dus.
Ze eten rond half 11, dus rond 11 uur begint het feest wel
Omdat ik een uitzendbaan heb ipv een vaste baan, dus hoef ik zo'n 20 dagen per week niet te werkenquote:
Supernice.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ik een uitzendbaan heb ipv een vaste baan, dus hoef ik zo'n 20 dagen per week niet te werken
Ja, maar na een tijdje wil je echt wel werken hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:37 schreef Grunge. het volgende:
Niet werken is de bomb, de Romeinen werkten ook niet. De 'hoge heren' bedoel ik. Die lazen boeken en deden obscene dingen. Love it!
Ondertussen ben ik een ambtenaartje. Oké.
Waarom? Er staan geen quotes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie moeten maar even met elkaar DMen
Ik niet, maar ik ben dan ook een behoorlijk kluizenaarstype.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wil je echt wel werken hoor.
Okéquote:Op donderdag 2 juli 2015 05:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat je wel interesse hebt om af en toe stukjes voor de frontpage te schrijven.
Fijn. Doe ik graag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 05:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi. Is die man ook weer een beetje blij.
En weet je wat ik nu op de radio hoor: Ik voel me sexy als ik dans. Dat is nu zeker van toepassing, zo schaars gekleedquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje de boel de boel laten.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En weet je wat ik nu op de radio hoor: Ik voel me sexy als ik dans. Dat is nu zeker van toepassing, zo schaars gekleed
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je van niets weet, we hebben je heus wel gezien op de livestream.
Ik heb dit nou al meerdere malen gelezen maar kan er echt geen kaas van maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:17 schreef Karina het volgende:
Je hoeft in principe niets te doen wat niet in je contract staat als het te zwaar/te moeilijk is en als er andere werknemers zijn die deze taken kunnen verrichten. En als je het toch moet doen mag het niet langer dan 6 maanden duren.
(denk ik)
/jip en janneke
Heb je dit gesprek echt gevoerd met een agent?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
had ook nog het volgende goede gesprek met oom agent toen ik ging werken
oom agent: hallooooooow chef! waarom liggen we niet in bed?
sp3c: ik ben uw chef niet wachtmeester (weet ik veel wat die rangen betekenen)
oom agent: waarom ligt u niet in bed?
sp3c: kan niet slapen vanwege dat malle helikoptertje van jullie
oom agent: MAL??
sp3c: ja mal ... kutherrie
- awkward silence
sp3c: was geen 105 of wel?
oom agent: geef nu maar antwoord
sp3c: ik houd niet van mannen
oom agent:
sp3c: waarom we niet in bed liggen?
oom agent: ID kaart?
- voorspelbaar einde
kutmensen
Goed verhaal sp3c.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
- awkward silence
oom agent:
- voorspelbaar einde
kutmensen
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef sp3c het volgende:
- awkward silence
oom agent:
- voorspelbaar einde
kutmensen
regelmatig, 1 keer moest ik mee naar het bureauquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Super raar. Jij gaat naar werk en dan vragen ze je wat je op straat doet?
die maken niet zo'n pokkeherriequote:
Nah serieus? Moest je gewoon mee of deed je bijdehand ofzo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
regelmatig, 1 keer moest ik mee naar het bureau
zou ik ook doenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Doet de Haagse politie aan racial profiling sp3c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |