Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan dat plaatje van zie je een prinses of een heks... even zoeken.
[ afbeelding ]
Zoek een haakneusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zien
luie doosquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
die vond drie weken uitzending wel genoeg
Welke was dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Niet eens terublikken op de aflevering "Stink Turk".
Ja. Die fantast.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Welke was dat?
Die gast die op het dak stond te schreeuwen?
Ik had die aflevering nog niet gezien maar wat een verschrikkelijke eikel is die vent. Super mooi hoe hij uiteindelijk de deksel dubbel hard op z'n neus krijgt. Zijn ze echt nooit terug gegaan daarheen? Ben wel benieuwd hoe het af is gelopen met z'n 'troef'quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Die fantast.
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/18-11-2014/KN_1662083
Hij staat wel flatteus op Streetview. Geblurred, maar herkenbaar aan z'n baardje.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:38 schreef Telates het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog niet gezien maar wat een verschrikkelijke eikel is die vent. Super mooi hoe hij uiteindelijk de deksel dubbel hard op z'n neus krijgt. Zijn ze echt nooit terug gegaan daarheen? Ben wel benieuwd hoe het af is gelopen met z'n 'troef'Wat een treurpijp
Mijn god!quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij staat wel flatteus op Streetview. Geblurred, maar herkenbaar aan z'n baardje.![]()
quote:Eveline Frisch
Jammer dat dit zo in beeld is gezet. Jammer dat de rijdende rechter team zo hebben gemonteerd dat ik als de boze vrouw over kom en Elizabeth Floor het schattige oude dametje wordt gezien. De ware opname krijg je dus niet te zien. Ik liet haar wel degelijk uit spreken. Maar zo Gemonteerd dat het niet zo was. Dat thuis de opnames vaak over moesten omdat ik niet fel genoeg was. Ook jammer dat de agressie van Elizabeth Floor weg is geknipt. En dat wij als buurtbewoners ons zich zorgen maken over haar gezondheid. Jammer dat alleen de boze momenten zijn laten zien. Ik werk ook niet meer mee aan dit soort programma's. Het is 1 grote komedie Hoe ze dit opzetten. Advies aan andere die misschien de rijdende rechter willen inschakelen doe het niet. Het is alleen maar sensatie tv. Helaas heb ik me laten verleiden.
Zit die oude vrouw op social media?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Pulzzar het volgende:
Die andere vrouw en nog een buurtbewoner hebben ook meerdere reacties achtergelaten. Zowel Evelien Frisch als Elisabeth Floor zeggen beiden dat er een vertekend beeld is gemaakt door De Rijdende Rechter. En die oude vrouw is wat je uit haar reacties kan opmaken helemaal zo onnozel niet.
Heb je geen ervaring met tiranniserende oudjes? Voor de camera schattig, elegant, charmant & humorvol zijn. En als de camera's weg zijn, weer lekker verder tiranniseren. Tegenover de kinderen van een lastige buurvrouw zal ze zich niet zo mooi voordoen. Zeker niet als ze de moeder al probeert rond te commanderen. Dan zal de lichaamstaal ook anders zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zien
jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit die oude vrouw op social media?
quote:Het gedoe met de Rijdende Rechter heeft veel kapot gemaakt. Mensen worden diep ongelukkig gemaakt. Waarom? Terwille van kijkcijfers? Hoe kun je ooit weer op goede voet komen met iemand die je en publiek aldus getracht heeft je zwart te maken? Wij hadden geen ruzie. Evelien was boos over de coniferen en ook omdat ik de kans had waargenomen om de erfgrens bepaald te krijgen. Maar echte ruzie was er niet. Waarom moet men Evelien in haar boos zijn activeren en aldus mij zwart maken en woede trachten op te wekken? Smaad en laster (zo wordt het door mij beleefd) uitzenden in een programma genaamd de Rijdende Rechter?
quote:Evelien was boos, omdat ik de coniferen niet verwijderde en ten lange leste (omdat er nog geen overeenstemming was over een vervangende groenbeplanting, die ik wilde aanleggen voor het herverkrijgen van schaduw) slechts getopt had en ook omdat ik van de gelegenheid gebruik maakte om de erfgrens te laten bepalen (kennelijk was het voordeel hiervan haar niet goed duidelijk). Boosheid kan getemperd dan wel geactiveerd worden. Wat denk je dat er voor het maken van 'film' zal zijn gebeurd? Zie wat Evelien hierover heeft geschreven. Ook bij mij is er naar toe gewerkt een boekje over Evelien te openen, maar bij mij ging dit stokken en na een lange pauze werd er gezegd: ik kan mij hier niet goed over uiten. In de film werd dit ergens achter geplakt. Maar ook ik had redenen om boos te zijn, Evelien had o.a. in het kader van verwijderen mijn resterende coniferen vernield.
Kijk naar de introductie hier bovenaan: kibbelen al zes jaar over een waslijst van kwesties. Onzin!! Het ging om de coniferen, de rest was bijkomend en van recente datum, hoofdzakelijk in verband met de gang naar de Rijdende Rechter. De boel wordt gedramatiseerd. Ten koste van wie? Wij zijn daar niet gelukkig mee. Mensen worden voor de film (althans voor deze film) naar uitspraken geleid. Elizabeth
Damn. En dan voel je je natuurlijk nog schuldig ook voor iets waar je eigenlijk niets aan kunt doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:56 schreef empa1010 het volgende:
Dat wordt interessant. Hij heeft het wel te verduren gehad, quote Telegraaf:
De Rijdende Rechter mr. Frank Visser onthult dat hij in zijn eerste week als rechter destijds een jongeman moest beoordelen in het kader van de Krankzinnigenwet. Kon deze persoon de straat op? Hij liep alle juridische regels na en kwam tot een duidelijk ja. Binnen 24 uur na Vissers uitspraak pleegde deze persoon een moord. Daar heeft de televisierechter veel last van gehad.
Oeps...
Ik zal je vertellen, er worden zelfs moorden gepleegd door mensen die niet eerst door een rechter beoordeeld worden!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:56 schreef empa1010 het volgende:
Dat wordt interessant. Hij heeft het wel te verduren gehad, quote Telegraaf:
De Rijdende Rechter mr. Frank Visser onthult dat hij in zijn eerste week als rechter destijds een jongeman moest beoordelen in het kader van de Krankzinnigenwet. Kon deze persoon de straat op? Hij liep alle juridische regels na en kwam tot een duidelijk ja. Binnen 24 uur na Vissers uitspraak pleegde deze persoon een moord. Daar heeft de televisierechter veel last van gehad.
Oeps...
Wat ben ik blij dat je dit verteldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:32 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, er worden zelfs moorden gepleegd door mensen die niet eerst door een rechter beoordeeld worden!
Dat het niet ter zake doet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je dit verteldmaar wat heeft het verder te maken met het bericht in de Telegraaf?
quote:Rijdende rechter gaat naar SBS6
’Rijdende rechter’ Mr. Frank Visser verhuist na twintig jaar publieke omroep naar SBS6.
Een woordvoerder van SBS (SBS6, 9, Net5 en Veronica) bevestigt de overstap. „Frank Visser staat in zijn programma letterlijk tussen de gewone mensen. Dat is ook waar SBS6 voor staat en televisie voor maakt.”
Visser (64) is vanaf volgend jaar op SBS6 te zien. „Met een programma dat in de lijn ligt van dat waar de kijkers hem van kennen”, aldus de zegsman. Behalve De rijdende rechter maakte Frank Visser ook de programma’s De vakantierechter en Recht in de regio voor de NCRV.
SBS presenteert vanochtend zijn najaarsprogrammering, waar Visser als kersvers gezicht van de zendergroep acte de présence zal geven.
Ik denk eerder dat het een volksgericht wordt. De rechter mag wat juridische adviezen geven en de uiteindelijke uitspraak wordt door de jury gedaan. En dan wel bindend, natuurlijk.quote:
Echter......quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef roos85 het volgende:
Onbegrijpelijke beslissing!
Dat is mijn uitspraak!
Wat klote ze toch bij de publieke omroep?😣 Zeker met bezuiniging te maken. Ik weet wel dat Jetske volgende week dinsdag op tv komt in de trant van RR..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef roos85 het volgende:
Onbegrijpelijke beslissing!
Dat is mijn uitspraak!
En een naakte jury. Voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een volksgericht wordt. De rechter mag wat juridische adviezen geven en de uiteindelijke uitspraak wordt door de jury gedaan. En dan wel bindend, natuurlijk.
Naast de bejaarde Brard komt Frank Visser natuurlijk wel meteen over als een jonge god...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
B-BNer jury en Jetske wordt vervangen door Patty Brard
quote:Frank Visser: 'Tijd voor nieuw begin'
door Marcel Frost
,,Na twintig jaar vond ik het tijd voor een nieuw begin", zegt Mr Frank Visser over zijn opmerkelijke transfer van NCRV naar SBS6, zoals De Telegraaf vanochtend onthulde.
Nee, hij doet het niet voor het geld, ook al wordt dat vaak gesuggereerd bij een overstap van de publieke omroep naar de commerciëlen. ,,Wie dat denkt, kent mij mij niet goed. SBS heeft de toekomst, zo bleek vandaag ook tijdens de najaarspresentatie. De zendergroep straalt optimisme uit, daar wil graag bijhoren", zegt Visser.
Niet dat hij het niet meer naar zijn zin had bij de NCRV overigens. ,,De NCRV is een geweldige omroep en heeft De rijdende rechter gemaakt tot wat het nu is. Goed, ze waren verrast dat ik weg ga, maar wensen me wel het allerbeste."
Details over zijn nieuwe programma, vanaf maart op SBS6, kan hij nog niet geven. ,,Maar het wordt iets dat in de lijn ligt van wat ik nu op tv en als rechter doe. Ik neem een beslissing wanneer mensen een conflict met elkaar hebben. Dat is de kern en dat verandert ook niet. Ik ga ter plaatse kijken en iedereen mag z'n zegje doen; zonder elkaar te slaan of naar elkaar te wijzen."
Of zijn vaste collega Jetske van den Elsen meegaat, weet Visser niet. Peter Lubbers, programmadirecteur van SBS, is wel van plan om iemand naast Visser te zetten. Een jonger iemand? ,,Ja, dat is wel de bedoeling", zegt Lubbers. ,,Maar Mr. Visser spreekt nu ook al een hele brede doelgroep aan. Hij past perfect bij SBS."
http://www.telegraaf.nl/f(...)_nieuw_begin___.html
quote:
quote:SBS heeft de toekomst
quote:SBS de toekomst
quote:SBS toekomst
quote:SBS
Probleemwijken is alweer 10 jaar oud, Rob en Alberto zijn grootgemaakt door ons Fokkers, Koos Spe heeft maar 1 fan en woe the neuk is Andre is niet populairquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
SBS6 heeft anders wel legendarische televisie gebracht.
Probleemwijken, De Tokkies, Rob "Do normal man" Geus, Alberto "Dat dit kan in Nederland) Stegeman, Koos Spé & André.
Veel van de meest memorabele tv is SBS. Veel mislukkingen ook, dat klopt.
http://www.mediacourant.n(...)-met-nieuwe-rechter/quote:De Rijdende Rechter gaat verder met nieuwe rechter
De tv-hit De Rijdende Rechter gaat door, ook nu mr. Frank Visser is overgestapt naar SBS 6. Er wordt gezocht naar een opvolger. Dat heeft KRO-NCRV vandaag bekendgemaakt. Taco Rijssemus, mediadirecteur bij KRO-NCRV, ziet het vertrek als een mogelijkheid ‘om de strategie van vernieuwing samen met de NPO verder vorm te geven’. “We zullen daarom komende tijd gebruiken om het programma tegen het licht te houden en voor een nieuwe opzet te kiezen met een fris nieuw gezicht.”
Visser heeft KRO-NCRV pas woensdag op de hoogte gebracht van zijn vertrek na twintig jaar. “Wij zijn mr. Visser zeer dankbaar voor wat hij voor ons heeft gemaakt in de afgelopen twintig jaar“, reageert Rijssemus.
“Op zijn eigen wijze liet hij zien hoe je als buren nader tot elkaar kunt komen. Hoe je met elkaar het gesprek weer aangaat, ondanks je conflicten. Programma’s die inspireren tot samenleven.”
“Alle collega’s bij KRO-NCRV wensen hem veel succes bij SBS.”
Het is m.i. eerder dat lieden als Geus en Stegeman zo belachelijk doen op TV dat iedereen er een 'quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
SBS6 heeft anders wel legendarische televisie gebracht.
Probleemwijken, De Tokkies, Rob "Do normal man" Geus, Alberto "Dat dit kan in Nederland) Stegeman, Koos Spé & André.
Veel van de meest memorabele tv is SBS. Veel mislukkingen ook, dat klopt.
Inclusief ophangingen op het dorpsplein.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een volksgericht wordt. De rechter mag wat juridische adviezen geven en de uiteindelijke uitspraak wordt door de jury gedaan. En dan wel bindend, natuurlijk.
Wie is dan die ene fan van Koos Spé?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Probleemwijken is alweer 10 jaar oud, Rob en Alberto zijn grootgemaakt door ons Fokkers, Koos Spe heeft maar 1 fan en woe the neuk is Andre is niet populair
SBS zal de productiemaatschappij wel beter betalen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:07 schreef Coritchando het volgende:
we kunnen toch wel een nieuwe rechter vinden voor het programma? tussen kunst en kitsch en kassa hebben ook succesvol een nieuwe presentator gekregen.
ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie is dan die ene fan van Koos Spé?
Een judge Judy achtig iets dusquote:
ik heb dat 2 keer eerder gezien, dat heette sport 7 en talpa. beiden een grandioos succesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
SBS zal de productiemaatschappij wel beter betalen.
John de Mol is druk bezig met kijkcijfers kopen. Champions League, bekervoetbal, Rijdende Rechter. Allemaal gegarandeerde kijkcijferhits.
Ach, de man moet wat met z'n poen. 3 maal = scheepsrecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik heb dat 2 keer eerder gezien, dat heette sport 7 en talpa. beiden een grandioos succes
Je bedoelt NEE! Talpa programma's. zijn er nog steeds .quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Coritchando het volgende:
ik heb dat 2 keer eerder gezien, dat heette sport 7 en talpa. beiden een grandioos succes
Ik ben er bijna zeker van dat zoiets gaat gebeuren....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
B-BNer jury en Jetske wordt vervangen door Patty Brard
ik geef hem geen ongelijk ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach, de man moet wat met z'n poen. 3 maal = scheepsrecht.
Met het verschil dat er nu al een zender staat natuurlijk ipv dat er iets compleet nieuws uit de grond gestampt wordt.
sorry ik begrijp je niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoelt NEE! Talpa programma's. zijn er nog steeds .
Programma's worden nog steeds gemaakt door Talpa onder ander Linda's zomerweek bij RTL 4, ik hou van Holland, en vele anderen.quote:
weet ik, dat was al voor de zender kwam (talpa betekent mol toch?). maar de zender an sich is geflopt, ondanks vele aankopen van 'talent' (oa jack spijkerman).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Programma's worden nog steeds gemaakt door Talpa onder ander Linda's zomerweek bij RTL 4, ik hou van Holland, en vele anderen.
Maar die truttigheid maakt dit programma!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga mee, kan alleen maar beter worden![]()
Minder truttigheid, meer sensatie, kom maar op!
Zolang ze maar niet met fotocamera's gaan filmen zoals ze bij Rob Geus' poging tot 'Dirty Jobs' deden, maar dat heb ik daarna ook niet meer gezien bij SBS.
Reclames kun je doorspoelen, ik kijk alleen live tv als het live darts is (en dan mute ik de reclames en ga even wat anders doen).
Truttigheid is juist wat de rijdende rechter zo mooi maakt. Zelfde als we zijn er bijna, tussen kunst en kitsch, Heel Holland bakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Minder truttigheid, meer sensatie, kom maar op!
sms, jij kijkt al 100 jaar geen tv meer zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:32 schreef -0- het volgende:
[..]
Truttigheid is juist wat de rijdende rechter zo mooi maakt. Zelfde als we zijn er bijna, tussen kunst en kitsch, Heel Holland bakt.
Zodra dat commercieel wordt blijft er geen kloot van over en wordt het weer een grote sensatiebende met reclames, sms'en en zwakzinnig gebler van Brard en consorten.
Vrijwel geen commercielen inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sms, jij kijkt al 100 jaar geen tv meer zeker.
Juist de heftige afleveringen zijn memorabel, zoals de gekke buurvrouw in het groene jasje, meneer Vistuig, mevrouw 'stop mij maar onder de grond'.
Ja dat is lang geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:18 schreef Coritchando het volgende:
weet ik, dat was al voor de zender kwam (talpa betekent mol toch?). maar de zender an sich is geflopt, ondanks vele aankopen van 'talent' (oa jack spijkerman).
Patty Brard gaat dit sowieso niet doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Vrijwel geen commercielen inderdaad.
Die heftige afleveringen zijn inderdaad memorabel, maar juist omdat ze zich afsprelen in een setting van truttigheid waar echt de burenruzie het memorabele is en geen geleuter van Patty Brard die er een extra over-emotioneel verhaal bij ophangt over de moeder van de benadeelde die 56 jaar geleden op 45 jarige leeftijd haar teen stootte wat zich 49 jaar later uitte in teenkanker en waardoor de benadeelde nu niet meer zo goed om kan gaan met het leven en in depressiviteit is gestort en er vervolgens als oplosssing een nieuw meubilair komt waarna alles weer goed is. Want zo gaat dat in Tokkie-town, als er gratis spullen in het spel komen kan alles ineens weer goed komen.
Lekker dan. De RR gaat door bij de NCRV maar zonder mr. Visser, en mr. Visser gaat bij SBS6 een ander programma doen, wat blijkbaar ook met (buren)conflicten van doen heeft. En dat allemaal omdat SBS6 een positief gevoel uitstraalt. Hoe komt íe erbij? Als je te veel naar SBS kijkt word je juist uitermate neerslachtig, van alle dommigheid, onnozelheid en sensatiezucht. Ben wel benieuwd wat mr. Visser dan gaat doen bij SBS. Wellicht neemt hij het stokje van Jochem van Gelder over bij "Bonje met de buren". Ik vond het bij de Rijdende Rechter juist altijd zo leuk om te zien hoe het nou juridisch zat. Met kadasters, erfgrenzen, verjaring, etc. Dat zal bij SBS6 wel niet aan bod komen, want de gemiddelde kijker daar zal wel afhaken zodra het woord wetboek valt.quote:Rijdende rechter gaat naar SBS6
’Rijdende rechter’ Mr. Frank Visser verhuist na twintig jaar publieke omroep naar SBS6.
Een woordvoerder van SBS (SBS6, 9, Net5 en Veronica) bevestigt de overstap. „Frank Visser staat in zijn programma letterlijk tussen de gewone mensen. Dat is ook waar SBS6 voor staat en televisie voor maakt.”
Visser (64) is vanaf volgend jaar op SBS6 te zien. „Met een programma dat in de lijn ligt van dat waar de kijkers hem van kennen”, aldus de zegsman. Behalve De rijdende rechter maakte Frank Visser ook de programma’s De vakantierechter en Recht in de regio voor de NCRV.
SBS presenteert vanochtend zijn najaarsprogrammering, waar Visser als kersvers gezicht van de zendergroep acte de présence zal geven.
Inderdaad, voor het geld ga je naar Turkije ķf nog Midden-Oostenlijker goed dat hij aan het team denkt.quote:Visser vergelijkt zijn overstap van de publieke omroep naar SBS met voetballen voor Manchester United. "Dat doet ook niemand voor het geld. Je doet het voor het team."
Wat een uitspraak ook. "Bent u heel gewoon, dan moet u SBS kijken".quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb je weleens "het platmaken" gelezen, van Marten Toonder?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Gewone mensen kijken SBS6, pseudo-intellectuelen kijken naar de VPRO.
Doe jezelf een lol, en lees het eens. De eerste pagina geef ik je vast kado:quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef VeX- het volgende:
Net zoals altijd wint het geld weer.
Maar ja, integriteit is voor een rechter natuurlijk ver te zoeken.
....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef VeX- het volgende:
Net zoals altijd wint het geld weer.
Maar ja, integriteit is voor een rechter natuurlijk ver te zoeken.
Nog even gauw cashen en met pensioen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij gaat hij dit alleen twee jaartjes doen en dan is het over.
Dit!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik gun Mr. Visser die grote financiële klapper wel.
of de excuus neger, of zit die bij rtl?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit!
Programma zal er waarschijnlijk wel door verneukt worden.
Vast zo'n melodramatische debiel als Jochem V Gelder die het gaat presenteren.
De jury was al geband het laatste seizoen. En gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik principe past dit programma wel goed bij SBS6, vooral die jury, dat wijf uit Amsterdam noord en die meiden van halal erbij, helemaal toppie.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Probleemwijken is alweer 10 jaar oud, Rob en Alberto zijn grootgemaakt door ons Fokkers, Koos Spe heeft maar 1 fan en woe the neuk is Andre is niet populair
Jetske heeft al voor SBS gewerkt. Denkt dat ze lekker blijft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:34 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop echt dat Jetske mee gaat, anders krijgen we straks een Jochem van Gelder of Tooske Ragas op haar plaats.
Voor onsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je je toekomst willen ophangen aan Frank Visser..
Dus we krijge twee identieke programma's qua format?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jetske heeft al voor SBS gewerkt. Denkt dat ze lekker blijft.
De Rijdende Rechter gaat daar ook door. Waarom zou je je toekomst willen ophangen aan Frank Visser..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus we krijge twee identieke programma's qua format?
quote:Details over zijn nieuwe programma, vanaf maart op SBS6, kan hij nog niet geven. ,,Maar het wordt iets dat in de lijn ligt van wat ik nu op tv en als rechter doe. Ik neem een beslissing wanneer mensen een conflict met elkaar hebben. Dat is de kern en dat verandert ook niet. Ik ga ter plaatse kijken en iedereen mag z'n zegje doen; zonder elkaar te slaan of naar elkaar te wijzen."
quote:De Rijdende Rechter gaat verder met nieuwe rechter
De tv-hit De Rijdende Rechter gaat door, ook nu mr. Frank Visser is overgestapt naar SBS 6. Er wordt gezocht naar een opvolger. Dat heeft KRO-NCRV vandaag bekendgemaakt. Taco Rijssemus, mediadirecteur bij KRO-NCRV, ziet het vertrek als een mogelijkheid ‘om de strategie van vernieuwing samen met de NPO verder vorm te geven’. “We zullen daarom komende tijd gebruiken om het programma tegen het licht te houden en voor een nieuwe opzet te kiezen met een fris nieuw gezicht.”
Tooske werkt niet meer bij SBS zij werkt voor de EO 😄quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:34 schreef tralalala het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop echt dat Jetske mee gaat, anders krijgen we straks een Jochem van Gelder of Tooske Ragas op haar plaats.
Dat heeft hij echt niet nodig, hij is gewoon graag op TV.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:34 schreef Vriezzer het volgende:
Nog even gauw cashen en met pensioen.
Het zou echt zéér naīef zijn om te geloven dat het hem echt niet om het geld te doen is.
ik kijk ook gewoon naar de RR op NPO1quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:54 schreef golfer het volgende:
Ik blijf dus gewoon de vernieuwde RR bij de NPO kijken. SBS gaat bij mij niet aan.
Ik doe mee. Zie je wel in een nader te openen topic van een nieuw NPO programma.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:54 schreef golfer het volgende:
Ik blijf dus gewoon de vernieuwde RR bij de NPO kijken. SBS gaat bij mij niet aan.
ik denk niet dat ze tegen elkaar gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik doe mee. Zie je wel in een nader te openen topic van een nieuw NPO programma.
Mr. Visserquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Als echte SBS-proleet ga ik zeker de nieuwe programma's van Mr. Visser volgen.
En op locatie zelf alles nameten of het klopt. Dat heb ik nog geen andere rechter zien doen.quote:
Ja de jury die mag er echt wel uit. Die dikke zweterige man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef zoem het volgende:
Hopelijk veranderen ze niet te veel aan het format, al zou die jury er van mij per direct uit mogen. Enige wat ik vervelend vind zijn de reclames die we gaan krijgen.
Jury is er al een heel seizoen uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja de jury die mag er echt wel uit. Die dikke zweterige man.En de mevrouw met haar hoofddoekje
Mooiquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jury is er al een heel seizoen uit.
Het format blijft, alleen Meester Visser is weg. Meester Visser gaat een ander programma maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef zoem het volgende:
Hopelijk veranderen ze niet te veel aan het format, al zou die jury er van mij per direct uit mogen. Enige wat ik vervelend vind zijn de reclames die we gaan krijgen.
Bofferd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mag ook nog een klein handje chips en ranja.
Is een herhaling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bofferd!
Het gaat nu om een sierkers. Is weer eens wat anders dan een schutting.
Ik kan mijn screenshots van vorige keer niet vinden.quote:
Ja. Bummerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een herhaling.de electrische bel.
Groetjes Sander Dekker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanaf morgen (1 september) weer nieuwe afleveringen. Allemaal kijken naar het "laatste" seizoen!
Hij gaat toch naar de commerciele!? Ook met uitspraken en zo, maar in een flitsendere uitvoering. Kan best ook heel leuk zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanaf morgen (1 september) weer nieuwe afleveringen. Allemaal kijken naar het "laatste" seizoen!
Kan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar de commerciele!? Ook met uitspraken en zo, maar in een flitsendere uitvoering. Kan best ook heel leuk zijn.
Maar de uitzendingen van het nieuwe seizoen zijn denk ik al maanden geleden opgenomen, vandaar.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar de commerciele!? Ook met uitspraken en zo, maar in een flitsendere uitvoering. Kan best ook heel leuk zijn.
Want?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
Het kan er alleen maar beter op worden. En daar moet u het mee doen.
Ja, bij SBS zal het nooit hetzelfde zijn ...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eeuwig zonde dat het naar SBS 6 is gegaan. Vanavond wel weer een nieuwe reeks van afleveringen.
"Zo dadelijk de uitspraak, nu eerst een half uur reclame. Tot zo!"quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja, bij SBS zal het nooit hetzelfde zijn ...
Het zal inderdaad iets meer sensatie en show worden. Op zich niks mis mee, dat juridische geneuzel eromheen boeit mij niet zo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja, bij SBS zal het nooit hetzelfde zijn ...
De meeste eerste afleveringen van een seizoen zijn wel goed altijd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Meppen met een wandelstok![]()
Dit wordt weer episch..
Alsof je later iets aan wiskunde hebt...quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was nog druk bezig met vergelijkingen oplossen.
Ik kwam niet uit een simpele derdegraads vergelijking
doet me denken aan die limo gooiende boerenmoes opaquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Meppen met een wandelstok![]()
Dit wordt weer episch.
Hopelijk krijgen we de bazen van het Kadaster ook weer te zien.
Dat soort logica snappen is voor een hoop vakgebieden wel handig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alsof je later iets aan wiskunde hebt...
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 21:07:06Meester Visser moet ingrijpen bij Groeneveld en Schouten als ze elkaar bijna te lijf gaan. Vanavond kijken dus naar De #RijdendeRechter. reageer retweet
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 19:07:02‘’Houd je kop of ik sla je bril erop!’’ Vanavond een grimmige sfeer in De #RijdendeRechter reageer retweet
Die steeds op tv kwam zit hier helaas niet tussen. Was met muziek eronder gemonteerd, heel grappig gedaan, maar nergens te vinden...quote:
daar zijn tenminste nog een paar banen in te vindenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hebt meer aan rekenen dan aan taal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Universeel inzetbaar. Maar je doet er later waarschijnlijk geen reet mee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat soort logica snappen is voor een hoop vakgebieden wel handig.
Gewoon geneeskunde doen, mensen worden toch wel ziek.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar zijn tenminste nog een paar banen in te vinden
omdat je zo universeel inzetbaar bent tenminste
Logica kan iedereen met wat oefenen, reproduceren is makkelijk, creativiteit dat is waar het aan ontbreekt hedendaags.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat soort logica snappen is voor een hoop vakgebieden wel handig.
Nee joh integendeel, ik heb ze juist aangesteld achter de schermenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben je niet zwaar beledigd dat je niet in de knokploeg zit?
Je leeft maar 1 keer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Misschien kijk ik ook Pauw als ik zin heb
Lees een boek, nuttiger, zelfontplooiing en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Misschien kijk ik ook Pauw als ik zin heb
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Ondertiteling, altijd een indicatie voor een topshow
Nu krijgen we weer 40-45 grappen over meneer Raus.quote:
Mag je voor het eerst zo laat opblijven?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga dit programma voor het eerst kijken.
Man Bijt Hond altijd topshowquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is een karakter uit Man Bijt Hond.
Nee ik wacht op jou. Waar blijf je tochquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mag je voor het eerst zo laat opblijven?
Dat zijn allemaal Nazi relikwieën.quote:
Dit, snap de casus nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man man man waar gaat dit toch weer over
Iets met een hek, een natuurgebied, een auto die ergens staat en iedereen die het over andere afspraken heeftquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit, snap de casus nog helemaal niet.
daar poetst ie em elke avond opquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Max23 het volgende:
Die stok neemt hij vast ook mee naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |