Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan dat plaatje van zie je een prinses of een heks... even zoeken.
[ afbeelding ]
Zoek een haakneusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zien
luie doosquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
die vond drie weken uitzending wel genoeg
Welke was dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Niet eens terublikken op de aflevering "Stink Turk".
Ja. Die fantast.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Welke was dat?
Die gast die op het dak stond te schreeuwen?
Ik had die aflevering nog niet gezien maar wat een verschrikkelijke eikel is die vent. Super mooi hoe hij uiteindelijk de deksel dubbel hard op z'n neus krijgt. Zijn ze echt nooit terug gegaan daarheen? Ben wel benieuwd hoe het af is gelopen met z'n 'troef'quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Die fantast.
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/18-11-2014/KN_1662083
Hij staat wel flatteus op Streetview. Geblurred, maar herkenbaar aan z'n baardje.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:38 schreef Telates het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog niet gezien maar wat een verschrikkelijke eikel is die vent. Super mooi hoe hij uiteindelijk de deksel dubbel hard op z'n neus krijgt. Zijn ze echt nooit terug gegaan daarheen? Ben wel benieuwd hoe het af is gelopen met z'n 'troef'Wat een treurpijp
Mijn god!quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij staat wel flatteus op Streetview. Geblurred, maar herkenbaar aan z'n baardje.![]()
quote:Eveline Frisch
Jammer dat dit zo in beeld is gezet. Jammer dat de rijdende rechter team zo hebben gemonteerd dat ik als de boze vrouw over kom en Elizabeth Floor het schattige oude dametje wordt gezien. De ware opname krijg je dus niet te zien. Ik liet haar wel degelijk uit spreken. Maar zo Gemonteerd dat het niet zo was. Dat thuis de opnames vaak over moesten omdat ik niet fel genoeg was. Ook jammer dat de agressie van Elizabeth Floor weg is geknipt. En dat wij als buurtbewoners ons zich zorgen maken over haar gezondheid. Jammer dat alleen de boze momenten zijn laten zien. Ik werk ook niet meer mee aan dit soort programma's. Het is 1 grote komedie Hoe ze dit opzetten. Advies aan andere die misschien de rijdende rechter willen inschakelen doe het niet. Het is alleen maar sensatie tv. Helaas heb ik me laten verleiden.
Zit die oude vrouw op social media?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Pulzzar het volgende:
Die andere vrouw en nog een buurtbewoner hebben ook meerdere reacties achtergelaten. Zowel Evelien Frisch als Elisabeth Floor zeggen beiden dat er een vertekend beeld is gemaakt door De Rijdende Rechter. En die oude vrouw is wat je uit haar reacties kan opmaken helemaal zo onnozel niet.
Heb je geen ervaring met tiranniserende oudjes? Voor de camera schattig, elegant, charmant & humorvol zijn. En als de camera's weg zijn, weer lekker verder tiranniseren. Tegenover de kinderen van een lastige buurvrouw zal ze zich niet zo mooi voordoen. Zeker niet als ze de moeder al probeert rond te commanderen. Dan zal de lichaamstaal ook anders zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om hier een heks in te zien
jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit die oude vrouw op social media?
quote:Het gedoe met de Rijdende Rechter heeft veel kapot gemaakt. Mensen worden diep ongelukkig gemaakt. Waarom? Terwille van kijkcijfers? Hoe kun je ooit weer op goede voet komen met iemand die je en publiek aldus getracht heeft je zwart te maken? Wij hadden geen ruzie. Evelien was boos over de coniferen en ook omdat ik de kans had waargenomen om de erfgrens bepaald te krijgen. Maar echte ruzie was er niet. Waarom moet men Evelien in haar boos zijn activeren en aldus mij zwart maken en woede trachten op te wekken? Smaad en laster (zo wordt het door mij beleefd) uitzenden in een programma genaamd de Rijdende Rechter?
quote:Evelien was boos, omdat ik de coniferen niet verwijderde en ten lange leste (omdat er nog geen overeenstemming was over een vervangende groenbeplanting, die ik wilde aanleggen voor het herverkrijgen van schaduw) slechts getopt had en ook omdat ik van de gelegenheid gebruik maakte om de erfgrens te laten bepalen (kennelijk was het voordeel hiervan haar niet goed duidelijk). Boosheid kan getemperd dan wel geactiveerd worden. Wat denk je dat er voor het maken van 'film' zal zijn gebeurd? Zie wat Evelien hierover heeft geschreven. Ook bij mij is er naar toe gewerkt een boekje over Evelien te openen, maar bij mij ging dit stokken en na een lange pauze werd er gezegd: ik kan mij hier niet goed over uiten. In de film werd dit ergens achter geplakt. Maar ook ik had redenen om boos te zijn, Evelien had o.a. in het kader van verwijderen mijn resterende coniferen vernield.
Kijk naar de introductie hier bovenaan: kibbelen al zes jaar over een waslijst van kwesties. Onzin!! Het ging om de coniferen, de rest was bijkomend en van recente datum, hoofdzakelijk in verband met de gang naar de Rijdende Rechter. De boel wordt gedramatiseerd. Ten koste van wie? Wij zijn daar niet gelukkig mee. Mensen worden voor de film (althans voor deze film) naar uitspraken geleid. Elizabeth
Damn. En dan voel je je natuurlijk nog schuldig ook voor iets waar je eigenlijk niets aan kunt doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:56 schreef empa1010 het volgende:
Dat wordt interessant. Hij heeft het wel te verduren gehad, quote Telegraaf:
De Rijdende Rechter mr. Frank Visser onthult dat hij in zijn eerste week als rechter destijds een jongeman moest beoordelen in het kader van de Krankzinnigenwet. Kon deze persoon de straat op? Hij liep alle juridische regels na en kwam tot een duidelijk ja. Binnen 24 uur na Vissers uitspraak pleegde deze persoon een moord. Daar heeft de televisierechter veel last van gehad.
Oeps...
Ik zal je vertellen, er worden zelfs moorden gepleegd door mensen die niet eerst door een rechter beoordeeld worden!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:56 schreef empa1010 het volgende:
Dat wordt interessant. Hij heeft het wel te verduren gehad, quote Telegraaf:
De Rijdende Rechter mr. Frank Visser onthult dat hij in zijn eerste week als rechter destijds een jongeman moest beoordelen in het kader van de Krankzinnigenwet. Kon deze persoon de straat op? Hij liep alle juridische regels na en kwam tot een duidelijk ja. Binnen 24 uur na Vissers uitspraak pleegde deze persoon een moord. Daar heeft de televisierechter veel last van gehad.
Oeps...
Wat ben ik blij dat je dit verteldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:32 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, er worden zelfs moorden gepleegd door mensen die niet eerst door een rechter beoordeeld worden!
Dat het niet ter zake doet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je dit verteldmaar wat heeft het verder te maken met het bericht in de Telegraaf?
quote:Rijdende rechter gaat naar SBS6
’Rijdende rechter’ Mr. Frank Visser verhuist na twintig jaar publieke omroep naar SBS6.
Een woordvoerder van SBS (SBS6, 9, Net5 en Veronica) bevestigt de overstap. „Frank Visser staat in zijn programma letterlijk tussen de gewone mensen. Dat is ook waar SBS6 voor staat en televisie voor maakt.”
Visser (64) is vanaf volgend jaar op SBS6 te zien. „Met een programma dat in de lijn ligt van dat waar de kijkers hem van kennen”, aldus de zegsman. Behalve De rijdende rechter maakte Frank Visser ook de programma’s De vakantierechter en Recht in de regio voor de NCRV.
SBS presenteert vanochtend zijn najaarsprogrammering, waar Visser als kersvers gezicht van de zendergroep acte de présence zal geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |