abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 juni 2015 @ 09:41:28 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153920719



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juni 2015 @ 09:44:05 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153920757
Het enige voordeel van EMS is dat ze zwaardere pakketjes ondersteunen...
Verder is het net zo traag als free shipping methods zo'n beetje en komt er wél meer aandacht bij kijken uit mijn ervaring en ben je veel sneller de klos met zo'n EMS declaratie erop, dan zo'n nietszeggend groene sticker waar je op kunt kwakken wat je wilt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 29 juni 2015 @ 09:49:13 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153920815
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ff checken ..

EMS is gewoon China Post / PostNL, dus geen apart depot zoals DHL / Fedex.
Kans is even groot als bij alle andere vervoersmethodes.
Meende dat er geen EMS kantoor in Nederland was (PostNL doet daar niet aan), maar toch gaat die afhandeling anders bij de douane (ook hogere administratiekosten).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juni 2015 @ 09:49:29 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920820
_O-
Nu moet ik dus de halve dag checken of ze het moment nog aanpassen.. :X

pi_153920828
kreeg net een code voor de XPB, power24off zou 24% korting geven op de 16.000mAh
Nog niet geprobeerd tho :@
  maandag 29 juni 2015 @ 09:52:23 #6
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153920853
Ik moet vandaag even een nieuwe telefoon bestellen, keuze uit Gearbest of Ever buying, Maakt dat nog wat uit of lood om oud ijzer? :)
  maandag 29 juni 2015 @ 09:53:49 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920867
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:50 schreef Kenzi het volgende:
kreeg net een code voor de XPB, power24off zou 24% korting geven op de 16.000mAh
Nog niet geprobeerd tho :@
^O^

Werkt ook op de 10.000 die nog in mn winkelwagen stond?

pi_153920885
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

^O^

Werkt ook op de 10.000 die nog in mn winkelwagen stond?
[ afbeelding ]
Waarom alleen de 10k niet bij banggood halen waar hij goedkoper is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 09:56:13 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920904
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom alleen de 10k niet bij banggood halen waar hij goedkoper is?
Nee werkt alleen op de 16.. Is nog vroeg enz.. c_/ :z

Bij allbuy is ie nog goedkoper dan bij bg geloof ik..

quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:52 schreef iScream. het volgende:
Ik moet vandaag even een nieuwe telefoon bestellen, keuze uit Gearbest of Ever buying, Maakt dat nog wat uit of lood om oud ijzer? :)
Gearbest heeft mijn voorkeur.. Ne verbuying heeft (had) een slechte aftersales.. De laatste keer dat ik er kocht is ook al 2 jaar geleden ofzo, geen idee hoe het nu is..
Mijn lead 2 komt ook bij gearbest vandaan.. lag zomaar in de brievenbus..
pi_153920983
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:52 schreef iScream. het volgende:
Ik moet vandaag even een nieuwe telefoon bestellen, keuze uit Gearbest of Ever buying, Maakt dat nog wat uit of lood om oud ijzer? :)
Waarom gearbest / **********? Banggood / geekbuying / tinydeal / pandawill geen optie? (check de coupons in de OP)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153921039
Ik zoek goede oordopjes voor mijn iPod/telefoon, ik heb een hekel aan die in-ear dingen. Zijn er nog fatsoenlijke varianten in China, zonder het in-ear gebeuren? Ik luister eigenlijk van alles van House, Hardstyle, R&B en Hiphop, alhoewel het bassgeluid dan wel belangrijk is.
Ik heb verschillende (goedkopere) oordopjes gehad, het geluid voor de omgeving vind ik wel belangrijk.

Soms hoort men zelfs het geluid op het hardste niet om je heen, terwijl het voor jezelf wel prima is. En bij andere oordopjes hoort iedereen het om je heen al op half volume. Dat vind ik eigenlijk beetje aso, dus mochten mensen ervaringen hebben met oordopjes die dat niet doen (geen in-ear) dan zou dat top zijn.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 29 juni 2015 @ 10:07:33 #12
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921045
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom gearbest / **********? Banggood / geekbuying / tinydeal / pandawill geen optie? (check de coupons in de OP)
Bij Gearbest is ie 't goedkoopst. Telefoon is net over de 250 dollar, dus code bij geekbuying kan ik niet gebruiken, pandawill en banggood is ie veel duurder (ook met kortingscode).
pi_153921062
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef iScream. het volgende:

[..]

Bij Gearbest is ie 't goedkoopst. Telefoon is net over de 250 dollar, dus code bij geekbuying kan ik niet gebruiken, pandawill en banggood is ie veel duurder (ook met kortingscode).
Welke foon zoek je dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 10:09:33 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153921074
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom gearbest / **********? Banggood / geekbuying / tinydeal / pandawill geen optie? (check de coupons in de OP)
Geekbuying is ook niet zo netjes als het fout gaat.. ik moet al een maand lang nog 79 euro van ze hebben, reageren doodleuk niet meer op gewoon nette mails, iedere week eentje gestuurd.. niet echt aan te raden als je het mij vraagt.. :N
  maandag 29 juni 2015 @ 10:10:33 #15
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921088
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke foon zoek je dan?
ZTE Nubia Z9 mini
pi_153921229
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:10 schreef iScream. het volgende:
ZTE Nubia Z9 mini
En bij Ibuygou? Check even of dat handig kan zijn, ik kan altijd proberen wat korting voor je te krijgen daar ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 10:25:00 #17
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921265
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

En bij Ibuygou? Check even of dat handig kan zijn, ik kan altijd proberen wat korting voor je te krijgen daar ;)
Hmm daar is ie ook 294 dollar, bij gearbest 254, scheelt nogal :P Toch bedankt!
pi_153921389
http://m.banggood.com/Rii(...)uchpad-p-949958.html

Iemand enig idee of dit werkt met RPi?
  maandag 29 juni 2015 @ 10:36:12 #19
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153921406
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ff checken ..

EMS is gewoon China Post / PostNL, dus geen apart depot zoals DHL / Fedex.
Kans is even groot als bij alle andere vervoersmethodes.
Hmm volgens velen is er idd meer kans bij EMS, dus laat maar zitten.

Toch bedankt voor je theorie.
Irene is bae <3
  maandag 29 juni 2015 @ 10:44:05 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153921490
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zoek goede oordopjes voor mijn iPod/telefoon, ik heb een hekel aan die in-ear dingen. Zijn er nog fatsoenlijke varianten in China, zonder het in-ear gebeuren?

[..]
AWEI ES10 of Edifier H180.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:34 schreef kikoooooo het volgende:
http://m.banggood.com/Rii(...)uchpad-p-949958.html

Iemand enig idee of dit werkt met RPi?
Sure. :Y Gewoon via de USB dongle aansluiten en dan kun je allerlei zulke controllers gebruiken. Kijk ook eens naar de Mele F10 Pro.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153921619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
_O-
Nu moet ik dus de halve dag checken of ze het moment nog aanpassen.. :X

[ afbeelding ]
Lang leve het ZZP-schap bij PostNL...
  maandag 29 juni 2015 @ 10:58:12 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153921700
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:34 schreef kikoooooo het volgende:
http://m.banggood.com/Rii(...)uchpad-p-949958.html

Iemand enig idee of dit werkt met RPi?
Yep, volgens dit filmpjes wel:
-
En dit topic:
- https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=18543

Heb 'm trouwens ook, maar geen Raspberry om te testen. Heb 'm al jaren, hij doet het prima met m'n windows mini pc.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_153921978
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
_O-
Nu moet ik dus de halve dag checken of ze het moment nog aanpassen.. :X

[ afbeelding ]
Ja of je geeft geen fuck en haalt t morgen op bij t postkantoor.
pi_153922004
quote:
16s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Yep, volgens dit filmpjes wel:
-
En dit topic:
- https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=18543

Heb 'm trouwens ook, maar geen Raspberry om te testen. Heb 'm al jaren, hij doet het prima met m'n windows mini pc.
Dank, en shiz ook dank. Heb hem besteld
  maandag 29 juni 2015 @ 11:26:40 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153922167
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 11:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja of je geeft geen fuck en haalt t morgen op bij t postkantoor.
:'( o|O
Na al dat gedonder en gedoe wil ik geen seconde langer wachten dan nodig is.. om daarna te kunnen uithuilen en troost te zoeken bij mijn pipo in een doos in het zonnetje.. *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 juni 2015 @ 11:55:53 #26
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_153922680
-weg-

Mag niet. Lees de OP en waarschuwingen maar

[ Bericht 90% gewijzigd door kanovinnie op 29-06-2015 11:58:21 ]
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  maandag 29 juni 2015 @ 11:57:03 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153922699
Lees de waarschuwing eens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153923095
Van allbuy is die nieuwe 10K powerbank verstuurd met NL post deze keer.

De CS van gearbest is echt pure aids, ben al 2 weken aan het mailen omdat een klein pakketje (6 weken geleden verstuurd) nog niet is aangekomen. En de reactie die je normaal 'binnen 24 uur' krijgt duurt nu al 7 dagen. Ook de powerbank via hun is nog niet binnen, heb toch vaker een negatieve dan een positieve ervaring bij gearbest. Niet zo constant als banggood in ieder geval.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153924634
Jullie maken het moeilijker voor me :@

Inmmiddels is al opgenoemd:
SJ4000
SJ5000
SJ7000
M10

Terwijl de SJ7000 geen SjCam blijkt te zijn :?

Wat is de officiele website van sjcam, gewoon sjcam.com?
  maandag 29 juni 2015 @ 13:57:49 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153924928
Officiële SJCAM cams, hebben na het succes van de SJ4000 een 'SJCAM'-logo gekregen.
Kijk daar dus naar, niet naar de benaming. Iedereen noemt z'n cheapo cam nu SJxxxx. :')
Maar ja, http://sjcam.com & https://www.facebook.com/sjcam.world .
Vergeet niet nog ff te kijken wat ze kunnen hier: http://www.techmoan.com (en reviewtopic voor Downstar-reviews).
Misschien wil je ook wel de Xiaomi sports cam travelkit (met selfie stick)?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153925147
quote:
Edit: :'(
Ik weet het niet meer.
De novatek versie kan je kopen tegen ¤60 met code 87b523.
Ik zou denken dat dit orgineel is maar ik ben niet zeker.
http://www.banggood.com/S(...)-1080P-p-917037.html

Deze heeft dan weer wel het SJCam logo, en is dus waarschijnlijk 100% echt, maar hier kan je maar ¤3.5 korting op krijgen (FOKNLBG)
http://www.banggood.com/S(...)ort-DV-p-942459.html

:'( :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door Jonmen op 29-06-2015 14:20:26 (Massa-edit ) ]
pi_153925286
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:05 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Vooor de zekerheid, hier te koop ;) dx weet ik niet 100% zeker. (gebruik code 87b523 trouwens)
http://www.banggood.com/S(...)-1080P-p-917037.html

Met alle andere opties kom je toch duurder uit. Of je moest voor de M10 gaan. (indien je wifi wilt, moet je 7 euro bijleggen voor de SJ4000 wifi)
Hoe bedoel je?
Wifi hoef ik niet, denk ik :)
Helaas kan ik weinig vinden over M10, terwijl het internet vol staat over SJ4000.
pi_153925319
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Wifi hoef ik niet, denk ik :)
Helaas kan ik weinig vinden over M10, terwijl het internet vol staat over SJ4000.
Ik bedoel alle andere cams ;) De SJ4000 is sowieso de goedkoopste mogelijkeheid, ook al moest je voor de Xiaomi Yi Action cam bijvoorbeeld gaan. Aanschafprijs is lager maar daar zitten namelijk geen gadgets bij.

Edit: het wordt hier te onduidelijk. Kijk naar bovenstaande reactie voor de link

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 29-06-2015 14:23:06 ]
  maandag 29 juni 2015 @ 14:16:44 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153925429
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153925437
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:12 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik bedoel alle andere cams ;) De SJ4000 is sowieso de goedkoopste mogelijkeheid, ook al moest je voor de Xiaomi Yi Action cam bijvoorbeeld gaan. Aanschafprijs is lager maar daar zitten namelijk geen gadgets bij.

Edit: link is aangepast. Deze zou de echte versie moeten zijn
http://www.banggood.com/S(...)ort-DV-p-942459.html
Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
  maandag 29 juni 2015 @ 14:21:28 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153925537
DX. :') 'vanuit de EU verzenden' _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153925555
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
Jups. Bestel wel geen selfiestick zoals dit: http://www.dx.com/p/stain(...)a-42504#.VZE4RPntkk0
Camera is te zwaar daarvoor en zal omvallen tijdens het filmen

Banggood heeft wel een UK warehouse waar je die zou kunnen bestellen ;)
Bij de novatek versie heb je daar ook $10 korting met BGDEAL
  maandag 29 juni 2015 @ 14:28:52 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153925692
Bij TD nog wat maandagdeals waaronder de fan voor weinig:
http://www.tinydeal.com/v-p-151631.html
pi_153926237
Welke laders gebruiken jullie om de XPB 10400 mAh op te laden? Ik gebruik een apple adapter en een samsung kabeltje, maar dat duurt echt té lang. Zelfs nog langer dan de tijd volgens de beschrijving. ik geloof dat hij er zo'n 12 uur over doet. :')
  maandag 29 juni 2015 @ 15:09:08 #41
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153926669
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef bl-bl-blikje het volgende:
Welke laders gebruiken jullie om de XPB 10400 mAh op te laden? Ik gebruik een apple adapter en een samsung kabeltje, maar dat duurt echt té lang. Zelfs nog langer dan de tijd volgens de beschrijving. ik geloof dat hij er zo'n 12 uur over doet. :')
Samsung Galaxy S4 lader, de Blitzwolf of de voltcraft van Conrad.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 29 juni 2015 @ 15:43:36 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153927696
In other news, another mystery delivery :

Dit keer 2 powerbanks in 1 enveloppe 8)7
Wederom, niet besteld _O- Dit zijn dus nu nummertje 4 en 5 alweer :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 15:50:06 #43
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153927847
Ik wil ook spul binnen krijgen wat ik niet besteld heb.

Heb wel eindelijk m'n blitzwolf in gebruik kunnen nemen.
Wat een heerlijk apparaat, laad ook een stuk sneller dan de bijgeleverde chargers van m'n apparatuur.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153927978
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:43 schreef dodge_911 het volgende:
In other news, another mystery delivery :
[ afbeelding ]
Dit keer 2 powerbanks in 1 enveloppe 8)7
Wederom, niet besteld _O- Dit zijn dus nu nummertje 4 en 5 alweer :D
Waarom krijg je van alles binnen wat je niet besteld? :D

Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153928054
Nog een vraagje, ik ben op zoek naar een iPhone (5) houder voor in de auto. Wellicht gebruik ik de iPhone wel als dashcam.

Ervaringen? Tips?
pi_153928631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Miniem het volgende:
Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
Gooi er eens een Xiaomi powerbank kabel aan. Ik heb niet zulke goede ervaringen met die kabels, één trekt wel 1.7 maar een andere weer minder. Pak dus even een Xiaomi powerbank kabel die bij mij zo'n 1.8/1.9A doet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 16:57:20 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153929896
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waarom krijg je van alles binnen wat je niet besteld? :D
Fuck if I know :D
Chineesjes die me lief vinden? Geheime aanbidder/ster?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153929939
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Fuck if I know :D
Chineesjes die me lief vinden? Geheime aanbidder/ster?
Pas maar op, straks een Chinees incassobuleau op je stoep.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153930026
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Fuck if I know :D
Chineesjes die me lief vinden? Geheime aanbidder/ster?
Stuur me ook eens wat dan :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 29 juni 2015 @ 17:04:13 #50
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153930082
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Fuck if I know :D
Chineesjes die me lief vinden? Geheime aanbidder/ster?
Verschil moet er zijn... :X
pi_153930302
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waarom krijg je van alles binnen wat je niet besteld? :D

Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waarom krijg je van alles binnen wat je niet besteld? :D

Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
Ligt heel waarschijnlijk aan de kabel. Ik zou gaan voor een Nillkin kabeltje, of die van Anker. Die van Nillkin laden mijn Oneplus One iig ongeveer even snel als die van Oneplus zelf op.
pi_153931263
Valt me tegen dat er al maanden geen nieuws is geweest over een mogelijke Xiaomi watch -O-

Had hem eigenlijk wel verwacht.
  maandag 29 juni 2015 @ 19:16:23 #54
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153933007
quote:
Helaas ;(
  maandag 29 juni 2015 @ 19:36:26 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153933558
Geen stamgasten. :'( Gewoon hollanders.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153933590
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Geen stamgasten. :'( Gewoon hollanders.
Vooruit we doen nog een prijsvraag met wat anders binnenkort *;
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 19:39:04 #57
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153933623
Stel dan eens als vraag wat de beste bang for bucks BT-speaker is of zo. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 29 juni 2015 @ 19:40:10 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153933645
Zei ik het niet... o|O
pi_153933653
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef xaban06 het volgende:
Nog een vraagje, ik ben op zoek naar een iPhone (5) houder voor in de auto. Wellicht gebruik ik de iPhone wel als dashcam.

Ervaringen? Tips?
Kansloos. Geheugen is echt zo vol, en op de iPhone kun je geen lagere resolutie instellen.

En de enige chiller houder is een Brodit Proclip. China meuk is allemaal kut. Brodit maakt houders speciaal voor elk type auto in combinatie met heel veel telefoons. Je stelt ze dus zelf samen

http://www.broditcenter.nl/

En als je toevallig een Megane 3 hebt, heb ik er nog 1 V&A / [TK] Brodit ProClip iPhone 5 / 5s :X
  maandag 29 juni 2015 @ 19:45:10 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153933749
quote:
godver, heb ik voor niets mijn mondhoeken uitgescheurd!!!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juni 2015 @ 19:48:30 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153933825
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vooruit we doen nog een prijsvraag met wat anders binnenkort *;
Nu had ik niet meegedaan, maar zat regulars die nog met een basic G4 of iets rondlopen, weten wat ze kunnen verwachten van een Chinees mobieltje en je het eerder zou gunnen natuurlijk. :P
Anyways. Those are the ways of the system nu eenmaal. Als er binnenkort weer wat te winnen valt geldt natuurlijk: better luck next time! En er was al iemand die bij zo'n Facebook-loting gewonnen had, dus dat lijkt inderdaad ook een goed idee om dat in de gaten te houden. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153933977
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef shiznuts het volgende:
En er was al iemand die bij zo'n Facebook-loting gewonnen had, dus dat lijkt inderdaad ook een goed idee om dat in de gaten te houden.
Dat was GuitarJJ die een Mstar S700 had gewonnen ja ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 19:55:42 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153934027
Precies. Niet iedereen krijgt zomaar ongevraagd spul toegestuurd (dodge.. :% :o ). :P
Dus zit je om een mobiel verlegen? Overal meedoen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153934150
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:43 schreef dodge_911 het volgende:
In other news, another mystery delivery :
[ afbeelding ]
Dit keer 2 powerbanks in 1 enveloppe 8)7
Wederom, niet besteld _O- Dit zijn dus nu nummertje 4 en 5 alweer :D
Wat voor spullen heb je dan allemaal binnen gekregen ?
pi_153934355
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 20:25:11 #66
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153934831
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Dank ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153935181
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kansloos. Geheugen is echt zo vol, en op de iPhone kun je geen lagere resolutie instellen.

En de enige chiller houder is een Brodit Proclip. China meuk is allemaal kut. Brodit maakt houders speciaal voor elk type auto in combinatie met heel veel telefoons. Je stelt ze dus zelf samen

http://www.broditcenter.nl/

En als je toevallig een Megane 3 hebt, heb ik er nog 1 V&A / [TK] Brodit ProClip iPhone 5 / 5s :X
Volgens mij is bij de iPhone 1 minuut video = 80MB. Met 10G kan ik dan ongeveer 2 uur aan video opnemen. Net aan net.

Maar aan je houder heb ik natuurlijk niks, niet te gebruiken als dashcam :)
  maandag 29 juni 2015 @ 21:04:42 #68
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153935886
EDIT: :@ :@ Schaam schaam schaam, ingelogd met de verkeerde paypal o|O
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 29 juni 2015 @ 21:36:35 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153936857
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef xaban06 het volgende:
Nog een vraagje, ik ben op zoek naar een iPhone (5) houder voor in de auto. Wellicht gebruik ik de iPhone wel als dashcam.

Ervaringen? Tips?
Koop een GW1H.
pi_153939569
Dodge krijgt allemaal powerbanks toegestuurd omdat de Chinezen weten dat er deze winter weer eens een stroomtekort kan zijn in Belgie.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/2.35156
pi_153942404
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Bedankt :)
pi_153942874
2e Xiaomi 10400 powerbank is onderweg. Mijn Moterola Android ding trekt zo veel stroom dat ik zo'n powerbank in een dag kan leeg trekken :S.

Totale bestelling:

Xiaomi 10400 http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Xiaomi Fan http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html
Xiaomi LED http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Xiaomi Rubberen Sleeve http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-933978.html
Plastic d-lock http://www.banggood.com/C(...)D-Ring-p-967897.html
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 00:36:23 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153943067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:29 schreef Posergoth6667 het volgende:
2e Xiaomi 10400 powerbank is onderweg. Mijn Moterola Android ding trekt zo veel stroom dat ik zo'n powerbank in een dag kan leeg trekken :S.

Totale bestelling:

Xiaomi 10400 http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Xiaomi Fan http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html
Xiaomi LED http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Xiaomi Rubberen Sleeve http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-933978.html
Plastic d-lock http://www.banggood.com/C(...)D-Ring-p-967897.html
Slim geweest en apart onder de 22¤ uit 3 warehouses, dus dat loopt wel los

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 30-06-2015 00:41:24 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153943247
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Slim geweest en apart onder de 22¤ uit 3 warehouses, dus dat loopt wel los

Niet eens opgevallen. Ik plaats nooit bestellingen boven de 22 euro. Betaal wel los als het nodig is.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_153950468
quote:
3s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Bij TD nog wat maandagdeals waaronder de fan voor weinig:
http://www.tinydeal.com/v-p-151631.html
Nice bedankt voor de tip!
Gegroet!
pi_153950600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:37 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Nice bedankt voor de tip!
Alleen geen originele fan lijkt het? Zie nergens 'xiaomi' staan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153950717
Iemand ervaring met extra batterijen voor gopro's of dergelijke?
Zijn er merken welke aan te raden zijn? Iemand ervaring met Kingma?
pi_153950751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met extra batterijen voor gopro's of dergelijke?
Zijn er merken welke aan te raden zijn? Iemand ervaring met Kingma?
De test die ik heb gedaan met de Kingma batterij voor de Yi cam kwam gewoon op dezelfde capaciteit uit dan de originele.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153950808
Ook een kleine bestelling bij BG weer gedaan. Telefoon reparatie setje, een Xiaomi fan, case voor mijn raspi en Xbox360 ontvanger voor controller. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153951530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef dimmak het volgende:
Ook een kleine bestelling bij BG weer gedaan. Telefoon reparatie setje, een Xiaomi fan, case voor mijn raspi en Xbox360 ontvanger voor controller. :)
laat eens weten hoe telefoon reparatie setje bevalt.
ik wil ook nog een ander setje voor erbij.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:24:23 #81
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_153953223
Hoi :) Bang Good dropshippen of normaal? Of maakt het niet uit?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_153953233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:24 schreef OudeBok het volgende:
Hoi :) Bang Good dropshippen of normaal? Of maakt het niet uit?
Gefeliciteerd, en maakt geen verschil ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153953690
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gooi er eens een Xiaomi powerbank kabel aan. Ik heb niet zulke goede ervaringen met die kabels, één trekt wel 1.7 maar een andere weer minder. Pak dus even een Xiaomi powerbank kabel die bij mij zo'n 1.8/1.9A doet.
Ik heb nu zon Xiaomi kabel gebruikt en dan is het 0,8A. Ligt het dan aan de telefoon?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153953795
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb nu zon Xiaomi kabel gebruikt en dan is het 0,8A. Ligt het dan aan de telefoon?
Ja, ik heb hier ook telefoons die maar 0.8A pakken. Je bent afhankelijk in welk apparaat je energie pompt hoe snel dat gaat natuurlijk. Je kan wel een Formule 1 auto in de bebouwde kom hebben maar dan kan je ook geen 200km/h rijden :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 30 juni 2015 @ 15:09:35 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153954079
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met extra batterijen voor gopro's of dergelijke?
Zijn er merken welke aan te raden zijn? Iemand ervaring met Kingma?
Patona. :Y
Amazon.de / eBay.de /-.fr/-.it.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier ook telefoons die maar 0.8A pakken. Je bent afhankelijk in welk apparaat je energie pompt hoe snel dat gaat natuurlijk. Je kan wel een Formule 1 auto in de bebouwde kom hebben maar dan kan je ook geen 200km/h rijden :7
Jawel hoor. Alleen in de pitlane niet door de begrenzer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153954993
nog wat nieuws voor de opruimfreaks/xiaominerds/androidfanboys ^O^



ik heb ze al besteld :)

oeps de link iid:

http://www.tinydeal.com/5(...)anizer-p-153030.html

[ Bericht 17% gewijzigd door julius123 op 30-06-2015 16:10:43 ]
pi_153955053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef julius123 het volgende:
nog wat nieuws voor de opruimfreaks/xiaominerds/androidfanboys ^O^

[ afbeelding ]

ik heb ze al besteld :)
Je bent de link vergeten ;)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:06:05 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153955059
Hele kleine anal beads?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153955070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef julius123 het volgende:
nog wat nieuws voor de opruimfreaks/xiaominerds/androidfanboys ^O^

[ afbeelding ]

ik heb ze al besteld :)
Er is ook wel een andere sector waar dit te gebruiken is :X
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:10:31 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153955156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef julius123 het volgende:
nog wat nieuws voor de opruimfreaks/xiaominerds/androidfanboys ^O^

[ afbeelding ]

ik heb ze al besteld :)
Pfffft, zit niet eens een USB aansluiting of Bluetooth op :N
Not enough tech for me :P
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:44:50 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153955883
Zo nieuw zijn die tiewraps niet hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153956526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Zo nieuw zijn die tiewraps niet hoor.
[ afbeelding ]
Jij hebt ze ook een stuk goedkoper gevonden zo te zien!
Gegroet!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 17:55:06 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153957239
Sowieso omdat de EUR <-> USD toen nog redelijk te noemen was.
Had toen tig Xiaomi accessoires besteld, zoals een eckte MI fanboii betaamt. :7 c_/
De 1more Pistons trouwens besteld. En die ene rugtas wil ik ook nog wel.
Jammer dat incl. verzenden een rugtas niet zo heel attractief om te halen is. Prijs gelijk dubbel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:12:32 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153957615
As we speak mijn pipo afgeleverd zonder bijkomende kosten.. (had als gift gemeld dat de waarde plusminus 20 euro was)
En idd er stond iets moois op de waarde..
Het hoesje met keyboard zat er een beetje link op geplakt maar heeft de reis prima doorstaan.. maar ja daarvoor is het ook een hoesje :7 )

Blij als een kind nu.. *O* :P


_O-
pi_153958007
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Bedankt, heb 'm ook besteld. Handig voor op vakantie. Kreeg wel twee keer een orderbevestiging met twee verschillende ordernummers terwijl maar één keer betaald is. Foutje van BG zonder gevolgen neem ik aan?
pi_153958338
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Dank U! Besteld.

Zonder die priority shipping. Slechte ervaringen mee, de standard shipping is vaak sneller dan die FlytExpress dingen. Is idd niet met PostNL.
pi_153958372
Moet wel zeggen dat ik dat nieuwe kabeltje er wat minder stevig uit vind zien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153958601
Nou,

Een week geleden contact gezocht met allbuy over de teruggestuurde powerbank vanwege incompleet adres, tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Ook mijn mifan die al 2 weken in nederland is volgens de tracking is er volgens postnl nog niet.

Vrees dat ik bij paypal een claim zal moeten indienen. Zal volgens mij de eerste in 7 jaar tijd worden, kom vrijwel altijd tot een oplossing met een verkoper en de keren dat iets echt niet aankwam en de verkoper niet thuis gaf ging het om minder dan 5$ en vond ik het een claim niet de moeite waard.

Met de postnl verklaring maak ik bij de powerbank misschien nog wel kans op in het gelijk gesteld worden, de mifan word wat lastiger misschien gezien de tracking.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:59:58 #99
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153958715
Net mn pc uitgezet, firefox erop gepleurd, earson er aan, en deze post vanuit de tuin aan het schrijven met een muziekje erbij, ik moet zeggen dat het toetsenbord briljant is.. er zit voldoende ruimte tussen de toetsen om relaxed op te kunnen schrijven al het is wel even wennen nog, maar dat is altijd met een ander toetsenbord...

Lang leve de pipochinees..! _O_
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:02:31 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_153958769
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:14:05 #101
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153959094
quote:
Volgens onze man ter plekke ( _O_ Kenzi _O_ ) bestaat de SJ7000 nog niet bij SJCAM zelf.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153960253
Hebben jullie wel eens een walkie talkie set gekocht? Ben op zoek naar 2 van die dingen die we kunnen gebruiken. Wanneer we elkaar uit het oog verliezen willen we daarmee communiceren. Dus een range van minimaal 1km?
pi_153960276
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:02 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie wel eens een walkie talkie set gekocht? Ben op zoek naar 2 van die dingen die we kunnen gebruiken. Wanneer we elkaar uit het oog verliezen willen we daarmee communiceren. Dus een range van minimaal 1km?
Wat voor soort activiteit gaat het om?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153960301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat voor soort activiteit gaat het om?
We gaan met twee auto's op vakantie. Zodra we elkaar uit het oog verliezen willen we kunnen communiceren.

We hebben van de Action een set gekocht, nou, na 200 meter werkt dat ding al niet meer :D
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:18:45 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153960707
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

We gaan met twee auto's op vakantie. Zodra we elkaar uit het oog verliezen willen we kunnen communiceren.
We hebben van de Action een set gekocht, nou, na 200 meter werkt dat ding al niet meer :D
27mc (bakkie) met een goede mobiele antenne is the way to go voor in een auto..
een goede portofoonset is waarschijnlijk duurder dan 2 simpele bakkies, en het is inpluggen en werken met die dingen :Y (wel ff de spriet vd antenne afstellen, maar das 1x)
pi_153960734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

27mc (bakkie) met een goede antenne is the way to go voor in een auto..
een goede portofoonset is waarschijnlijk duurder dan 2 simpele bakkies, en het is inpluggen en werken met die dingen :Y
Mja, bij zo een ding moet je helaas een antenne op je dak monteren, dat wil ik eigenlijk nou net niet :)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:21:20 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153960773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:19 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mja, bij zo een ding moet je helaas een antenne op je dak monteren, dat wil ik eigenlijk nou net niet :)
De meeste hebben gewoon een magneetvoet, daar valt niets aan te monteren.. ;)
En een porto in een auto gaat gewoon echt niet werken.. ja idd die 200 meter..
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:41:35 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153961256
8KM range heb je geloof ik wel een aardig aanbod van met dingen die dan ook wel wat kunnen.
Een Baofeng ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153961891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:02 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie wel eens een walkie talkie set gekocht? Ben op zoek naar 2 van die dingen die we kunnen gebruiken. Wanneer we elkaar uit het oog verliezen willen we daarmee communiceren. Dus een range van minimaal 1km?
Baofeng UV-5R. Gaan kilometers ver, en ook te gebruiken als scanner _O_

Zeker als je er een Nagoya NA-701 antenne bij besteld, die kosten geen fuck maar levert echt gigantische winst op qua kilometers.

Bij de UV-5r verder niet kijken naar sub-types, want ze zijn allemaal exact hetzelfde van binnen, dus gewoon de goedkoopste pakken.
pi_153962432
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Baofeng UV-5R. Gaan kilometers ver, en ook te gebruiken als scanner _O_

Zeker als je er een Nagoya NA-701 antenne bij besteld, die kosten geen fuck maar levert echt gigantische winst op qua kilometers.

Bij de UV-5r verder niet kijken naar sub-types, want ze zijn allemaal exact hetzelfde van binnen, dus gewoon de goedkoopste pakken.
Registratie verplicht om zo een ding te mogen gebruiken :@
Wordt daar streng op gecontroleerd en wat zijn de eventuele gevolgen?
pi_153963212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Registratie verplicht om zo een ding te mogen gebruiken :@
Wordt daar streng op gecontroleerd en wat zijn de eventuele gevolgen?
Zolang je niet op andermans kanaal gaat zenden gebeurt er niks hoor, totaal 0 opsporingsprioriteit. En anders pak je de PMR kanalen, daar mag iedereen op zenden.
pi_153963609
Iemand een idee waar die zwarte bandjes voor de miband op voorraad zijn? Heb al bij enkele shops besteld, maar staan al een maand op processing...

Na contact blijkt (volgens hun) dat ze niet meer gemaakt worden?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:18:21 #113
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153963689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:15 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar die zwarte bandjes voor de miband op voorraad zijn? Heb al bij enkele shops besteld, maar staan al een maand op processing...

Na contact blijkt (volgens hun) dat ze niet meer gemaakt worden?
Had er ongeveer twee weken geleden eentje besteld van allbuy die nu al binnen is. Dus weet niet of je het daar al geprobeerd hebt?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_153965918
Thanks Chinezen :') , gelukkig heb ik er meerdere besteld.



Zeer goede LED lampen overigens ^O^ .
http://www.aliexpress.com(...)y-CE/1838641582.html
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:41:34 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153966384
Wow, met draadloos individueel regelbare color temperatures?

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:45:28 #116
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153966524
Volgens mij heeft ie een setje qua kleur door elkaar gehaald _O-
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:58:58 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153966968
If not massage, will send random for your ease
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153970608
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:58 schreef shiznuts het volgende:
If not massage, will send random for your ease
_O-
pi_153970663
xiaomi bluetooth headset in de aanbieding:
http://www.tinydeal.com/n(...)eadset-p-152942.html

net geen $16, onmisbaar voor xiaomi fans toch?

net als die nieuwe A/C unit, in het mooi groen!

pi_153971230
Zijn er ook degelijke Wifi repeaters te krijgen in de chinashops?
pi_153971534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:24 schreef Questular het volgende:
Zijn er ook degelijke Wifi repeaters te krijgen in de chinashops?
http://www.tinydeal.com/n(...)tender-p-152027.html

moet je wel een xiaomi router hebben (die ook als repeater kan werken trouwens)
pi_153971584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:52 schreef Kenzi het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/n(...)tender-p-152027.html

moet je wel een xiaomi router hebben (die ook als repeater kan werken trouwens)
Die komt pas 10 juli bij jullie binnen:)
pi_153971656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 06:27 schreef Kenzi het volgende:
xiaomi bluetooth headset in de aanbieding:
http://www.tinydeal.com/n(...)eadset-p-152942.html

net geen $16, onmisbaar voor xiaomi fans toch?

net als die nieuwe A/C unit, in het mooi groen!

[ afbeelding ]
Haha die AC. _O-

Wat een bijzonder bedrijf ook.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153971678
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:57 schreef julius123 het volgende:

[..]

Die komt pas 10 juli bij jullie binnen:)
Waarschijnlijk al eerder, volgens mij is ie er zelfs al. Voorraad indicaties moet je in China met een korrel zout nemen.
pi_153971710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:05 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk al eerder, volgens mij is ie er zelfs al. Voorraad indicaties moet je in China met een korrel zout nemen.
Ik heb em besteld paar dagen geleden, en gisteren kreeg ik een email dat die de 10e verwacht word.
Mag zelfs een cadeautje uitzoeken vanwege het ongemak.
pi_153972588
No mistake my fliend, special color for you!

Overigens wel aangegeven dat ik de 2700K lampen wil hebben, de 3 losse bestellingen van elk vier lampen (naar verschillende adressen) werden ook bij elkaar verzonden :'). De doos woog wel 1 - 2 kilo, een wonder dat die er niet tussenuit is gepikt...

De lamp voelt zeer degelijk aan, er is niet bespaard op aluminium. Ik heb er eentje open kunnen maken. Hij is niet driverloos, maar zeker wel trafoloos. Er zit alleen een gelijkrichter in met een paar condensatoren en op de led chip zelf een ICtje.

De 5 lampen zitten achter een Z Wave dimmer. Om de hele kamer te verlichten, kunnen de lampen gedimt worden naar 20% - 25%. Ze verbruiken dan in totaal ongeveer 6W. Helemaal aan geeft een overkill aan licht voor een woonkamer, voor werklicht ideaal. Het verbruik is dan ongeveer 25W in totaal.

Na jaren lampen testen, zijn dit de beste die ik tot nu toe uit China gehad heb. Het enige minpuntje is het strooilicht achter de lamp, maar dat stoort in praktijk niet.
pi_153973453
Mooi die Xiaomi Fan gescoord voor $0,99 in de Mid-Year crazy sale bij banggood ^O^
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:01:24 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153973513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:24 schreef Questular het volgende:
Zijn er ook degelijke Wifi repeaters te krijgen in de chinashops?
Deze dan? http://www.amazon.de/dp/B00K11UHVA/
(Zag ik toevallig in de mail voorbijkomen, was in de Cybersale: https://www.cyberport.de/cybersale?APID=243 )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153973603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:24 schreef Questular het volgende:
Zijn er ook degelijke Wifi repeaters te krijgen in de chinashops?
Die kan je beter hier in Nederland kopen. Die kosten niks meer tegenwoordig,.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153974321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:57 schreef Fipotje het volgende:
Mooi die Xiaomi Fan gescoord voor $0,99 in de Mid-Year crazy sale bij banggood ^O^
ahw crap die had ik ook graag gewild.
Krijg net mail van paypal:
quote:
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $19,99 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven
Geen fiets dus, totaal niet verwacht ;)
Gegroet!
pi_153974347
quote:
Wow bedankt voor de tip!
Weet je ook waarom ie zo goedkoop is?
Gegroet!
pi_153974428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:38 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wow bedankt voor de tip!
Weet je ook waarom ie zo goedkoop is?
Ik gok dat ze een 1tje zijn vergeten voor de prijs. Geen idee of dit echt zo is overigs
pi_153974436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:38 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wow bedankt voor de tip!
Weet je ook waarom ie zo goedkoop is?
Misschien dat er iemand nu op zijn flikker krijgt omdat hij eigenlijk de Youth Edition had moeten afprijzen maar de gewone versie heeft gepakt ? :P
Want ze maken er geheid verlies op.
pi_153974459
Ik zag het ook al, meteen drie besteld ^O^ .

BG points / coupons kunnen gebruikt worden! Met BG points ¤1 korting per stuk en cashback via Cashbackxxl.
pi_153974482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:43 schreef P4tje het volgende:
Ik zag het ook al, meteen drie besteld ^O^ .

BG points / coupons kunnen gebruikt worden! Met BG points ¤1 korting per stuk en cashback via Cashbackxxl.
Of je gebruikt coupon 3f3128 voor de prijs van ¤6 ;)
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:46:52 #137
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_153974541
quote:
Thanks gelijk maar besteld :)
Hello, is it me you are looking for!?
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:47:11 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153974551
Ik maar even 2. Mijn oordopjes verdwijnen in thin air de laatste tijd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153974572
En hij is weer 14!
Edit: ownee toch niet
Wel raar als ik die pagina laad zie ik eerst 14 euro staan en dan verspringt ie naar 6
Gegroet!
pi_153974720
quote:
super tip. thnx.
:]
pi_153974769
Zijn die oortjes zo goed dan? :o
pi_153974824
Die blitzwolf sticks hadden laatst ook een prijsfout. Had er een besteld voor mn yi en hij kostte maar ¤3.80 zonder dat ie in de sale was :) (gister binnengekregen) Pistons 3 ook maar even besteld voor 5.79 met points.
pi_153974848
quote:
bedankt voor de tip.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153974870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
Zijn die oortjes zo goed dan? :o
Xiaomi pistons 2&3 staan bekend om de fantastische prijs/kwaliteit, er staan genoeg reviews op youtube.
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:01:01 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153974885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
Zijn die oortjes zo goed dan? :o
Voor die prijs wel ok. Alleen de Piston V2 heeft vele malen beter geluid. De V3 is veilig/saai, maar daardoor misschien ook wel weer voor een breder publiek dat wat sneller tevreden is. Comfort van de V3 is in ieder geval +veel ten opzichte van de V2 die niet lekker zit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:01:20 #146
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153974891
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:00 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Xiaomi pistons 2&3 staan bekend om de fantastische prijs/kwaliteit, er staan genoeg reviews op youtube.
Fantastisch fantastisch, twee waren echt wel leuk ja. Drie vind ik idem leuk maar wel net iets minder qua sound signature.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:04:47 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153974959
Overigens... waar de klank van de Brainwavz BLU-100 positief heeft verrast, valt me de bluetooth range een beetje tegen. Zet je een podcast op je computer aan bijvoorbeeld en ga je wat huishoudelijke dingen doen of iets en blijf je dus niet voor de computer. Of ben je wat aan het luisteren en sta je ff op om in de keuken en wat drinken te halen, valt de verbinding vrij rap weg i.v.m. andere bluetooth producten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153974993
is alweer gefixt :')
pi_153975001
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef Zspirit het volgende:
En hij is weer 14!
Edit: ownee toch niet
Wel raar als ik die pagina laad zie ik eerst 14 euro staan en dan verspringt ie naar 6
nu wel weer 14. Was te verw8en
Hopelijk geen cancel. Op tmall kosten ze al 13 euro
:]
pi_153975079
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef wootahH het volgende:

[..]

nu wel weer 14. Was te verw8en
Hopelijk geen cancel. Op tmall kosten ze al 13 euro
Ja even afwachten maar :) Had hem ook nog net op tijd kunnen bestellen.
pi_153975213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Overigens... waar de klank van de Brainwavz BLU-100 positief heeft verrast, valt me de bluetooth range een beetje tegen. Zet je een podcast op je computer aan bijvoorbeeld en ga je wat huishoudelijke dingen doen of iets en blijf je dus niet voor de computer. Of ben je wat aan het luisteren en sta je ff op om in de keuken en wat drinken te halen, valt de verbinding vrij rap weg i.v.m. andere bluetooth producten.
geluid is inderdaad lekker van die BLU-100. Maar ik heb het gekke probleem dat als ik mijn phone in mijn rechtbroekzak doe het signaal steeds wegvalt, in mijn linkerbroekzak geen probleem 8)7
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:20:07 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153975269
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:16 schreef Kenzi het volgende:

[..]

geluid is inderdaad lekker van die BLU-100. Maar ik heb het gekke probleem dat als ik mijn phone in mijn rechtbroekzak doe het signaal steeds wegvalt, in mijn linkerbroekzak geen probleem 8)7
Lol, dat is wel heel vaag, ja. :P _O-

Misschien heb je een 2015 tech broek. Waarbij je portemonneebroekzak RFID shielded is ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:32:30 #153
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153975550
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:16 schreef Kenzi het volgende:

[..]

geluid is inderdaad lekker van die BLU-100. Maar ik heb het gekke probleem dat als ik mijn phone in mijn rechtbroekzak doe het signaal steeds wegvalt, in mijn linkerbroekzak geen probleem 8)7
Dat heb ik dan weer met die Bluedio i6... Met de Ovevo gisteren toevallig gekeken hoever ik van m'n telefoon zat voor'ie begon te kraken en dat was 14 meter, met een grote camper tussen de foon en mezelf in...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:20:06 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153978448
Ledstrip besteld voor in de keuken :9
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 14:53:10 #155
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153979215
Nieuwe training schoenen besteld. Andere heb ik helemaal versleten. En het wachten begint weer. ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:59:54 #156
350101 mmaurits
Chinese webshops addict
pi_153979398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Erasmo het volgende:
Ledstrip besteld voor in de keuken :9
Welke heb je besteld?
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:08:29 #157
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153979642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:59 schreef mmaurits het volgende:

[..]

Welke heb je besteld?
http://www.banggood.com/5(...)DC-12V-p-922529.html gevoed door http://www.banggood.com/A(...)p-Light-p-84524.html

Was los goedkoper dan een set :P
pi_153979710
quote:
Je had beter voor RGBW gegaan ;)
pi_153979828
Volgens mij ben ik hier in de omgeving een erkend Xiaomi powerbank handelaar. Ze nemen mijne steeds over zodat ik weer een nieuwe moet bestellen. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153979984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:14 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij ben ik hier in de omgeving een erkend Xiaomi powerbank handelaar. Ze nemen mijne steeds over zodat ik weer een nieuwe moet bestellen. _O-
bestel er dan gelijk een aantal ? :P
pi_153980010
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:20 schreef kovenant het volgende:

[..]

bestel er dan gelijk een aantal ? :P
Heb ik nu ook gedaan. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:06:20 #162
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153981063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb ik nu ook gedaan. :D
Doe ik ondertussen 'n jaar ofzo al ;)
Gaat meestal van :

Gast : hey, da's leuk, is dat 'n goed ding?
Ik : Yep, anders had ik 'm zelf niet... blabla specs blabla alu blabla...
Gast : Daaaamn, wil ik ook!
Ik : Kopuh? :D
Gast : Ja!
Ik : Asjeblief!

om dan thuis te komen en gewoon een verse uit de kast te pakken :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153981084
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Doe ik ondertussen 'n jaar ofzo al ;)
Jij krijgt ze gratis. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:10:07 #164
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153981131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:07 schreef dimmak het volgende:

[..]

Jij krijgt ze gratis. _O-
Ik heb al m'n Xiaomi's netjes betaald hoor O-) (okay, die ene die 3 maanden in Urumqi zat misschien niet helemaal)

In other news :
Nieuwe MiBand?

Mét hartslagdinges.

[ Bericht 15% gewijzigd door dodge_911 op 01-07-2015 17:16:31 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153982696
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb al m'n Xiaomi's netjes betaald hoor O-) (okay, die ene die 3 maanden in Urumqi zat misschien niet helemaal)

In other news :
Nieuwe MiBand?
[ afbeelding ]
Mét hartslagdinges.
Kortom, de huidige Mi Band maar even niet kopen tot de nieuwe er is, en gewoon de huidige even winnen via een prijsvraag bijvoorbeeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:22:58 #166
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153982790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kortom, de huidige Mi Band maar even niet kopen tot de nieuwe er is, en gewoon de huidige even winnen via een prijsvraag bijvoorbeeld.
Bij mij is 't anders, voorlopig ff geen hartslagmeter kopen, maar wachten op de MiBand 1S :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:46:36 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153983306
Had wel graag gezien dat ze een minidisplaytje erin hadden gemikt, met 'wake on gesture' ofzo. Dat je dan in ieder geval tijd kon aflezen, maar ook het precies aantal stappen/hartslagen zonder een telefoon in de buurt te hebben. Er zijn tig van zulk soort dingen, maar daarvan zijn de units/displays te groot. Niks al te fancy, gewoon klein en simpel.

- Nou ja, een beetje fancy mag ook wel. Ff geknutseld:

Ik had deze vroeger, bracht me op het idee:


[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 01-07-2015 18:26:12 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153983490
Yes! Zit al een tijd te wachten op een nieuwe miiband!
Ik wil er een die wel snapt dat ik aan het fietsen ben ipv hardlopen.
Gegroet!
pi_153983544
Dat ze maar komen met een smartwatch ipv zo'n nieuw sportding -O-
pi_153983949
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:01 schreef kikoooooo het volgende:
Zolang je niet op andermans kanaal gaat zenden gebeurt er niks hoor, totaal 0 opsporingsprioriteit. En anders pak je de PMR kanalen, daar mag iedereen op zenden.
Maar niet met een apparaat met verwijderbare zender; en deze dus ook niet.
Pas als je een licentie hebt mag je dat ding gaan gebruiken.

Leek mij eind 2013 ook wel wat (je kunt mijn posts daarover vinden) maar dat plan werd als snel de ijskast ingezet...
  woensdag 1 juli 2015 @ 18:52:19 #172
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153984537
quote:
Gefeliciteerd! *O* *O*

Oh wacht:

Je doet nu mee aan de prijsvraag. Als je hebt gewonnen, krijg je vanzelf bericht.
-O-
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:21:19 #173
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153985114
China Post is snel!
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 19:50:01 #174
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153985790
quote:
*O*

En vandaag maar weer nieuwe training schoenen besteld. *O*

Of had ik dat hier al gepost? -O-

Tijd voor meer verkoeling. Chinees bier bestellen dan maar voor tijdens het shoppen? :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:50:34 #175
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_153985805
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

*O*

En vandaag maar weer nieuwe training schoenen besteld. *O*
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

*O*

En vandaag maar weer nieuwe training schoenen besteld. *O*
Voordat ik allerlei vooroordelen ga typen. Wat voor'n?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 19:58:40 #176
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153985946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]


[..]

Voordat ik allerlei vooroordelen ga typen. Wat voor'n?
New 2015 Men's Sneakers Summer Zapato Casual breathable mesh Sports shoes for men Size 39-44 #380
http://www.aliexpress.com(...)-39/32289484442.html
(from AliExpress Android)

Deze. 8-)
Heb al een paar versleten ervan. Heerlijke schoenen voor parkour. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153986019
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:58 schreef dud0r het volgende:

[..]

New 2015 Men's Sneakers Summer Zapato Casual breathable mesh Sports shoes for men Size 39-44 #380
http://www.aliexpress.com(...)-39/32289484442.html
(from AliExpress Android)

Deze. 8-)
Heb al een paar versleten ervan. Heerlijke schoenen voor parkour. :Y
Ze zijn wel heel lelijk. :{
pi_153986339
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Had er ongeveer twee weken geleden eentje besteld van allbuy die nu al binnen is. Dus weet niet of je het daar al geprobeerd hebt?
Bedankt. Gelijk besteld! =)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 20:37:57 #179
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153986804
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:02 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel lelijk. :{
Klopt. Maar dat interesseert me niet als ik aan het trainen ben. M'n trainingsbroek en shirt zijn ook afgeragd.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153988163
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar niet met een apparaat met verwijderbare zender; en deze dus ook niet.
Pas als je een licentie hebt mag je dat ding gaan gebruiken.

Leek mij eind 2013 ook wel wat (je kunt mijn posts daarover vinden) maar dat plan werd als snel de ijskast ingezet...
Mag niet mag niet. Niemand die t controleert. Zolang je niemand stoort is er echt weinig aan de hand.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:59:19 #181
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153988872
Net m'n eerste powerbank binnengekregen (16.000).
Er zit aardig wat ruimte tussen de usb-connectoren en de cover. Hebben jullie dat ook ?
Starbucks, waar blijf je
pi_153988914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef doctor.starbucks het volgende:
Net m'n eerste powerbank binnengekregen (16.000).
Er zit aardig wat ruimte tussen de usb-connectoren en de cover. Hebben jullie dat ook ?
Waar heb je hem vandaan en doe eens een fototje?

Heb je een krascode op de zijkant en die ook even gecheckt op de website van Xiaomi?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:00:44 #183
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153988920
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mag niet mag niet. Niemand die t controleert. Zolang je niemand stoort is er echt weinig aan de hand.
Tot je ineens 2 gasten aan de deur krijgt van de Nederlandse tegenhanger van BIPT (Agentschap Telecom?) met 'n peilwagen die je vragen naar je zendvergunning :)
Die je dan niet kan voorleggen. Waarna je portofoons in beslag worden genomen en je een leuke boete wordt uitgeschreven. Been there, done that (was wel nog in de 90's)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef doctor.starbucks het volgende:
Net m'n eerste powerbank binnengekregen (16.000).
Er zit aardig wat ruimte tussen de usb-connectoren en de cover. Hebben jullie dat ook ?
4 stuks gechecked, no gaps.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153989001
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Tot je ineens 2 gasten aan de deur krijgt van de Nederlandse tegenhanger van BIPT (Agentschap Telecom?) met 'n peilwagen die je vragen naar je zendvergunning :)
Die je dan niet kan voorleggen. Waarna je portofoons in beslag worden genomen en je een leuke boete wordt uitgeschreven. Been there, done that (was wel nog in de 90's)

[..]

4 stuks gechecked, no gaps.
Als jij gewoon t ding als portofoon gebruikt op een vrij kanaal, of als scanner, gaat niemand je uit kunnen peilen en gaat niemand je uit willen peilen. Zeker niet als je t ding gebruikt om op vakantie als portofoon tussen twee auto's te zenden. En het zijn idd de jaren 90 niet meer.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:27:29 #185
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153989723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waar heb je hem vandaan en doe eens een fototje?

Heb je een krascode op de zijkant en die ook even gecheckt op de website van Xiaomi?
Code is wel echt. Bedankt voor de tip.

Gap is +/- 2-3 mm. Er zit echt ruimte tussen.
Starbucks, waar blijf je
pi_153990162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:27 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Code is wel echt. Bedankt voor de tip.

Gap is +/- 2-3 mm. Er zit echt ruimte tussen.
Een gap is een kier, jij bedoelt gewoon wat tussen ruimte als ik naar jouw foto's kijk. En hij komt bij banggood dus dat zal ook wel goed zitten. Maar dodge is de kenner van de Xiaomi's maar die zal hier ook weinig raars aan zien lijkt me.

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:43:10 #187
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153990223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Een gap is een kier, jij bedoelt gewoon wat tussen ruimte als ik naar jouw foto's kijk. En hij komt bij banggood dus dat zal ook wel goed zitten. Maar dodge is de kenner van de Xiaomi's maar die zal hier ook weinig raars aan zien lijkt me.

[ afbeelding ]
Zie het nu ook; foto's op banggood hebben hetzelfde spleetje.
Starbucks, waar blijf je
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:14:42 #188
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153991178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Een gap is een kier, jij bedoelt gewoon wat tussen ruimte als ik naar jouw foto's kijk. En hij komt bij banggood dus dat zal ook wel goed zitten. Maar dodge is de kenner van de Xiaomi's maar die zal hier ook weinig raars aan zien lijkt me.

[ afbeelding ]
Seems legit to me....
Legit as in genuine, not that meme way :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:41:53 #189
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_153992077
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb al m'n Xiaomi's netjes betaald hoor O-) (okay, die ene die 3 maanden in Urumqi zat misschien niet helemaal)

In other news :
Nieuwe MiBand?
[ afbeelding ]
Mét hartslagdinges.
Mag ook wel, bij die van mij werkt de sleep functie niet meer met de laatste nieuwe firmware :(
En bij de iOS app moet ik de fw updaten wil hij verder gaan..
WOKNOK
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 02:44:02 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153995657
CHINA _O_

vorige week een lamp besteld
vandaag binnen

enige nadeel...hij is beschadigd bij transport, waardoor het peertje naar binnen geschoten is. dus hij doet het niet :')

op naar de full refund!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 02:47:53 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153995692
quote:
volgens de specificaties...maar die kloppen niet ;( dat ding gaat makkenlijk 90 dagen mee *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_153995926
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

*O*

En vandaag maar weer nieuwe training schoenen besteld. *O*

Of had ik dat hier al gepost? -O-

Tijd voor meer verkoeling. Chinees bier bestellen dan maar voor tijdens het shoppen? :P
Chinees bier? :'( :'(
Als (Belgisch) bier liefhebber draait mijn maag om hier van dat Chinese bier. Tsingtao of Kingway drink ik echt puur alleen uit noodzaak. Harbin gaat nog wel maar wordt hier in het zuiden niet veel verkocht. En import bier is duuuuur. :'(
  donderdag 2 juli 2015 @ 03:44:03 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153996076
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153996114
quote:
Thai beer :P Beer Lao is ook zo'n leuke. Vaak minder dan RMB 10 voor een flesje (Tsingtao > RMB 20, import bier vaak boven de RMB 60). Snel dronken worden zodat je niet meer proeft dat het smaakt als regenwater. (brouwerij is wel weer eigendom van heineken _O_ )



is dat spul in NL te krijgen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 04:03:03 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153996152
Ja, Aziatische week. Dus de Tsingtao en de Chang dit keer. Vorige keer was het Spaanstalig met tequilla flavored beer en Estrella bijvoorbeeld. Laatste keer zag ik ook Carlsberg. Lidl & bier, who would've thought?

In Europa heb je heel veel microbrouwerijen met goed spul ook gelukkig. :Y Altijd wel een andere smaakervaring om de hoek. Hier in Wenen organiseren ze zelfs eckte bierfestivals. :D Zijn ook mooie pubs te vinden waar je van alles kunt proberen of shops waar je het kunt kopen. In NL zal dat ook wel zijn. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153996169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 04:03 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Aziatische week. Dus de Tsingtao en de Chang dit keer. Vorige keer was het Spaanstalig met tequilla flavored beer en Estrella bijvoorbeeld. Laatste keer zag ik ook Carlsberg. Lidl & bier, who would've thought?

In Europa heb je heel veel microbrouwerijen met goed spul ook gelukkig. :Y Altijd wel een andere smaakervaring om de hoek. Hier in Wenen organiseren ze zelfs eckte bierfestivals. :D Zijn ook mooie pubs te vinden waar je van alles kunt proberen of shops waar je het kunt kopen. In NL zal dat ook wel zijn. :Y
Microbrewing begint in Hong Kong en Shenzhen ook aan te slaan, zijn nu een paar pubs die hun eigen bier en cider maken. En smaakt vaak naar meer :P

ontopic, Xiaomi kabelbinder anyone?

  donderdag 2 juli 2015 @ 06:24:28 #197
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153996472
Wat was ik blij met mijn Xiaomi-fan vannacht _O_
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153996820
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 06:24 schreef N22 het volgende:
Wat was ik blij met mijn Xiaomi-fan vannacht _O_
Ik ook!
Heeft de hele nacht staan draaien op de 10.000mah :)
  donderdag 2 juli 2015 @ 07:45:16 #199
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153996826
Heeft iemand gehoord van Singapore post? Heb een tracking gekregen van Allbuy (L008515062211xxx).
Starbucks, waar blijf je
pi_153996850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef doctor.starbucks het volgende:
Net m'n eerste powerbank binnengekregen (16.000).
Er zit aardig wat ruimte tussen de usb-connectoren en de cover. Hebben jullie dat ook ?
http://blog.banggood.com/(...)powerbank-30354.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153997068


DIY LED Skirt...

Die text op het shirt ..en die led's .. "kom er maar in, we zijn open hoor!" _O- _O-

(van DX FB)
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:09:25 #202
375927 Halldor
like a boss
pi_153997080
quote:
De Tsingtao die in Nederland verkocht wordt is vaak in Nederland gebrouwen en smaakt anders dan de Tsingtao in China. Ik vind de Chinese prima te drinken. Harbin is inderdaad ook goed te doen.
pi_153997567
Chang is gewoon fucking goor. :') In Thailand smaakte het nog wel met de zon op mijn koppie, mits goed koud natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:08 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

DIY LED Skirt...

Die text op het shirt ..en die led's .. "kom er maar in, we zijn open hoor!" _O- _O-

(van DX FB)
Lieve dame. O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153997710
Iemand toevallig nog een Xiaomi Fan over, kan er nu wel een goed gebruiken ;)
pi_153997948
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:09 schreef Shefkee het volgende:
Iemand toevallig nog een Xiaomi Fan over, kan er nu wel een goed gebruiken ;)
Heb er eergisteren zelf nog een 4 tal extra besteld. Allbuy heeft mij maar 2 van de 5 geleverd :(
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 10:20:49 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_153998781
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 03:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Chinees bier? :'( :'(
Als (Belgisch) bier liefhebber draait mijn maag om hier van dat Chinese bier. Tsingtao of Kingway drink ik echt puur alleen uit noodzaak. Harbin gaat nog wel maar wordt hier in het zuiden niet veel verkocht. En import bier is duuuuur. :'(
dat tsingtao vond ik nog best goed weg te werken eigenlijk :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_153999345
Damn Allbuy :')

Dit krijg ik vanmorgen:

Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, we don't ship your order because the item you bought is not in stock now, would you mind waiting more days for this item or we cancel this order? Thanks.

Best Regards
ALL BUY

Paar uur later krijg ik dit:

Dear,
Thank you for your support with Allbuy!

We sincerely apologize for the inconvenience that we have brought you.

Xiaomi Flat Micro USB Male to USB 2.0 Male Data Sync / Charging Cable (20cm)

Sorry to inform you that the above item is out of production.We can cancel it and refund to you.Is it okay for you?

Thanks for your understanding and patience.

Dan maar een refund he:)
pi_153999703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 10:50 schreef julius123 het volgende:
Damn Allbuy :')

Dit krijg ik vanmorgen:

Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, we don't ship your order because the item you bought is not in stock now, would you mind waiting more days for this item or we cancel this order? Thanks.

Best Regards
ALL BUY

Paar uur later krijg ik dit:

Dear,
Thank you for your support with Allbuy!

We sincerely apologize for the inconvenience that we have brought you.

Xiaomi Flat Micro USB Male to USB 2.0 Male Data Sync / Charging Cable (20cm)

Sorry to inform you that the above item is out of production.We can cancel it and refund to you.Is it okay for you?

Thanks for your understanding and patience.

Dan maar een refund he:)
http://item.mi.com/1134900097.html


Deze? is nog steeds te koop... :)
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:16:38 #209
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153999859

Postie was vroeg vandaag :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153999978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:08 schreef Kenzi het volgende:

[..]

http://item.mi.com/1134900097.html
[ afbeelding ]

Deze? is nog steeds te koop... :)
Ja die,
Ik heb em ergens anders ook wel gezien.
Als ze m'n geld niet willen bestel ik die wel ergens waar ze m'n geld wel willen.
pi_153999985
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag :D
Die wilde de hitte waarschijnlijk ook voor zijn. Misschien dat daar al die missende Xiaomi Fan's zijn gebleven. Bij de postbezorgers :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:34:41 #212
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154000317
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag :D
Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?
Linkje/shop?

[edit] Thanks!

[ Bericht 1% gewijzigd door BillsGate op 02-07-2015 15:54:53 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:32:45 #213
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154001570
Weet iemand een goede lader om ten minste twee sj4000 accu's tegelijk op te laden? Er staan wel erg veel verschillende overal.
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:48:54 #214
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154001954
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag :D
Had je dit wel daadwerkelijk besteld ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154002039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Weet iemand een goede lader om ten minste twee sj4000 accu's tegelijk op te laden? Er staan wel erg veel verschillende overal.
Anker / Blitzwolf (paar topics terug staat er een coupon voor $3 of meer dacht ik) / Orico

Edit: Ah, je bedoelt gewoon de accu's. Geen idee. Heb er 2 simpele voor elks 1 accu. Maakt mij ook niet zoveel uit, aangezien die accu's / laders geen drol kosten
pi_154002117
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:20 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ja die,
Ik heb em ergens anders ook wel gezien.
Als ze m'n geld niet willen bestel ik die wel ergens waar ze m'n geld wel willen.
ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:15:53 #217
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_154002559
Hoi allen,

Een tijdje geleden toen ik in China zat, heb ik een collega gezien met een elektrische vouwfiets, kostte ongeveer 3000 rmb. Heb er even op gezeten, maar vond het een zeer interessante hebbeding.

Nu wil ik er wel één aanschaffen en misschien vragen aan een collega om het mee te pakken of te versturen naar België. Ik zit met enkele vragen.

- Heeft er iemand ervaring mee?
- Zo'n groot en zwaar ding verzenden, kan me misschien zelfs handenvol geld kosten, wat is de goedkoopste/beste methode?
- Indien ik dit laat meepakken door een collega, kan de accu mee op het vliegtuig? Ze deden bij mij al moeilijk om een batter pack van 5200mAh in de koffer...
- Waar moet ik zeker op letten?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:41:51 #218
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154003251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?
Linkje/shop?
Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.
Ik had z'n voorganger al,nu dus ook de opvolger.
Ik had 'm weg bij BangGood.

quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:48 schreef N22 het volgende:

[..]

Had je dit wel daadwerkelijk besteld ?
Yep! Helemaal :)

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 02-07-2015 14:18:39 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154003594
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.
dan laat ik die lekker zitten :)
bedankt voor de feedback
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:47:01 #220
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154004853
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.
Ik had z'n voorganger al,nu dus ook de opvolger.
Ik had 'm weg bij BangGood.

[..]

Yep! Helemaal :)
Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:


Hoe heten deze leuke dingen en waar haal ik ze? :D
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_154006437
Hehe :+
Het is een beetje te warm weer
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:56:13 #222
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154006715
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:02:37 #223
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154006893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:47 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:
[ afbeelding ]

Hoe heten deze leuke dingen en waar haal ik ze? :D
Niet kopen, die dingen...
KCX-017 kopen instead, die heeft 10 geheugenplaatsen, de Matek UPM niet.
Bovendien heeft zo'n KCX-017 een kabeltje, wat imho veel flexibeler is als zo 'n stijve dongle aan je usbpoort. En als kers op de taart is 'ie goedkoper dan zo 'n Matek UPM.

Heb je nu zoiets van : joh, laat die dodge maar lullen, kan je 'm hier kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 02-07-2015 16:08:04 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:38:50 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154007809
xpb 10.000 binnen.

Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.

Bovenrand midden, hapjes uit het metaal.


links boven, niet helemaal recht gefreesd.


Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.

Mierenneuken of hebben jullie dit niet? :P
pi_154007848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef mickeyD het volgende:

[..]

bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!
Mja, wel 50% duurder :@
pi_154007858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.

Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.

Bovenrand midden, hapjes uit het metaal.
[ afbeelding ]

links boven, niet helemaal recht gefreesd.
[ afbeelding ]

Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.

Mierenneuken of hebben jullie dit niet? :P
Viel mij ook op ja, vooral t rammelen van de powerknop.
Maar mijne was wel gewoon origineel
Gegroet!
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:43:32 #227
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154007946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.

Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.

Bovenrand midden, hapjes uit het metaal.
[ afbeelding ]

links boven, niet helemaal recht gefreesd.
[ afbeelding ]

Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.

Mierenneuken of hebben jullie dit niet? :P
JE HEBT EEN FAKER TE PAKKEN!!!1111111!!!!ONE1ELEVEN1!! })

j/k O-)

4 stuks gechecked...
3 zijn totaal gaaf, 1tje heeft een miniem hapje.
2 stuks met rammelende powerknop
Geen zorgen maken, misschien had de CNCmachine een minder dagje.

[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 02-07-2015 16:53:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:34:06 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154009300
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

JE HEBT EEN FAKER TE PAKKEN!!!1111111!!!!ONE1ELEVEN1!! })

j/k O-)

4 stuks gechecked...
3 zijn totaal gaaf, 1tje heeft een miniem hapje.
2 stuks met rammelende powerknop
Geen zorgen maken, misschien had de CNCmachine een minder dagje.
Ik had je berichtje al gelezen voor de edit Sjefke ^O^

Voor de rest klopt alles wel.
pi_154009673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.

Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.

Bovenrand midden, hapjes uit het metaal.
[ afbeelding ]

links boven, niet helemaal recht gefreesd.
[ afbeelding ]

Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.

Mierenneuken of hebben jullie dit niet? :P
het blijven chinezen he, dan weet je dat dit kan gebeuren :P
pi_154010173
Ik werd net gebeld uit fucking Kiribati, nog nooit van gehoord tot vandaag.
ging 1x over en toen werd gelijk opgehangen.
+686 30011007, zou dat een china shop kunnen zijn?
Heel vreemd iig :/
Gegroet!
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:19:17 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154010278
Bel ze op en vraag het ze.
pi_154011919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:13 schreef Zspirit het volgende:
Ik werd net gebeld uit fucking Kiribati, nog nooit van gehoord tot vandaag.
ging 1x over en toen werd gelijk opgehangen.
+686 30011007, zou dat een china shop kunnen zijn?
Heel vreemd iig :/
Lijkt me nogal sterk... dat ligt bij Frans Polynesië, bij Australië :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154012712
Heeft iemand ook een couponcode voor DX?

Ik kan wat ik wil halen ook wel bij Banggood krijgen voor een iets goedkopere prijs en dan nog eens de Banggood couponcode gebruiken, maar DX heeft de voorkeur omdat ik via EU Direct wil bestellen.
Bij Banggood moet ik alsnog minstens 3 weken wachten.

Edit: Bestelbedrag is trouwens 27 euro/ iets boven de 30 dollar.
pi_154013115
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:46 schreef Azerdion het volgende:
Heeft iemand ook een couponcode voor DX?

Ik kan wat ik wil halen ook wel bij Banggood krijgen voor een iets goedkopere prijs en dan nog eens de Banggood couponcode gebruiken, maar DX heeft de voorkeur omdat ik via EU Direct wil bestellen.
Bij Banggood moet ik alsnog minstens 3 weken wachten.

Edit: Bestelbedrag is trouwens 27 euro/ iets boven de 30 dollar.
En is het product niet verkrijgbaar bij Banggood voor verzending vanuit de UK? Check de OP eens of zoek via google naar: dx coupon
pi_154013255
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef Jonmen het volgende:

[..]

En is het product niet verkrijgbaar bij Banggood voor verzending vanuit de UK? Check de OP eens of zoek via google naar: dx coupon
Zal nog eens kijken, maar ik krijg bij google alleen maar van die bagger verzamelwebsites waar de 'kortingscode' eigenlijk nooit werkt of gewoon een link is naar een 'afgeprijst' product (het product heeft altijd al die prijs en 'korting' gehad).

Edit: Producten niet gevonden met shipping vanuit UK. Wel alternatieven, waarvan 1 een aantal (goede) reviews heeft. Het alternatief voor het andere, in dit geval een USB 3.0 Gigabit ethernet adapter, is volgens Banggood nog maar 4 keer verkocht waarvan er eentje een hele korte review heeft geplaatst. En ik vind het wel belangrijk om te weten of dit apparaatje een goede snelheid haalt. Bij DX waren er genoeg goede reviews.

Edit 2: Toch maar voor de alternatieven gekozen icm een couponcode bij BG. We zullen zien, nog geen eerdere ervaring met BG gehad. Tot nu toe altijd DX.

[ Bericht 11% gewijzigd door Azerdion op 02-07-2015 20:32:36 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:22:02 #236
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154015521
Vandaar voor het eerst Chinese kleding ontvangen, positief verrast!
Een zwembroek + T-shirt van Gailang, iemand interesse in een korte review? 8-)
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:17:57 #237
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154017316
ja
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaar voor het eerst Chinese kleding ontvangen, positief verrast!
Een zwembroek + T-shirt van Gailang, iemand interesse in een korte review? 8-)
:)
Starbucks, waar blijf je
pi_154020045
http://m.geekbuying.com/ItemDescription/347946

Dit al gepost? Wat zeggen de kenners hier over......
  vrijdag 3 juli 2015 @ 00:26:19 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154020926
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
http://m.geekbuying.com/ItemDescription/347946

Dit al gepost? Wat zeggen de kenners hier over......
http://m.geekbuying.com/i(...)Keystone-347946.html

Voor dat geld haal je een echte beamer en pipo x7 man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 00:46:24 #240
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154021461
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
http://m.geekbuying.com/ItemDescription/347946

Dit al gepost? Wat zeggen de kenners hier over......
Hebbedingetje voor op de plee ofzo, meer niet :D
Wel chill, ff youtube kijken op de deur als je aan het bouten bent :7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154022909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:46 schreef Azerdion het volgende:
Heeft iemand ook een couponcode voor DX?

Ik kan wat ik wil halen ook wel bij Banggood krijgen voor een iets goedkopere prijs en dan nog eens de Banggood couponcode gebruiken, maar DX heeft de voorkeur omdat ik via EU Direct wil bestellen.
Bij Banggood moet ik alsnog minstens 3 weken wachten.

Edit: Bestelbedrag is trouwens 27 euro/ iets boven de 30 dollar.
Je weet dat bij DX EU Direct gewoon uit China komt. Ze hebben geen EU warehouse (waar Banggood en Tinydeal die wel hebben bijvoorbeeld.)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 03:22:49 #242
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154022930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:05 schreef P4tje het volgende:
No mistake my fliend, special color for you!

Overigens wel aangegeven dat ik de 2700K lampen wil hebben, de 3 losse bestellingen van elk vier lampen (naar verschillende adressen) werden ook bij elkaar verzonden :'). De doos woog wel 1 - 2 kilo, een wonder dat die er niet tussenuit is gepikt...

De lamp voelt zeer degelijk aan, er is niet bespaard op aluminium. Ik heb er eentje open kunnen maken. Hij is niet driverloos, maar zeker wel trafoloos. Er zit alleen een gelijkrichter in met een paar condensatoren en op de led chip zelf een ICtje.

De 5 lampen zitten achter een Z Wave dimmer. Om de hele kamer te verlichten, kunnen de lampen gedimt worden naar 20% - 25%. Ze verbruiken dan in totaal ongeveer 6W. Helemaal aan geeft een overkill aan licht voor een woonkamer, voor werklicht ideaal. Het verbruik is dan ongeveer 25W in totaal.

Na jaren lampen testen, zijn dit de beste die ik tot nu toe uit China gehad heb. Het enige minpuntje is het strooilicht achter de lamp, maar dat stoort in praktijk niet.
/spuit11

De mijne zijn vandaag ook binnen gekomen. Ik had er 8 besteld, de verkoper heeft de omdoos van 10 aangevuld met twee extra ledspots (3 cree leds per spot, warmwit, 4w, dimbaar :D)

Ik ben van de kleur nog niet echt overtuigd. Ik vind ze wat gelig en weinig natuurlijk. De dimcurve is niet traploos (jammer) en eentje flikkert er bij het dimmen zo hard dat hij in Rusland niet zou mogen trouwen. (nog niet allemaal getest)

Welke z-wave dimmer gebruik je eigenlijk? Ik heb ze nu aan een qubino hangen
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 04:25:52 #243
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154023023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:40 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mja, wel 50% duurder :@
2 EURO duurder ja, maar daar krijg je wel 2 jaar echte garantie voor, en niet chinese garantie tot een week nadat het de brievenbus heeft gepasseerd..
daarbij is de M10 helemaal niet 50% duurder, ¤82 bij banggood en ¤84 bij dashcammagazijn, beide met volledig pakket mounts en waterproof case.
de ¤62 variant bij banggood is ZONDER accesoires en waterproof case!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_154023331
Nillkin oplader heeft sowieso de geest gegeven. Erg raar, hij zit altijd op een vaste plek dus wordt niet veel gebogen of zoiets. I.p.v. 1.1A geeft hij maar 0.32A om de telefoon op te laden. Andere oplader geprobeerd en dan geeft hij wel gewoon 1.1A

Nouja....geen Nillkin meer voor mij.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 3 juli 2015 @ 07:29:40 #245
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154023339
Kennen jullie deze al? Wegwerptelefoon voor 17 dollar.

Starbucks, waar blijf je
pi_154023350
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
Kennen jullie deze al? Wegwerptelefoon voor 17 dollar.

[ afbeelding ]
Hoezo wegwerp telefoon? Zit gewoon een USB-kabeltje bij ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154023358
Paypal geschil bij Gearbest geopend....krijg al een week geen reactie meer op mijn ticket (na herhaaldelijk reageren ook weer). Geheugenkaartje wat 6 mei verzonden is dus twee maanden geleden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154023692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
Kennen jullie deze al? Wegwerptelefoon voor 17 dollar.

[ afbeelding ]
Dan koop ik toch liever deze onmogelijke onbreekbare niet-wegwerptelefoon :P (goedkoper zelfs *O* )
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.A3En5w
pi_154023755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:26 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dan koop ik toch liever deze onmogelijke onbreekbare niet-wegwerptelefoon :P (goedkoper zelfs *O* )
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.A3En5w
OMG die wil ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154024516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 03:22 schreef BillsGate het volgende:

[..]

/spuit11

De mijne zijn vandaag ook binnen gekomen. Ik had er 8 besteld, de verkoper heeft de omdoos van 10 aangevuld met twee extra ledspots (3 cree leds per spot, warmwit, 4w, dimbaar :D)

Ik ben van de kleur nog niet echt overtuigd. Ik vind ze wat gelig en weinig natuurlijk. De dimcurve is niet traploos (jammer) en eentje flikkert er bij het dimmen zo hard dat hij in Rusland niet zou mogen trouwen. (nog niet allemaal getest)

Welke z-wave dimmer gebruik je eigenlijk? Ik heb ze nu aan een qubino hangen
Ik gebruik ook de Qubino, het knipperen heb ik alleen als ik bijvoorbeeld vanaf een lage dimwaarde de lamp uit zet. Het schijnt dat de Qubino gevoelig is voor signalen over het stroomnet, bijvoorbeeld het omschakelen van hoog naar laag tarief. Ik kan er vaak de klok op gelijk zetten, wanneer de lampen beginnen te flikkeren.

Deze ledlampen reageren als een gloeilamp, als je nooit last van flikkeringen wilt hebben zal je een PWM gestuurde led lamp moeten kopen. De Qubino kan overigens ook PWM gestuurd dimmen :D .
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:48:17 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154024646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:10 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Je had beter voor RGBW gegaan ;)
Wieso?
pi_154024843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wieso?
Just my opinion ;) (heb zelf geen ervaring met RGB ledstrip trouwens, enkel met RGBWW en WW/CW)
Als je iets wilt installeren / definitief maken, zeker voor in je huis, ga dan ineens voor de beste versie of de gemakkelijkst hanteerbare. Dat deze dan duurder kan zijn, kan je zien als een investering.

(het wit in RGBW ledstrips is vele malen beter / mooier als bij RGB, waar dit een mengeling is van RoodGroenBlauw. RGBW heeft een aparte led voor het wit.
Ook is de controller niet van de gemakkelijkste en ook redelijk groot zo te zien).
pi_154025797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 04:25 schreef mickeyD het volgende:

[..]

2 EURO duurder ja, maar daar krijg je wel 2 jaar echte garantie voor, en niet chinese garantie tot een week nadat het de brievenbus heeft gepasseerd..
daarbij is de M10 helemaal niet 50% duurder, ¤82 bij banggood en ¤84 bij dashcammagazijn, beide met volledig pakket mounts en waterproof case.
de ¤62 variant bij banggood is ZONDER accesoires en waterproof case!
http://eud.dx.com/product(...)4288812#.VZZMu_ntlBc
64 euro.
Dashcammagazijn is 50% duurder.

Of snappen we elkaar niet :@
pi_154025811
Maar even 7 fans gehaald bij Banggoed, zijn nu in de actie $2,99 daar

Hopelijk snel in huis want ik kan ze mooi in de computers op werk stoppen, de kastjes staan namelijk naast het scherm met een USB-poort op perfecte hoogte. :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154025937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

http://eud.dx.com/product(...)4288812#.VZZMu_ntlBc
64 euro.
Dashcammagazijn is 50% duurder.

Of snappen we elkaar niet :@
Da's de SJ4000, niet de M10 ... er dan is het ook nog eens een namaak SJ4000, geen SJCAM (logo ontbreekt)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:59:21 #256
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154025981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Just my opinion ;) (heb zelf geen ervaring met RGB ledstrip trouwens, enkel met RGBWW en WW/CW)
Als je iets wilt installeren / definitief maken, zeker voor in je huis, ga dan ineens voor de beste versie of de gemakkelijkst hanteerbare. Dat deze dan duurder kan zijn, kan je zien als een investering.

(het wit in RGBW ledstrips is vele malen beter / mooier als bij RGB, waar dit een mengeling is van RoodGroenBlauw. RGBW heeft een aparte led voor het wit.
Ook is de controller niet van de gemakkelijkste en ook redelijk groot zo te zien).

Als je het echt vet wil maken, dan pak je RGBWA (rgb - koudwit - ambergeel). Alleen die zijn in ledstrip nog lastig te krijgen :(

Daarmee heb je het grootste kleurbereik en kun je alle kleuren en tinten (van grijswit tot kaarslicht) heel natuurgetrouw maken :)
Dat zijn ook de led-kleuren die in bijvoorbeeld theaterarmaturen gebruikt worden :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_154025996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:57 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Da's de SJ4000, niet de M10 ... er dan is het ook nog eens een namaak SJ4000, geen SJCAM (logo ontbreekt)
Ik had het dan ook over de SJ4000 :) Hij heeft het nu ineens over de M10.
Mijn initiele vraag was dan ook, zal de SJ4000 een echte zijn die van dx.
pi_154026048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over de SJ4000 :) Hij heeft het nu ineens over de M10.
Mijn initiele vraag was dan ook, zal de SJ4000 een echte zijn die van dx.
Ok, dit is niet de echte, DX heeft de echte wel, moet je ff zoeken op SJCAM.
pi_154026302
Iemand ervaring met deze mousepad:

http://www.banggood.com/X(...)se-Pad-p-974501.html

Zoek nog een nieuwe mouspad voor mn razer deathadder en dit ziet er wel leuk uit.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:04:35 #260
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154027533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:14 schreef Questular het volgende:
Iemand ervaring met deze mousepad:

http://www.banggood.com/X(...)se-Pad-p-974501.html

Zoek nog een nieuwe mouspad voor mn razer deathadder en dit ziet er wel leuk uit.
Good luck finding one :)
Ik ben al een hele tijd aan het wachten tot het grote exemplaar ergens op stock is :X

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 03-07-2015 12:23:41 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:15:40 #261
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_154027808
Weet iemand goede powerbanks van ongeveer 2.000 tot 3.000 mAh?

M'n moeder wil er een en vindt die 5.000 van Xiaomi te groot.
pi_154027928
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Weet iemand goede powerbanks van ongeveer 2.000 tot 3.000 mAh?

M'n moeder wil er een en vindt die 5.000 van Xiaomi te groot.
Ik denk niet dat er veel kwalitatieve PB's zijn van 3000mah. Ik zou een 10000 xiaomi PB halen voor je ma, die zijn veel compacter, alleen wat dikker dan die 5000.
pi_154028175
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Weet iemand goede powerbanks van ongeveer 2.000 tot 3.000 mAh?

M'n moeder wil er een en vindt die 5.000 van Xiaomi te groot.
Zoals Serpent207 al zei, nutteloos om zo'n powerbank te kopen.
Maar omdat ik vriendelijk ben + zijn toch allemaal dezelfde:
Driehoekige balk
Balk goedkoop
Balk
Cilinder

Nadelen:
- Materiaal trekt op niets
- Je bent langer bezig met het opladen van deze powerbank, dan dat deze power bank stroom geeft aan je gsm
- gsm kan maar (ongeveer) voor 50% opgeladen worden
- niemand weet hoelang deze batterij het uithoudt
- in grootte win je echt niet veel met die van Xiaomi

Voordeel:
- goedkope (brol)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jonmen op 03-07-2015 13:12:23 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:43:26 #264
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154028401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:33 schreef Jonmen het volgende:

- Je bent langer bezig met het opladen van deze powerbank, dan dat deze power bank stroom geeft aan je gsm
Da's helaas bij vrijwel elke powerbank zo (bij gelijke laad- en ontlaadstroom)
En je stopt er altijd meer mAh's in dan dat eruit komen (20% tot 30%), ook bij hele goeie :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:49:24 #265
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154028541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

http://eud.dx.com/product(...)4288812#.VZZMu_ntlBc
64 euro.
Dashcammagazijn is 50% duurder.

Of snappen we elkaar niet :@
er staat géén SJCAM op die camera.. kans dat ie fake is!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:54:51 #266
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154028668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over de SJ4000 :) Hij heeft het nu ineens over de M10.
Mijn initiele vraag was dan ook, zal de SJ4000 een echte zijn die van dx.
http://www.dashcammagazijn.nl/Viofo-SJ4-FullHD-Sportcamera
¤83 in nederland mét garantie en full mounts en case pack

http://eud.dx.com/product(...)4375319#.VZZpPmcw92Y
¤70 uit china met brakke garantie voorwaarden maar ook met full mounts pack en case
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:58:03 #267
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154028766
zal meteen maar effe een balletje opgooien...
is er überhaupt iemand die na een half jaar bij een chinees is gaan klagen dat zn item defect was, én heeft een vervangend item gekregen?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_154028826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:58 schreef mickeyD het volgende:
zal meteen maar effe een balletje opgooien...
is er überhaupt iemand die na een half jaar bij een chinees is gaan klagen dat zn item defect was, én heeft een vervangend item gekregen?
Ja, tablet waarvan hij opeens gebrickt was. Opgestuurd op eigen kosten (23 euro) en uiteindelijk een full refund gekregen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154028898
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Da's helaas bij vrijwel elke powerbank zo (bij gelijke laad- en ontlaadstroom)
En je stopt er altijd meer mAh's in dan dat eruit komen (20% tot 30%), ook bij hele goeie :)
Ik gok wel dat het capaciteitsverlies groter is bij deze goedkope powerbank dan bij degene van Xiaomi O-)
Zou eigenlijk degene die ik daarvan heb eens moeten testen. Zal iets zijn voor dit weekend (8> *O*
pi_154028900
Hoe vaak kan ik mijn mobiel opladen met de 10500 mah van Xiaomi?
Gino ♥
  vrijdag 3 juli 2015 @ 13:05:27 #271
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154028954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:54 schreef mickeyD het volgende:

[..]

http://www.dashcammagazijn.nl/Viofo-SJ4-FullHD-Sportcamera
¤83 in nederland mét garantie en full mounts en case pack

http://eud.dx.com/product(...)4375319#.VZZpPmcw92Y
¤70 uit china met brakke garantie voorwaarden maar ook met full mounts pack en case
U werkt bij de afdeling marketing van dashcammagazijn.nl?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154029002
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:03 schreef Tjacka het volgende:
Hoe vaak kan ik mijn mobiel opladen met de 10500 mah van Xiaomi?
3-4 keer waarschijnlijk (voor de 10.400mAh).
Overigs kan je beter voor de 10.000mAh versie gaan. Veel kleiner, zelfde capaciteit maar wel goedkoper.
Ik doe aan het principe * Jonmen Gotta Catch 'Em All
  vrijdag 3 juli 2015 @ 13:08:51 #273
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154029036
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:05 schreef N22 het volgende:

[..]

U werkt bij de afdeling marketing van dashcammagazijn.nl?
nee, ik heb de mijne er gekocht, en een ander relevant voorbeeld heb ik niet, vandaar.
in nederland wordt je ook doodgegooid met neppers.
een eerlijke mening dus.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_154029100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:07 schreef Jonmen het volgende:

[..]

3-4 keer waarschijnlijk (voor de 10.400mAh).
Overigs kan je beter voor de 10.000mAh versie gaan. Veel kleiner, zelfde capaciteit maar wel goedkoper.
Ik doe aan het principe * Jonmen Gotta Catch 'Em All
Voor die prijs eigenlijk wel een must have.
Gino ♥
pi_154030577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:54 schreef mickeyD het volgende:

[..]

http://www.dashcammagazijn.nl/Viofo-SJ4-FullHD-Sportcamera
¤83 in nederland mét garantie en full mounts en case pack

http://eud.dx.com/product(...)4375319#.VZZpPmcw92Y
¤70 uit china met brakke garantie voorwaarden maar ook met full mounts pack en case
Heb jij aandelen van dashcammagazijn? ;)

Je vergeet voor het gemak dat bij dx de verzendkosten inbegrepen zijn en bij dashcammagazijn er nog eens 7 euro boven op komt.

Dus 70 eur vs 90 euro.

Voor die 20 euro verschil koop ik wel een geheugenkaart.
pi_154030648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heb jij aandelen van dashcammagazijn? ;)

Je vergeet voor het gemak dat bij dx de verzendkosten inbegrepen zijn en bij dashcammagazijn er nog eens 7 euro boven op komt.

Dus 70 eur vs 90 euro.

Voor die 20 euro verschil koop ik wel een geheugenkaart.
En jij vergeet dat DX geen EU-warehouse heeft en je dus rekening moet houden met douanekosten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154030678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

En jij vergeet dat DX geen EU-warehouse heeft en je dus rekening moet houden met douanekosten.
Wordt het niet verschipt vanuit Engeland? Dat dacht ik :?
pi_154030704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wordt het niet verschipt vanuit Engeland? Dat dacht ik :?
Het is al vaker tegen je gezegd dat DX geen EU-warehouse heeft. :Y
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154030748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is al vaker tegen je gezegd dat DX geen EU-warehouse heeft. :Y
Oh, overheen gelezen dan. Wanneer :?
pi_154030895
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:21 schreef shiznuts het volgende:
DX. :') 'vanuit de EU verzenden' _O-
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:21 schreef Jonmen het volgende:
Banggood heeft wel een UK warehouse waar je die zou kunnen bestellen
Bij de novatek versie heb je daar ook $10 korting met BGDEAL
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 03:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Je weet dat bij DX EU Direct gewoon uit China komt. Ze hebben geen EU warehouse (waar Banggood en Tinydeal die wel hebben bijvoorbeeld.)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:54 schreef mickeyD het volgende:
http://www.dashcammagazijn.nl/Viofo-SJ4-FullHD-Sportcamera
¤83 in nederland mét garantie en full mounts en case pack

http://eud.dx.com/product(...)4375319#.VZZpPmcw92Y
¤70 uit china met brakke garantie voorwaarden maar ook met full mounts pack en case
Het is niet dat het niet besproken is dat DX geen EU-warehouse heeft hoor :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154031145
Momenteel onderweg:
Blitzwolf 5-poorts lader
2 xiaomi 10.000 mah powerbanks
2 xiaomi fans

Just gotta love these offers <3
pi_154031178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is niet dat het niet besproken is dat DX geen EU-warehouse heeft hoor :)
Leuk al die quotes, maar ik zie maar bij 1 quote dat iemand aangeeft dat ze vanuit China verzenden.
pi_154031564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Leuk al die quotes, maar ik zie maar bij 1 quote dat iemand aangeeft dat ze vanuit China verzenden.
Direct en duidelijk is er inderdaad maar 1 post.
Indirect bedoelde ik het wel in mijn post. Ik reageerde namelijk in combinatie met wat degene bopven mij al had getypt, wat een sneer was naar DX
quote:
BG heeft wel een UK...
pi_154031683
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:51 schreef rene90 het volgende:
Maar even 7 fans gehaald bij Banggoed, zijn nu in de actie $2,99 daar

Hopelijk snel in huis want ik kan ze mooi in de computers op werk stoppen, de kastjes staan namelijk naast het scherm met een USB-poort op perfecte hoogte. :7
Ook maar wat besteld. Kijken of zoiets 's nachts werkt naast het bed.
Of gewoon; voor de lol.
Tegen de tijd dat ze bezorgd worden is het natuurlijk al weer klote-weer maar goed. :')

Op 1 Piston V2 na m'n eerste Xiaomi aankoop. :o

EDIT: oh, en nog ¤0.81 korting via CashbackXL. Mogen jullie raden hoeveel van die fans ik gekocht heb. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 03-07-2015 15:03:25 ]
pi_154031752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Leuk al die quotes, maar ik zie maar bij 1 quote dat iemand aangeeft dat ze vanuit China verzenden.
Als je in de context lees kan je het wel eruit halen, maar het is nu in ieder geval duidelijk ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154032528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

EDIT: oh, en nog ¤0.81 korting via CashbackXL. Mogen jullie raden hoeveel van die fans ik gekocht heb. :+
7 stuks? :? :9
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:38:19 #288
366734 dimmak
bitcoin
pi_154032657
Van de week 3x een bestelling geplaatst bij BG. Alles is verzonden behalve die Pistons voor 6 euro. Het zal mij benieuwen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154032786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:38 schreef dimmak het volgende:
Van de week 3x een bestelling geplaatst bij BG. Alles is verzonden behalve die Pistons voor 6 euro. Het zal mij benieuwen. :P
MM nu je het zegt inderdaad, wellicht wordt er nog overlegt op hoger niveau.
Zon grap kan best wel wat geld kosten namelijk.
Wij hadden het hier al snel door en we zijn vast niet de enige.
Ben ik de enige die last heeft van versp[ringende prijzen op banggood?
Die pistons staan eerst op 14 euro en dan verspringen ze naar 17.
Denken jullie dat de V2 pistons nog wel even leverbaar blijven?
Ik wil daar namelijk wel een aantal van in slaan voor die uit de handel gaat.
Gegroet!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:54:22 #290
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154033061
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heb jij aandelen van dashcammagazijn? ;)

Je vergeet voor het gemak dat bij dx de verzendkosten inbegrepen zijn en bij dashcammagazijn er nog eens 7 euro boven op komt.

Dus 70 eur vs 90 euro.

Voor die 20 euro verschil koop ik wel een geheugenkaart.
dikke kans dat je ¤20+ naheffing krijgt voor import + afhandeling door tante post, en een wachttijd die ergens tussen een week en een maand ligt..
feit dat de chinese webshops er zijn is leuk voor ultra goedkope gadgets en andere hebbedingen zooi, maar voor zulke dingen shop ik toch echt niet vaak die kant op..
het MOET niet omdat ze er zijn... soms is t gewoon leuk om de nieuwste gadgets te proberen voor weinig..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_154036384
Aangezien de naam van dit topic toch gaat over een glazen bol: wie heeft er een idee wat de europrijs tov van de dollar gaat doen na de nee-verkiezing van Griekenland? Verbeterd deze omdat de 'rotte' plek uit Europa is of gaat deze verslechteren door de problemen die dit met zich teweeg brengt?

Ik moet nog een drone bestellen (want ik ga op reis naar Scandinavië begin september).
Maar ik vraag me af of ik daar nog mee moet wachten of niet :)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:08:32 #292
366734 dimmak
bitcoin
pi_154036428
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:05 schreef Jonmen het volgende:
Aangezien de naam van dit topic toch gaat over een glazen bol: wie heeft er een idee wat de europrijs tov van de dollar gaat doen na de nee-verkiezing van Griekenland? Verbeterd deze omdat de 'rotte' plek uit Europa is of gaat deze verslechteren door de problemen die dit met zich teweeg brengt?

Ik moet nog een drone bestellen (want ik ga op reis naar Scandinavië begin september).
Maar ik vraag me af of ik daar nog mee moet wachten of niet :)
Ik gok dat de euro er (nog) niet sterker op gaat worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:09:25 #293
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154036448
Iemand met een spare-case voor een SJ4000? :D
pi_154036474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:34 schreef Jonmen het volgende:
7 stuks? :? :9
5.

Geen idee waarom zoveel, maar goed...
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:18:00 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154036630
Heb er geloof ik vier ofzo. :P
Eentje links in de laptop, eentje rechts in de laptop. Eentje op een powerbank. Eentje in de tas.
Moet zeggen. _O_ Is inderdaad een uitkomst bij dit tropische weer. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:21:52 #296
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154036722
Voor elke xpb één fan en één USB-light :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 3 juli 2015 @ 20:44:23 #297
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154040147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
Kennen jullie deze al? Wegwerptelefoon voor 17 dollar.

[ afbeelding ]
Jeuj. Eindelijk een Chinaphone met een dikte van maar 5mm. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 3 juli 2015 @ 22:11:58 #298
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154042746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Heb er geloof ik vier ofzo. :P
Eentje links in de laptop, eentje rechts in de laptop. Eentje op een powerbank. Eentje in de tas.
Moet zeggen. _O_ Is inderdaad een uitkomst bij dit tropische weer. :Y
Had ik er toen maar besteld :X Ik zweet me kapot op m'n hobbykantoor onder de pannen -O-
Zou die hele zomer zo heet worden ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154052376
Banggood is weer top, gister een bestelling geplaatst en nu het bericht dat het verzonden is wat ook echt wel zo zal zijn ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154053419
En waar we buyincoins weleens vergeten, hebben ze nu ook de Xiaomi Fan voor 2,58 online staan:
linkje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154053724
Ik lees op tweakers dat de prijsfout pistons verzonden zijn bij een aantal mensen.
Bij mij staan ze nog op Ready To Process, spullen die ik erna heb besteld zijn al wel verzonden.
Gegroet!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')