Die wilde de hitte waarschijnlijk ook voor zijn. Misschien dat daar al die missende Xiaomi Fan's zijn gebleven. Bij de postbezorgersquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Had je dit wel daadwerkelijk besteld ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Anker / Blitzwolf (paar topics terug staat er een coupon voor $3 of meer dacht ik) / Oricoquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Weet iemand een goede lader om ten minste twee sj4000 accu's tegelijk op te laden? Er staan wel erg veel verschillende overal.
ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:20 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ja die,
Ik heb em ergens anders ook wel gezien.
Als ze m'n geld niet willen bestel ik die wel ergens waar ze m'n geld wel willen.
Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?
Linkje/shop?
Yep! Helemaalquote:
dan laat ik die lekker zittenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.
Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.
Ik had z'n voorganger al,nu dus ook de opvolger.
Ik had 'm weg bij BangGood.
[..]
Yep! Helemaal
bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah
Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie
Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
Niet kopen, die dingen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:47 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:
[ afbeelding ]
Hoe heten deze leuke dingen en waar haal ik ze?
Mja, wel 50% duurderquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!
Viel mij ook op ja, vooral t rammelen van de powerknop.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.
Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.
Bovenrand midden, hapjes uit het metaal.
[ afbeelding ]
links boven, niet helemaal recht gefreesd.
[ afbeelding ]
Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.
Mierenneuken of hebben jullie dit niet?
JE HEBT EEN FAKER TE PAKKEN!!!1111111!!!!ONE1ELEVEN1!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.
Ik vind de afwerking een stuk minder bij de randjes. De 10.400 was nagenoeg perfect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schudden met de powerbank geeft ook een ratelgeluidje door de powerknop die losjes zit.
Ik had je berichtje al gelezen voor de edit Sjefkequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN FAKER TE PAKKEN!!!1111111!!!!ONE1ELEVEN1!!![]()
j/k![]()
4 stuks gechecked...
3 zijn totaal gaaf, 1tje heeft een miniem hapje.
2 stuks met rammelende powerknop
Geen zorgen maken, misschien had de CNCmachine een minder dagje.
het blijven chinezen he, dan weet je dat dit kan gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
xpb 10.000 binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me nogal sterk... dat ligt bij Frans Polynesië, bij Australiëquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:13 schreef Zspirit het volgende:
Ik werd net gebeld uit fucking Kiribati, nog nooit van gehoord tot vandaag.
ging 1x over en toen werd gelijk opgehangen.
+686 30011007, zou dat een china shop kunnen zijn?
Heel vreemd iig :/
En is het product niet verkrijgbaar bij Banggood voor verzending vanuit de UK? Check de OP eens of zoek via google naar: dx couponquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:46 schreef Azerdion het volgende:
Heeft iemand ook een couponcode voor DX?
Ik kan wat ik wil halen ook wel bij Banggood krijgen voor een iets goedkopere prijs en dan nog eens de Banggood couponcode gebruiken, maar DX heeft de voorkeur omdat ik via EU Direct wil bestellen.
Bij Banggood moet ik alsnog minstens 3 weken wachten.
Edit: Bestelbedrag is trouwens 27 euro/ iets boven de 30 dollar.
Zal nog eens kijken, maar ik krijg bij google alleen maar van die bagger verzamelwebsites waar de 'kortingscode' eigenlijk nooit werkt of gewoon een link is naar een 'afgeprijst' product (het product heeft altijd al die prijs en 'korting' gehad).quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En is het product niet verkrijgbaar bij Banggood voor verzending vanuit de UK? Check de OP eens of zoek via google naar: dx coupon
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaar voor het eerst Chinese kleding ontvangen, positief verrast!
Een zwembroek + T-shirt van Gailang, iemand interesse in een korte review?
http://m.geekbuying.com/i(...)Keystone-347946.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
http://m.geekbuying.com/ItemDescription/347946
Dit al gepost? Wat zeggen de kenners hier over......
Hebbedingetje voor op de plee ofzo, meer nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
http://m.geekbuying.com/ItemDescription/347946
Dit al gepost? Wat zeggen de kenners hier over......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |