De Tsingtao die in Nederland verkocht wordt is vaak in Nederland gebrouwen en smaakt anders dan de Tsingtao in China. Ik vind de Chinese prima te drinken. Harbin is inderdaad ook goed te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:44 schreef shiznuts het volgende:
Thank god for the Lidl.
http://www.lidl.at/de/angebote.htm?action=showDetail&id=25307 & http://www.lidl.at/de/angebote.htm?action=showDetail&id=25309
Lieve dame.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:08 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]
DIY LED Skirt...
Die text op het shirt ..en die led's .. "kom er maar in, we zijn open hoor!"![]()
![]()
(van DX FB)
Heb er eergisteren zelf nog een 4 tal extra besteld. Allbuy heeft mij maar 2 van de 5 geleverdquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:09 schreef Shefkee het volgende:
Iemand toevallig nog een Xiaomi Fan over, kan er nu wel een goed gebruiken
dat tsingtao vond ik nog best goed weg te werken eigenlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:18 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Chinees bier?![]()
![]()
Als (Belgisch) bier liefhebber draait mijn maag om hier van dat Chinese bier. Tsingtao of Kingway drink ik echt puur alleen uit noodzaak. Harbin gaat nog wel maar wordt hier in het zuiden niet veel verkocht. En import bier is duuuuur.
http://item.mi.com/1134900097.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:50 schreef julius123 het volgende:
Damn Allbuy
Dit krijg ik vanmorgen:
Dear Customer,
Sorry for keeping you waiting, we don't ship your order because the item you bought is not in stock now, would you mind waiting more days for this item or we cancel this order? Thanks.
Best Regards
ALL BUY
Paar uur later krijg ik dit:
Dear,
Thank you for your support with Allbuy!
We sincerely apologize for the inconvenience that we have brought you.
Xiaomi Flat Micro USB Male to USB 2.0 Male Data Sync / Charging Cable (20cm)
Sorry to inform you that the above item is out of production.We can cancel it and refund to you.Is it okay for you?
Thanks for your understanding and patience.
Dan maar een refund he:)
Ja die,quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
http://item.mi.com/1134900097.html
[ afbeelding ]
Deze? is nog steeds te koop...
Die wilde de hitte waarschijnlijk ook voor zijn. Misschien dat daar al die missende Xiaomi Fan's zijn gebleven. Bij de postbezorgersquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Had je dit wel daadwerkelijk besteld ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:16 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Postie was vroeg vandaag
Anker / Blitzwolf (paar topics terug staat er een coupon voor $3 of meer dacht ik) / Oricoquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Weet iemand een goede lader om ten minste twee sj4000 accu's tegelijk op te laden? Er staan wel erg veel verschillende overal.
ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:20 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ja die,
Ik heb em ergens anders ook wel gezien.
Als ze m'n geld niet willen bestel ik die wel ergens waar ze m'n geld wel willen.
Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Wat is deze? Wand-inbouwmodule-usb-lader?
Linkje/shop?
Yep! Helemaalquote:
dan laat ik die lekker zittenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik heb die bij tinydeal vandaan. Maar... de kwaliteit valt me tegen eerlijk gezegd.
Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dat is dit, 'n USB power supply die met een hoop aangeleverde voltages uit de voeten kan.
Ik had z'n voorganger al,nu dus ook de opvolger.
Ik had 'm weg bij BangGood.
[..]
Yep! Helemaal
bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah
Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie
Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
Niet kopen, die dingen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:47 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik zie daar een foto staan van dingen die lijken te meten hoeveel spanning er door de usb kabel gaat:
[ afbeelding ]
Hoe heten deze leuke dingen en waar haal ik ze?
Mja, wel 50% duurderquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
bij dashcam magazijn heb je hem morgen in huis.. en gegarandeerd een echte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |