abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2015 @ 09:41:28 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153920719

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juni 2015 @ 09:44:05 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153920757
Het enige voordeel van EMS is dat ze zwaardere pakketjes ondersteunen...
Verder is het net zo traag als free shipping methods zo'n beetje en komt er wél meer aandacht bij kijken uit mijn ervaring en ben je veel sneller de klos met zo'n EMS declaratie erop, dan zo'n nietszeggend groene sticker waar je op kunt kwakken wat je wilt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 29 juni 2015 @ 09:49:13 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153920815
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ff checken ..

EMS is gewoon China Post / PostNL, dus geen apart depot zoals DHL / Fedex.
Kans is even groot als bij alle andere vervoersmethodes.
Meende dat er geen EMS kantoor in Nederland was (PostNL doet daar niet aan), maar toch gaat die afhandeling anders bij de douane (ook hogere administratiekosten).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juni 2015 @ 09:49:29 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920820
_O-
Nu moet ik dus de halve dag checken of ze het moment nog aanpassen.. :X

pi_153920828
kreeg net een code voor de XPB, power24off zou 24% korting geven op de 16.000mAh
Nog niet geprobeerd tho :@
  maandag 29 juni 2015 @ 09:52:23 #6
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153920853
Ik moet vandaag even een nieuwe telefoon bestellen, keuze uit Gearbest of Ever buying, Maakt dat nog wat uit of lood om oud ijzer? :)
  maandag 29 juni 2015 @ 09:53:49 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920867
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:50 schreef Kenzi het volgende:
kreeg net een code voor de XPB, power24off zou 24% korting geven op de 16.000mAh
Nog niet geprobeerd tho :@
^O^

Werkt ook op de 10.000 die nog in mn winkelwagen stond?

pi_153920885
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

^O^

Werkt ook op de 10.000 die nog in mn winkelwagen stond?
[ afbeelding ]
Waarom alleen de 10k niet bij banggood halen waar hij goedkoper is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 09:56:13 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153920904
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom alleen de 10k niet bij banggood halen waar hij goedkoper is?
Nee werkt alleen op de 16.. Is nog vroeg enz.. c_/ :z

Bij allbuy is ie nog goedkoper dan bij bg geloof ik..

quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:52 schreef iScream. het volgende:
Ik moet vandaag even een nieuwe telefoon bestellen, keuze uit Gearbest of Ever buying, Maakt dat nog wat uit of lood om oud ijzer? :)
Gearbest heeft mijn voorkeur.. Ne verbuying heeft (had) een slechte aftersales.. De laatste keer dat ik er kocht is ook al 2 jaar geleden ofzo, geen idee hoe het nu is..
Mijn lead 2 komt ook bij gearbest vandaan.. lag zomaar in de brievenbus..
pi_153920983
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:52 schreef iScream. het volgende:
Waarom gearbest / **********? Banggood / geekbuying / tinydeal / pandawill geen optie? (check de coupons in de OP)
Top 5 China producten
pi_153921039
Ik zoek goede oordopjes voor mijn iPod/telefoon, ik heb een hekel aan die in-ear dingen. Zijn er nog fatsoenlijke varianten in China, zonder het in-ear gebeuren? Ik luister eigenlijk van alles van House, Hardstyle, R&B en Hiphop, alhoewel het bassgeluid dan wel belangrijk is.
Ik heb verschillende (goedkopere) oordopjes gehad, het geluid voor de omgeving vind ik wel belangrijk.

Soms hoort men zelfs het geluid op het hardste niet om je heen, terwijl het voor jezelf wel prima is. En bij andere oordopjes hoort iedereen het om je heen al op half volume. Dat vind ik eigenlijk beetje aso, dus mochten mensen ervaringen hebben met oordopjes die dat niet doen (geen in-ear) dan zou dat top zijn.
Of saté?
  maandag 29 juni 2015 @ 10:07:33 #12
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921045
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom gearbest / **********? Banggood / geekbuying / tinydeal / pandawill geen optie? (check de coupons in de OP)
Bij Gearbest is ie 't goedkoopst. Telefoon is net over de 250 dollar, dus code bij geekbuying kan ik niet gebruiken, pandawill en banggood is ie veel duurder (ook met kortingscode).
pi_153921062
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef iScream. het volgende:

[..]

Bij Gearbest is ie 't goedkoopst. Telefoon is net over de 250 dollar, dus code bij geekbuying kan ik niet gebruiken, pandawill en banggood is ie veel duurder (ook met kortingscode).
Welke foon zoek je dan?
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 10:09:33 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153921074
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geekbuying is ook niet zo netjes als het fout gaat.. ik moet al een maand lang nog 79 euro van ze hebben, reageren doodleuk niet meer op gewoon nette mails, iedere week eentje gestuurd.. niet echt aan te raden als je het mij vraagt.. :N
  maandag 29 juni 2015 @ 10:10:33 #15
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921088
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke foon zoek je dan?
ZTE Nubia Z9 mini
pi_153921229
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:10 schreef iScream. het volgende:
ZTE Nubia Z9 mini
En bij Ibuygou? Check even of dat handig kan zijn, ik kan altijd proberen wat korting voor je te krijgen daar ;)
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 10:25:00 #17
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_153921265
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

En bij Ibuygou? Check even of dat handig kan zijn, ik kan altijd proberen wat korting voor je te krijgen daar ;)
Hmm daar is ie ook 294 dollar, bij gearbest 254, scheelt nogal :P Toch bedankt!
pi_153921389
http://m.banggood.com/Rii(...)uchpad-p-949958.html

Iemand enig idee of dit werkt met RPi?
  maandag 29 juni 2015 @ 10:36:12 #19
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153921406
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ff checken ..

EMS is gewoon China Post / PostNL, dus geen apart depot zoals DHL / Fedex.
Kans is even groot als bij alle andere vervoersmethodes.
Hmm volgens velen is er idd meer kans bij EMS, dus laat maar zitten.

Toch bedankt voor je theorie.
Irene is bae <3
  maandag 29 juni 2015 @ 10:44:05 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153921490
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zoek goede oordopjes voor mijn iPod/telefoon, ik heb een hekel aan die in-ear dingen. Zijn er nog fatsoenlijke varianten in China, zonder het in-ear gebeuren?

[..]
AWEI ES10 of Edifier H180.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:34 schreef kikoooooo het volgende:

Sure. :Y Gewoon via de USB dongle aansluiten en dan kun je allerlei zulke controllers gebruiken. Kijk ook eens naar de Mele F10 Pro.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153921619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Lang leve het ZZP-schap bij PostNL...
  maandag 29 juni 2015 @ 10:58:12 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153921700
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:34 schreef kikoooooo het volgende:

Yep, volgens dit filmpjes wel:
-
En dit topic:
- https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=18543

Heb 'm trouwens ook, maar geen Raspberry om te testen. Heb 'm al jaren, hij doet het prima met m'n windows mini pc.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_153921978
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Ja of je geeft geen fuck en haalt t morgen op bij t postkantoor.
pi_153922004
quote:
16s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Yep, volgens dit filmpjes wel:
-
En dit topic:
- https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=18543

Heb 'm trouwens ook, maar geen Raspberry om te testen. Heb 'm al jaren, hij doet het prima met m'n windows mini pc.
Dank, en shiz ook dank. Heb hem besteld
  maandag 29 juni 2015 @ 11:26:40 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153922167
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 11:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja of je geeft geen fuck en haalt t morgen op bij t postkantoor.
:'( o|O
Na al dat gedonder en gedoe wil ik geen seconde langer wachten dan nodig is.. om daarna te kunnen uithuilen en troost te zoeken bij mijn pipo in een doos in het zonnetje.. *;

SPOILER
  maandag 29 juni 2015 @ 11:55:53 #26
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_153922680
-weg-

Mag niet. Lees de OP en waarschuwingen maar

[ Bericht 90% gewijzigd door kanovinnie op 29-06-2015 11:58:21 ]
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  maandag 29 juni 2015 @ 11:57:03 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153922699
Lees de waarschuwing eens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153923095
Van allbuy is die nieuwe 10K powerbank verstuurd met NL post deze keer.

De CS van gearbest is echt pure aids, ben al 2 weken aan het mailen omdat een klein pakketje (6 weken geleden verstuurd) nog niet is aangekomen. En de reactie die je normaal 'binnen 24 uur' krijgt duurt nu al 7 dagen. Ook de powerbank via hun is nog niet binnen, heb toch vaker een negatieve dan een positieve ervaring bij gearbest. Niet zo constant als banggood in ieder geval.
Top 5 China producten
pi_153924634
Jullie maken het moeilijker voor me :@

Inmmiddels is al opgenoemd:
SJ4000
SJ5000
SJ7000
M10

Terwijl de SJ7000 geen SjCam blijkt te zijn :?

Wat is de officiele website van sjcam, gewoon sjcam.com?
  maandag 29 juni 2015 @ 13:57:49 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153924928
Officiële SJCAM cams, hebben na het succes van de SJ4000 een 'SJCAM'-logo gekregen.
Kijk daar dus naar, niet naar de benaming. Iedereen noemt z'n cheapo cam nu SJxxxx. :')
Maar ja, http://sjcam.com & https://www.facebook.com/sjcam.world .
Vergeet niet nog ff te kijken wat ze kunnen hier: http://www.techmoan.com (en reviewtopic voor Downstar-reviews).
Misschien wil je ook wel de Xiaomi sports cam travelkit (met selfie stick)?
pi_153925147
quote:
Edit: :'(
Ik weet het niet meer.
De novatek versie kan je kopen tegen ¤60 met code 87b523.
Ik zou denken dat dit orgineel is maar ik ben niet zeker.
http://www.banggood.com/S(...)-1080P-p-917037.html

Deze heeft dan weer wel het SJCam logo, en is dus waarschijnlijk 100% echt, maar hier kan je maar ¤3.5 korting op krijgen (FOKNLBG)
http://www.banggood.com/S(...)ort-DV-p-942459.html

:'( :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door Jonmen op 29-06-2015 14:20:26 (Massa-edit ) ]
pi_153925286
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:05 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Vooor de zekerheid, hier te koop ;) dx weet ik niet 100% zeker. (gebruik code 87b523 trouwens)
http://www.banggood.com/S(...)-1080P-p-917037.html

Met alle andere opties kom je toch duurder uit. Of je moest voor de M10 gaan. (indien je wifi wilt, moet je 7 euro bijleggen voor de SJ4000 wifi)
Hoe bedoel je?
Wifi hoef ik niet, denk ik :)
Helaas kan ik weinig vinden over M10, terwijl het internet vol staat over SJ4000.
pi_153925319
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Wifi hoef ik niet, denk ik :)
Helaas kan ik weinig vinden over M10, terwijl het internet vol staat over SJ4000.
Ik bedoel alle andere cams ;) De SJ4000 is sowieso de goedkoopste mogelijkeheid, ook al moest je voor de Xiaomi Yi Action cam bijvoorbeeld gaan. Aanschafprijs is lager maar daar zitten namelijk geen gadgets bij.

Edit: het wordt hier te onduidelijk. Kijk naar bovenstaande reactie voor de link

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 29-06-2015 14:23:06 ]
  maandag 29 juni 2015 @ 14:16:44 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153925429
pi_153925437
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:12 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik bedoel alle andere cams ;) De SJ4000 is sowieso de goedkoopste mogelijkeheid, ook al moest je voor de Xiaomi Yi Action cam bijvoorbeeld gaan. Aanschafprijs is lager maar daar zitten namelijk geen gadgets bij.

Edit: link is aangepast. Deze zou de echte versie moeten zijn
http://www.banggood.com/S(...)ort-DV-p-942459.html
Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
  maandag 29 juni 2015 @ 14:21:28 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153925537
DX. :') 'vanuit de EU verzenden' _O-
pi_153925555
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah :)

Ik wil eigenlijk via dx, zij leveren (veel) sneller omdat ze vanuit de EU verzenden.
Banggood kan zomaar een maand op zich laten wachten, wij gaan precies over 4 weken op vakantie :)

Als ik het zo bekijk zit er alleen geen 'selfie stick' bij de SJ4000, die moet ik apart bestellen denk ik?
Jups. Bestel wel geen selfiestick zoals dit: http://www.dx.com/p/stain(...)a-42504#.VZE4RPntkk0
Camera is te zwaar daarvoor en zal omvallen tijdens het filmen

Banggood heeft wel een UK warehouse waar je die zou kunnen bestellen ;)
Bij de novatek versie heb je daar ook $10 korting met BGDEAL
  maandag 29 juni 2015 @ 14:28:52 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153925692
Bij TD nog wat maandagdeals waaronder de fan voor weinig:
http://www.tinydeal.com/v-p-151631.html
pi_153926237
Welke laders gebruiken jullie om de XPB 10400 mAh op te laden? Ik gebruik een apple adapter en een samsung kabeltje, maar dat duurt echt té lang. Zelfs nog langer dan de tijd volgens de beschrijving. ik geloof dat hij er zo'n 12 uur over doet. :')
  maandag 29 juni 2015 @ 15:09:08 #41
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153926669
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef bl-bl-blikje het volgende:
Welke laders gebruiken jullie om de XPB 10400 mAh op te laden? Ik gebruik een apple adapter en een samsung kabeltje, maar dat duurt echt té lang. Zelfs nog langer dan de tijd volgens de beschrijving. ik geloof dat hij er zo'n 12 uur over doet. :')
Samsung Galaxy S4 lader, de Blitzwolf of de voltcraft van Conrad.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 29 juni 2015 @ 15:43:36 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153927696
In other news, another mystery delivery :

Dit keer 2 powerbanks in 1 enveloppe 8)7
Wederom, niet besteld _O- Dit zijn dus nu nummertje 4 en 5 alweer :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 29 juni 2015 @ 15:50:06 #43
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153927847
Ik wil ook spul binnen krijgen wat ik niet besteld heb.

Heb wel eindelijk m'n blitzwolf in gebruik kunnen nemen.
Wat een heerlijk apparaat, laad ook een stuk sneller dan de bijgeleverde chargers van m'n apparatuur.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153927978
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:43 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg je van alles binnen wat je niet besteld? :D

Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153928054
Nog een vraagje, ik ben op zoek naar een iPhone (5) houder voor in de auto. Wellicht gebruik ik de iPhone wel als dashcam.

Ervaringen? Tips?
pi_153928631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Miniem het volgende:
Mijn Amperage van de Blitzwolf valt vies tegen als ik wat laad. Blijft bij zon 0,5A / 0,7A steken met zon rode kabel van miniinthebox. Zon klein rolkabeltje van de Action ook maar 0,5A. Iemand die betere stats haalt met een bepaalde kabel?
Gooi er eens een Xiaomi powerbank kabel aan. Ik heb niet zulke goede ervaringen met die kabels, één trekt wel 1.7 maar een andere weer minder. Pak dus even een Xiaomi powerbank kabel die bij mij zo'n 1.8/1.9A doet.
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 16:57:20 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153929896
quote:

[..]

Fuck if I know :D
Chineesjes die me lief vinden? Geheime aanbidder/ster?
pi_153929939
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Pas maar op, straks een Chinees incassobuleau op je stoep.
Top 5 China producten
pi_153930026
quote:

[..]

Stuur me ook eens wat dan :P
  maandag 29 juni 2015 @ 17:04:13 #50
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153930082
quote:

[..]

Verschil moet er zijn... :X
pi_153930302
quote:

[..]

quote:

[..]

Ligt heel waarschijnlijk aan de kabel. Ik zou gaan voor een Nillkin kabeltje, of die van Anker. Die van Nillkin laden mijn Oneplus One iig ongeveer even snel als die van Oneplus zelf op.
pi_153931263
Valt me tegen dat er al maanden geen nieuws is geweest over een mogelijke Xiaomi watch -O-

Had hem eigenlijk wel verwacht.
  maandag 29 juni 2015 @ 19:16:23 #54
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153933007
quote:
Helaas ;(
  maandag 29 juni 2015 @ 19:36:26 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153933558
Geen stamgasten. :'( Gewoon hollanders.
pi_153933590
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Geen stamgasten. :'( Gewoon hollanders.
Vooruit we doen nog een prijsvraag met wat anders binnenkort *;
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 19:39:04 #57
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153933623
Stel dan eens als vraag wat de beste bang for bucks BT-speaker is of zo. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 29 juni 2015 @ 19:40:10 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153933645
Zei ik het niet... o|O
pi_153933653
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef xaban06 het volgende:
Nog een vraagje, ik ben op zoek naar een iPhone (5) houder voor in de auto. Wellicht gebruik ik de iPhone wel als dashcam.

Ervaringen? Tips?
Kansloos. Geheugen is echt zo vol, en op de iPhone kun je geen lagere resolutie instellen.

En de enige chiller houder is een Brodit Proclip. China meuk is allemaal kut. Brodit maakt houders speciaal voor elk type auto in combinatie met heel veel telefoons. Je stelt ze dus zelf samen

http://www.broditcenter.nl/

En als je toevallig een Megane 3 hebt, heb ik er nog 1 V&A / [TK] Brodit ProClip iPhone 5 / 5s :X
  maandag 29 juni 2015 @ 19:45:10 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153933749
quote:
godver, heb ik voor niets mijn mondhoeken uitgescheurd!!!
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juni 2015 @ 19:48:30 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153933825
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vooruit we doen nog een prijsvraag met wat anders binnenkort *;
Nu had ik niet meegedaan, maar zat regulars die nog met een basic G4 of iets rondlopen, weten wat ze kunnen verwachten van een Chinees mobieltje en je het eerder zou gunnen natuurlijk. :P
Anyways. Those are the ways of the system nu eenmaal. Als er binnenkort weer wat te winnen valt geldt natuurlijk: better luck next time! En er was al iemand die bij zo'n Facebook-loting gewonnen had, dus dat lijkt inderdaad ook een goed idee om dat in de gaten te houden. :Y
pi_153933977
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef shiznuts het volgende:
En er was al iemand die bij zo'n Facebook-loting gewonnen had, dus dat lijkt inderdaad ook een goed idee om dat in de gaten te houden.
Dat was GuitarJJ die een Mstar S700 had gewonnen ja ;)
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 19:55:42 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153934027
Precies. Niet iedereen krijgt zomaar ongevraagd spul toegestuurd (dodge.. :% :o ). :P
Dus zit je om een mobiel verlegen? Overal meedoen!
pi_153934150
quote:
12s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:43 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor spullen heb je dan allemaal binnen gekregen ?
pi_153934355
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Top 5 China producten
  maandag 29 juni 2015 @ 20:25:11 #66
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153934831
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, met coupon 3f3128 is de 10K Xiaomi bij Banggoed maar $12,69 (en dan kan je zelfs nog cashbackxl doen). Priority shipping is dan ook gratis (hoewel ik met afvraag of dat nog steeds PostNL is).
Dank ^O^
pi_153935181
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kansloos. Geheugen is echt zo vol, en op de iPhone kun je geen lagere resolutie instellen.

En de enige chiller houder is een Brodit Proclip. China meuk is allemaal kut. Brodit maakt houders speciaal voor elk type auto in combinatie met heel veel telefoons. Je stelt ze dus zelf samen

http://www.broditcenter.nl/

En als je toevallig een Megane 3 hebt, heb ik er nog 1 V&A / [TK] Brodit ProClip iPhone 5 / 5s :X
Volgens mij is bij de iPhone 1 minuut video = 80MB. Met 10G kan ik dan ongeveer 2 uur aan video opnemen. Net aan net.

Maar aan je houder heb ik natuurlijk niks, niet te gebruiken als dashcam :)
  maandag 29 juni 2015 @ 21:04:42 #68
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153935886
EDIT: :@ :@ Schaam schaam schaam, ingelogd met de verkeerde paypal o|O
  maandag 29 juni 2015 @ 21:36:35 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153936857
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:55 schreef xaban06 het volgende:

Ervaringen? Tips?
Koop een GW1H.
pi_153939569
Dodge krijgt allemaal powerbanks toegestuurd omdat de Chinezen weten dat er deze winter weer eens een stroomtekort kan zijn in Belgie.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/2.35156
pi_153942404
quote:
Bedankt :)
pi_153942874
2e Xiaomi 10400 powerbank is onderweg. Mijn Moterola Android ding trekt zo veel stroom dat ik zo'n powerbank in een dag kan leeg trekken :S.

Totale bestelling:

Xiaomi 10400 http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Xiaomi Fan http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html
Xiaomi LED http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Xiaomi Rubberen Sleeve http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-933978.html
Plastic d-lock http://www.banggood.com/C(...)D-Ring-p-967897.html
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 00:36:23 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153943067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:29 schreef Posergoth6667 het volgende:
2e Xiaomi 10400 powerbank is onderweg. Mijn Moterola Android ding trekt zo veel stroom dat ik zo'n powerbank in een dag kan leeg trekken :S.

Totale bestelling:

Xiaomi 10400 http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Xiaomi Fan http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html
Xiaomi LED http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Xiaomi Rubberen Sleeve http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-933978.html
Plastic d-lock http://www.banggood.com/C(...)D-Ring-p-967897.html
Slim geweest en apart onder de 22¤ uit 3 warehouses, dus dat loopt wel los

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 30-06-2015 00:41:24 ]
pi_153943247
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Slim geweest en apart onder de 22¤ uit 3 warehouses, dus dat loopt wel los

Niet eens opgevallen. Ik plaats nooit bestellingen boven de 22 euro. Betaal wel los als het nodig is.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_153950468
quote:
3s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Bij TD nog wat maandagdeals waaronder de fan voor weinig:
http://www.tinydeal.com/v-p-151631.html
Nice bedankt voor de tip!
Gegroet!
pi_153950600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:37 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Nice bedankt voor de tip!
Alleen geen originele fan lijkt het? Zie nergens 'xiaomi' staan.
Top 5 China producten
pi_153950717
Iemand ervaring met extra batterijen voor gopro's of dergelijke?
Zijn er merken welke aan te raden zijn? Iemand ervaring met Kingma?
pi_153950751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Rupkeii het volgende:
De test die ik heb gedaan met de Kingma batterij voor de Yi cam kwam gewoon op dezelfde capaciteit uit dan de originele.
Top 5 China producten
pi_153950808
Ook een kleine bestelling bij BG weer gedaan. Telefoon reparatie setje, een Xiaomi fan, case voor mijn raspi en Xbox360 ontvanger voor controller. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153951530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef dimmak het volgende:
Ook een kleine bestelling bij BG weer gedaan. Telefoon reparatie setje, een Xiaomi fan, case voor mijn raspi en Xbox360 ontvanger voor controller. :)
laat eens weten hoe telefoon reparatie setje bevalt.
ik wil ook nog een ander setje voor erbij.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:24:23 #81
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_153953223
Hoi :) Bang Good dropshippen of normaal? Of maakt het niet uit?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_153953233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:24 schreef OudeBok het volgende:
Hoi :) Bang Good dropshippen of normaal? Of maakt het niet uit?
Gefeliciteerd, en maakt geen verschil ;)
Top 5 China producten
pi_153953690
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gooi er eens een Xiaomi powerbank kabel aan. Ik heb niet zulke goede ervaringen met die kabels, één trekt wel 1.7 maar een andere weer minder. Pak dus even een Xiaomi powerbank kabel die bij mij zo'n 1.8/1.9A doet.
Ik heb nu zon Xiaomi kabel gebruikt en dan is het 0,8A. Ligt het dan aan de telefoon?
pi_153953795
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb nu zon Xiaomi kabel gebruikt en dan is het 0,8A. Ligt het dan aan de telefoon?
Ja, ik heb hier ook telefoons die maar 0.8A pakken. Je bent afhankelijk in welk apparaat je energie pompt hoe snel dat gaat natuurlijk. Je kan wel een Formule 1 auto in de bebouwde kom hebben maar dan kan je ook geen 200km/h rijden :7
Top 5 China producten
  dinsdag 30 juni 2015 @ 15:09:35 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153954079
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Rupkeii het volgende:
Patona. :Y
Amazon.de / eBay.de /-.fr/-.it.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier ook telefoons die maar 0.8A pakken. Je bent afhankelijk in welk apparaat je energie pompt hoe snel dat gaat natuurlijk. Je kan wel een Formule 1 auto in de bebouwde kom hebben maar dan kan je ook geen 200km/h rijden :7
Jawel hoor. Alleen in de pitlane niet door de begrenzer. :P
pi_153954993
nog wat nieuws voor de opruimfreaks/xiaominerds/androidfanboys ^O^

ik heb ze al besteld :)

oeps de link iid:

http://www.tinydeal.com/5(...)anizer-p-153030.html

[ Bericht 17% gewijzigd door julius123 op 30-06-2015 16:10:43 ]
pi_153955053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef julius123 het volgende:

[ afbeelding ]

Je bent de link vergeten ;)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:06:05 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153955059
Hele kleine anal beads?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153955070
quote:

[ afbeelding ]

Er is ook wel een andere sector waar dit te gebruiken is :X
Top 5 China producten
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:10:31 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153955156
quote:

[ afbeelding ]

Pfffft, zit niet eens een USB aansluiting of Bluetooth op :N
Not enough tech for me :P
  dinsdag 30 juni 2015 @ 16:44:50 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153955883
Zo nieuw zijn die tiewraps niet hoor.
pi_153956526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Zo nieuw zijn die tiewraps niet hoor.
[ afbeelding ]
Jij hebt ze ook een stuk goedkoper gevonden zo te zien!
Gegroet!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 17:55:06 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153957239
Sowieso omdat de EUR <-> USD toen nog redelijk te noemen was.
Had toen tig Xiaomi accessoires besteld, zoals een eckte MI fanboii betaamt. :7 c_/
De 1more Pistons trouwens besteld. En die ene rugtas wil ik ook nog wel.
Jammer dat incl. verzenden een rugtas niet zo heel attractief om te halen is. Prijs gelijk dubbel.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:12:32 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153957615
As we speak mijn pipo afgeleverd zonder bijkomende kosten.. (had als gift gemeld dat de waarde plusminus 20 euro was)
En idd er stond iets moois op de waarde..
Het hoesje met keyboard zat er een beetje link op geplakt maar heeft de reis prima doorstaan.. maar ja daarvoor is het ook een hoesje :7 )

Blij als een kind nu.. *O* :P

_O-
pi_153958007
quote:
Bedankt, heb 'm ook besteld. Handig voor op vakantie. Kreeg wel twee keer een orderbevestiging met twee verschillende ordernummers terwijl maar één keer betaald is. Foutje van BG zonder gevolgen neem ik aan?
pi_153958338
quote:
Dank U! Besteld.

Zonder die priority shipping. Slechte ervaringen mee, de standard shipping is vaak sneller dan die FlytExpress dingen. Is idd niet met PostNL.
pi_153958372
Moet wel zeggen dat ik dat nieuwe kabeltje er wat minder stevig uit vind zien.
Top 5 China producten
pi_153958601
Nou,

Een week geleden contact gezocht met allbuy over de teruggestuurde powerbank vanwege incompleet adres, tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Ook mijn mifan die al 2 weken in nederland is volgens de tracking is er volgens postnl nog niet.

Vrees dat ik bij paypal een claim zal moeten indienen. Zal volgens mij de eerste in 7 jaar tijd worden, kom vrijwel altijd tot een oplossing met een verkoper en de keren dat iets echt niet aankwam en de verkoper niet thuis gaf ging het om minder dan 5$ en vond ik het een claim niet de moeite waard.

Met de postnl verklaring maak ik bij de powerbank misschien nog wel kans op in het gelijk gesteld worden, de mifan word wat lastiger misschien gezien de tracking.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:59:58 #99
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153958715
Net mn pc uitgezet, firefox erop gepleurd, earson er aan, en deze post vanuit de tuin aan het schrijven met een muziekje erbij, ik moet zeggen dat het toetsenbord briljant is.. er zit voldoende ruimte tussen de toetsen om relaxed op te kunnen schrijven al het is wel even wennen nog, maar dat is altijd met een ander toetsenbord...

Lang leve de pipochinees..! _O_
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:02:31 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_153958769
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:14:05 #101
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153959094
quote:
Volgens onze man ter plekke ( _O_ Kenzi _O_ ) bestaat de SJ7000 nog niet bij SJCAM zelf.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')