TT's zijn overratedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb meer schilder inspiratie dan tt-inspiratie..![]()
![]()
Rossi is het daar niet mee eens, I'm sure.quote:
Met thee zit je altijd goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb meer schilder inspiratie dan tt-inspiratie..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rossi is het daar niet mee eens, I'm sure.
Eensquote:
Rossi?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rossi is het daar niet mee eens, I'm sure.
Associatiesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
Mijn hoofd kwam zomaar met een liedje op de proppen. Goede TT.
Ehm wie?quote:
nu moest ik hem opzettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
Mijn hoofd kwam zomaar met een liedje op de proppen. Goede TT.
Valentino Rossi, Motorcorreur. Vandaag was de TT in Assen..quote:
Doe eens de juiste!quote:
'follow the leader' is wel van heel ander kaliber dan 'the roof'. Hysterischer, vooral.quote:
Ja dat weet ik, ik heb een tante in Assen op Facebookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valentino Rossi, Motorcorreur. Vandaag was de TT in Assen..
ik weet, maar die andere schoot eerder naar binnenquote:
Die won vandaag de TT in Assen. Ander soort TT.quote:
Dat was dus mooi de verkeerde!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet, maar die andere schoot eerder naar binnen
Oh zo!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die won vandaag de TT in Assen. Ander soort TT.
Tovenaar op 2 wielen met een kickass motorblok ertussenquote:
En een lekker kontje in leren broek?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tovenaar op 2 wielen met een kickass motorblok ertussen
zakkie botten in een leren vormpak...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een lekker kontje in leren broek?![]()
Hij heeft iig zo'n typisch Engels met Italiaans versier accentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een lekker kontje in leren broek?![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
zakkie botten in een leren vormpak...
Dank!!quote:
Da's dan wel weer lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft iig zo'n typisch Engels met Italiaans versier accent
Pics?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
zakkie botten in een leren vormpak...
YWquote:
quote:
5 slokken ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Molo is er niet, dat scheelt een slok op een borrel
Niet mijn typequote:
Dat is zijn kont niet. Maar bij nader inxien heb ik daar toch geen zin meer in.quote:
Dan moet je of koffie of slapenquote:
Jeujquote:
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is zijn kont niet. Maar bij nader inxien heb ik daar toch geen zin meer in.
Zijn kop of zijn kont?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zak![]()
Nee,,,,quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:16 schreef Toekito het volgende:
(Ex) crew verzamelen:GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
quote:
Zijn kop natuurlijkquote:
Er is niet veel kont volgensmij...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is niet veel kont volgensmij...Beetje plat inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...
Ik dacht na het zien van de foto van Rossi, dat je zoiets had van, ik moet doen alsof ik bezet ben want hem hoef ik niet....
Maar goed, gefelicitieerd!
quote:
met iemand die sarcasme en satire begrijpt.quote:
jongens hoef ik sws niet;pquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...
Ik dacht na het zien van de foto van Rossi, dat je zoiets had van, ik moet doen alsof ik bezet ben want hem hoef ik niet....
Maar goed, gefelicitieerd!
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heerlijk!
[..]
Zijn kop natuurlijk
zit je nou mijn foto een beetje te bespreken in het openbaar hier....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.
Ik heb dan liever de zak in de kont van z'n broek, zodat het nog weer wat lijktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.
pamper boyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dan liever de zak in de kont van z'n broek, zodat het nog weer wat lijkt
Van die Rossi knakker niet van jouquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zit je nou mijn foto een beetje te bespreken in het openbaar hier....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is niet veel kont volgensmij...Deze foto, AI. Gaat niet over jouw kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Beter dan platte-kont-boyquote:
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van die Rossi knakker niet van jouAl mag je natuurlijk een foto posten ter keuring
Jaa, dat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van die Rossi knakker niet van jouAl mag je natuurlijk een foto posten ter keuring
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!quote:
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!Mannen
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....
In spoiler!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....
Pics delen graag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontBovendien, je kont kan ik in september zelf checken
![]()
Ik ga wel zitten he... ik blijf niet de hele voorstelling staan hoor..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontBovendien, je kont kan ik in september zelf checken
![]()
Hey!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!Mannen
What happens in Rotterdam stays in Rotterdamquote:
Je moet naar je stoel lopenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel zitten he... ik blijf niet de hele voorstelling staan hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What happens in Rotterdam stays in Rotterdam
[..]
Je moet naar je stoel lopen
Ik ga express voor mijn broertje lopen dan, richting de zaal. *grijns*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Hoe is het kontje van je broertje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga express voor mijn broertje lopen dan, richting de zaal. *grijns*
Stukken minder dan die van mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het kontje van je broertje?![]()
Ook voor jou, zie de spoiler aan AIquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alle mannen over 1 kam scheren !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ja, bij een theatervoorstelling waar we allebei blijken heen te gaan.quote:
Crapquote:
quote:
Een toevallige minimeet dusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, bij een theatervoorstelling waar we allebei blijken heen te gaan.
ah tofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, bij een theatervoorstelling waar we allebei blijken heen te gaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook voor jou, zie de spoiler aan AIHeb je je lolbroek weer niet aan vandaag?
Oeh, blote kont
Ik heb hem wel aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar stuur wel even DM
Dit account is niet meer in gebruik.
Tetten?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou van TLCSeks got me in jail
![]()
Geloof ik nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes kijkt in tshirt.
Present!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel aan hoor
Maar stuur wel even DM
Heb ikquote:
* Arch-Indar kijkt o...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes kijkt in tshirt.
Present!
Pics or it didn't happen zekerquote:
rofl, die staat hier ook opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou van TLCSeks got me in jail
![]()
Das heul niet ergquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]je snapt dat je dan weer de kelder in moet he voor straf?
![]()
![]()
[..]
Heb ik
Mag ik... mag ik?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat mag.
vraag maar aan.iemand die ik gemeet heb
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat mag.
vraag maar aan.iemand die ik gemeet heb
quote:
Wacht maar tot je niet meer kunt zittenquote:
Iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen zeker
quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga mijn tetten in bed leggen. En hopen op een baby die uitslaapt.
Sterkte morgenochtend!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
criminele vriendjes enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben benieuwd waarom ze dan in de bak zijn beland
komende week dus ook weer niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ok, jou ga ik meeten. Na je vakantie.
Wat whut? Damn dat heb je snel voorelkaar....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Oeh, dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben benieuwd waarom ze dan in de bak zijn beland
[..]
Wacht maar tot je niet meer kunt zitten![]()
Nee, ik denk dat die wakker blijftquote:
quote:
Ikke ikkequote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef DaMart het volgende:
Wie gaat er mee naar school?.
[ afbeelding ]
Nee, seks op een dak blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat whut? Damn dat heb je snel voorelkaar....
Gewoon dak vinden waar je niet betrapt wordtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, seks op een dak blijkbaar![]()
Note to self
Jaaaquote:
Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Ja, leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Kamertje verhurenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.
Jeujquote:
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
Balen! Enig idee waardoor?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
lol, speel ik ook wel eens met zoonliefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]p
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
qutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
Is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik PM je wel even, is niet iets voor openbaar forum.
Lekker toch?quote:
voor damart daarom niet lekker in zijn velquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
Je kan internet uitzetten he...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
je kan wel meer, zoveelquote:
Jaaaaaa,verzoekjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Weer aan het schilderen
Waaronder het verzoekje van Molo (Gordeldier met PIno-Hoofd)
's Middags in slaap gevallen, daarna snel huis gepoetst en boodschappen gedaan en toen hele avond in de tuin gezeten met drie collega's terwijl dhr. Molo ons van lekker BBQ vleesch voorzagquote:
klinkt ook toffffffquote:Op zondag 28 juni 2015 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
's Middags in slaap gevallen, daarna snel huis gepoetst en boodschappen gedaan en toen hele avond in de tuin gezeten met drie collega's terwijl dhr. Molo ons van lekker BBQ vleesch voorzag
Was tof
Zijn toffe collega's van andere locaties, dus veel ranspraat de hele avondquote:
wat een Hyves/bejaarden plaatje dat manquote:
ik ben ook bejaardquote:Op zondag 28 juni 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een Hyves/bejaarden plaatje dat man
Maar jij ook een fijne zondag
quote:
slothsquote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
Dit is mijn suggestie, voor de lijn van plaatjes die m.i. wel bij jouw leeftijd passen
[ afbeelding ]
Zondag is toch gewoon in je blote kont bankhang dag?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
Dit is mijn suggestie, voor de lijn van plaatjes die m.i. wel bij jouw leeftijd passen
[ afbeelding ]
preciesquote:Op zondag 28 juni 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zondag is toch gewoon in je blote kont bankhang dag?
"It shouldn't be alive"?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hele avond alleen programma's over seks op TLC
Waarom kijk je het überhaupt?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hele avond alleen programma's over seks op TLC
nostalgie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik kijk niet, ik ben alleen in dezelfde ruimte aanwezigquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nostalgie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoeveel hersencellen zijn er inmiddels afgestorven?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk niet, ik ben alleen in dezelfde ruimte aanwezig
poeh ff tellenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoeveel hersencellen zijn er inmiddels afgestorven?
iemand die je helpt om weer plezier te krijgen in seksquote:Op zondag 28 juni 2015 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Oh daar mogen ze mij best voor inhurenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand die je helpt om weer plezier te krijgen in seks
Koos wil dan ook mee doen en vooral jou doen, is dat een probleem?quote:
Dansje erbij jaquote:
ojeequote:Op zondag 28 juni 2015 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos wil dan ook mee doen en vooral jou doen, is dat een probleem?
Oh wil jij Koos weer voor jou alleen hebben zeker?quote:
je kon dagen alleen op een ringkussentje zitten, weet je dat niet meer?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
je kon dagen alleen op een ringkussentje zitten, weet je dat niet meer?
Iets met een eland?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
je kon dagen alleen op een ringkussentje zitten, weet je dat niet meer?
wat?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een eland?
Of was dat de film net?
American Pie netquote:
maaaaatig. je keek zeker voor de uitwisselingsstudente?quote:
Dat hebben de meeste toch?quote:
klinktquote:Op zondag 28 juni 2015 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
maaaaatig. je keek zeker voor de uitwisselingsstudente?
Uh, welke was de uitwisselingsstudente? Vond het qua vrouwen toch wel tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
maaaaatig. je keek zeker voor de uitwisselingsstudente?
deze, Nadiaquote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, welke was de uitwisselingsstudente? Vond het qua vrouwen toch wel tegenvallen eigenlijk.
Oh, andere american pie is dat.quote:
Nee, die zat er ook niet in, dit was nr 5 of 6. De enige bekende was die vader.quote:
oh ja, die films zijn echt pure aids.... veel te ver door getrokken die sequalsquote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die zat er ook niet in, dit was nr 5 of 6. De enige bekende was die vader.
7 zelfsquote:
ik moet daar ook echt eens wat meer mee gaan doen, analoge foto's plakte ik tenminste nog in een albumquote:
1,2 en 7 zijn leuk, de rest is matig totquote:
Website voor maken?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet daar ook echt eens wat meer mee gaan doen, analoge foto's plakte ik tenminste nog in een album
gewoon een apart gehoste, of bij een speciale fotosite?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Website voor maken?
heb ik ook, werkt prima
Apart gehostequote:Op zondag 28 juni 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een apart gehoste, of bij een speciale fotosite?
hmmm misschien wel een goed plan inderdaad.quote:
Zo'n fotosite doe ik ook niet hoor. Ermee nokken is 1, maar je bent ook redelijk het eigendom over je foto's kwijt bij sommige.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm misschien wel een goed plan inderdaad.
Bij fotosites heb ik altijd een stemmetje dat zegt, stel dat je er veel moeite in steekt en die site nokt er opeens mee
doe ik eigenlijk ook hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 00:58 schreef Molo het volgende:
Mannen en fotobewerking.... ik snap het niet
Ik mik gewoon alles in 1 map, haal de écht mislukte er tussenuit en scroll regelmatig gewoon in mijn uppie door de meest toffe albums/vakanties heen
Verhalen zitten levendig in mijn hoofd
Ik bewerk een foto in een minuut he. Dat is even de horizon recht zetten en de belichting iets aanpassen mocht het nodig zijn dan. En misschien wat uitsnijden. Dan is het klaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:58 schreef Molo het volgende:
Mannen en fotobewerking.... ik snap het niet
Ik mik gewoon alles in 1 map, haal de écht mislukte er tussenuit en scroll regelmatig gewoon in mijn uppie door de meest toffe albums/vakanties heen
Verhalen zitten levendig in mijn hoofd
teveel moeite johquote:Op zondag 28 juni 2015 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bewerk een foto in een minuut he. Dat is even de horizon recht zetten en de belichting iets aanpassen mocht het nodig zijn dan. En misschien wat uitsnijden. Dan is het klaar.
Nee joh, juist niet. Het verschil kan best groot zijn nog, zelfs al is de foto goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:07 schreef Molo het volgende:
[..]
teveel moeite joh
ik ben een lui wijf he
(maar het eindresultaat is wel mooi ja, als je die moeite neemt)
Hoeveel pics heb je?
Ik wil wijn gaan tanken, maar ik moet morgenochtend bij een pokken babyshower (quote:
ik heb maar 1 cola met whiskey opquote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil wijn gaan tanken, maar ik moet morgenochtend bij een pokken babyshower (![]()
![]()
) zijn....
En ik moet nog een taart bakken ervoor
Ja precies, dat is mooi. Maar mannen zien da verschil denk ik veel duidelijker. Ik kijk niet op dat niveauquote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Het verschil kan best groot zijn nog, zelfs al is de foto goed.
Stuk of 450 gemaakt. Denk dat ik 30 a 40 leuke ga overhouden (wat voor mijn doen echt veel is, ben vrij streng voor mezelf).
En of je dit verschil ziet, is echt weinig moeilijks aan als je het origineel en de bewerkte naast elkaar hebtquote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mooi. Maar mannen zien da verschil denk ik veel duidelijker. Ik kijk niet op dat niveau
hier 1 wijn.... rond 7 uur.....op zaterdagquote:
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken wasquote:Op zondag 28 juni 2015 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hier 1 wijn.... rond 7 uur.....op zaterdag
Wij doen iets fout Koen
Je weet wat je er voor doen moetquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken was
* Molo mompelt iets met een facebook account of twee aanmakenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken was
ja, waarom alweer gewistquote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo mompelt iets met een facebook account of twee aanmaken
joh, daar ga ik toch niks meer doen. En ik bedacht me weer waarom ik er zo'n hekel aan hadquote:
hmzzzzzquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, daar ga ik toch niks meer doen. En ik bedacht me weer waarom ik er zo'n hekel aan had
Dan maak je het zelf druk?quote:
hahahahaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak je het zelf druk?
Of je zuipt juist zodat het niet druk hoeft te zijn?
quote:
Vandaar dat het bij mij niet zo goed gaatquote:
quote:
quote:
Zuip zequote:
vader?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zou echt mijn vader/broer kunnen zijn *
* doorhalen wat niet van toepassing is
er is altijd nog ruimte voor verbeteringquote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bij mij niet zo goed gaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |