7 zelfsquote:
ik moet daar ook echt eens wat meer mee gaan doen, analoge foto's plakte ik tenminste nog in een albumquote:
1,2 en 7 zijn leuk, de rest is matig totquote:
Website voor maken?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet daar ook echt eens wat meer mee gaan doen, analoge foto's plakte ik tenminste nog in een album
gewoon een apart gehoste, of bij een speciale fotosite?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Website voor maken?
heb ik ook, werkt prima
Apart gehostequote:Op zondag 28 juni 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een apart gehoste, of bij een speciale fotosite?
hmmm misschien wel een goed plan inderdaad.quote:
Zo'n fotosite doe ik ook niet hoor. Ermee nokken is 1, maar je bent ook redelijk het eigendom over je foto's kwijt bij sommige.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm misschien wel een goed plan inderdaad.
Bij fotosites heb ik altijd een stemmetje dat zegt, stel dat je er veel moeite in steekt en die site nokt er opeens mee
doe ik eigenlijk ook hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 00:58 schreef Molo het volgende:
Mannen en fotobewerking.... ik snap het niet
Ik mik gewoon alles in 1 map, haal de écht mislukte er tussenuit en scroll regelmatig gewoon in mijn uppie door de meest toffe albums/vakanties heen
Verhalen zitten levendig in mijn hoofd
Ik bewerk een foto in een minuut he. Dat is even de horizon recht zetten en de belichting iets aanpassen mocht het nodig zijn dan. En misschien wat uitsnijden. Dan is het klaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:58 schreef Molo het volgende:
Mannen en fotobewerking.... ik snap het niet
Ik mik gewoon alles in 1 map, haal de écht mislukte er tussenuit en scroll regelmatig gewoon in mijn uppie door de meest toffe albums/vakanties heen
Verhalen zitten levendig in mijn hoofd
teveel moeite johquote:Op zondag 28 juni 2015 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bewerk een foto in een minuut he. Dat is even de horizon recht zetten en de belichting iets aanpassen mocht het nodig zijn dan. En misschien wat uitsnijden. Dan is het klaar.
Nee joh, juist niet. Het verschil kan best groot zijn nog, zelfs al is de foto goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:07 schreef Molo het volgende:
[..]
teveel moeite joh
ik ben een lui wijf he
(maar het eindresultaat is wel mooi ja, als je die moeite neemt)
Hoeveel pics heb je?
Ik wil wijn gaan tanken, maar ik moet morgenochtend bij een pokken babyshower (quote:
ik heb maar 1 cola met whiskey opquote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil wijn gaan tanken, maar ik moet morgenochtend bij een pokken babyshower (![]()
![]()
) zijn....
En ik moet nog een taart bakken ervoor
Ja precies, dat is mooi. Maar mannen zien da verschil denk ik veel duidelijker. Ik kijk niet op dat niveauquote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Het verschil kan best groot zijn nog, zelfs al is de foto goed.
Stuk of 450 gemaakt. Denk dat ik 30 a 40 leuke ga overhouden (wat voor mijn doen echt veel is, ben vrij streng voor mezelf).
En of je dit verschil ziet, is echt weinig moeilijks aan als je het origineel en de bewerkte naast elkaar hebtquote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mooi. Maar mannen zien da verschil denk ik veel duidelijker. Ik kijk niet op dat niveau
hier 1 wijn.... rond 7 uur.....op zaterdagquote:
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken wasquote:Op zondag 28 juni 2015 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hier 1 wijn.... rond 7 uur.....op zaterdag
Wij doen iets fout Koen
Je weet wat je er voor doen moetquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken was
* Molo mompelt iets met een facebook account of twee aanmakenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat ik om 4:00 half lam aan het Fokken was
ja, waarom alweer gewistquote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo mompelt iets met een facebook account of twee aanmaken
joh, daar ga ik toch niks meer doen. En ik bedacht me weer waarom ik er zo'n hekel aan hadquote:
hmzzzzzquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, daar ga ik toch niks meer doen. En ik bedacht me weer waarom ik er zo'n hekel aan had
Dan maak je het zelf druk?quote:
hahahahaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak je het zelf druk?
Of je zuipt juist zodat het niet druk hoeft te zijn?
quote:
Vandaar dat het bij mij niet zo goed gaatquote:
quote:
quote:
Zuip zequote:
vader?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zou echt mijn vader/broer kunnen zijn *
* doorhalen wat niet van toepassing is
er is altijd nog ruimte voor verbeteringquote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bij mij niet zo goed gaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |