Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Ja, leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Kamertje verhurenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.
Jeujquote:
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
Balen! Enig idee waardoor?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
lol, speel ik ook wel eens met zoonliefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]p
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
qutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
Is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik PM je wel even, is niet iets voor openbaar forum.
Lekker toch?quote:
voor damart daarom niet lekker in zijn velquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
Je kan internet uitzetten he...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
je kan wel meer, zoveelquote:
Jaaaaaa,verzoekjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Weer aan het schilderen
Waaronder het verzoekje van Molo (Gordeldier met PIno-Hoofd)
's Middags in slaap gevallen, daarna snel huis gepoetst en boodschappen gedaan en toen hele avond in de tuin gezeten met drie collega's terwijl dhr. Molo ons van lekker BBQ vleesch voorzagquote:
klinkt ook toffffffquote:Op zondag 28 juni 2015 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
's Middags in slaap gevallen, daarna snel huis gepoetst en boodschappen gedaan en toen hele avond in de tuin gezeten met drie collega's terwijl dhr. Molo ons van lekker BBQ vleesch voorzag
Was tof
Zijn toffe collega's van andere locaties, dus veel ranspraat de hele avondquote:
wat een Hyves/bejaarden plaatje dat manquote:
ik ben ook bejaardquote:Op zondag 28 juni 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een Hyves/bejaarden plaatje dat man
Maar jij ook een fijne zondag
quote:
slothsquote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
Dit is mijn suggestie, voor de lijn van plaatjes die m.i. wel bij jouw leeftijd passen
[ afbeelding ]
Zondag is toch gewoon in je blote kont bankhang dag?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
Dit is mijn suggestie, voor de lijn van plaatjes die m.i. wel bij jouw leeftijd passen
[ afbeelding ]
preciesquote:Op zondag 28 juni 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zondag is toch gewoon in je blote kont bankhang dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |