Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Ja, leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaVet gezellig
Zullen we dan briefjes schrijven tijdens de les?
Kamertje verhurenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ging vaak 4 op een rijen... op een ruitjesblad.
Jeujquote:
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamertje verhurenAl weet ik niet meer hoe het ging
[..]
JeujHoe is het verder met je Mart?
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
Balen! Enig idee waardoor?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
lol, speel ik ook wel eens met zoonliefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]p
Dat is toch met elke keer 1 streepje zetten, proberen zo veel mogelijk vakjes te krijgen?
qutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag even mwa... heb de afgelopen weken beter in mijn vel gezeten.
Is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik PM je wel even, is niet iets voor openbaar forum.
Lekker toch?quote:
voor damart daarom niet lekker in zijn velquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
Je kan internet uitzetten he...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor damart daarom niet lekker in zijn vel
je kan wel meer, zoveelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |