Dat is zijn kont niet. Maar bij nader inxien heb ik daar toch geen zin meer in.quote:
Dan moet je of koffie of slapenquote:
Jeujquote:
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is zijn kont niet. Maar bij nader inxien heb ik daar toch geen zin meer in.
Zijn kop of zijn kont?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zak![]()
Nee,,,,quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:16 schreef Toekito het volgende:
(Ex) crew verzamelen:GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
quote:
Zijn kop natuurlijkquote:
Er is niet veel kont volgensmij...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies! Als ie nou wel een lekker kontje heeft dan moet ie een papieren zak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is niet veel kont volgensmij...Beetje plat inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...
Ik dacht na het zien van de foto van Rossi, dat je zoiets had van, ik moet doen alsof ik bezet ben want hem hoef ik niet....
Maar goed, gefelicitieerd!
quote:
met iemand die sarcasme en satire begrijpt.quote:
jongens hoef ik sws niet;pquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die dat verkeerd interpreteerde...
Ik dacht na het zien van de foto van Rossi, dat je zoiets had van, ik moet doen alsof ik bezet ben want hem hoef ik niet....
Maar goed, gefelicitieerd!
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heerlijk!
[..]
Zijn kop natuurlijk
zit je nou mijn foto een beetje te bespreken in het openbaar hier....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.
Ik heb dan liever de zak in de kont van z'n broek, zodat het nog weer wat lijktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
gezien de foto van AI mag zijn kont van mij ook in een zak.
pamper boyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dan liever de zak in de kont van z'n broek, zodat het nog weer wat lijkt
Van die Rossi knakker niet van jouquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zit je nou mijn foto een beetje te bespreken in het openbaar hier....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is niet veel kont volgensmij...Deze foto, AI. Gaat niet over jouw kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Beter dan platte-kont-boyquote:
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van die Rossi knakker niet van jouAl mag je natuurlijk een foto posten ter keuring
Jaa, dat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van die Rossi knakker niet van jouAl mag je natuurlijk een foto posten ter keuring
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!quote:
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!Mannen
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....
In spoiler!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga mijn kont niet hier in het openbaar neerzetten....
Pics delen graag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontBovendien, je kont kan ik in september zelf checken
![]()
Ik ga wel zitten he... ik blijf niet de hele voorstelling staan hoor..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het over een foto van jou, niet van je kontBovendien, je kont kan ik in september zelf checken
![]()
Hey!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Eerst lekker maken en dan afhaken!Mannen
What happens in Rotterdam stays in Rotterdamquote:
Je moet naar je stoel lopenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel zitten he... ik blijf niet de hele voorstelling staan hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What happens in Rotterdam stays in Rotterdam
[..]
Je moet naar je stoel lopen
Ik ga express voor mijn broertje lopen dan, richting de zaal. *grijns*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Hoe is het kontje van je broertje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga express voor mijn broertje lopen dan, richting de zaal. *grijns*
Stukken minder dan die van mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het kontje van je broertje?![]()
Ook voor jou, zie de spoiler aan AIquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alle mannen over 1 kam scheren !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |