SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Truste.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo slapen... DUs als ik niet meer antwoord ben ik weg
Is altijd fun.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo eens ff CD's uitzoeken die nog niet op HD staan.
FairStars CD Ripper.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu eerst ff goed ripprogje zoeken, vroeger gebruikte ik altijd Cdex.
Ga ze in Flac zetten, snelheid is belangrijkste.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FairStars CD Ripper.
Is een leuk ding.
Dat ding kan .flac, maar ook 320 bitrate mp3's en goede tags maken. En hij doet het snel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ze in Flac zetten, snelheid is belangrijkste.
Ik heb reconnected.quote:
Ik heb opnieuw verbonden maar bij de tags zie ik niet de mijne.....quote:
Rammstein vooral nu en af en toe jij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb opnieuw verbonden maar bij de tags zie ik niet de mijne.....
Ah, ik hang er dus wel nog tussen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rammstein vooral nu en af en toe jij.
Ja, dan is er niet naar te luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat wel, steeds kort stukje. het wisselt vrij rap.
Het gaat uren goed, zou ook in Mixxx kunnen zitten maar Knokkels met Sam heeft er ook last van.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ik hang er dus wel nog tussen.
Ik zit aan de kabel, dus ik heb geen idee waar het aan lag.
Jij gebruikt ook Mixxx toch, en ik hoor het ook afentoe bij mensen die geen Mixxx gebruiken, nu ging het hier bijna tot het einde goed, zo'n 2,5 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat uren goed, zou ook in Mixxx kunnen zitten maar Knokkels met Sam heeft er ook last van.
Yep ik gebruik ook Mixxx, werkt prima voor wat mixen vanaf PC, CD's mixen heb ik de spullen niet voor, met LP's moet ik nog even kijken wat het handigst is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook Mixxx toch, en ik hoor het ook afentoe bij mensen die geen Mixxx gebruiken, nu ging het hier bijna tot het einde goed, zo'n 2,5 uur.
Mixxx is een leuk ding om gewoon wat te draaien.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep ik gebruik ook Mixxx, werkt prima voor wat mixen vanaf PC, CD's mixen heb ik de spullen niet voor, met LP's moet ik nog even kijken wat het handigst is.
Een keer vooraf testen en als ie werkt hier gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb op zich wel een dubbele CD speler met pitch enzo maar die is oud en nog een 19"frontloader.
Kan er ook nog een synthesizer en workstation op mengpaneel met effecten aanhangen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een keer vooraf testen en als ie werkt hier gebruiken.
Geluidjes zijn altijd leuk....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan er ook nog een synthesizer en workstation op mengpaneel met effecten aanhangen dan.
dikke GOA MENquote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Zou toch niet zo zijn dat mensen slapen.
Geen idee, ik slaap niet, maar luister ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Zou toch niet zo zijn dat mensen slapen.
Ik luister naar mijn eigen gezang.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen idee, ik slaap niet, maar luister ook niet.
Zolang je maar fun hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
Maar wel leuk om mijn eigen opnamen terug te luisteren.
Met Fairstars? Dat kan je instellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe krijg ik nu tagjes bij geripte CD? Gaat niet auto?
Gevonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Fairstars? Dat kan je instellen.
Tools > Options > Enable IDtag.
En bij Action, kan je in het menu als je een CD geladen hebt Query CD info kiezen, maar als ie ingesteld staat doet ie dat vanzelf als je de volgende CD laadt.
Morgen..... laat dat goede er maar af.quote:
Ahw...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen..... laat dat goede er maar af.![]()
Vannacht slecht geslapen, doordat ik een lichte hypo had.
Cool.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen nog maar Reggae tegengekomen in de 1e bak.
Truste.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cool.
Goedemorgen Melt.
Dame en heren ik ga om...... SeeYa.
Ja hoor..... heb vannacht wat gegeten. Maar echt geslapen heb ik niet lekker meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ahw....
Gaat het nu wat beter met je dan?
Ay, dat is minder....kan gebeuren, succes, maar ik ga om.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen..... laat dat goede er maar af.![]()
Vannacht slecht geslapen, doordat ik een lichte hypo had.
Ja, geen goed begin van de dag indeed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Ja hoor..... heb vannacht wat gegeten. Maar echt geslapen heb ik niet lekker meer.
Nee dank je. Dat lust ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, geen goed begin van de dag indeed.
Koffie?
Lekker 's ochtends.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 06:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee dank je. Dat lust ik niet.
Ik ben even wezen hardlopen.
Ja.... 's avonds heb ik er geen energie voor, dus dan maar extra vroeg op, om te lopen.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Straks voortgangsgesprek, en daarna les tot 1...en dan weekend
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit hoor, keihard gewerkt dit jaar
Hierna nog een jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo.
En ben je dan bijna klaar met school? Of moet je nog een jaar (of meer)?
En daarna? Doorleren of werken?quote:
Wat was er mis ?quote:
Misschien denk je er volgend jaar anders overquote:
Geen idee. Ik hoor geen ontruiming, dus ik blijf lekker zitten.quote:
Hoop dat je slaagt volgend jaar dan.quote:
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzettenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoor geen ontruiming, dus ik blijf lekker zitten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzetten
Dagje vrij?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzetten
Op vrijdag werk ik nooit op school... .heb maar een parttime baanquote:
Die is van een band die vorige week gestopt is.quote:
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik moet echt weer eerder gaan slapen
Muziek hard aanzetten en een emmer koffie drinken, doet wonderen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik moet echt weer eerder gaan slapen
ik drink geen koffie en in principe hoef ik vandaag niksquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Muziek hard aanzetten en een emmer koffie drinken, doet wonderen!
Koffieinfuus kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en in principe hoef ik vandaag niks
Snap ik, dat ze gestopt zijn... Bekend waren ze hier nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is van een band die vorige week gestopt is.
[..]
Wie houdt je tegen?
Ik voel me weer goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een zeker iemand hield me wakker
Hoe is het nu na je lichte hypo?
ja idd. Goed op jezelf letten ook met het warme weer van de komende weekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me weer goed.
Heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik medicijnen mag minderen, en minder mag gaan spuiten. Dit geeft wel aan dat dat ook echt nodig is.
Ga ik doen. Dank je.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja idd. Goed op jezelf letten ook met het warme weer van de komende week
met dat soort weer houden wij onze clienten extra in de gaten, en die met diabetes in het bijzonderquote:
Ook goed!quote:
oh, da's balenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook goed!
Alleen blijf ik problemen met die kies houden!Dat gaat dus waarschijnlijk weer een kroon worden.
Das balen...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook goed!
Alleen blijf ik problemen met die kies houden!Dat gaat dus waarschijnlijk weer een kroon worden.
Neuh, het is de dikste kies daar; die gebruik je het meeste met kauwen. Dat zou echt heel erg veel overlast opleveren als ik die zou missen. Ik kauw het meeste met rechts; links vind ik gewoon niet zo fijn en nu ik daar toch meer mee kauw (vanwege de pijn rechts), merk ik ook dat m'n gehemelte daar kapot gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das balen...
Is hem laten trekken geen optie?
Mja, of hem laten vervangen met een implantaat dan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het is de dikste kies daar; die gebruik je het meeste met kauwen. Dat zou echt heel erg veel overlast opleveren als ik die zou missen. Ik kauw het meeste met rechts; links vind ik gewoon niet zo fijn en nu ik daar toch meer mee kauw (vanwege de pijn rechts), merk ik ook dat m'n gehemelte daar kapot gaat.
Mijn tanden en kiezen zouden juist wat meer ruimte moeten krijgen, maar dan in combinatie met een operatie en een blokbeugel!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb trekken overwogen voor mijn achterste kies, voor als de tandarts 'm niet kon fixen, maar ik denk dat ik daar vreselijk spijt van zou hebben gekregen, dan gaat de rest van de tanden en kiezen meer ruimte krijgen enzo, geen goed plan.
Is dat goedkoper dan een kroon?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, of hem laten vervangen met een implantaat dan...
Geen idee. Voordeel is wel dat je er dan wel de rest van je leven geen kroon meer op hoeft te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat goedkoper dan een kroon?En net zo stevig?
Ik ga er ook ff op googlen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee. Voordeel is wel dat je er dan wel de rest van je leven geen kroon meer op hoeft te zetten.
Je kan het informeren bij je tandarts.
Ah ok.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef ToT het volgende:
Ah zo te zien is een implantaat een metalen pin, waar dan weer een kroon op komt.
Is alleen wenselijk als de wortels van de kies ongezond zijn. Die kroon is dan ook porselein, net als een gewone kroon.Heeft dus verder geen voordelen.
Ja nee ik zat het me ook wel vaker af te vragen, maar ging er sowieso al wel van uit dat kronen geen overbodige uitvindingen waren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah ok.
* Spezza19 heeft er geen verstand van verder.. maar wist wel dat zoiets bestond...
Nee hartstikke duur en kan niet in elke kaak toegepast wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat goedkoper dan een kroon?En net zo stevig?
Mijn vader had vanaf z'n 25e al een kunstgebit!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader had kunstgebit, al zo'n 35 jaar en heeft nu implantaten. Boel gedoe, hij is wel tevreden, maar bij zijn vrouw kwamen er infecties aan te pas, drama, eng hoor.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hartstikke duur en kan niet in elke kaak toegepast worden![]()
allen
Ach, tegenwoordig is het toch zo dat als een man bloemen koopt dat de vrouw dan gelijk denkt: wat heb jij op je kerfstok?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:42 schreef just me het volgende:
You don't bring me flowers anymore![]()
koop ze zelluf wel
Ideaal zo'n implantaat met kroon, die overigens ook van goud kan zijn (= steviger).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef ToT het volgende:
Ah zo te zien is een implantaat een metalen pin, waar dan weer een kroon op komt.
Is alleen wenselijk als de wortels van de kies ongezond zijn. Die kroon is dan ook porselein, net als een gewone kroon.Heeft dus verder geen voordelen.
Sommige mensen vallen nu wel heel erg door de bloemenmand...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gellof niet dat ik ooit bloemen heb gehad van een man. Wel bonbons
Ja ik zag dat ze ook van een bepaalde chroom-legering gemaakt konden worden. Lijkt me idd ook steviger. Misschien dat ik ga vragen of dat een optie is, want het gaat wel om een grote kies die ook het meest te verduren krijgt. (En daarbij is dat ook goedkoper.)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ideaal zo'n implantaat met kroon, die overigens ook van goud kan zijn (= steviger).
Ik wil niet anders meer...
Je moet er nog even mee voort, dus beter nu een gedegen oplossing i.p.v. eentje waar je over een paar jaar weer moet lopen leuren...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze ook van een bepaalde chroom-legering gemaakt konden worden. Lijkt me idd ook steviger. Misschien dat ik ga vragen of dat een optie is, want het gaat wel om een grote kies die ook het meest te verduren krijgt. (En daarbij is dat ook goedkoper.)
True, true!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er nog even mee voort, dus beter nu een gedegen oplossing i.p.v. eentje waar je over een paar jaar weer moet lopen leuren...
ik had 'm serieus uitgelachen als hij vrijdag met bloemen voor de deur had gestaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen nu wel heel erg door de bloemenmand...
Gaat z'n gangetje!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, beetje moe. Lag laat in mn nest. of naja, eerder vroeg.
daar?
Lekkermenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!
Net een koptelefoontje besteld:
[ afbeelding ]
huh, had je deze week niet ook al een nieuwe?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!
Net een koptelefoontje besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huh, had je deze week niet ook al een nieuwe?
ik zit in mijn bubbel, ik krijg niks mee, is een aanrader hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt insane! Ik zit ook al in het NWS topic er over.
Dit komt nu echt wel eng dichtbij!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit in mijn bubbel, ik krijg niks mee, is een aanrader hoor
Ik ook men! En het is warm. Zo shaslicks maken, straks bbq.quote:
En m'n billen verbranden? Nahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ook men! En het is warm. Zo shaslicks maken, straks bbq.
Als je wil kan je mee doen,.. dan ga je ook op de bbq
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dooft het gelijk de bbq met dat formaat van jou.
Terroristische aanslag op toeristen in Tunesiëquote:
http://nos.nl/artikel/204(...)in-koeweit-stad.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Terroristische aanslag op toeristen in TunesiëExplosies en geweerschoten op een strand waar veel Europese toeristen komen.
Tja moslims die andere moslims afslachten zijn volgens hun eigen geloof verdoemd, maar die IS-idioten geloven dat mensen die niet extrimistisch zijn, geen echte moslims zijn en dus ongelovigen zijn en het zelfde lot verdienen als christenen en joden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/204(...)in-koeweit-stad.html
En daarom doen ze t tijdens de ramadan, sukkels.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja moslims die andere moslims afslachten zijn volgens hun eigen geloof verdoemd, maar die IS-idioten geloven dat mensen die niet extrimistisch zijn, geen echte moslims zijn en dus ongelovigen zijn en het zelfde lot verdienen als christenen en joden.
Ja de IS schijnt daar een oproep voor gedaan te hebben. Deels ook omdat overdag andere moslims rustiger zijn enzo; dan maak je meer kans op een succesvolle aanslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En daarom doen ze t tijdens de ramadan, sukkels.
Ik moet over een uurtje of zo weg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Voelt er iemand zich geroepen om lekkere zomerse niets -aan-de-hand deuntjes aan te zetten? Gewoon met autodj
daarom juist die deuntjes. Niks zwaars, gewoon beetje relaxed en geen bomfunk mc's, system of a down of Passenger en Sam Smithquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Middag allemaal.
Het gaat gelukkig iets beter met mijn linkerarm, dus ik ga er vanuit dat die arm rust geven helpt.
Afgelopen 2 dagen was het helemaal niks, niet kunnen bewegen en pijn.
Wat zijn: lekkere zomerse niets -aan-de-hand deuntjes?
Aan de nieuwsberichten te zien is er overigens wel degelijk weer iets aan de hand.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom juist die deuntjes. Niks zwaars, gewoon beetje relaxed en geen bomfunk mc's, system of a down of Passenger en Sam Smith
narigheid is hetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik mute al regelmatig als die voorbij komen!
Zie je als Gup het doet waarom zou je dan iets veranderen.quote:
Hehehe nou er zijn wel een aantal wensen voor verandering.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je als Gup het doet waarom zou je dan iets veranderen.
Ach, ik heb wel een mapje met spul erin, maar dan krijg je dus echt random spul.....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nou er zijn wel een aantal wensen voor verandering.
Ik ga er vandoor, dus als je wil draaien moet je het nu zeggen, of anders ff kijken of er een andere roosteraar mee zit te kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een mapje met spul erin, maar dan krijg je dus echt random spul.....
deze ene luisteraar kan ook haar eigen cd's opzetten als ze gup beu is hoor, de box is weer goed aangeslotenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een mapje met spul erin, maar dan krijg je dus echt random spul.....
Mij maakt het niet zoveel uit ik kan het aanzetten of niet, keus is aan jullie. Er zijn maar 2 luisteraars dus DDM zeg het maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus als je wil draaien moet je het nu zeggen, of anders ff kijken of er een andere roosteraar mee zit te kijken.
Ander keertje dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit ik kan het aanzetten of niet, keus is aan jullie. Er zijn maar 2 luisteraars dus DDM zeg het maar.
Rooster me maar tot 17 u. of 18 u. als iemand dan wil dat ik start is de mogelijkheid er tenminste.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, dus als je wil draaien moet je het nu zeggen, of anders ff kijken of er een andere roosteraar mee zit te kijken.
Ik heb voor mezelf een lijstje aangezet...tot nu toe vind ik het best lekker om naar te luisteren (voordeel is dat er geen 'nare' verrassingen in zitten).quote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent vergeten het vlees te marineren.
Kruiden gaan er later overheen, alleen azijn ben ik vergeten :x das niet hendig voor mn vruchten wat erop zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent vergeten het vlees te marineren.
Dozen? Hoeveel CD's heb je al geript?quote:
5e verzoekje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dozen? Hoeveel CD's heb je al geript?
Fairstars werkt lekker toch. Ik gebruikte vroeger CDCopy, die kreeg ik een tijdje geleden (had het al een lange tijd niet meer gebruikt) niet meer fatsoenlijk aan de gang, problemen met de autotags. Toen zocht ik en vond Fairstars, en die beviel me meteen prima.quote:
Nee, want ik ga niet op de bbq verdommequote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja eeeh, jij bitchslapt me toch![]()
Kom je nou nog op de bbq...!!!1
Ja ik zag een leeg rooster… Dus dacht, knal er wat in…quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:42 schreef ToT het volgende:
Ik wist trouwens niet dat het al weer zo laat was!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik zag een leeg rooster… Dus dacht, knal er wat in…
Straks de nieuwe Duran Duran
Nieuw album komt er aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuw in de zin van recente opnames?
Simon doet het toch niet meer?
En dan een tour, want het geld is ongetwijfeld op...quote:
Tour is ook al bekend jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan een tour, want het geld is ongetwijfeld op...
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
Na dit nummer de nieuwe Duran Duran single
Het is energiek, maar mij iets te trendy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken ze er absoluut in, idee klinkt leuk, maar de productie is niet helemaal mijn ding. De vrouwenstemmen storen me, denk ik
Mja, het is een mix van een aantal stijlen die ze afgelopen decennia gehad hebben….quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is energiek, maar mij iets te trendy.Niet verkeerd, maar niet echt mijn smaak.
Dat kan uiteraardquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Spezza, kun je iets van Richard Hawley draaien vanavond? Past perfect bij mijn wijntje op de tuinbank
Ik draai van allesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spezza, wat is dit nou?Ik hoopte op vrolijke muziek
Hij is op de romantische toer!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spezza, wat is dit nou?Ik hoopte op vrolijke muziek
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik draai van alles
Maar kan Richard Hawley niet opvolgen met iets wat niet zwoel is…
Zwoel? Romantisch? Ik geloof dat ik een andere voorkeur heb dan luddeveduliedjesquote:
2 helden bij elkaar. Hoe Burt ooit Trijntje heeft goedgekeurd, ik zal het wel nooit begrijpenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prachtig album ook! Elvis Costello met Burt Bacharach…
Ach, Trijntje zal sowieso nooit iemand snappenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 helden bij elkaar. Hoe Burt ooit Trijntje heeft goedgekeurd, ik zal het wel nooit begrijpen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kunt tegenwoordig een T-shirt kopen met een print van de voorkant van haar beruchte jurk.
Heb ik woensdag samen met zoon dubbel om gelegen die wil er eentje bestellen en aantrekken tijdens optredens met zijn metalband.
Hij kwam ermee, zal de volgende keer eens vragen op welke site het ook al weer was.quote:
Hey!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey!Vind je? Ik vind dit iets melancholischer dan Pulp
En de opbouw, van rustig naar een soort ultiem einde
Alleen is Muse wel echt de meester van het theatralequote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het deed me ook ergens aan denken. Ik zat richting Muse te denken qua opbouw.
True, true!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen is Muse wel echt de meester van het theatrale![]()
Dat is dit ietsjes minder
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik haak af, fijne avond/fijn weekend mensen
jij ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Ow mag ik in het kader van afkicken nog een keer: I am I Said?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Sorry buren, Neil keihard door de tuin
hier ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Sorry buren, Neil keihard door de tuin
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Spezz, heb je iets van Ron Sexsmith als voorpret voor volgende week vrijdag?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
dit was het enige nummer dat hij heel slecht deed vond ikquote:
ach, het is hem vergevenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was het enige nummer dat hij heel slecht deed vond ik
Waarom moet ik toch bij het lezen van die naam altijd aan die aan die andere Ron denken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik praat pas na morgen over Neil's concert...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was het enige nummer dat hij heel slecht deed vond ik
Welke dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom moet ik toch bij het lezen van die naam altijd aan die aan die andere Ron denken.
Je gaat morgen nog een keer?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik praat pas na morgen over Neil's concert...
uit respect voor Deesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Dees moet nog...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je gaat morgen nog een keer?
* Spezza19 beetje jaloers is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |