Mixxx is een leuk ding om gewoon wat te draaien.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep ik gebruik ook Mixxx, werkt prima voor wat mixen vanaf PC, CD's mixen heb ik de spullen niet voor, met LP's moet ik nog even kijken wat het handigst is.
Een keer vooraf testen en als ie werkt hier gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb op zich wel een dubbele CD speler met pitch enzo maar die is oud en nog een 19"frontloader.
Kan er ook nog een synthesizer en workstation op mengpaneel met effecten aanhangen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een keer vooraf testen en als ie werkt hier gebruiken.
Geluidjes zijn altijd leuk....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan er ook nog een synthesizer en workstation op mengpaneel met effecten aanhangen dan.
dikke GOA MENquote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Zou toch niet zo zijn dat mensen slapen.
Geen idee, ik slaap niet, maar luister ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Zou toch niet zo zijn dat mensen slapen.
Ik luister naar mijn eigen gezang.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen idee, ik slaap niet, maar luister ook niet.
Zolang je maar fun hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
Maar wel leuk om mijn eigen opnamen terug te luisteren.
Met Fairstars? Dat kan je instellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe krijg ik nu tagjes bij geripte CD? Gaat niet auto?
Gevonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 04:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Fairstars? Dat kan je instellen.
Tools > Options > Enable IDtag.
En bij Action, kan je in het menu als je een CD geladen hebt Query CD info kiezen, maar als ie ingesteld staat doet ie dat vanzelf als je de volgende CD laadt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |