Geen idee. Ik hoor geen ontruiming, dus ik blijf lekker zitten.quote:
Hoop dat je slaagt volgend jaar dan.quote:
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzettenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoor geen ontruiming, dus ik blijf lekker zitten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzetten
Dagje vrij?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de sprinkler installatie in de badkamer aanzetten
Op vrijdag werk ik nooit op school... .heb maar een parttime baanquote:
Die is van een band die vorige week gestopt is.quote:
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik moet echt weer eerder gaan slapen
Muziek hard aanzetten en een emmer koffie drinken, doet wonderen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik moet echt weer eerder gaan slapen
ik drink geen koffie en in principe hoef ik vandaag niksquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Muziek hard aanzetten en een emmer koffie drinken, doet wonderen!
Koffieinfuus kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en in principe hoef ik vandaag niks
Snap ik, dat ze gestopt zijn... Bekend waren ze hier nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is van een band die vorige week gestopt is.
[..]
Wie houdt je tegen?
Ik voel me weer goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een zeker iemand hield me wakker
Hoe is het nu na je lichte hypo?
ja idd. Goed op jezelf letten ook met het warme weer van de komende weekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me weer goed.
Heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik medicijnen mag minderen, en minder mag gaan spuiten. Dit geeft wel aan dat dat ook echt nodig is.
Ga ik doen. Dank je.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja idd. Goed op jezelf letten ook met het warme weer van de komende week
met dat soort weer houden wij onze clienten extra in de gaten, en die met diabetes in het bijzonderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |