En m'n billen verbranden? Nahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ook men! En het is warm. Zo shaslicks maken, straks bbq.
Als je wil kan je mee doen,.. dan ga je ook op de bbq
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dooft het gelijk de bbq met dat formaat van jou.
Terroristische aanslag op toeristen in Tunesiëquote:
http://nos.nl/artikel/204(...)in-koeweit-stad.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Terroristische aanslag op toeristen in TunesiëExplosies en geweerschoten op een strand waar veel Europese toeristen komen.
Tja moslims die andere moslims afslachten zijn volgens hun eigen geloof verdoemd, maar die IS-idioten geloven dat mensen die niet extrimistisch zijn, geen echte moslims zijn en dus ongelovigen zijn en het zelfde lot verdienen als christenen en joden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/204(...)in-koeweit-stad.html
En daarom doen ze t tijdens de ramadan, sukkels.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja moslims die andere moslims afslachten zijn volgens hun eigen geloof verdoemd, maar die IS-idioten geloven dat mensen die niet extrimistisch zijn, geen echte moslims zijn en dus ongelovigen zijn en het zelfde lot verdienen als christenen en joden.
Ja de IS schijnt daar een oproep voor gedaan te hebben. Deels ook omdat overdag andere moslims rustiger zijn enzo; dan maak je meer kans op een succesvolle aanslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En daarom doen ze t tijdens de ramadan, sukkels.
Ik moet over een uurtje of zo weg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Voelt er iemand zich geroepen om lekkere zomerse niets -aan-de-hand deuntjes aan te zetten? Gewoon met autodj
daarom juist die deuntjes. Niks zwaars, gewoon beetje relaxed en geen bomfunk mc's, system of a down of Passenger en Sam Smithquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Middag allemaal.
Het gaat gelukkig iets beter met mijn linkerarm, dus ik ga er vanuit dat die arm rust geven helpt.
Afgelopen 2 dagen was het helemaal niks, niet kunnen bewegen en pijn.
Wat zijn: lekkere zomerse niets -aan-de-hand deuntjes?
Aan de nieuwsberichten te zien is er overigens wel degelijk weer iets aan de hand.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom juist die deuntjes. Niks zwaars, gewoon beetje relaxed en geen bomfunk mc's, system of a down of Passenger en Sam Smith
narigheid is hetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik mute al regelmatig als die voorbij komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |