Ideaal zo'n implantaat met kroon, die overigens ook van goud kan zijn (= steviger).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef ToT het volgende:
Ah zo te zien is een implantaat een metalen pin, waar dan weer een kroon op komt.
Is alleen wenselijk als de wortels van de kies ongezond zijn. Die kroon is dan ook porselein, net als een gewone kroon.Heeft dus verder geen voordelen.
Sommige mensen vallen nu wel heel erg door de bloemenmand...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gellof niet dat ik ooit bloemen heb gehad van een man. Wel bonbons
Ja ik zag dat ze ook van een bepaalde chroom-legering gemaakt konden worden. Lijkt me idd ook steviger. Misschien dat ik ga vragen of dat een optie is, want het gaat wel om een grote kies die ook het meest te verduren krijgt. (En daarbij is dat ook goedkoper.)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ideaal zo'n implantaat met kroon, die overigens ook van goud kan zijn (= steviger).
Ik wil niet anders meer...
Je moet er nog even mee voort, dus beter nu een gedegen oplossing i.p.v. eentje waar je over een paar jaar weer moet lopen leuren...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze ook van een bepaalde chroom-legering gemaakt konden worden. Lijkt me idd ook steviger. Misschien dat ik ga vragen of dat een optie is, want het gaat wel om een grote kies die ook het meest te verduren krijgt. (En daarbij is dat ook goedkoper.)
True, true!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er nog even mee voort, dus beter nu een gedegen oplossing i.p.v. eentje waar je over een paar jaar weer moet lopen leuren...
ik had 'm serieus uitgelachen als hij vrijdag met bloemen voor de deur had gestaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen nu wel heel erg door de bloemenmand...
Gaat z'n gangetje!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, beetje moe. Lag laat in mn nest. of naja, eerder vroeg.
daar?
Lekkermenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!
Net een koptelefoontje besteld:
[ afbeelding ]
huh, had je deze week niet ook al een nieuwe?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!
Net een koptelefoontje besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huh, had je deze week niet ook al een nieuwe?
ik zit in mijn bubbel, ik krijg niks mee, is een aanrader hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt insane! Ik zit ook al in het NWS topic er over.
Dit komt nu echt wel eng dichtbij!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit in mijn bubbel, ik krijg niks mee, is een aanrader hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |