Zat er verder echt niemand in dat restaurant?quote:
jawel hoor, ben maar in hotel gebleven want om nou alleen uitgebreid naar een duur restaurant te gaanquote:
Ik gok iets met heeeeeel veel knoflookquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zat er verder echt niemand in dat restaurant?
Damm, wat heb je op dan?..
nee hoor druk genoeg verderquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zat er verder echt niemand in dat restaurant?
Damm, wat heb je op dan?..
quote:
Is toch ook prima? Ligt een beetje aan het hotel, maar dat kan soms ook super lekker zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, ben maar in hotel gebleven want om nou alleen uitgebreid naar een duur restaurant te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Poezenplaatje.Piper MaruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet jij nooit alleen in Belgie?quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
yep was primaquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch ook prima? Ligt een beetje aan het hotel, maar dat kan soms ook super lekker zijn
Ik las okselkud.... *bloos*quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:20 schreef Koen66 het volgende:
had overigens een simpele pasta carbonara, morgen bij ander restaurant Australsk Oksekød
Ga je daar Kangoeroe of Emoe eten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:20 schreef Koen66 het volgende:
had overigens een simpele pasta carbonara, morgen bij ander restaurant Australsk Oksekød
Lekker! En dat andere restaurant zegt me niets, ben nog nooit in Kopenhagen geweestquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:20 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Maar wel uit Australie toch??quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, Australsk Oksekød is steak met veel vlieguren
He jij!quote:
Australsk Oksekød is naam gerechtquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker! En dat andere restaurant zegt me niets, ben nog nooit in Kopenhagen geweest
Moet je nagaan!quote:
zie editquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan!![]()
Zeg nou maar gewoon wat het is?!
-edit- ah je edit was te laat, thanks
http://www.denconfoods.dk(...)d-af-kvaeg-paa-graesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan!![]()
Zeg nou maar gewoon wat het is?!
-edit- ah je edit was te laat, thanks
Nu je het zegt, het is wat roestig jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.denconfoods.dk(...)d-af-kvaeg-paa-graes
En kom niet aanzetten, met mijn Deens is niet meer wat het ooit was...
Neequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Piper Maru![]()
[..]
Eet jij nooit alleen in Belgie?
Oh noes! Nu vergaat de werledquote:
Ook niet een stiekem koekje of broodje?quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet een stiekem koekje of broodje?
Ja het is voorbijquote:
Dropje dan?quote:
He BPquote:
Bij de kapper geweest?quote:
Met een beetje mazzel ben ik wel alleen op de wcquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dropje dan?Kauwgompje?
Je bent toch heus wel eens alleen?
quote:
Oh sorry, ik zeg al niets meerquote:
preciesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Jij eet dus wel eens in NL, GF?? Anders klopt de TT wel, want dan eet je Alleen in het buitenland en dus niet in NL, hoewel NL voor jou wel weer buitenland is..![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zeg al niets meer
Ah, dat moet ook gebeurenquote:
Dat was ik in mijn droom vannacht ook..quote:
Koen, vraagje.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen wel veul delen gemist geloof ik.
hmmmmm niet eens over nagedachtquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koen, vraagje.
Scheer jij je nu niet tot donderdag of zo? Gewoon omdat het kan?
waarquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kom je ook op de verdediging van mijn proefschrift straks?
Met welke opleiding ben je bezig?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kom je ook op de verdediging van mijn proefschrift straks?
Proefschrift is niet hetzelfde als scriptiequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met welke opleiding ben je bezig?
Promoveren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met welke opleiding ben je bezig?
Da's een mooi gebouwquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Utrecht, academiegebouw (achter de dom).
Ja, maar waarin dan?quote:
Bijna wel hoor. Maar dan een heeeeeeeeele grote scriptie waar je echt jaren over doet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Proefschrift is niet hetzelfde als scriptie
Dm.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een mooi gebouw
[..]
Ja, maar waarin dan?
dat red ik nooit zo snel vanuit Denmarkquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Utrecht, academiegebouw (achter de dom).
Iets warm drinken wil nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft trek in een sigaret…..
maar ik bedwing mijzelf nog maar even
Stom gehoest
Is pas over twee maanden hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat red ik nooit zo snel vanuit Denmark
Mijn broer heeft ook een jaar of 5 over zijn promotie-onderzoek/proefschrift gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Maar dan een heeeeeeeeele grote scriptie waar je echt jaren over doet.
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Bos81 het volgende:
O ja scheren, niet vergeten voor het slapen gaan (en dus ook de baard trimmen)
Nee joh mallerd! Volgens mij past dat niet bij jouw hoofdquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....
Meetquote:
Dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb mijn kappersattributen nèt opgeruimd...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft het een paar keer gemillimeterd gehad… best lekker in de zomer… scheelt ook met het opstaan ritueel enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Al paar maanden zo gehad hoor...is eigk net weer terugquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh mallerd! Volgens mij past dat niet bij jouw hoofd![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn kappersattributen nèt opgeruimd...
Oh joh!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Al paar maanden zo gehad hoor...is eigk net weer terug
Je bent op dreefquote:
waarom las ik nou weer nachtschedequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik ben dus blijkbaar ook allergisch voor de haartjes op nachtschade-stengels...
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.quote:
Op watte?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik ben dus blijkbaar ook allergisch voor de haartjes op nachtschade-stengels...
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Bepaalde plantenfamilie,zoals aardappelplantenquote:
uhm goeie vraag!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.
Uhuh. Maar ff niet krabben lijkt me beter.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
Nee Koen overpijnsde net zijn Nachtschede en verlas / vertiepte zich toen een beetjequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn stengel dankzij een nachtschede?
Foi, ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja! Dat weet ik nog wel, sorry!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm goeie vraag!
Was voor goed doel Marijke.
Wordt het vaak alleen maar erger van jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ff niet krabben lijkt me beter.
Pilletjes genomen enzo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]Aha! Die ken ik wel van plant dan.. niet de naam…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar das wel klote
Dit account is niet meer in gebruik.
Heb jij die in huis?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.
Sexy!quote:
Weet ik, maar ik dacht, Molo is er niet… dus iemand moet het zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee Koen overpijnsde net zijn Nachtschede en verlas / vertiepte zich toen een beetje
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
eikenprocessierups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze waarschuwen trouwens hier voor een rups in de duinen..
Die moet je blijkbaar ook niet aanraken. Nog nooit van gehoord.
Da's vast zo'n behaarde rups, die kunnen irriterende haartjes hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
eikenprocessierups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Eikenprocessierups hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
ah is dat een bejaarde rups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's vast zo'n behaarde rups, die kunnen irriterende haartjes hebben
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaatquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
In de duinen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eikenprocessierups hoogstwaarschijnlijk.
Krijg je brandwonden van (blaren met vocht)
die enequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaat
I've got the powerquote:
BeHaarde rups Koeniequote:
Processierups toevallig..quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaat
In de duinen ten noorden van onze regeringsstad staat het vol met dwergvarianten van eiken.quote:
Ik moet dan denken aan een rups in lingeriequote:
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben sowieso niet zo geneigd om rupsen te aaien, im safe
bossen gras en zand vaak iddquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Buurpoes het volgende:
De laatste keer dat ik in de duinen was, zag ik er anders geen eikenbomen staan hoor. Met je eikenprocessierups.
Heb jij even mazzelquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben sowieso niet zo geneigd om rupsen te aaien, im safe
Ah, die duinen bezoek ik nooit. Ik zou dat bos noemen, zo'n verzameling bomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de duinen ten noorden van onze regeringsstad staat het vol met dwergvarianten van eiken.
Ik octopussenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :
misschien wat processierupsen met een andere voorkeur?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Buurpoes het volgende:
De laatste keer dat ik in de duinen was, zag ik er anders geen eikenbomen staan hoor. Met je eikenprocessierups.
Voxsjequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Voxs het volgende:
Zelfs zonder Molo gaat deze Sc als een hogesnelheidstrein
Goede avond!
living on the edgequote:
In de duinen zijn genoeg bossen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, die duinen bezoek ik nooit. Ik zou dat bos noemen, zo'n verzameling bomen.
Ik vind ze altijd zo knuffelbaarquote:
Ik heb laatst nog een rups van mijn sla verwijderd. MIJN sla, kutbeest. Ga je eigen sla opeten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :
Koenquote:
harige streepjes niet aaien, got itquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
Dat was gewoon gratis vleesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een rups van mijn sla verwijderd. MIJN sla, kutbeest. Ga je eigen sla opeten.
Zo'n beest heb ik wel eens helpen oversteken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
* Arch-Indar trekt zijn gestreepte pakje weer uit...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
harige streepjes niet aaien, got it
Omgquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
harige streepjes niet aaien, got it
Jij bent harig dus?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar trekt zijn gestreepte pakje weer uit...
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n beest heb ik wel eens helpen oversteken.
i dont blame youquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OmgMijn hoofd, wanneer stopt het met doordenken
Satijnrups heeft dus Spezza-lampjes extra ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
Foei! Ga je hersens spoelen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OmgMijn hoofd, wanneer stopt het met doordenken
Het is een man, vast wel ergensquote:
nu een beetje hangen op de hotelkamerquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
KoenKopenhagen toch? Toch niet alleen maar werk, maar ook wat fun he?
Maar jij woont niet in de duinen, dus ik denk dat ie bij jou niet stak.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n beest heb ik wel eens helpen oversteken.
Thanks hon!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
i dont blame youkeiharde pun intended
Eikenlaantje....quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in de duinen, dus ik denk dat ie bij jou niet stak.
Sommige mannen doen aan Manscaping hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een man, vast wel ergens![]()
*aait over archies bolletjequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar trekt zijn gestreepte pakje weer uit...
Waarmee dan?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Satijnrups heeft dus Spezza-lampjes extra ?
Dat je het netjes houdt tot daar aan toe, maar alles alles kaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige mannen doen aan Manscaping hoor
Zijn het leuke mensen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu een beetje hangen op de hotelkamer
morgen overdag weer training
morgenavond eten en zuipen met de Deense IT-ers
ja brrrrquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat je het netjes houdt tot daar aan toe, maar alles alles kaal![]()
Met BIEDOOOBIEDOOOBIEDOOO???quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Satijnrups heeft dus Spezza-lampjes extra ?
Nee, dat ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Metrostijl-netjes is voor watjes.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat??quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat plaatjes….
Oh wacht
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja brrrr
N beetje borsthaar enzo Is alleen maar lekker
Denen zijn over het algemeen enigsids gesloten, net als ondergetekende.quote:
Juh ik zat ze even te vergelijken en dat was het discriminerende punt: Spezza-lampjes of nietquote:
Daarom wist AI ook dat ze er zaten he, die hoorde dat.quote:
Maar ga dan de stad in joh!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denen zijn over het algemeen enigsids gesloten, net als ondergetekende.
Maar als er wat alcohol in zit
Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom wist AI ook dat ze er zaten he, die hoorde dat.
En het geluid wat Buurpoes net zo beeldend weergaf werd niet genoemd in dat artikel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...
Dan heeft ie blijkbaar goeie oren. Zulke kleine beestjes maken vast weinig geluid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom wist AI ook dat ze er zaten he, die hoorde dat.
Dan gaan ze los..net als jij?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denen zijn over het algemeen enigsids gesloten, net als ondergetekende.
Maar als er wat alcohol in zit
Nee, niks van gezien. Misschien moet Buurpoes het even opnemen, dan kan ik kijken of ik het hier al eens gehoord heb.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het geluid wat Buurpoes net zo beeldend weergaf werd niet genoemd in dat artikel?
Met zwaailicht?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was gisteren in de sauna, en daar was zon dude die n tapijtje haar om zich heen had drijven in het zwembad.. Zooo ranzig vind ik dat
![]()
quote:
Wacht, ik neem het even op.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, niks van gezien. Misschien moet Buurpoes het even opnemen, dan kan ik kijken of ik het hier al eens gehoord heb.
Buurpoes?
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heeft ie blijkbaar goeie oren. Zulke kleine beestjes maken vast weinig geluid.
Oh jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was gisteren in de sauna, en daar was zon dude die n tapijtje haar om zich heen had drijven in het zwembad.. Zooo ranzig vind ik dat
![]()
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd gingquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...
ik krijg serieus kippenvel van die gedachte hequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoMet de Who's op een pluisje
![]()
[..]
Oh jaOf van die mannen die echt van voor tot achter een vachtje hebben
![]()
Dat dacht ik ook al gelijk...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd ging![]()
Same here. Zou ik ook niet snel doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben niet echt een alleen op stap gaan type. Gewoon overdag geen probleem, maar om alleen een kroeg in te gaan ofzo is niks voor mij
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...
Die olifant! In dat veld met pluisbloemetjes!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoMet de Who's op een pluisje
![]()
[..]
Oh jaOf van die mannen die echt van voor tot achter een vachtje hebben
![]()
Ja, ze zijn er best veelquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg serieus kippenvel van die gedachte he
Dan hoort ie niet in een sauna maar in het circusquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd ging![]()
Lijkt me zo irritant.. je schoonmoeder continue moeten dragen….quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.
Jaaaa die!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die olifant! In dat veld met pluisbloemetjes!!
quote:
Dankje.quote:
En gewoon rondlopen in de stad. "ik ben onderweg hoor"quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben niet echt een alleen op stap gaan type. Gewoon overdag geen probleem, maar om alleen een kroeg in te gaan ofzo is niks voor mij
Ballenknijpersquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
krijg je toch jeuk vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er best veelEn dan denk ik alleen maar, je zou er maar iedere ochtend naast wakker worden
klopt, vorig jaar in de Ardeche zaten we op een camping waar zwemshorts niet mochten. ik heb een zwembroek die er tusseninzit, die is best te doenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
Ja! En die haartjes gaan inderdaad altijd ergens heen waardoor het kriebeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je toch jeuk vanals ik met mn hoofd op de borst van mn
lig hou ik dat ook maar heel ff vol omdat het altijd wel gaat kriebelen. En die heeft echt geen dikke bossen ofzo
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de juiste man heb ik er geen bezwaar tegen.
Dat is toch heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind mnsoms ineens zo lief
![]()
Zoals nu als ik erover vertel en eraan denk.
/Bakvis
Present!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij zul je er nooit in zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:
Strakke buikjes zijn stom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
Dat doe jij nooit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen ballenknijper.
Niet te vergelijken...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een strakke buik zal ik nooit krijgen
Je hebt foksters naar Thailand gelokt ja?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
die onderstequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
ik vind het truttig haha maar tis wel echt waarquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk!Geniet daarvan
Ik vind t beide niks.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Ja, maar die bovenste is ook te.... Die onderste is gewoon een wielrenbroekje..quote:
Beter dan dat je telkens chagrijnig wordt als je aan hem denktquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het truttig haha maar tis wel echt waar
Ik hou van de sport.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
NWS / Politie gaat Tour de France pesten
Voor de twee wieler-malloten in dit topic.
Ik dacht dat het een handeling was... geen kledingstuk...quote:
klopt, maar ook zo'n metro typequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar die bovenste is ook te.... Die onderste is gewoon een wielrenbroekje..
Sportgeneuzel in DAT topic. Niet hier.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hou van de sport.
Maar om er nou heibel over te maken.
Zo lang de politietop maar een dienstbevel uitvaardigt de acties te stoppen.
En dan netjes iedereen WW-loos op straat die toch actie voert hinderlijk voor de koers is het allemaal prima
tweede vind ik ook niet geil hoor haha, vieze glibber. Maar hij kan wel zon broekje aanquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind t beide niks.
Die eerste is net wat te...euh..knuffelbaar.
Die tweede is van plastic.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin zeg maar...Best of both worlds.
dat dusquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind t beide niks.
Die eerste is net wat te...euh..knuffelbaar.
Die tweede is van plastic.
Lul niet zo manquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
ik lijk helaas meer op de eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Maarre...dit zwemt toch het fijnst:Pas 1 keer gedaan in mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onvrijwillig.....
Die is trouwens niet aan het zwemmen, maar loopt de marathon volgens mij. Zie je hoe ver dat water nog weg is....Bis vincit qui se vincit!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Maarre...dit zwemt toch het fijnst:Maar dan wel graag in niet -al- te koud waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Onvrijwillig? Iemand ging er met je zwembroek vandoor?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pas 1 keer gedaan in mijn leven.
Onvrijwillig.....
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan wel graag in niet -al- te koud water
echt, op m'n buik zit veeel te veel vet. ben niet zo breed qua buik als die kerel, maar voor de restquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lul niet zo manDoe wat aan je zelfbeeld mopje
Ja, het water..quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onvrijwillig? Iemand ging er met je zwembroek vandoor?
Koen nee gewoonquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, op m'n buik zit veeel te veel vet. ben niet zo breed qua buik als die kerel, maar voor de rest
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het water..
Ik dook van een hoge duikplank zonder knoopje vast te maken......
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen beloeren
Truste @ all
Truste!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:26 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
vroegslapertquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:26 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
Die onderste, da's wel een knapperdquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ok normale mannen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat zag ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die onderste, da's wel een knapperd![]()
Dankje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die onderste, da's wel een knapperd![]()
Met borsthaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ok normale mannen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die ogen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook![]()
Qua bouw en beharing ook n beetje mijn meneer
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die ogen!![]()
![]()
Misschien toch maar weer gaan daten als de scheiding erdoor is
Omg! Jou zie ik in september toch?quote:
jezus wat plat marijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg! Jou zie ik in september toch?![]()
* Marijkezwolle stelt toch voor op de wc af te spreken
Ssssst niet verder vertellen hoorquote:
Dat was een grapje die ik al eerder had dankzij AI met Koen, dus dacht kan em dan nu ook wel terugmakenquote:
ken jullie beiden langer dan vandaagquote:
Ach, ze weten nu toch al van onsquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst niet verder vertellen hoor![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was een grapje die ik al eerder had dankzij AI met Koen, dus dacht kan em dan nu ook wel terugmakenEn zie de PI he?
![]()
Dan juist toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken jullie beiden langer dan vandaag
Dat zou je niet doorvertellenquote:
Dat kan echt niet hoor...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg! Jou zie ik in september toch?![]()
* Marijkezwolle stelt toch voor op de wc af te spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen
Uur kelderdienst jij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |