Ik heb mijn kappersattributen nèt opgeruimd...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....
* Spezza19 heeft het een paar keer gemillimeterd gehad… best lekker in de zomer… scheelt ook met het opstaan ritueel enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....
Al paar maanden zo gehad hoor...is eigk net weer terugquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh mallerd! Volgens mij past dat niet bij jouw hoofd![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn kappersattributen nèt opgeruimd...
Oh joh!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Al paar maanden zo gehad hoor...is eigk net weer terug
Je bent op dreefquote:
waarom las ik nou weer nachtschedequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik ben dus blijkbaar ook allergisch voor de haartjes op nachtschade-stengels...
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.quote:
Op watte?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
OK, ik ben dus blijkbaar ook allergisch voor de haartjes op nachtschade-stengels...
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Bepaalde plantenfamilie,zoals aardappelplantenquote:
uhm goeie vraag!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.
Uhuh. Maar ff niet krabben lijkt me beter.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
Nee Koen overpijnsde net zijn Nachtschede en verlas / vertiepte zich toen een beetjequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn stengel dankzij een nachtschede?
Foi, ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja! Dat weet ik nog wel, sorry!quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm goeie vraag!
Was voor goed doel Marijke.
Wordt het vaak alleen maar erger van jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ff niet krabben lijkt me beter.
Pilletjes genomen enzo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]Aha! Die ken ik wel van plant dan.. niet de naam…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar das wel klote
Dit account is niet meer in gebruik.
Heb jij die in huis?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wanneer ben je hier dan? Scheer ik je bolletje extra mooi glad. Met een samouraizwaard.
Sexy!quote:
Weet ik, maar ik dacht, Molo is er niet… dus iemand moet het zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee Koen overpijnsde net zijn Nachtschede en verlas / vertiepte zich toen een beetje
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
eikenprocessierups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze waarschuwen trouwens hier voor een rups in de duinen..
Die moet je blijkbaar ook niet aanraken. Nog nooit van gehoord.
Da's vast zo'n behaarde rups, die kunnen irriterende haartjes hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
eikenprocessierups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Eikenprocessierups hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
ah is dat een bejaarde rups?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's vast zo'n behaarde rups, die kunnen irriterende haartjes hebben
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaatquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
In de duinen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eikenprocessierups hoogstwaarschijnlijk.
Krijg je brandwonden van (blaren met vocht)
die enequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaat
I've got the powerquote:
BeHaarde rups Koeniequote:
Processierups toevallig..quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet de naam niet, maar weet wel om welke rups het gaat
In de duinen ten noorden van onze regeringsstad staat het vol met dwergvarianten van eiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |