Dropje dan?quote:
He BPquote:
Bij de kapper geweest?quote:
Met een beetje mazzel ben ik wel alleen op de wcquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dropje dan?Kauwgompje?
Je bent toch heus wel eens alleen?
quote:
Oh sorry, ik zeg al niets meerquote:
preciesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Jij eet dus wel eens in NL, GF?? Anders klopt de TT wel, want dan eet je Alleen in het buitenland en dus niet in NL, hoewel NL voor jou wel weer buitenland is..![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zeg al niets meer
Ah, dat moet ook gebeurenquote:
Dat was ik in mijn droom vannacht ook..quote:
Koen, vraagje.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen wel veul delen gemist geloof ik.
hmmmmm niet eens over nagedachtquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koen, vraagje.
Scheer jij je nu niet tot donderdag of zo? Gewoon omdat het kan?
waarquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kom je ook op de verdediging van mijn proefschrift straks?
Met welke opleiding ben je bezig?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kom je ook op de verdediging van mijn proefschrift straks?
Proefschrift is niet hetzelfde als scriptiequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met welke opleiding ben je bezig?
Promoveren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met welke opleiding ben je bezig?
Da's een mooi gebouwquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Utrecht, academiegebouw (achter de dom).
Ja, maar waarin dan?quote:
Bijna wel hoor. Maar dan een heeeeeeeeele grote scriptie waar je echt jaren over doet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Proefschrift is niet hetzelfde als scriptie
Dm.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een mooi gebouw
[..]
Ja, maar waarin dan?
dat red ik nooit zo snel vanuit Denmarkquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Utrecht, academiegebouw (achter de dom).
Iets warm drinken wil nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft trek in een sigaret…..
maar ik bedwing mijzelf nog maar even
Stom gehoest
Is pas over twee maanden hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat red ik nooit zo snel vanuit Denmark
Mijn broer heeft ook een jaar of 5 over zijn promotie-onderzoek/proefschrift gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Maar dan een heeeeeeeeele grote scriptie waar je echt jaren over doet.
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef Bos81 het volgende:
O ja scheren, niet vergeten voor het slapen gaan (en dus ook de baard trimmen)
Nee joh mallerd! Volgens mij past dat niet bij jouw hoofdquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....
Meetquote:
Dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
k ben mn haar zat. Ga het er zo helemaal af halen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |