Ik moet dan denken aan een rups in lingeriequote:
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben sowieso niet zo geneigd om rupsen te aaien, im safe
bossen gras en zand vaak iddquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Buurpoes het volgende:
De laatste keer dat ik in de duinen was, zag ik er anders geen eikenbomen staan hoor. Met je eikenprocessierups.
Heb jij even mazzelquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben sowieso niet zo geneigd om rupsen te aaien, im safe
Ah, die duinen bezoek ik nooit. Ik zou dat bos noemen, zo'n verzameling bomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de duinen ten noorden van onze regeringsstad staat het vol met dwergvarianten van eiken.
Ik octopussenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :
misschien wat processierupsen met een andere voorkeur?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Buurpoes het volgende:
De laatste keer dat ik in de duinen was, zag ik er anders geen eikenbomen staan hoor. Met je eikenprocessierups.
Voxsjequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Voxs het volgende:
Zelfs zonder Molo gaat deze Sc als een hogesnelheidstrein
Goede avond!
living on the edgequote:
In de duinen zijn genoeg bossen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, die duinen bezoek ik nooit. Ik zou dat bos noemen, zo'n verzameling bomen.
Ik vind ze altijd zo knuffelbaarquote:
Ik heb laatst nog een rups van mijn sla verwijderd. MIJN sla, kutbeest. Ga je eigen sla opeten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik raak alleen rupsen aan op de Kermis :
Koenquote:
harige streepjes niet aaien, got itquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
Dat was gewoon gratis vleesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een rups van mijn sla verwijderd. MIJN sla, kutbeest. Ga je eigen sla opeten.
Zo'n beest heb ik wel eens helpen oversteken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
* Arch-Indar trekt zijn gestreepte pakje weer uit...quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
harige streepjes niet aaien, got it
Omgquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
harige streepjes niet aaien, got it
Jij bent harig dus?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar trekt zijn gestreepte pakje weer uit...
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n beest heb ik wel eens helpen oversteken.
i dont blame youquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OmgMijn hoofd, wanneer stopt het met doordenken
Satijnrups heeft dus Spezza-lampjes extra ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze lieverd
[ afbeelding ]
Bastaardsatijnrups
Wat AI al aangaf
[ afbeelding ]
Eikenprocessierups
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |