En gewoon rondlopen in de stad. "ik ben onderweg hoor"quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben niet echt een alleen op stap gaan type. Gewoon overdag geen probleem, maar om alleen een kroeg in te gaan ofzo is niks voor mij
Ballenknijpersquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
krijg je toch jeuk vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er best veelEn dan denk ik alleen maar, je zou er maar iedere ochtend naast wakker worden
klopt, vorig jaar in de Ardeche zaten we op een camping waar zwemshorts niet mochten. ik heb een zwembroek die er tusseninzit, die is best te doenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
Ja! En die haartjes gaan inderdaad altijd ergens heen waardoor het kriebeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je toch jeuk vanals ik met mn hoofd op de borst van mn
lig hou ik dat ook maar heel ff vol omdat het altijd wel gaat kriebelen. En die heeft echt geen dikke bossen ofzo
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de juiste man heb ik er geen bezwaar tegen.
Dat is toch heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind mnsoms ineens zo lief
![]()
Zoals nu als ik erover vertel en eraan denk.
/Bakvis
Present!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij zul je er nooit in zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:
Strakke buikjes zijn stom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
Dat doe jij nooit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen ballenknijper.
Niet te vergelijken...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een strakke buik zal ik nooit krijgen
Je hebt foksters naar Thailand gelokt ja?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |