Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom wist AI ook dat ze er zaten he, die hoorde dat.
En het geluid wat Buurpoes net zo beeldend weergaf werd niet genoemd in dat artikel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...
Dan heeft ie blijkbaar goeie oren. Zulke kleine beestjes maken vast weinig geluid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom wist AI ook dat ze er zaten he, die hoorde dat.
Dan gaan ze los..net als jij?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denen zijn over het algemeen enigsids gesloten, net als ondergetekende.
Maar als er wat alcohol in zit
Nee, niks van gezien. Misschien moet Buurpoes het even opnemen, dan kan ik kijken of ik het hier al eens gehoord heb.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het geluid wat Buurpoes net zo beeldend weergaf werd niet genoemd in dat artikel?
Met zwaailicht?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik las het in de krant. Grote waarschuwing...
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was gisteren in de sauna, en daar was zon dude die n tapijtje haar om zich heen had drijven in het zwembad.. Zooo ranzig vind ik dat
![]()
quote:
Wacht, ik neem het even op.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, niks van gezien. Misschien moet Buurpoes het even opnemen, dan kan ik kijken of ik het hier al eens gehoord heb.
Buurpoes?
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heeft ie blijkbaar goeie oren. Zulke kleine beestjes maken vast weinig geluid.
Oh jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was gisteren in de sauna, en daar was zon dude die n tapijtje haar om zich heen had drijven in het zwembad.. Zooo ranzig vind ik dat
![]()
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd gingquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...
ik krijg serieus kippenvel van die gedachte hequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoMet de Who's op een pluisje
![]()
[..]
Oh jaOf van die mannen die echt van voor tot achter een vachtje hebben
![]()
Dat dacht ik ook al gelijk...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd ging![]()
Same here. Zou ik ook niet snel doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben niet echt een alleen op stap gaan type. Gewoon overdag geen probleem, maar om alleen een kroeg in te gaan ofzo is niks voor mij
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
In vrijwel alle andere landen behalve NL wordt zo iemand geacht een badmuts te dragen...
Die olifant! In dat veld met pluisbloemetjes!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Horton hears a whoMet de Who's op een pluisje
![]()
[..]
Oh jaOf van die mannen die echt van voor tot achter een vachtje hebben
![]()
Ja, ze zijn er best veelquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg serieus kippenvel van die gedachte he
Dan hoort ie niet in een sauna maar in het circusquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ik gok dat dit niet over het hoofd ging![]()
Lijkt me zo irritant.. je schoonmoeder continue moeten dragen….quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook hotels etc waar iedereen een badmuts op moet.
Jaaaa die!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die olifant! In dat veld met pluisbloemetjes!!
quote:
Dankje.quote:
En gewoon rondlopen in de stad. "ik ben onderweg hoor"quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben niet echt een alleen op stap gaan type. Gewoon overdag geen probleem, maar om alleen een kroeg in te gaan ofzo is niks voor mij
Ballenknijpersquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
krijg je toch jeuk vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er best veelEn dan denk ik alleen maar, je zou er maar iedere ochtend naast wakker worden
klopt, vorig jaar in de Ardeche zaten we op een camping waar zwemshorts niet mochten. ik heb een zwembroek die er tusseninzit, die is best te doenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je in veel zwembaden niet zonder een ballenknijper.... Ik heb serieus toen ik 16/17 was twee weken lang met 30 graden niet gezwommen.....
Ja! En die haartjes gaan inderdaad altijd ergens heen waardoor het kriebeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je toch jeuk vanals ik met mn hoofd op de borst van mn
lig hou ik dat ook maar heel ff vol omdat het altijd wel gaat kriebelen. En die heeft echt geen dikke bossen ofzo
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de juiste man heb ik er geen bezwaar tegen.
Dat is toch heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind mnsoms ineens zo lief
![]()
Zoals nu als ik erover vertel en eraan denk.
/Bakvis
Present!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij zul je er nooit in zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:
Strakke buikjes zijn stom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral bij een strak buikje, anders ziet het er niet uit
Dat doe jij nooit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen ballenknijper.
Niet te vergelijken...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een strakke buik zal ik nooit krijgen
Je hebt foksters naar Thailand gelokt ja?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Strand, goed eten, wijn, foksters, ondergaande zon, koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |