quote:
Het is dat Yasmin meekijkt anders zou ik je als bedankje een hartje geven, nu krijg je gewoon een koequote:
Fine by me.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat Yasmin meekijkt anders zou ik je als bedankje een hartje geven, nu krijg je gewoon een koe
quote:
Ok, doei.quote:
Ik sta garant voor onmin hard falen, dat is toch ondertussen al bekend.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:46 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat ook al zo'n succes worden.
En dan moet Elflettering hier nog gaan posten.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sta garant voor onmin hard falen, dat is toch ondertussen al bekend.
Wat loop jij nou weer te dollen joh?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van Bart de Graaff?
Nee de zomer is kapot.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan het zijn dat mijn kalender kapot is, dacht toch echt dat het zomer was
Kun je daar een monteur voor bellen?quote:
Nog een weekje geduld...quote:Op maandag 22 juni 2015 11:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan het zijn dat mijn kalender kapot is, dacht toch echt dat het zomer was
Dan is het zeker weer 300 graden gevolgd door noodweerquote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het zeker weer 300 graden gevolgd door noodweer
Jammerquote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als onderstaande uit komt gaan wij kapot
[ afbeelding ]
al denk ik niet dat dit uitkomt
Jeej, ik zit gelukkig net buiten de rand van dat 40 graden gebiedquote:
Had het over de temperatuur .quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
+1 note
hopen dat wij kapot gaan
terreuralarm! AIVD!
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Karina het volgende:
40 graden, geloof er geen zak van.
En als het zo is ga ik de hele dag op de wc zitten (dat is het koelste plekje in huis heb ik ontdekt).
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortquote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Karina het volgende:
40 graden, geloof er geen zak van.
En als het zo is ga ik de hele dag op de wc zitten (dat is het koelste plekje in huis heb ik ontdekt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom kan dat in Nederland nou nooit gewoon eens een keer geleidelijk, meestal is het de ene dag 12 graden en de dag erna 32. Dat slaagt toch op helemaal niksquote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...
Beetje warmer mag wel ja en geen regen. Hier regent het al bijna de hele dag zo af en aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortNee dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het ophoudt met regenen heb ik iets anders te doen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortJa en dan vinden we een Ann en een EefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar vrees ik ook voor, of misschien ligt er wel een goudschatquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dan vinden we een Ann en een Eefje
Vanaf woensdag wordt het positieverquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vanaf wanneer gaat het weer weer normaal doen?
Klopt, gister was ut ook al zon kutdag.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje warmer mag wel ja en geen regen. Hier regent het al bijna de hele dag zo af en aan.
Gisteravond had ik bijna de verwarming weer aangedaan zo koud was hetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, gister was ut ook al zon kutdag.
Ja gaat echt nergens over, moet ik straks eind juni mijn verwarming nog aan gaan zettenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ja, zo'n dag had ik vorige week.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat alles wat je zegt en doet fout gaat en alles wat je aanraakt of bij in de buurt komt verandert in aids?
Dan kruip ik het liefst in bed met de deken over me heen en zeg of doe dan niets meerquote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat alles wat je zegt en doet fout gaat en alles wat je aanraakt of bij in de buurt komt verandert in aids?
OPLETUH MODUZ!quote:
Is dit opeens KLB geworden ja? In dat geval, alles is kut.quote:
Nee je woont gewoon in het verkeerde landquote:Op maandag 22 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een tyfusweer. Ik ben echt in het verkeerde land geboren.
Mooi zo, wegwezen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een tyfusweer. Ik ben echt in het verkeerde land geboren.
Deportarium.quote:
quote:Wetenschappers van de Universiteit Utrecht concluderen dat fietsers een half jaar langer leven dan hun niets-fietsende medemens.
De heilzame werking van het berijden van het stalen ros zou ons land jaarlijks 11.000 sterfgevallen besparen. "Dat onze Hollandse fietscultuur ons gezonder maakt, vermoedden we al, maar hoeveel gezonder was nooit bekend'', aldus een onderzoeker tegen het ANP.
Uit de database van het onderzoek bleek dat de gemiddelde Nederlander zit zo'n 75 minuten per week op het zadel zit. "Met 75 minuten fietsen per week kom je voor Nederlanders dan op ongeveer een half jaar langer leven uit", concludeert een onderzoeker.
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Toch nog iets om blij van te worden in dit leven.
[..]
75 minuten fietsen per week x 52 = 3900 minuten per jaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Toch nog iets om blij van te worden in dit leven.
[..]
Bedankt, nu heb je zelfs mijn kleinste straaltje zonlicht in de duisternis kapot gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
75 minuten fietsen per week x 52 = 3900 minuten per jaar.
Een mens leeft zo'n 80 jaar. Dus 80 x 3900 minuten fietsen = 312.000 minuten fietsen per leven.
312.000 minuten gedeeld door 60 minuten = 5200 uur.
5.200 uur gedeeld door 24 uur (per dag) = 216,6 dagen.
216 dagen is ruimschoots meer dan een half jaar.
Je kunt jezelf dus net zo goed de tijd van het fietsen besparen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
75 minuten fietsen per week x 52 = 3900 minuten per jaar.
Een mens leeft zo'n 80 jaar. Dus 80 x 3900 minuten fietsen = 312.000 minuten fietsen per leven.
312.000 minuten gedeeld door 60 minuten = 5200 uur.
5.200 uur gedeeld door 24 uur (per dag) = 216,6 dagen.
216 dagen is ruimschoots meer dan een half jaar.
Je kunt jezelf dus net zo goed de tijd van het fietsen besparen.
Gewoon stoppen met fietsen, dan komt alles goed,quote:Op maandag 22 juni 2015 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb je zelfs mijn kleinste straaltje zonlicht in de duisternis kapot gemaakt.
Maar fietsen is het enige in mijn leven waar ik lol uit haal.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met fietsen, dan komt alles goed,
Dan blijf je lekker fietsen als tijdsbesteding. Het effect is nihil.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar fietsen is het enige in mijn leven waar ik lol uit haal.
Precies.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker roken als tijdsbesteding. Het effect is nihil.
Klopt.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, deze SC kan ook wel dicht, hier is het leven ook wel uit.
Niemand hier zal het je in ieder geval afradenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Mensen, dit kan een fijne avond worden. Peter R de Vries is hier in town. Zal ik hem slaan?
Pak hem aan dan!quote:
Misschien komt hij wel voor jouquote:Op maandag 22 juni 2015 20:06 schreef YokiKater het volgende:
Haha, hij komt deze kant op. Hij is straks gewoon echt bij mij om de hoek
Hij moet wat doen om geld te verdienen nu Joran in zuid amerika logeert.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij blijkt een bedrijfje te hebben in sportmanagement en spreekt vanavond bij Telstar.
Alleen als je geen mes kan vindenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Mensen, dit kan een fijne avond worden. Peter R de Vries is hier in town. Zal ik hem slaan?
Als jij hier 21 dagen niet bent, gaan we er gewoon vanuit dat je wekker uitgevallen is en je nog niet wakker geworden bentquote:
Las laatst wel over van die illegaal gestookte alcohol waar ze met bosjes bij neervielen in India. Op zijn laatste avond hier zat hij ook al flink aan de drank om te kunnen slapen ...quote:Op maandag 22 juni 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Wibi is niet dood denk ik. Misschien ontvoerd.
En ze hebben nog lekker eten ook, stifado met lamquote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef sp3c het volgende:
bazenland is het ook eigenlijk
altijd lekker weer, je hoeft niet te werken en de rest van de wereld geeft je al die goud
Geen idee, ik ben Adloze Arie.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
waar komen die advertenties van 2dehands.be ineens vandaan?
Ziet eruit als iets wat Yoki elke dag eruit baggert.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze hebben nog lekker eten ook, stifado met lam
Stoofvlees is meestal niet het meest appetijtelijke voedsel om te zien neequote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat Yoki elke dag eruit baggert.
[ afbeelding ]
Gelukkig ging deze post niet over Yasmin.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stoofvlees is meestal niet het meest appetijtelijke voedsel om te zien neeMaar lekker dat het is
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ging deze post niet over Yasmin.
Ik heb net even in een plastic bakje gescheten.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind goor.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb net even in een plastic bakje gescheten.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon ebola voor je maag die satequote:Op maandag 22 juni 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is van die magnetronaids he?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan nog kun je beter zelf een varkenskop kopen, marineren, satesaus er bij, en invriezen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, van Mora. Was in de aanbieding.
Niks lekkerder dan een bakje diarreesate van Mora, met rijst.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik heb het even een tijdje geprobeerd, en bij deze wil ik dit wetenschappelijke onderzoek ongegrond verklaren, vandaar dat ik vanaf nu weer over ga op de standaard FOK! PI.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Peunage het volgende:
Overigens is het zo dat mensen die veel smileys (en PI's) gebruiken meer seks hebben. Zegt de wetenschap![]()
![]()
xd Ghaahahahhaa.
And on that bombshell.
dit maakt mij gewoon blijquote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu is het weer afgelopenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je nu naar een een FOK! pagina kan staren ipv een Cloudflare pagina?quote:
Jij zit alleen maar te staren, ik klik overal op.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je nu naar een een FOK! pagina kan staren ipv een Cloudflare pagina?
Precies, en dan gaat LTSBS weer heel bijdehand doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal danny wel een hoop geld kosten. Die cloudflare service kost een hoop geld per jaar.
Daar ben ik dan ook gewoon heel erg goed inquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, en dan gaat LTSBS weer heel bijdehand doen.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Godverhoerentyfuszooi!
Is al de zoveelste keer dat ik achter mijn pc zit en er ineens een spin heel langzaam aan een touwtje naar beneden komt.
Hopelijk heb ik em opgezogen met de stofzuiger.
Dankjequote:
Woon je vlakbij bosjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ze duiken bij mij echt op de meeste vreemde plekken op. Ook een keer onder de wc bril toen ik al zat![]()
Werkt het? Wat doen ze als je er spuit?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:21 schreef moemoe het volgende:
Oh my...
Ik heb daar zo'n spuitbus voor in huis.
Oh dacht je dat je hem voor spinnen had. Ik zou zoiets alleen doen als die gelijk dood gaat, niet nog half krioelend een kans heeft om achte mij aan te komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:23 schreef moemoe het volgende:
Op spinnen heb ik het eigenlijk nooit geprobeerd.
Wel op andersoortige insecten, die vallen gewoon om.
Ze zijn wel gewoon dood dan hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dacht je dat je hem voor spinnen had. Ik zou zoiets alleen doen als die gelijk dood gaat, niet nog half krioelend een kans heeft om achte mij aan te komen.
Ja gebruik het liefste de stofzuiger. Heb je ook afstand zeg maar die stang. Hopelijk heb ik die van net dus opgezogen. Hij maakte een landing op mijn toetsenbord. Hoop echt dat die nu niet onder de toetsen zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zijn wel gewoon dood dan hoor.
Maar eh, het insect viel toen gewoon om van die walm. Zo bedoelde ik het.
Ja, heb ze ook weleens opgezogen. Alleen als ze rondvliegen gaat dat wat moeilijkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gebruik het liefste de stofzuiger. Heb je ook afstand zeg maar die stang. Hopelijk heb ik die van net dus opgezogen. Hij maakte een landing op mijn toetsenbord. Hoop echt dat die nu niet onder de toetsen zit.
Nja je begrijpt wel dat ik zo een bed inspectie ga doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:32 schreef moemoe het volgende:
Maar, ik hoop dat je een veilige nachtrust tegemoet gaat.
Volledig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je begrijpt wel dat ik zo een bed inspectie ga doen
Ben jij in Manilla ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:49 schreef Peunage het volgende:
30 graden nu, en het wordt niet lager dan 26
Je hebt ook een kat zeker ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:24 schreef LTVDK het volgende:
Spinnen vangen muggen, daarom zijn spinnen zo slecht nog niet, de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Had ik wel, maar katten zijn sowieso geweldigquote:
Dit lijkt me ook wel leuk voor jou om te lezen http://www.cracked.com/ar(...)ttack-your-body.htmlquote:
Dit vind ik nog steeds niet zo eng als wespen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel leuk voor jou om te lezen http://www.cracked.com/ar(...)ttack-your-body.html
Wespen zijn dan ook gewoon een soort psycho's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds niet zo eng als wespen.
Jeugdtrauma ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds niet zo eng als wespen.
Ik snap helemaal niks van dit verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had vroeger een wespennest in mijn kamer. Fucking vet. Uiteindelijk ging ik ze vangen met bekertjes maar had niet genoeg bekertjes dus ze moesten samenwonen. Gingen ze elkaar op eten
Onder het raam zat een gat naar het nest. Onder de dakpannen maar ze konden hun weg niet meer terug vinden. Dus zaten ze allemaal in mijn kamer. Werd wakker met wespen op mijn arm en zo. Super vet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van dit verhaal.
Een normaal kind vangt gewoon lieveheersbeestjes en kikkervisjesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had vroeger een wespennest in mijn kamer. Fucking vet. Uiteindelijk ging ik ze vangen met bekertjes maar had niet genoeg bekertjes dus ze moesten samenwonen. Gingen ze elkaar op eten
Maar dat was dus gewoon in een huis?quote:
Ja durfde ze niet dood te maken. Dus stonden overal omgekeerde bekertjes... Mijn ouders vonden het allemaal niet zo dringendquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een normaal kind vangt gewoon lieveheersbeestjes en kikkervisjes.
Je dacht op straat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat was dus gewoon in een huis?
edit: oh dat staat er boven
Ja of in de rimboe van Afrika ofzo.quote:
Jouw ouders keken nooit naar jou om he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja durfde ze niet dood te maken. Dus stonden overal omgekeerde bekertjes... Mijn ouders vonden het allemaal niet zo dringend
Jawel, maar dit vonden ze allemaal niet zo erg geloof ik. Toen ze er zelf last van kregen wel...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw ouders keken nooit naar jou om he?
Deed je ook wel eens balletje-balletje met die bekers? In ieder geval had je dan wel altijd prijsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja durfde ze niet dood te maken. Dus stonden overal omgekeerde bekertjes... Mijn ouders vonden het allemaal niet zo dringend
Ik zet spinnen meestal gewoon buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vroeger best wel naar geweest tegen insecten enzo, ze zeggen dat dat een goede aanwijzing is dat je later een seriemoordenaar wordt.
Ik durf nu zelfs een mier niet meer te krenken omdat ik me daar rot over zou voelen.
Muggen hebben dan ook als enige functie ziektes verspreiden, leuk voor de natuur, maar daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Muggen sla ik wel gewoon zonder nadenken dood, maar verder pak ik zelfs de kleinste beestjes op om ze terug in het gras te zetten.
Dit is natuurlijk totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed je ook wel eens balletje-balletje met die bekers? In ieder geval had je dan wel altijd prijs.
Je post nu precies met dezelfde lingo als Specularium, jullie hadden vader en zoon kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk totaal niet grappig.
Dat slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je post nu precies met dezelfde lingo als Specularium, jullie hadden vader en zoon kunnen zijn.
Waarom post je het danquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Gatver
[ afbeelding ]
http://fightstate.com/thi(...)body-weve-ever-seen/
Wat is het nu weer?quote:
Ik doe toch gewoon normaal joh, jankzak.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe toch gewoon normaal joh, jankzak.
Komt je bekend voor of niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit de laatste tijd wel erg vaak de Rambo uit te hangen.
Moet jij gewoon niet zo tof doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit de laatste tijd wel erg vaak de Rambo uit te hangen.
Ja we kunnen ook wel weer klef gaan doen als je dat liever hebt?quote:
We?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook wel weer klef gaan doen als je dat liever hebt?
Nou alleen ik dan tegen Yasmin, wat jij wilt.quote:
Ik had net een discussie met Triggerturk waarbij we normaal op elkaars argumenten ingingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
Als iemand nou een leuk verhaal vertelt is dit allemaal niet nodig.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net een discussie met Triggerturk waarbij we normaal op elkaars argumenten ingingen.
Ik ben trots op jullie,quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net een discussie met Triggerturk waarbij we normaal op elkaars argumenten ingingen.
Elflettering heeft daar volgens mij nog wel tips voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
Het is zomer, maar mijn poten vriezen uit mijn panty.
Nog heel even geduld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
Het is zomer, maar mijn poten vriezen uit mijn panty.
De kachel aanzetten. Einde tip.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering heeft daar volgens mij nog wel tips voor.
Hier, grijp je kans:quote:
quote:Beste allemaal,
De opnames voor het nieuwe seizoen van Koefnoen gaan ook alweer beginnen! Voor opnames komende vrijdag (26 juni) zijn wij op zoek naar een aantal wielrenners die het leuk vinden om in een filmpje te figureren. De opnames zijn dus vrijdag, van ongeveer 13.00 tot 15.00 in Diemen.
Heb jij een eigen wielrenfiets, kleding en lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur een mailtje naar: figureren@hftv.nl
WielrennerS? Dat wordt een groepje, dat doe ik niet, dat worden automatisch aso's. Fietsen doe ik alleen.quote:
Dat komt omdat je geen vrienden hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
WielrennerS? Dat wordt een groepje, dat doe ik niet, dat worden automatisch aso's. Fietsen doe ik alleen.
Dat heeft verder niks met die post te maken, ik zou me zo bij een fietsvereniging kunnen aansluiten en met een groepje kunnen gaan fietsen. Maar daar heb ik geen goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen vrienden hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waar kwam deze roep om aandacht opeens vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin bij Opsporing Verzocht, beetje Chinese ondertitels
[ afbeelding ]Chinese maffia, altijd spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar kwam deze roep om aandacht opeens vandaan?
Omdat Henk het vervelend begint te vinden.quote:
Oh in dat geval doe je maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Omdat Henk het vervelend begint te vinden.
Eerder een beetje sneu. En dan bedoel ik - voor de goede orde - niet dat ik het zielig vind voor LTVDK.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Omdat Henk het vervelend begint te vinden.
Dus ik mag niet in de slachtofferrol kruipen nu?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerder een beetje sneu. En dan bedoel ik - voor de goede orde - niet dat ik het zielig vind voor LTVDK.
Mag van mij hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik mag niet in de slachtofferrol kruipen nu?
quote:Drank & Drugs reflecteert een sentiment van machteloosheid: een ontbreken van heldere idealen en een geluksleer waarin het plezier overschreeuwd wordt door de wil tot verdoving. Het leert ons iets over neerslachtigheid en waargenomen uitzichtloosheid. De wereld van Drank & Drugs kent geen plezier for its own sake. Ze kent geen vertrouwen. Ze kent geen liefde. Personen verdwijnen in de reductie tot middelen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-of-liefde~a4078344/
Inb4 LTKDV zekerquote:
Wat veel deprimerender is, is dat zwakzinnige "muziek" met gemak de hitlijsten aanvoert. Teksten waar nauwelijks een touw aan vast is te knopen, uitgesproken alsof de persoon in kwestie mongool is. En zulke sukkels worden dan ook nog op een voetstuk geplaatst.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Maar nondeju Henk, dit is wel heel deprimerend
[..]
ik wilde wat zeggen maar toen zag ik waar het over gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Maar nondeju Henk, dit is wel heel deprimerend
[..]
Je klinkt alsof je dat stuk zelf hebt geschrevenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat veel deprimerender is, is dat zwakzinnige "muziek" met gemak de hitlijsten aanvoert. Teksten waar nauwelijks een touw aan vast is te knopen, uitgesproken alsof de persoon in kwestie mongool is. En zulke sukkels worden dan ook nog op een voetstuk geplaatst.
Die kindjes moeten niet klagen, die hebben tenminste wél lekker weer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt trek, de kindjes in Afrika, die hebben honger.
Precies, ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kindjes moeten niet klagen, die hebben tenminste wél lekker weer.
Ja weer zo duur en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je even wat eten gaan halen of bestellen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat veel deprimerender is, is dat zwakzinnige "muziek" met gemak de hitlijsten aanvoert. Teksten waar nauwelijks een touw aan vast is te knopen, uitgesproken alsof de persoon in kwestie mongool is. En zulke sukkels worden dan ook nog op een voetstuk geplaatst.
Kutmuziek, kutclip, #kapotmaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar toen zag ik waar het over gaat
en nu krijgt iedereen die er wat negatiefs over te melden heeft van mij een
#kapotmaken #stukschietenquote:
Honderdduizenden Nederlanders hadden zo'n stuk kunnen schrijven, zonder dat ik de auteur daarmee tekort wil doen. Je hebt namelijk alleen een IQ van boven de 100, een dosis gezond verstand en enige muzieksmaak nodig om dat gedrocht te verafschuwen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je dat stuk zelf hebt geschreven
Jezustering wat een aids.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar toen zag ik waar het over gaat
en nu krijgt iedereen die er wat negatiefs over te melden heeft van mij een
Neem anders even gewoon alles veel te serieus joh, de tekst slaagt inderdaad op niets, maar de beats zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Honderdduizenden Nederlanders hadden zo'n stuk kunnen schrijven, zonder dat ik de auteur daarmee tekort wil doen. Je hebt namelijk alleen een IQ van boven de 100, een dosis gezond verstand en enige muzieksmaak nodig om dat gedrocht te verafschuwen.
Dat is niet waar, alleen dit is wel kut.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso is hiphop niet om aan te horen, maar de 'Nederlandstalige' variant daarvan is helemáál tenenkrommend.
De muziek scoort echt nog geen 6 op basis van kwaliteit en originaliteit. Er wordt zo verschrikkelijk veel betere muziek gemaakt dat het bijna pijnlijk is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem anders even gewoon alles veel te serieus joh, de tekst slaagt inderdaad op niets, maar de beats zijn wel lekker.
nee manquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem anders even gewoon alles veel te serieus joh, de tekst slaagt inderdaad op niets, maar de beats zijn wel lekker.
Hier ben ik het natuurlijk niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso is hiphop niet om aan te horen, maar de 'Nederlandstalige' variant daarvan is helemáál tenenkrommend.
#kapotmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk om. Kan jou het schelen of iets een hit is man. Ik volg die lijsten al jaren niet meer.Denk dat ik 80% van de artiesten niet eens ken.
Elfhenkerig is een eckte hipster, populaire muziek is bij voorbaat al kut.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk om. Kan jou het schelen of iets een hit is man. Ik volg die lijsten al jaren niet meer.Denk dat ik 80% van de artiesten niet eens ken.
Maar jij was dan ook al bejaard toen Elvis Presley geboren werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
een parodie van bullshitquote:
Toen Elvis geboren werd was er ook vast kutmuziek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar jij was dan ook al bejaard toen Elvis Presley geboren werd.
toen vonden bepaalde lieden dat de kutmuziekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen Elvis geboren werd was er ook vast kutmuziek.
Ik zie graag goede muziek de hitlijsten aanvoeren, in plaats van bagger. Zelf raad ik inderdaad iedereen aan om een eigen muzieksmaak te ontwikkelen. Dankzij Spotify, YouTube en diverse andere diensten ben je allang niet meer op de playlists van radiozenders aangewezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
Ja de ouders van Elvis, zo werkt dat. Mijn ouders vonden mijn muziek ook kut. En andersom. Al draaide mijn vader vaak Frank Sinatra, dat is dan wel weer OK.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen vonden bepaalde lieden dat de kutmuziek
Nee, muziek is niet kut omdat het populair is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfhenkerig is een eckte hipster, populaire muziek is bij voorbaat al kut.
Bruno Mars heeft met zijn aidsgebler ook op 1 gestaan, dat is ook gewoon pure baggerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie graag goede muziek de hitlijsten aanvoeren, in plaats van bagger. Zelf raad ik inderdaad iedereen aan om een eigen muzieksmaak te ontwikkelen. Dankzij Spotify, YouTube en diverse andere diensten ben je allang niet meer op de playlists van radiozenders aangewezen.
In vergelijking met Drank & Drugs is het een verademing.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bruno Mars heeft met zijn aidsgebler ook op 1 gestaan, dat is ook gewoon pure bagger
Nogmaals, wat kan jou die hitlijsten nou schelen? Luister je naar de top 50 (of 40, was is het tegenwoordig).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie graag goede muziek de hitlijsten aanvoeren, in plaats van bagger.
Nee. Zie vorige post.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogmaals, wat kan jou die hitlijsten nou schelen? Luister je naar de top 50 (of 40, was is het tegenwoordig).
Ik imiteer nog liever een Tibetaanse monnik dan dan zijn gejank te moeten luisterenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vergelijking met Drank & Drugs is het een verademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |