quote:
Het is dat Yasmin meekijkt anders zou ik je als bedankje een hartje geven, nu krijg je gewoon een koequote:
Fine by me.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat Yasmin meekijkt anders zou ik je als bedankje een hartje geven, nu krijg je gewoon een koe
quote:
Ok, doei.quote:
Ik sta garant voor onmin hard falen, dat is toch ondertussen al bekend.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:46 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat ook al zo'n succes worden.
En dan moet Elflettering hier nog gaan posten.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sta garant voor onmin hard falen, dat is toch ondertussen al bekend.
Wat loop jij nou weer te dollen joh?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van Bart de Graaff?
Nee de zomer is kapot.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan het zijn dat mijn kalender kapot is, dacht toch echt dat het zomer was
Kun je daar een monteur voor bellen?quote:
Nog een weekje geduld...quote:Op maandag 22 juni 2015 11:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan het zijn dat mijn kalender kapot is, dacht toch echt dat het zomer was
Dan is het zeker weer 300 graden gevolgd door noodweerquote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het zeker weer 300 graden gevolgd door noodweer
Jammerquote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als onderstaande uit komt gaan wij kapot
[ afbeelding ]
al denk ik niet dat dit uitkomt
Jeej, ik zit gelukkig net buiten de rand van dat 40 graden gebiedquote:
Had het over de temperatuur .quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
+1 note
hopen dat wij kapot gaan
terreuralarm! AIVD!
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Karina het volgende:
40 graden, geloof er geen zak van.
En als het zo is ga ik de hele dag op de wc zitten (dat is het koelste plekje in huis heb ik ontdekt).
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortquote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Karina het volgende:
40 graden, geloof er geen zak van.
En als het zo is ga ik de hele dag op de wc zitten (dat is het koelste plekje in huis heb ik ontdekt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom kan dat in Nederland nou nooit gewoon eens een keer geleidelijk, meestal is het de ene dag 12 graden en de dag erna 32. Dat slaagt toch op helemaal niksquote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...
Beetje warmer mag wel ja en geen regen. Hier regent het al bijna de hele dag zo af en aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen, maar het is wel een indicatie dat er komende week een flinke stijging zal plaatsvinden. Hoop ik althans...
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortNee dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het ophoudt met regenen heb ik iets anders te doen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat denk ik mijn kelder, beetje jammer wel dat die is volgestortJa en dan vinden we een Ann en een EefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar vrees ik ook voor, of misschien ligt er wel een goudschatquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dan vinden we een Ann en een Eefje
Vanaf woensdag wordt het positieverquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vanaf wanneer gaat het weer weer normaal doen?
Klopt, gister was ut ook al zon kutdag.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje warmer mag wel ja en geen regen. Hier regent het al bijna de hele dag zo af en aan.
Gisteravond had ik bijna de verwarming weer aangedaan zo koud was hetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, gister was ut ook al zon kutdag.
Ja gaat echt nergens over, moet ik straks eind juni mijn verwarming nog aan gaan zettenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |