SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Presentaties van Heitinga en Dijks zullen dan wel komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach jongens, komende week begint de voorbereiding op 2015/16 alweer.
Genieten 2.0.
Jaaaaa, kom maar op met die CLOh.![]()
Willem 2 speelde erg goed voetbal afgelopen jaar, dus denk dat hij daar prima op zn plek isquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
Serieus?quote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
Narf!![]()
ik denk het niet, is gewoon een miskoopquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
lul toch niet zo dom, Willem II is Ajax in het klein.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Serieus?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
![]()
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van Groningen naar Ajax 2 naar nu Willem 2, nee, dat staat wel lekker op je CV.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaalquote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoop![]()
Inderdaad, heeft niet wat Ajax het belangrijkste vindt en dat is een aanspeelpunt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.![]()
Hij is pas 18 jaarquote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaal![]()
![]()
Dat ik deze dag mag meemakenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Sunri5e
[ afbeelding ]
graag op anoniem![]()
Dus? Dan heeft hij gewoon geen stappen gemaakt. Aanhaken of afhaken aanmodderen doe je ergens anders.quote:![]()
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Zivkovic wordt toch nooit wat voor Ajax. Vanaf dag 1 duidelijk.
Voor Willem II kan die vast wel van waarde zijn. Ligeon vast ook nog wel, De Sa is afwachten.![]()
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer welquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.![]()
Zie je zovaak, ook Bazoer was opeens na zijn contract een stuk minder fel en agressief op het veldquote:Op maandag 22 juni 2015 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer wel.
Get woke, go broke!![]()
Het bevalt me eigenlijk wel om 'n paar maandjes van de wekelijkse oogaids, die we al twee jaargangen voorgeschoteld krijgen, verlost te zijn.![]()
True. De start van de FC Oogbalkanker Tour mag wat mij betreft nog wel wat langer op zich laten wachten.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:58 schreef FritzWepper het volgende:
Het bevalt me eigenlijk wel om 'n paar maandjes van de wekelijkse oogaids, die we al twee jaargangen voorgeschoteld krijgen, verlost te zijn.![]()
Het moet toch beter worden dit seizoen jongens? Dit trek ik niet nog een jaar hoor.
Get woke, go broke!![]()
zeg dat nu niet te hard, we zijn siggy en boil nog niet kwijt he.....quote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Het moet toch beter worden dit seizoen jongens? Dit trek ik niet nog een jaar hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wordt ook wel beter, tenminste als Cillessen niet weggaat of Klaassenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Klaassen blijft sowieso nog wel. Als hij echt goed speelt dit seizoen kan hij zomaar in de basis staan op het EK (als we dat halen)quote:Op maandag 22 juni 2015 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt ook wel beter, tenminste als Cillessen niet weggaat of KlaassenOh.![]()
Dat komt wel goedquote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
jr, powerloungen en ik geloven erin
graag op anoniem![]()
Ik geloof inderdaad in nog een zaadseizoen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat komt wel goedjr, powerloungen en ik geloven erin
Oh.![]()
Er zit al twee jaar een neerwaartse lijn in, eerst qua spel, daarna ook qua resultaten. En de laatste seizoenshelft begon het verval te versnellen. Het competitieslot was van degradantenniveau.
En ik zie geen drastische veranderingen om de achteruitgang te stoppen, de selectie wordt minimaal versterkt en de technische staf blijft grotendeels hetzelfde.![]()
Heitinga en Dijks schiet je sowieso weinig mee op. Kadlec en Gudelj kunnen heel misschien nog gunstig uitpakken, maar zijn verder ook niet de toppers die meteen een flinke boost aan de selectie geeft. Ik denk niet dat er verder nog wat bijkomt trouwensquote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef FritzWepper het volgende:
Er zit al twee jaar een neerwaartse lijn in, eerst qua spel, daarna ook qua resultaten. En de laatste seizoenshelft begon het verval te versnellen. Het competitieslot was van degradantenniveau.
En ik zie geen drastische veranderingen om de achteruitgang te stoppen, de selectie wordt minimaal versterkt en de technische staf blijft grotendeels hetzelfde.Oh.![]()
Babel terughalen?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga en Dijks schiet je sowieso weinig mee op. Kadlec en Gudelj kunnen heel misschien nog gunstig uitpakken, maar zijn verder ook niet de toppers die meteen een flinke boost aan de selectie geeft. Ik denk niet dat er verder nog wat bijkomt trouwensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hmm Babel speelde best goed bij zijn terugkeer in de spits. Was alleen te vaak geblesseerd, had van mij nog wel een seizoen mogen blijven toen.quote:Oh.![]()
ik snap totaal niet dat hij niet langer "mocht" blijven. is toch precies wat we afgelopen seizoen"en" nodig hadden en waar ze nu naar op zoek zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm Babel speelde best goed bij zijn terugkeer in de spits. Was alleen te vaak geblesseerd, had van mij nog wel een seizoen mogen blijven toen.
Volgens mij mocht hij wel langer blijven, maar hij wou nog even cashen. Zeker omdat het hem geld kostte om bij Ajax te komen te spelen toen, moest hij weer even wat geld binnenharkenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap totaal niet dat hij niet langer "mocht" blijven. is toch precies wat we afgelopen seizoen"en" nodig hadden en waar ze nu naar op zoek zijn.Oh.![]()
ik hoor verschillende verhalen, feit blijft dat hij nu van meerwaarde zal zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij wel langer blijven, maar hij wou nog even cashen. Zeker omdat het hem geld kostte om bij Ajax te komen te spelen toen, moest hij weer even wat geld binnenharkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor Heupschotgodquote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoor verschillende verhalen, feit blijft dat hij nu van meerwaarde zal zijnOh.![]()
ik denk het ook, we gaan het afwachten hoe het gaat verlopen met Kadlec, siggy verkopen is in ieder geval een vooruitgang.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor HeupschotgodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Sigthorsson en Boilesen weggaan is het sowieso een vooruitgang. Benieuwd of van der Hoorn ook weggaat als Heitinga komt, dan zijn we in elk geval van de drie grootste kneuzen in de selectie af.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk het ook, we gaan het afwachten hoe het gaat verlopen met Kadlec, siggy verkopen is in ieder geval een vooruitgang.Oh.![]()
Als Siggy vertrekt ga ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Is die Kadlec nou echt zo goed? Z'n statistieken zijn nou niet echt geweldigquote:Op maandag 22 juni 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor Heupschotgod![]()
Ik ken hem ook niet echt, maar zou me niet blindstaren op zijn statistieken. Dat was bij Milik ook niet echt geweldig, en die kon het net ook wel redelijk makkelijk vinden.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is die Kadlec nou echt zo goed? Z'n statistieken zijn nou niet echt geweldig
Ben vooral benieuwd of Kadlec meevoetballend van waarde kan zijn en het spel naar een hoger plan kan tillenOh.![]()
Nja we hebben al aardig wat voetballers gehaald met matige statistieken de afgelopen jaren en ze zijn ,op Milik na, allemaal misluktquote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet echt, maar zou me niet blindstaren op zijn statistieken. Dat was bij Milik ook niet echt geweldig, en die kon het net ook wel redelijk makkelijk vinden.
Ben vooral benieuwd of Kadlec meevoetballend van waarde kan zijn en het spel naar een hoger plan kan tillen. Feit is dat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in het transferbeleid van Netto waardoor ik over bijna alle geruchten vrij sceptisch ben
![]()
Ach ik heb in elk geval meer vertrouwen in een Kadlec dan in een Duarte of van der Hoorn.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja we hebben al aardig wat voetballers gehaald met matige statistieken de afgelopen jaren en ze zijn ,op Milik na, allemaal mislukt. Feit is dat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in het transferbeleid van Netto waardoor ik over bijna alle geruchten vrij sceptisch ben
Verder vind ik Netto ook totaal ongeschikt voor zijn functie mjaOh.![]()
Dat Manchester United nog geen bod uit heeft gebracht. Als je Depay al goed vindt dan kom je hier toch spontaan van klaar man:
Die techniek, dat vermogen om mee te verdedigen! We moeten het onder ogen zien. Hij is een ware alleskunner die het niveau van Ajax simpelweg ontgroeid is. Face it jongens. We mogen blij zijn dat hij nog een seizoen is gebleven, anders waren de gevolgen al helemaal niet te overzien geweest.
//edit: deze gifs zeggen alles. Siggy speelt mee en Ajax staat in beide partijen op voorsprong. Dat contrast met.... tsja.... ongelofelijk. Fenomeen.![]()
ik dacht dat hij weg mocht, hij wilde zelf wel blijvenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij wel langer blijven, maar hij wou nog even cashen. Zeker omdat het hem geld kostte om bij Ajax te komen te spelen toen, moest hij weer even wat geld binnenharken![]()
Ik blijf stukgaan om dat 2e gifjequote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Vriezzer het volgende:
Dat Manchester United nog geen bod uit heeft gebracht. Als je Depay al goed vindt dan kom je hier toch spontaan van klaar man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die techniek, dat vermogen om mee te verdedigen! We moeten het onder ogen zien. Hij is een ware alleskunner die het niveau van Ajax simpelweg ontgroeid is. Face it jongens. We mogen blij zijn dat hij nog een seizoen is gebleven, anders waren de gevolgen al helemaal niet te overzien geweest.
//edit: deze gifs zeggen alles. Siggy speelt mee en Ajax staat in beide partijen op voorsprong. Dat contrast met.... tsja.... ongelofelijk. Fenomeen.![]()
Oh.![]()
Dan zal hij wel alleen gebleven zijn als hij het maximale salaris kreeg, wat Ajax hem dan niet wilde gevenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat hij weg mocht, hij wilde zelf wel blijvenOh.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal hij wel alleen gebleven zijn als hij het maximale salaris kreeg, wat Ajax hem dan niet wilde gevenquote:Ryan Babel verlaat Ajax zoals verwacht weer na één jaar. Vorig jaar zomer kocht hij zijn contract bij TSG Hoffenheim voor een fors bedrag zelf af. Hij tekende een kortlopende verbintenis bij zijn eerste club, maar kon mede door blessures niet het maximale uit zichzelf naar boven halen. Diverse media berichtten reeds dat Babel naar Kasimpasa gaat, maar dat is nog niet helemaal rond.
De Turkse club wil Babel inderdaad graag hebben en ook Ryan Donk moet overkomen van Club Brugge. Babel legt op zijn eigen website uit dat hij het jammer vindt, dat sommige zaken niet altijd op correcte wijze in de media komen. Hij ontving meerdere aanbiedingen en heeft de knoop nog niet definitief doorgehakt, zegt de 26-jarige Amsterdammer. “Ikzelf ben op vakantie en zal na terugkomst de beslissing nemen waar ik wil gaan spelen.”
“Ik kan niet ontkennen dat het ambitieuze Kasimpasa uit Turkije een goede indruk op ons heeft gemaakt. Alleen moet ik er zelf nog gaan kijken en eventueel ook nog gekeurd worden”, aldus Babel. Hij legt uit dat de samenwerking tussen Ajax en hem altijd bedoeld was voor maar één seizoen. “Gezien de toenmalige blessures van Derk en Kolbeinn en de aanwezigheid van de vele jonge talenten. Daarom zijn er ook nooit gesprekken tussen Ajax en mij geweest over een langer verblijf.”
Babel zegt dat hij Ajax dankbaar is, dat hij terug mocht komen naar Amsterdam. Hij betreurt het feit dat hij niet beter presteerde dan hij deed; zestien wedstrijden (waarvan zeven als invaller) en vier doelpunten in de competitie en vier Champions League-optredens zonder treffer. “Ik verlaat Ajax niet om financiële redenen, maar om het sportieve belang van de jeugd. Ik ben en blijf altijd een Amsterdammer met een Ajax hart en als de club het wil kom ik ooit terug”, belooft Babel.![]()
Dit is wel echt gelulquote:“Ik verlaat Ajax niet om financiële redenen, maar om het sportieve belang van de jeugd. Ik ben en blijf altijd een Amsterdammer met een Ajax hart en als de club het wil kom ik ooit terug”, belooft Babel.![]()
![]()
Ongelofelijk dat men zoiets over de lippen krijgt. Dat hij dan gewoon had gezegd: ik hoop de investering die ik in mijn carričre heb gedaan (afkopen contract) terug te verdienen en uiteindelijk nog eens bij een grote buitenlandse club te mogen spelen. Had iedereen prima gevonden, als hij dat had gezegd.quote:![]()
![]()
Normaal doen tegen Babel graag. Hij kan er idd geen kut van maar het is wel een held!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
https://amp.twimg.com/v/39452e7c-19a2-4334-a1fb-3515a053607f
Jong Ajax is begonnen met trainen voor het nieuwe seizoen. Zal nu meer de moeite waard zijn om hun wedstrijden te kijken.![]()
Was dat Duarte rond 0:39quote:Op maandag 22 juni 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/39452e7c-19a2-4334-a1fb-3515a053607f
Jong Ajax is begonnen met trainen voor het nieuwe seizoen. Zal nu meer de moeite waard zijn om hun wedstrijden te kijken., wel zielig voor hem dat die nu met al die jonkies moet trainen
![]()
gvd die tweede gifquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
//edit: deze gifs zeggen alles. Siggy speelt mee en Ajax staat in beide partijen op voorsprong. Dat contrast met.... tsja.... ongelofelijk. Fenomeen.Veltman en Cillessen hadden Siggy compleet kapot moeten trappen op de training, zodat hij niet meer in het eerste kon voetballen.
![]()
Ja, evenals Van der Hart, De Sa en Meleg.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Was dat Duarte rond 0:39, wel zielig voor hem dat die nu met al die jonkies moet trainen
quote:Jong Ajax is maandag begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Trainers Andries Ulderink en Jaap Stam stonden voor het eerst op het veld met hun nieuwe assistent Said Bakkati. Ook voor Dragisa Gudelj was het zijn eerste werkdag als Ajacied.
Lerin Duarte (sc Heerenveen), Mickey van der Hart en Lesly de Sa (Go Ahead Eagles) en Dejan Meleg (Cambuur Leeuwarden) meldden zich weer op de Toekomst. Zij werden vorig seizoen (gedeeltelijk) verhuurd en begonnen voetbaljaargang 2015-2016 maandagochtend bij Jong Ajax.
Natuurlijk zijn er deze zomer de nodige talenten uit de jeugd doorgeschoven naar Jong Ajax. Onder andere Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny en Donny van de Beek maakten de overstap naar de beloften. Er waren maandag eigenlijk maar twee échte nieuwkomers. Dragisa Gudelj, de van NAC Breda overgekomen verdediger, werkte zijn eerste training af als Ajacied. En Said Bakkati stond voor het eerst als assistent van Ulderink en Stam op het veld.
Trainer Ulderink vond het lekker om weer te beginnen. ,,Het was prima om weer op het veld te staan. Er ontbraken nog vijf ŕ zes jongens. De meeste spelers sluiten dinsdag aan. Django Warmerdam stroomt vrijdag in, dan zijn we nagenoeg compleet."
De 21-koppige selectie begon vanochtend om 10:00 uur in het adidas miCoach Performance Centre met een uitgebreide warming-up. Deze stond onder begeleiding van Jelle Heisen en Christian Tamminga, de performance-coaches van Jong Ajax. Tijdens de oefeningen nam Jaap Stam uitgebreid de tijd om alle spelers te verwelkomen na de vakantie.
Na de warming-up vertrok de groep naar buiten om de training te vervolgen en met de bal aan de slag te gaan. In groepjes van vijf ŕ zes spelers kwam er een mix van pass- en trapoefeningen aan te pas. De eerste training van het nieuwe seizoen werd afgesloten met verschillende partijspellen. Daar liet Nouri meteen zien dat hij goed uit de zomervakantie is gekomen. Met een heel fraai passje met zijn hak zette hij Elton Acolatse vrij voor het doel, die koelbloedig afmaakte.![]()
Bron: Voetbalzonequote:Ajax zal goede hoop hebben dat het Kolbeinn Sigthórsson kan verkopen aan FC Nantes. Vorige week maakte De Telegraaf melding van de belangstelling van de Franse club voor de IJslander en de krant beweerde dat Nantes snel een bod zou willen gaan uitbrengen. Volgens verschillende Franse media heeft Nantes geen moeite met de vraagprijs van Ajax, die op 3,5 miljoen euro ligt.
De nummer veertien van het afgelopen seizoen in de Ligue 1 zou bereid zijn om 4,5 miljoen euro uit te geven aan een nieuwe aanvalsleider en Sigthórsson past dus prima binnen het budget. Op Twitter circuleert het gerucht dat de spits vorige week al een rondleiding heeft gehad bij zijn mogelijk nieuwe werkgever. Mocht dat kloppen, dan zou een transfer wel eens snel afgerond kunnen worden.
Sigthórsson heeft nog een eenjarig contract in Amsterdam en Marc Overmars mag van de Raad van Commissarissen pas een nieuwe spits halen wanneer de IJslander is verkocht. Sigthórsson heeft er vier seizoenen bij de recordkampioen op zitten en was in 80 competitiewedstrijden goed voor 31 doelpunten. Hij vierde drie landstitels met Ajax, maar kon niet voorkomen dat in het afgelopen seizoen PSV er met de schaal vandoor ging.
#nooitmeersiggy![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:24:03Mitchell Dijks wordt momenteel medisch gekeurd bij #Ajax, daarna wordt zijn overgang van Willem II afgerond reageer retweet
Als we nou niet kampioen wordentwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:25:57Later deze week wordt ook de komst van John Heitinga afgerond #Ajax reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bron: verschillende Franse media bedoel je![]()
Psychische keuring Boilesen een optie?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer de herkeuring van Sjaak Swart of Marcio Santos ?![]()
#topsportquote:Op maandag 22 juni 2015 19:27 schreef BobW het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:24:03Mitchell Dijks wordt momenteel medisch gekeurd bij #Ajax, daarna wordt zijn overgang van Willem II afgerond reageer retweet
Als we nou niet kampioen wordentwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-06-2015 om 19:25:57Later deze week wordt ook de komst van John Heitinga afgerond #Ajax reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Psychische keuring Boilesen een optie?
Een stap verderRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben benieuwd of meleg de stap weet te maken. Zit wel potentie in, maar daar koop je niks voor.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik pleit ervoor om FC Nantes op de lijst met erkende goede doelen te zetten. Als je al die Ajacieden wilt verlossen van Siggyaids, dan heb je een heel warm hart.![]()
![]()
Giro 555 voor Nantesquote:Op maandag 22 juni 2015 19:36 schreef Vriezzer het volgende:
Ik pleit ervoor om FC Nantes op de lijst met erkende goede doelen te zetten. Als je al die Ajacieden wilt verlossen van Siggyaids, dan heb je een heel warm hart.![]()
Ik zou maar niet te vroeg juichenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:36 schreef Vriezzer het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)tinga-aanstaande.htmquote:Medische keuring Dijks, terugkeer Heitinga aanstaande
De terugkeer van Mitchell Dijks naar Ajax nadert met rasse schreden. De 22-jarige linksback is in Amsterdam voor de medische keuring.
Tegenover het vertrek van Dijks bij Willem II staat de komst van huurlingen Richairo Zivkovic, Ruben Ligeon en Lesley de Sa (allen van Ajax). Daarnaast speelden de Tilburgers met de transfer van linksback Dico Koppers, die overkomt over van FC Twente, alvast in op het vertrek van Dijks.
Behalve de aanstaande transfer van Dijks is ook de terugkeer van John Heitinga zo goed als rond. Later deze week wordt de overgang van de 87-voudig Oranje-international van Hertha BSC naar Amsterdam afgerond.![]()
Mooi dat ze eindelijk eens de selectie op tijd op orde willen hebben, al moet nog maar blijken of dit versterkingen zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)tinga-aanstaande.htm![]()
Die gaat het niet meer maken bij Ajax ben ik bang. Als je bij Cambuur geen eens een basisplaats kan veroverenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben benieuwd of meleg de stap weet te maken. Zit wel potentie in, maar daar koop je niks voor.Oh.![]()
Stekelenburg voor een jaar naar Southampton, voor degenen die hem graag zagen komen bij een vertrek van Cil![]()
Gelukkig dat hij niet hierheen komtquote:Op maandag 22 juni 2015 21:12 schreef Heeinz het volgende:
Stekelenburg voor een jaar naar Southampton, voor degenen die hem graag zagen komen bij een vertrek van Cil
Wat een waardeloze keeper is dat. Cillessen is 20 klassen beterOh.![]()
Saaie maanden? Dat is een Ajax supporter met dat saaie voetbal van Ajax wel gewend toch? Saai clubje.![]()
Iemand heeft de recente mededeling omtrent niets toevoegende posts gemist kennelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh ik heb anders wel genoten en kan niet wachten tot het weer begintquote:Op maandag 22 juni 2015 21:19 schreef bianconeri het volgende:
Saaie maanden? Dat is een Ajax supporter met dat saaie voetbal van Ajax wel gewend toch? Saai clubje.![]()
Maar wie moeten we dan de schuld geven ala het kut loopt als siggy en boilesen weg zijn?quote:
V rhijn?
hardcoholic![]()
Gewoon de volgende speler die structureel ondermaats presteertquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar wie moeten we dan de schuld geven ala het kut loopt als siggy en boilesen weg zijn?
V rhijn?![]()
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 22-06-2015 om 23:08:09Samet Bulut staat op het punt Ajax te verruilen voor PEC Zwolle. De 19-jarige spits scoorde het afgelopen seizoen 21 keer voor Ajax A2. reageer retweet
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 22-06-2015 om 23:10:28Zijn aflopende contract bij Ajax werd niet verlengd. Als PEC Zwolle en Bulut het eens worden, maakt hij de overstap naar de beloften. reageer retweet
![]()
JepHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:05 schreef Heeinz het volgende:
Ajax en Nantes akkoord, Siggy heeft principe akkoord
FISSA FISSA FISSA
Ik ben inmiddels overleden![]()
Niet overdrijven, was een heel aardig alternatief geweestquote:Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij niet hierheen komt
Wat een waardeloze keeper is dat. Cillessen is 20 klassen beter![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:05 schreef Heeinz het volgende:
Ajax en Nantes akkoord, Siggy heeft principe akkoord
FISSA FISSA FISSA![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ik juich nog niet, wil hem van het selectiesheet hebben.
eerst zien dan geloven. zo vaak al bedrogen met een mogelijk verkoop van die IJslandse kloteklapper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik juich pas als hij daadwerkelijk getekend heeft.'Wish I was old and a little sentimental'
Lijst mogelijke tegenstanders CL route Ajax bekend, gaat niets worden(goed voor de Nederlandse punten als flut ploeg Ajax er niet komt).
1e ronde die ze moeten doen zijn gelijkwaardige ploegen, play off ronde kun je alleen Brugge als gunstige loten.![]()
Ga spelen joh, kuttroll.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
Lijst mogelijke tegenstanders CL route Ajax bekend, gaat niets worden(goed voor de Nederlandse punten als flut ploeg Ajax er niet komt).
1e ronde die ze moeten doen zijn gelijkwaardige ploegen, play off ronde kun je alleen Brugge als gunstige loten.'Wish I was old and a little sentimental'
okquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
1e ronde die ze moeten doen zijn gelijkwaardige ploegen, play off ronde kun je alleen Brugge als gunstige loten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zit diep hé.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
1e ronde die ze moeten doen zijn gelijkwaardige ploegen, play off ronde kun je alleen Brugge als gunstige loten.![]()
Natuurlijk mag je zeggen wat je vindt over ajax maar als je hier blijft provoceren kan je beter uit dit topic wegblijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
1e ronde die ze moeten doen zijn gelijkwaardige ploegen, play off ronde kun je alleen Brugge als gunstige loten.
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 23-06-2015 09:23:51 ]graag op anoniem![]()
Calimero ajacieden hebben een mod nodig als iemand zegt dat Ajax weinig kans maakt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:16 schreef KingRoland het volgende:
Natuurlijk mag je zeggen wat je vindt over ajax maar als je hier blijft provoceren kan je beter uit dit topic wegblijven.Nee hoor, ik vind het juist leuk. Zoals Ajax vs RB Salzburg, hilarisch om te zien.quote:![]()
Jaja, jij hebt trollen op een forum nodig om iets aan lol in je leven te hebben en wij zijn de calimero's omdat we je overduidelijke gezuig zat zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Calimero ajacieden hebben een mod nodig als iemand zegt dat Ajax weinig kans maakt?
[..]
Nee hoor, ik vind het juist leuk. Zoals Ajax vs RB Salzburg, hilarisch om te zien.
Als je het nou niet zo overduidelijk deed was het nog grappig geweest, maar je pakt gewoon altijd de feiten, post precies het tegenovergestelde en voila, nou nou, nu gaan ze weer schuimbekken hoor!
Wat een leeg leven moet jij hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
gelukkig ook eens wat goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, Sightorsson zo goed als weg![]()
Het Siggy-nieuws is zo entertainend dat men ook nog dit vergeet om uit de Telegraaf te halen.quote:Ajax wacht op Deen Sisto
De wens van Frank de Boer om vrijdag bij de eerste training voor het nieuwe seizoen de selectie van Ajax rond te hebben, wordt een moeilijk verhaal. Omdat de Deense middenvelder Pione Sisto, die bovenaan het verlanglijstje van de Amsterdammers staat, meespeelt met Denemarken onder 21 jaar op het EK in Tsjechië.
De door Ajax begeerde Sisto is een 20-jarige Sudanees met een Deens paspoort. De speler van de Deense kampioen FC Midtjylland scoorde in de eerste wedstrijd van de Denen op het EK -21 jaar tegen Tsjechië vlak voor tijd de winnende treffer. Als invaller.
Opvallend genoeg kwam Sisto, die al bij de A-selectie van Denemarken zat, maar nog niet in actie kwam, in de 57e minuut als invaller het veld in voor Ajacied Viktor Fischer. Die liet in woord en gebaar weten niet gediend te zijn van de wissel. In de tweede wedstrijd tegen Duitsland (3-0 verlies) kreeg Sisto de voorkeur, maar maakte hij onder toeziend oog van de Ajax-top – trainer De Boer, directeur Overmars, financieel directeur Jeroen Slop – geen al te beste indruk. Fischer mocht hem in de 72e minuut vervangen.
Sisto is een snelle, behendige offensieve middenvelder met een actie, goed schot, inzicht, die ook op de vleugel uit de voeten kan. Afgelopen seizoen brak hij definitief door bij FC Midtjylland. Hij had onder andere met zeven treffers een belangrijk aandeel in de Deense landstitel.
Flink prijskaartje
De ontwikkeling van Sisto, die zelfs als rechterverdediger uit de voeten kan, is niet onopgemerkt gebleven, want de leiding van de Deense kampioen zegt al een bod van bijna zes miljoen euro te hebben gekregen voor de 1,71 meter lange krachtpatser.
Ajax zal daarom flink in de buidel moeten tasten om Sisto binnen te halen en zijn contract tot medio 2018 bij FC Midtjylland af te kopen. Volgens zijn zaakwaarnemer ziet de veelzijdige aanvaller een overstap naar Amsterdam wel zitten.![]()
10 middenvelders en Jasper, kampioen na 15 wedstrijdenquote:.
Get woke, go broke!![]()
Ach, het is goed om te lezen dat ze zo actief bezig zijn wanneer er weer geďnvesteerd kan worden.
Maar. Maar. Maar. Ik vind de defensie nog steeds armoede zoals het er nu bij staat. Daar maak ik me momenteel meer zorgen om dan over het halen van een Vaclav Kadlec.![]()
minst gepasseerde verdediging afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het is goed om te lezen dat ze zo actief bezig zijn wanneer er weer geďnvesteerd kan worden.
Maar. Maar. Maar. Ik vind de defensie nog steeds armoede zoals het er nu bij staat. Daar maak ik me momenteel meer zorgen om dan over het halen van een Vaclav Kadlec.
kansen creëren is het probleemFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met dank aan Cillessenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
minst gepasseerde verdediging afgelopen seizoen.Dat ligt ook deels aan de verdediging. Bij onderscheppingen en potentiële uitbraken ontbreekt het voetballend vermogen om de bal snel te verplaatsen zodat een man-meer-situatie gecreëerd wordt.quote:kansen creëren is het probleem![]()
Heb je nog iets constructiefs bij te dragen of blijft het bij dit achterlijke getroll? Want anders kan je beter ophoeren uit dit topic. Voorgoed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef bianconeri het volgende:
Wel vet grappig hoe raar ajacieden gaan doen wanneer je wat over negatiefs over Ajax zegt'Wish I was old and a little sentimental'
was ook meer sarcasme, verdediging is om te huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dank aan Cillessen
[..]
Dat ligt ook deels aan de verdediging. Bij onderscheppingen en potentiële uitbraken ontbreekt het voetballend vermogen om de bal snel te verplaatsen zodat een man-meer-situatie gecreëerd wordt.
v rhijn stabiel maar echt geen geweldenaar veltman heeft goede momenten maar kan het ook niet alleen boil... daar ga ik niet eens over beginnen
en vd hoorn en viergever is het gewoon ook nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Idd, vooral Boilesen was gewoon op beide vlakken drama, verdedigend zwak en aanvallend gewoon lachwekkend. van Rhijn doet ook al maanden weinig meer goed. Viergever en vd Hoorn zijn ook maar matig qua alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dank aan Cillessen
[..]
Dat ligt ook deels aan de verdediging. Bij onderscheppingen en potentiële uitbraken ontbreekt het voetballend vermogen om de bal snel te verplaatsen zodat een man-meer-situatie gecreëerd wordt.
Moisander was zo'n beetje de beste, dat zegt wel genoeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb liever dat het voetballende vermogen gewoon op het middenveld staat. Zet er achterin maar gewoon drie of vier neer die hun man uitschakelen en de bal zo snel mogelijk weer inleveren. Leuk dat Van Rhijn 10 keer naar voren sprint om aan te vallen, maar als hij dan geen enkele goede voorzet aflevert, heb ik liever dat hij achterin blijft en zijn krachten spaart voor het verdedigen.![]()
Zonde, want Ajax is juist sterk in die uitbraken. Er zijn veel mooie doelpunten vanuit de reactie gemaakt. Uit bij Cambuur (Milik, El Ghazi..), thuis tegen Twente (Kishna toen), thuis en uit tegen Heerenveen. In Eindhoven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, vooral Boilesen was gewoon op beide vlakken drama, verdedigend zwak en aanvallend gewoon lachwekkend. van Rhijn doet ook al maanden weinig meer goed. Viergever en vd Hoorn zijn ook maar matig qua alles.
Moisander was zo'n beetje de beste, dat zegt wel genoeg.![]()
Ja, dat heb ik ook liever, maar dat is duidelijk niet de taktiek van Frank, mee opkomen is wel een vereiste.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb liever dat het voetballende vermogen gewoon op het middenveld staat. Zet er achterin maar gewoon drie of vier neer die hun man uitschakelen en de bal zo snel mogelijk weer inleveren. Leuk dat Van Rhijn 10 keer naar voren sprint om aan te vallen, maar als hij dan geen enkele goede voorzet aflevert, heb ik liever dat hij achterin blijft en zijn krachten spaart voor het verdedigen.
Maar het is gewoon bijna een garantie voor balverlies tegenwoordig. En van Rhijn gaat doodleuk staan kijken hoe iemand anders zijn probleem oplost als hij de bal is kwijtgeraakt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Volgens mij snap je de regels qua puntenverdeling niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
Hij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de regels qua puntenverdeling niet helemaal.'Wish I was old and a little sentimental'
3,5 miljoen voor Sigthorsson? #MarcOverGodReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:24 schreef Mani89 het volgende:
3,5 miljoen voor Sigthorsson? #MarcOverGod
*fapfapfap'Wish I was old and a little sentimental'
hij is nog niet wegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:24 schreef Mani89 het volgende:
3,5 miljoen voor Sigthorsson? #MarcOverGodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verrassend met zo'n IQ.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de regels qua puntenverdeling niet helemaal.![]()
Laten we hem tot die tijd opsluiten in een lege kooi zodat hij zichzelf niet ernstig kan blesseren.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hij is nog niet weheeegggquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:44 schreef Robar het volgende:
3,5 miljoen voor Sigthorsson. Marc mag blijven!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bbq feest als hij weg is bij mij in de tuin!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ok staat genoteerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
bbq feest als hij weg is bij mij in de tuin!!'Wish I was old and a little sentimental'
Zo een kamer met zachte wanden en nergens scherpe randjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we hem tot die tijd opsluiten in een lege kooi zodat hij zichzelf niet ernstig kan blesseren.![]()
3,5 miljoen is natuurlijk echt helemaal niets, maar meer dan verwacht nog.
Get woke, go broke!![]()
Die Sisto maakte anders tegen Duitsland op het u21-EK geen verpletterende indruk. Maar goed, het Duitse u21 niveau ligt natuurlijk wel significant hoger dan de eredivisie. Dus wellicht dat die Sisto bij Ajax wel kan slagen. Wel weer een kabouter overigens. Duitsland won overigens met 3-0 van Denemarken op het u21-EK en Sisto werd gewisseld.quote:![]()
ik had niet verwacht dat Ajax er nog iets voor ging vangenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
3,5 miljoen is natuurlijk echt helemaal niets, maar meer dan verwacht nog.
er waren voor mij 2 scenario's
hij blijft tot zijn 35e en sluit hier af
hij loop volgend seizoen transfer vrij weg
als hij al "verkocht" werd dacht ik dat ze er geld bij moesten leggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Wat pijnlijk is dit zeg.quote:![]()
Ghehe, die 2e gif.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Vermecelli het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nl
LoL. Heerlijk onbeholpen.quote:![]()
quote:Ajax begint met uitgedunde selectie aan voorbereiding
Het zal nog enkele weken duren voordat Ajax-trainer Frank de Boer zijn complete selectie op het trainingsveld heeft staan. Vrijdag zijn tijdens de eerste training waarschijnlijk veertien spelers aanwezig.
Woensdag trappen de doelmannen Diederik Boer en André Onana de seizoensvoorbereiding af met een oefensessie met keeperstrainer Carlo l'Ami. Een dag later meldt een deel van de veldspelers zich op De Toekomst om fysieke testen te ondergaan.
Diezelfde groep werkt op vrijdag de eerste training af: Lasse Schöne, Davy Klaassen, Daley Sinkgraven, Riechedly Bazoer, Mike van der Hoorn, Ricardo Kishna, Ricardo van Rhijn, Jairo Riedewald, Kenny Tete, Nick Viergever, Nemanja Gudelj en vermoedelijk ook Mitchell Dijks, die afgelopen maandag medisch werd gekeurd in Amsterdam.
Maandag vertrekt Ajax op trainingskamp naar Oostenrijk en voegen sowieso Thulano Serero, Anwar El Ghazi en een aantal spelers van Jong Ajax en de A-junioren zich bij de selectie. Naar verwachting is dan ook John Heitinga van de partij. Hij zal deze week zijn terugkeer bij Ajax afronden. Kolbeinn Sigthórsson staat voor een vertrek uit Amsterdam, de spits is in onderhandeling met het Franse FC Nantes.
Na het Oostenrijkse trainingskamp begint voor Jasper Cillessen, Joël Veltman, Arek Milik en Lucas Andersen de seizoensvoorbereiding. Viktor Fischer sluit als laatste aan, afhankelijk van hoever de aanvaller komt met Denemarken op het EK Onder-21. Nicolai Boilesen meldt zich deze week bij Ajax om zich te laten onderzoeken aan de hamstringblessure die hij drie weken geleden opliep bij de Deense nationale ploeg.![]()
Ajax heeft er wel ooit 5 miljoen voor betaald. Maar inderdaad blij zijn dat er nog geld voor gevangen wordt!![]()
Ik zeg dat het een heel moeilijk pad naar de CL is voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Als je het nou niet zo overduidelijk deed was het nog grappig geweest, maar je pakt gewoon altijd de feiten, post precies het tegenovergestelde en voila, nou nou, nu gaan ze weer schuimbekken hoor!
Wat is daar nou onjuist aan?
Dat laat wel weer zien hoe arrogant ajacieden zijn zeg, och wij zijn zo arrogant wij klaren dat klusje wel even. Het is een feit dat wij naar de CL gaan.
Kom op zeg, ik zeg helemaal niets tegenovergestelds. Het is gewoon zo dat Ajax het zeer moeilijk gaat krijgen.Ik gaf alleen aan dat de mogelijke tegenstanders bekend waren in het CL traject en dat het hele lastige waren....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:43 schreef StarGazer het volgende:
Heb je nog iets constructiefs bij te dragen of blijft het bij dit achterlijke getroll? Want anders kan je beter ophoeren uit dit topic. Voorgoed.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, alsof dit je eerste post hier isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg dat het een heel moeilijk pad naar de CL is voor Ajax.
Wat is daar nou onjuist aan?
Dat laat wel weer zien hoe arrogant ajacieden zijn zeg, och wij zijn zo arrogant wij klaren dat klusje wel even. Het is een feit dat wij naar de CL gaan.
Kom op zeg, ik zeg helemaal niets tegenovergestelds. Het is gewoon zo dat Ajax het zeer moeilijk gaat krijgen.
[..]
Ik gaf alleen aan dat de mogelijke tegenstanders bekend waren in het CL traject en dat het hele lastige waren....
[..]![]()
![]()
.
En JIJ verzint weer deze meningen, geen Ajacied heeft dat beweerd, maar jij komt even heel wijs doen en mensen dingen in de mond leggen die je zelf bedenkt.
Dat is gewoon kleuterachtig trollen en best zielig als je dat jaar in, jaar uit als levensdoel hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hahahaha. Als Cillessen er niet was, had Ajax dit seizoen om de degradatieplekken gestreden, sneuneus.quote:![]()
Hij heeft een goed seizoen gehad ja, maar dit slaat ook weer nergens opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahaha. Als Cillessen er niet was, had Ajax dit seizoen om de degradatieplekken gestreden, sneuneus.![]()
![]()
Eriksen keert terug op het oude nestquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Tyron het volgende:
Ben hier al een tijdje niet geweest.
Welke aankopen zijn er al gedaan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik overdrijf wat, maar blijft wel vaststaan dat hij héél veel punten heeft gepakt waar Ajax zwaar de mindere was.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een goed seizoen gehad ja, maar dit slaat ook weer nergens op![]()
Uiteraard, daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf wat, maar blijft wel vaststaan dat hij héél veel punten heeft gepakt waar Ajax zwaar de mindere was.![]()
Ik poste net dat het mogelijke CL traject van Ajax bekend is en dat het wel heel erg moeilijk is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, alsof dit je eerste post hier is.
En JIJ verzint weer deze meningen, geen Ajacied heeft dat beweerd, maar jij komt even heel wijs doen en mensen dingen in de mond leggen die je zelf bedenkt.
Dat is gewoon kleuterachtig trollen en best zielig als je dat jaar in, jaar uit als levensdoel hebt.
En nou kwam jij met een post aanzetten dat ik een feit pak en het volledig omdraai.
Daarmee zeg je dus dat de feit is: Het mogelijke CL traject is niet bekend en het wordt een makkie.
Dus voor je wat zegt: Denk eens na. Je zou toch denken dat een mod dat wel weet.....![]()
![]()
![]()
Ik heb een prima inzicht in jouw gebagger en geflame door je notes thank you very muchquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik poste net dat het mogelijke CL traject van Ajax bekend is en dat het wel heel erg moeilijk is.
En nou kwam jij met een post aanzetten dat ik een feit pak en het volledig omdraai.
Daarmee zeg je dus dat de feit is: Het mogelijke CL traject is niet bekend en het wordt een makkie.
Dus voor je wat zegt: Denk eens na. Je zou toch denken dat een mod dat wel weet.....![]()
![]()
.
Get woke, go broke!![]()
Meest overschatte keeper ooit, snotneus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha. Als Cillessen er niet was, had Ajax dit seizoen om de degradatieplekken gestreden, sneuneus.![]()
Ik hoor overal alleen maar dat hij een slecht seizoen had? Hoe komen jullie hier nou weer op dan...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij heeft een goed seizoen gehad ja, maar dit slaat ook weer nergens op![]()
Ik lieg ten minste niet. Jij wel en je beledigt mensen gewoon random van liegen en trollen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een prima inzicht in jouw gebagger en geflame door je notes thank you very much.
![]()
Heb je daar argumenten voor of blijf je op de vlakte raaskallen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meest overschatte keeper ooit, snotneus.![]()
Nee, zie weer eens je slappe gelul over Cillessen. Je pakt gewoon weer een speler, noemt hem tegen de mening van IEDEREEN in slecht en klaar, je gerel is weer gelukt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik lieg ten minste niet. Jij wel en je beledigt mensen gewoon random van liegen en trollen.
Kansloos.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij heeft het gehoordquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je daar argumenten voor of blijf je op de vlakte raaskallen?![]()
![]()
Toch weer elke keer reageren op bianconeri, laat gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Juanfranquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Tyron het volgende:
Ben hier al een tijdje niet geweest.
Welke aankopen zijn er al gedaan?'Wish I was old and a little sentimental'
Opzich wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd waarom hij zoveel gezuig en getroll nodig heeft in zijn leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Toch weer elke keer reageren op bianconeri, laat gaan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb niet meer de illusie dat iets bij hem doordringt dus het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd waarom hij zoveel gezuig en getroll nodig heeft in zijn leven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ook weer zo. Maar het is al jaren zo, dus het is of echt een gimmick of hij is echt aan hulp toequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet meer de illusie dat iets bij hem doordringt dus het heeft geen zin..
Get woke, go broke!![]()
kk jehova's getuigen, kom danquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik lieg ten minste niet. Jij wel en je beledigt mensen gewoon random van liegen en trollen.![]()
Erg onchristelijk allemaal inderdaad. Dat wordt flink branden in de hel voor ons heilige boontje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd waarom hij zoveel gezuig en getroll nodig heeft in zijn leven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Link?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Bronson_ het volgende:
jezus ik ga kapot nou ik weet hoe bianconeri er uit ziet![]()
![]()
![]()
pics van hem
en zijn zusjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
gezien en ik ga stuk hier
bianconeri ga lekker door met trollen, is nu enkel nog aandoenlijk...![]()
Dat heeft hij ooit een keer toegegeven. Hij moet van zijn zusje altijd verplicht meekijken naar Ajax, en daar geeft hij dus Ajax de schuld van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd waarom hij zoveel gezuig en getroll nodig heeft in zijn leven.![]()
ziet er uit als iemand die voorheen bij de bcc werkte maar nu weer gewoon thuis bij mammie woontFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
HAHAquote:FAVORIETE CITATEN
Begin de dag met een lach, eindig de dag met een lach! Begin een gesprek met een lach, ook al loopt het verdrietig/pijnlijk/met gedoe, eindig het gesprek met een lach!![]()
Hij staat in ieder geval (letterlijk) open voor vrijwel alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:00 schreef Gruisman het volgende:
Zal die sexmarkt hem nog wat opgeleverd hebben?![]()
hij kan "ontvangen"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval (letterlijk) open voor vrijwel alles.in de "breedste" zin van het woord
En gewoon zonder bescherming ook allemaal hé, maak 't uit, je leven kan toch niet kutter worden als je een biseksuele hoogbegaafde boer van 23 bent, die nog thuis bij mama in Stads-anaal woont.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij kan "ontvangen"in de "breedste" zin van het woord
![]()
geen ban waardquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben wel benieuwd of Sisto en Kadlec nu allebei komen. Wel een impuls in de aanval, dat zie ik graag.
Voor de verdediging komt er toch niets meer bij ben ik bangOh.![]()
bianconeri ik wil even mijn welgemeende excuses aanbieden namens iedereen voor hoe wij ons opgesteld hebben jegens uw persoon an sich.
Ik zie nu in dat je het zelf ook allemaal niet zo bedoeld, gezien wat ik nu gezien heb meen ik te begrijpen dat je erg moeilijk hebt in je prive sfeer, ik durf zelfs te zeggen dat er redelijk wat pesterijen zullen zijn. doe wat je niet laten kunt hier om je frustraties van je af te schrijven. mijn zege heb je.
Go bianconeri !!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en nu weer terug naar de werkelijkheid, Heitinga al gespot?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heitinga en Dijks deze wedstrijd gepresenteerd.
Siggy blijft toch en we gaan het met deze groep doenOh.![]()
jinx het nu nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heitinga en Dijks deze wedstrijd gepresenteerd.
Siggy blijft toch en we gaan het met deze groep doenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
doe es een vergelijkbaar google-plaatje dan![]()
![]()
Dm plzquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Bronson_ het volgende:
jezus ik ga kapot nou ik weet hoe bianconeri er uit ziet![]()
![]()
![]()
bianconeri is gelijk weg geloof ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
even de tijd nemen om wat opgekropte woede uit te typen dan kunnen we weer verder XDquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Matige reflexen, zeer matige meevoetballen, dramatisch in penalty stoppen, waardeloze houding, waardeloze uitstraling (niet als een Buffon).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je daar argumenten voor of blijf je op de vlakte raaskallen?![]()
Dat die lotingen enzo maar eens opschieten want het topic slaat nu inderdaad gewoon nergens op...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Volgens mij is iemand iets raars voor mij aan het doen ergens?
Leuk hoor dat jullie (zogenaamd) getroll niet kunnen hebben....![]()
hahahaha hij krabbelt al terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:44 schreef bianconeri het volgende:
Leuk hoor dat jullie (zogenaamd) getroll niet kunnen hebben....
niemand "neemt" je nu nog serieus,FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand met een beetje verstand deed dat al nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hahahaha hij krabbelt al terug.
niemand "neemt" je nu nog serieus,![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:44 schreef bianconeri het volgende:
Leuk hoor dat jullie (zogenaamd) getroll niet kunnen hebben....![]()
![]()
klopt, maar nu is enige irritatie(waar hij zo op hoopt) weg genomen gezien zijn echte persoontje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met een beetje verstand deed dat al nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik krabbel helemaal nergens van terug en heb gewoon gereageerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
hahahaha hij krabbelt al terug.
niemand "neemt" je nu nog serieus,
En ik heb nog altijd geen idee wat er nou gekletst wordt.![]()
Ik heb nergens mijn echte persoontje of iets over mijn echte persoontje gezien hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
klopt, maar nu is enige irritatie(waar hij zo op hoopt) weg genomen gezien zijn echte persoontje.
Het enige wat ik langs heb zien komen wat mensen over mijn persoontje weten is dat ik voor Juve ben en voor Groningen. Voor de rest zie ik niets kloppends langs komen, ja dat ik man ben.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal nergens van terug en heb gewoon gereageerd.
En ik heb nog altijd geen idee wat er nou gekletst wordt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal nergens van terug en heb gewoon gereageerd.
En ik heb nog altijd geen idee wat er nou gekletst wordt.
dat soort dingen bespreken wij ook niet in de chat, heb geen zin in een banquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nergens mijn echte persoontje of iets over mijn echte persoontje gezien hoor.
Het enige wat ik langs heb zien komen wat mensen over mijn persoontje weten is dat ik voor Juve ben en voor Groningen. Voor de rest zie ik niets kloppends langs komen, ja dat ik man ben.
kloppends![]()
kloppende roede zekerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zolang je maar met een lach eindigt, ja tochhhhquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nergens mijn echte persoontje of iets over mijn echte persoontje gezien hoor.
Het enige wat ik langs heb zien komen wat mensen over mijn persoontje weten is dat ik voor Juve ben en voor Groningen. Voor de rest zie ik niets kloppends langs komen, ja dat ik man ben.![]()
eindigtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zolang je maar met een lach eindigt, ja tochhhh![]()
geen zin tegen bianconeri zal meer hetzelfde zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uhm geen idee, hoezo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
zolang je maar met een lach eindigt, ja tochhhhSeriously waar the hell hebben jullie figuren het overquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:52 schreef mokkiemok het volgende:
dat soort dingen bespreken wij ook niet in de chat, heb geen zin in een ban![]()
Beetje mad dat Ajax de CL niet gaat halen en dat iemand Cillessen een pruts keeper vindt?
En dan worden er ineens dingen geroepen? Ik weet niet wie met mij zit te trollen of in mijn naam hier iets heeft zitten reageren, maar ik volg er niets meer van.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
Zit die jongen niet zo te plagen. Komt ie eindelijk uit de kast, gaan jullie zo doen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Johan mooie kel ben je ook hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik krijg het idee dat ik verwisselt wordt met iemand anders![]()
nog mensen die naar Ajax Wolfsburg gaan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ten 1e heb ik deze username praktisch nergens in gebruik. Je snapt dat deze naam geen verzinsel van mij is? Ik kom vaak tegen dat deze username al in gebruik is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
je hebt echt wel een idee.
misschien een tip om niet op "bepaalde" fora dezelfde username te gebruiken als op FOK!
meer ga ik er niet op in
nu verder met de soap Ajax
Ten 2e heb ik geen idee waar jullie het over hebben. Als ik zoals jullie het zeggen bv uit de kast was dan zou ik dat toch zeggen?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ten 1e heb ik deze username praktisch nergens in gebruik. Je snapt dat deze naam geen verzinsel van mij is? Ik kom vaak tegen dat deze username al in gebruik is.
Ten 2e heb ik geen idee waar jullie het over hebben. Als ik zoals jullie het zeggen bv uit de kast was dan zou ik dat toch zeggen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zucht mensen....
Wat een slechte anti troll grap dit.....
Niet dat ik een troll ben maar dat zullen jullie wel weer zo zien.
Nee ik heb die ziekte niet, nee ik heb geen zus, nee ik ben niet gay, nee ik werk niet bij de gemeente.
Kap gewoon met die onzin en geniet van flut keepertje Cillessen.![]()
Moet ik Arie Boomsma bellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht mensen....
Nee ik heb die ziekte niet, nee ik heb geen zus, nee ik ben niet gay, nee ik werk niet bij de gemeente.
Ga je mij nou vertellen dat mijn hele onderzoek niet klopt? Dacht het dus mooi van het niet he pik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht mensen....
dat werkte bij jou ook niet als we daar om vroegen, waarom zouden wij wel stoppen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht mensen....
Kap gewoon met die onzin en geniet van flut keepertje Cillessen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik weet toch zelf wel of ik een zusje heb, of ik gay ben, of ik meniere heb en of ik bij de gemeente werk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef Bronson_ het volgende:
Ga je mij nou vertellen dat mijn hele onderzoek niet klopt? Dacht het dus mooi van het niet he pik.
Rot op met je trol actie om mij hier uit het topic te krijgen. Als je niets gezegd had was ik allang weer weg geweest uit dit topic, aangezien ik niets met Ajax heb.![]()
kom hier dan überhaupt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf wel of ik een zusje heb, of ik gay ben, of ik meniere heb en of ik bij de gemeente werk?
Rot op met je trol actie om mij hier uit het topic te krijgen. Als je niets gezegd had was ik allang weer weg geweest uit dit topic, aangezien ik niets met Ajax heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Was het onzin dan dat de mogelijke CL route van Ajax heel lastig is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
dat werkte bij jou ook niet als we daar om vroegen, waarom zouden wij wel stoppen?![]()
Zit diep hé, ontmaskerd worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf wel of ik een zusje heb, of ik gay ben, of ik meniere heb en of ik bij de gemeente werk?
Rot op met je trol actie om mij hier uit het topic te krijgen. Als je niets gezegd had was ik allang weer weg geweest uit dit topic, aangezien ik niets met Ajax heb.![]()
Ik poste alleen dat het mogelijke CL route schema van Ajax bekend was.....quote:
En daar kreeg ik domme reactie op, begon Heatwave weer raar te doen en toen kwam Bronsonnetje met zijn getrol.![]()
we weten allemaal dat het niet die ene zin is geweest. Ga nu niet het slachtoffer uithangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik poste alleen dat het mogelijke CL route schema van Ajax bekend was.....
En daar kreeg ik domme reactie op, begon Heatwave weer raar te doen en toen kwam Bronsonnetje met zijn getrol.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoezo ontmaskerd worden?quote:
Jij moet Robert ten Brink gaan vervangen joh, ik heb nooit geweten dat ik een zusje had. Kun je een ontmoeting met haar regelen?
En ik moet gauw medicijnen regelen voor die ziekte dan. En ook medicijnen zodat ik niet meer op vrouwen val maar op mannen (als er uberhaupt medicijnen voor zoiets bestaan).
En baantje bij de gemeente zou ook wel relaxt zijn.![]()
Het feit dat je er zo op in gaat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo ontmaskerd worden?
Jij moet Robert ten Brink gaan vervangen joh, ik heb nooit geweten dat ik een zusje had. Kun je een ontmoeting met haar regelen?
En ik moet gauw medicijnen regelen voor die ziekte dan. En ook medicijnen zodat ik niet meer op vrouwen val maar op mannen (als er uberhaupt medicijnen voor zoiets bestaan).
Wat moet ik dan zeggen lol...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:18 schreef Tyron het volgende:
Het feit dat je er zo op in gaat zegt genoeg.
Ik zou ook dolgraag mijn zus ontmoeten. Ik ken haar niet.![]()
Een Ajax shirt voor deze beste jongen. Bestel ff een kindermaatje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo ontmaskerd worden?
Misschien mooi cadeau voor als ik mijn zus ontmoet, ten minste had zij een stuk jonger is dan mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:22 schreef Beathoven het volgende:
Een Ajax shirt voor deze beste jongen. Bestel ff een kindermaatje.
Schijnbaar volgens dat onderzoek over wie ik zou zijn heb ik een zusje die van Ajax houdt.![]()
de victor sikora moviequote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onze nieuwe potentiële aankoop HansiesRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar wat ik wil zeggen : je kan van bijna iedereen z,on filmpje makenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sisto ziet er niet uit als een hele verfijnde speler, maar wel lekker doelgerichtRED ONS HENNIEGOD![]()
Die moest ten koste van alles voor Fulham weggekaapt wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die was geniaal
Dat filmpje, niet de speler.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Vanochtend waren we nog op pagina 4, dacht of messi komt naar Ajax of er moest iets anders gebeurd zijn
hhhhh![]()
Feyenoord had ooit K2, wij S3: Sikora, Sonck & Soetaers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moest ten koste van alles voor Fulham weggekaapt worden![]()
Sonck werd ook verkeerd gebruikt , was een aardige spitsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Feyenoord had ooit K2, wij S3: Sikora, Sonck & Soetaers.RED ONS HENNIEGOD![]()
beter dan Charisteasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sonck werd ook verkeerd gebruikt , was een aardige spits[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Haha, nee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Werd inderdaad behoorlijk genaaid door Koeman met die rechtsbuitenpositie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sonck werd ook verkeerd gebruikt , was een aardige spits![]()
Die was ooit topscorer van Europa maatquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet moeilijk als je alles panklaar van Curovic krijgtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ooit topscorer van Europa maatRED ONS HENNIEGOD![]()
Mocht het zelfs op 10 proberen achter Zlatan , toen ging het nog wel .quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Werd inderdaad behoorlijk genaaid door Koeman met die rechtsbuitenpositie.
1 maand later vertrok dieRED ONS HENNIEGOD![]()
Die kon er geen reet vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je alles panklaar van Curovic krijgt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beetje een type Manu. Gelijk nemen die gozer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sisto ziet er niet uit als een hele verfijnde speler, maar wel lekker doelgerichtReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij hadden we op een gegeven moment Zlatan, Mido, Machlas en Arveladze in de selectie :|quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mocht het zelfs op 10 proberen achter Zlatan , toen ging het nog wel .
1 maand later vertrok die![]()
Ik vond de Evander Sno Movie trouwens nog meer geslaagd, volgens mij heeft Celtic hem op basis van dat filmpje ook gescout.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was ook maar voor 1 maand , toen vertrok Arveladze naar de Rangersquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we op een gegeven moment Zlatan, Mido, Machlas en Arveladze in de selectie :|
Mido werd toen als linksbuiten misbruikt in een achterlijke 4-2-4 tegen een geweldig CelticRED ONS HENNIEGOD![]()
Sno kwam niet aan de bak bij Feyenoord, viel op bij de Suriprofs en kon prompt via jaartje NAC naar Celtic.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond de Evander Sno Movie trouwens nog meer geslaagd, volgens mij heeft Celtic hem op basis van dat filmpje ook gescout.![]()
Met Daniel Cruz nog in de basisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was ook maar voor 1 maand , toen vertrok Arveladze naar de Rangers
Mido werd toen als linksbuiten misbruikt in een achterlijke 4-2-4 tegen een geweldig Celtic![]()
![]()
Klopt, het is niet dat je hier een oordeel over moet maken. Maar je kan wel een beetje zien wat voor type speler het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wat ik wil zeggen : je kan van bijna iedereen z,on filmpje maken
Voor de rest is het afwachten hoe hij het dan hier gaat doen, als hij al komtOh.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)Suit.aspx/7138473020
Oh.![]()
Briljant idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we in het volgende topic tot de orde van de dag over gaan.
Groetjes van de dorpspastoor.
Dus even voor de duidelijkheid: privé gegevens van users worden hier niet besproken, hier gaat het over Ajax.![]()
Wie heeft er niet op gefapt, jeugdsentiment.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
gatverdammequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)Suit.aspx/7138473020
Forum Opties Forumhop: Hop naar: