SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Presentaties van Heitinga en Dijks zullen dan wel komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach jongens, komende week begint de voorbereiding op 2015/16 alweer.
Genieten 2.0.
Jaaaaa, kom maar op met die CLOh.![]()
Willem 2 speelde erg goed voetbal afgelopen jaar, dus denk dat hij daar prima op zn plek isquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
Serieus?quote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
Narf!![]()
ik denk het niet, is gewoon een miskoopquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
lul toch niet zo dom, Willem II is Ajax in het klein.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Serieus?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
![]()
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van Groningen naar Ajax 2 naar nu Willem 2, nee, dat staat wel lekker op je CV.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaalquote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoop![]()
Inderdaad, heeft niet wat Ajax het belangrijkste vindt en dat is een aanspeelpunt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.![]()
Hij is pas 18 jaarquote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaal![]()
![]()
Dat ik deze dag mag meemakenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Sunri5e
[ afbeelding ]
graag op anoniem![]()
Dus? Dan heeft hij gewoon geen stappen gemaakt. Aanhaken of afhaken aanmodderen doe je ergens anders.quote:![]()
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Zivkovic wordt toch nooit wat voor Ajax. Vanaf dag 1 duidelijk.
Voor Willem II kan die vast wel van waarde zijn. Ligeon vast ook nog wel, De Sa is afwachten.![]()
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer welquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.![]()
Zie je zovaak, ook Bazoer was opeens na zijn contract een stuk minder fel en agressief op het veldquote:Op maandag 22 juni 2015 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer wel.
Get woke, go broke!![]()
Het bevalt me eigenlijk wel om 'n paar maandjes van de wekelijkse oogaids, die we al twee jaargangen voorgeschoteld krijgen, verlost te zijn.![]()
True. De start van de FC Oogbalkanker Tour mag wat mij betreft nog wel wat langer op zich laten wachten.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:58 schreef FritzWepper het volgende:
Het bevalt me eigenlijk wel om 'n paar maandjes van de wekelijkse oogaids, die we al twee jaargangen voorgeschoteld krijgen, verlost te zijn.![]()
Het moet toch beter worden dit seizoen jongens? Dit trek ik niet nog een jaar hoor.
Get woke, go broke!![]()
zeg dat nu niet te hard, we zijn siggy en boil nog niet kwijt he.....quote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Het moet toch beter worden dit seizoen jongens? Dit trek ik niet nog een jaar hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wordt ook wel beter, tenminste als Cillessen niet weggaat of Klaassenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Klaassen blijft sowieso nog wel. Als hij echt goed speelt dit seizoen kan hij zomaar in de basis staan op het EK (als we dat halen)quote:Op maandag 22 juni 2015 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt ook wel beter, tenminste als Cillessen niet weggaat of KlaassenOh.![]()
Dat komt wel goedquote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
jr, powerloungen en ik geloven erin
graag op anoniem![]()
Ik geloof inderdaad in nog een zaadseizoen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat komt wel goedjr, powerloungen en ik geloven erin
Oh.![]()
Er zit al twee jaar een neerwaartse lijn in, eerst qua spel, daarna ook qua resultaten. En de laatste seizoenshelft begon het verval te versnellen. Het competitieslot was van degradantenniveau.
En ik zie geen drastische veranderingen om de achteruitgang te stoppen, de selectie wordt minimaal versterkt en de technische staf blijft grotendeels hetzelfde.![]()
Heitinga en Dijks schiet je sowieso weinig mee op. Kadlec en Gudelj kunnen heel misschien nog gunstig uitpakken, maar zijn verder ook niet de toppers die meteen een flinke boost aan de selectie geeft. Ik denk niet dat er verder nog wat bijkomt trouwensquote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef FritzWepper het volgende:
Er zit al twee jaar een neerwaartse lijn in, eerst qua spel, daarna ook qua resultaten. En de laatste seizoenshelft begon het verval te versnellen. Het competitieslot was van degradantenniveau.
En ik zie geen drastische veranderingen om de achteruitgang te stoppen, de selectie wordt minimaal versterkt en de technische staf blijft grotendeels hetzelfde.Oh.![]()
Babel terughalen?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga en Dijks schiet je sowieso weinig mee op. Kadlec en Gudelj kunnen heel misschien nog gunstig uitpakken, maar zijn verder ook niet de toppers die meteen een flinke boost aan de selectie geeft. Ik denk niet dat er verder nog wat bijkomt trouwensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hmm Babel speelde best goed bij zijn terugkeer in de spits. Was alleen te vaak geblesseerd, had van mij nog wel een seizoen mogen blijven toen.quote:Oh.![]()
ik snap totaal niet dat hij niet langer "mocht" blijven. is toch precies wat we afgelopen seizoen"en" nodig hadden en waar ze nu naar op zoek zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm Babel speelde best goed bij zijn terugkeer in de spits. Was alleen te vaak geblesseerd, had van mij nog wel een seizoen mogen blijven toen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij mocht hij wel langer blijven, maar hij wou nog even cashen. Zeker omdat het hem geld kostte om bij Ajax te komen te spelen toen, moest hij weer even wat geld binnenharkenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap totaal niet dat hij niet langer "mocht" blijven. is toch precies wat we afgelopen seizoen"en" nodig hadden en waar ze nu naar op zoek zijn.Oh.![]()
ik hoor verschillende verhalen, feit blijft dat hij nu van meerwaarde zal zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij wel langer blijven, maar hij wou nog even cashen. Zeker omdat het hem geld kostte om bij Ajax te komen te spelen toen, moest hij weer even wat geld binnenharkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor Heupschotgodquote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoor verschillende verhalen, feit blijft dat hij nu van meerwaarde zal zijnOh.![]()
ik denk het ook, we gaan het afwachten hoe het gaat verlopen met Kadlec, siggy verkopen is in ieder geval een vooruitgang.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor HeupschotgodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Sigthorsson en Boilesen weggaan is het sowieso een vooruitgang. Benieuwd of van der Hoorn ook weggaat als Heitinga komt, dan zijn we in elk geval van de drie grootste kneuzen in de selectie af.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk het ook, we gaan het afwachten hoe het gaat verlopen met Kadlec, siggy verkopen is in ieder geval een vooruitgang.Oh.![]()
Als Siggy vertrekt ga ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Is die Kadlec nou echt zo goed? Z'n statistieken zijn nou niet echt geweldigquote:Op maandag 22 juni 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker qua ervaring kan je hem er bij hebben. Maar ik gok dat Ajax voor Kadlec gaat in de spits en Siggy verkocht wordt (eindelijk) en dat we dus met Milik/Kadlec als spitsen het seizoen ingaan. Daarna zal er wel geen plek zijn voor Heupschotgod![]()
Ik ken hem ook niet echt, maar zou me niet blindstaren op zijn statistieken. Dat was bij Milik ook niet echt geweldig, en die kon het net ook wel redelijk makkelijk vinden.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is die Kadlec nou echt zo goed? Z'n statistieken zijn nou niet echt geweldig
Ben vooral benieuwd of Kadlec meevoetballend van waarde kan zijn en het spel naar een hoger plan kan tillenOh.![]()
Nja we hebben al aardig wat voetballers gehaald met matige statistieken de afgelopen jaren en ze zijn ,op Milik na, allemaal misluktquote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet echt, maar zou me niet blindstaren op zijn statistieken. Dat was bij Milik ook niet echt geweldig, en die kon het net ook wel redelijk makkelijk vinden.
Ben vooral benieuwd of Kadlec meevoetballend van waarde kan zijn en het spel naar een hoger plan kan tillen. Feit is dat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in het transferbeleid van Netto waardoor ik over bijna alle geruchten vrij sceptisch ben
![]()
Ach ik heb in elk geval meer vertrouwen in een Kadlec dan in een Duarte of van der Hoorn.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja we hebben al aardig wat voetballers gehaald met matige statistieken de afgelopen jaren en ze zijn ,op Milik na, allemaal mislukt. Feit is dat ik gewoon geen vertrouwen meer heb in het transferbeleid van Netto waardoor ik over bijna alle geruchten vrij sceptisch ben
Verder vind ik Netto ook totaal ongeschikt voor zijn functie mjaOh.![]()
Dat Manchester United nog geen bod uit heeft gebracht. Als je Depay al goed vindt dan kom je hier toch spontaan van klaar man:
Die techniek, dat vermogen om mee te verdedigen! We moeten het onder ogen zien. Hij is een ware alleskunner die het niveau van Ajax simpelweg ontgroeid is. Face it jongens. We mogen blij zijn dat hij nog een seizoen is gebleven, anders waren de gevolgen al helemaal niet te overzien geweest.
//edit: deze gifs zeggen alles. Siggy speelt mee en Ajax staat in beide partijen op voorsprong. Dat contrast met.... tsja.... ongelofelijk. Fenomeen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: