SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar Collie niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt je borg wel terug als je weggestemd wordt.![]()
![]()
![]()
Straks wordt Wim gekozen. En dan zegt Wim: Ik ben een groepsmens, dus ik stuur Gina weg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gina wil er ook een bouwer in, maar wat wil ze dan graag nog meer gebouwd zien?
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.🐱![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef Urb het volgende:
Gina over Maddy "Super-leuke meid, ze is net mij."
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Bjorn: Ik neig naar Wim om Ivan te ontlasten.
Zoeken ze nu fucking personeel voor Ivan ?
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby dat Wim het wellicht niet aankan, net als Tinekon
Gina "Jamaar dan over 2 maanden is de stemming makkelijk wie je naar huis moet sturen"
Jaja, dan zit je zelf lekker safe he?
En SL![]()
Mag ook hoor, maar dit is vooral voor mensen die zijn naam niet meer neer willen typen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik zie liever de gewone voornamen ipv die haha-namen.
Ik begrijp regelmatig niet over wie het gaat.
Zo ging het bij Pat ook.
Het is even wennen, maar binnen no time weet je het en weet iedereen het.![]()
![]()
Klopt Yaba,
Zo deed Paul het ook met zijn meubels in het begin.
Een mal maken voor de mindere klussers, een stappenplan en alles kan.![]()
Chris weer terug?quote:![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Gina "Hij kan le luifel helpen, dat komt ook maar niet af"
Had Mark maanden terug al aan Wilco beloofd te doen.
Ze zoeken echt weer personeel, net als bij Chris en Tineke![]()
![]()
We hebben toch nog meer mensen tegoed voor het weg gaan van de andere bewoners?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.
Wie weet zit daar een regelnicht/neef bij?![]()
Ik krijg een vermoeden dat Wim en Madelon mogen blijven..hoeven ze geen moeite bij de Febo om nog andere kandidaten te zoeken![]()
![]()
Haar kapsalon, er schijnt nog een kapsalon gebouwd te worden zegt Colquote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ongelofelijk , ik zit met open mond te luisteren.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Urb het volgende:
Gina "Hij kan le luifel helpen, dat komt ook maar niet af"
Had Mark maanden terug al aan Wilco beloofd te doen.
Ze zoeken echt personeel![]()
Er zijn plannen om een kapsalon te bouwen voor Ginaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.
Welnee, er waren eerder twee goede kandidaten en een plek vrij, toen deden ze dat ook nietquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Silver1 het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat Wim en Madelon mogen blijven..hoeven ze geen moeite bij de Febo om nog andere kandidaten te zoeken![]()
Dat hebben we vaker geopperd, maar de Febo luistert niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Silver1 het volgende:
![]()
die is de hele ochtend bezig geweest met stal schoonmaken en vervolgens afbreken wat een ander gemaakt heeftquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Die is al super actief geweest vanmorgen. Even Cossen teruglezenquote:----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Gina "Mss beetje egoistisch maar ik kies voor mn kapsalon"
Gina wil niet dat haar kapsalon eruit ziet als le luifel, sorry dat kan ik niet
Ons prinsesje![]()
Die heeft al wel haar familie bezoek geplandquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.
----------------------------
Laat ik het anders zeggen:quote:Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mag ook hoor, maar dit is vooral voor mensen die zijn naam niet meer neer willen typen.
Zo ging het bij Pat ook.
Het is even wennen, maar binnen no time weet je het en weet iedereen het.
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
Zijn naam niet willen tikken?
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Welnee, er waren eerder twee goede kandidaten en een plek vrij, toen deden ze dat ook niet![]()
dat zou jammer zijn, maar Gina met dr aanvallen, laten ze ook niet gaan, levert te mooie beelden opquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.![]()
Ik denk juist een Col. Die aast al zo lang op een vertrek plek.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.
Of zou ze een nieuwe Heintje Davids gaan worden?
Die deed er ook heel lang over om te verdwijnen![]()
![]()
Er word zwaar gelobbyd voor de Wim de personeel zoekers bij de gevoelsmensen..
Ik zie de humor er wel van in. Heerlijk om al die goedverzonnen bijnamen te zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
![]()
Het lukt Gaby niet hé ...om Gina over te halen om voor Madelon te stemmen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik hoorde net zeggen: Nog 2 uurtjes.
Zal de stemming dan om 14.00 uur zijn?----------------------------
Nogmaals er zijn zoveel mensen die zich nog steeds aanmelden voor Utopiaquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"![]()
![]()
Gina wil Maddy natuurlijk ook niet omdat ze iets met kinderen il doen en da's Mark's ding.
En ze is al bang dat de volgende nieuwen ook weer niks zijn of zoals Bas.
Zelf is ze natuurlijk wel een topper.![]()
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
![]()
Nee, Gina zal die als concurrentie zien denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef snetje het volgende:
Het lukt Gaby niet hé ...om Gina over te halen om voor Madelon te stemmen...![]()
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.![]()
![]()
Iemand die wel hard werkt, en wel gastvrij is?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
Straks komt er weer eentje binnen zonder doel zoals Bas
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Col is ook al voor Wim (en zichzelf) aan het lobbyen, nu bij Gaby, ze doet het lijken alsof ze Gabywil behoeden ofzo![]()
owee, als ze achter Bas zijn doelen komt, denk dat ze erin blijft of om haar mama gaat schreeuwenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
![]()
Bas zit haar wel hoog he?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
![]()
Wat een poep praat dat kind.![]()
zat al te kijken naar die telefoon. Lijkt wel of dat ding vanzelf aan het scrollen was.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Oh nu zegt Rob tegen Naomi dat de stemming om 17 uur is----------------------------
Heu?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.Wie moet er ot?
![]()
![]()
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef PTLe het volgende:
Colly als er niks gebeurd is er over een maand geen eten meer ....
lamlendige lamballen.![]()
![]()
Oh dat zou mooi zijn, ga ik daarvoor nog even wat dingetjes doen, en erna F1 kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Zeyina het volgende:
Oh nu zegt Rob tegen Naomi dat de stemming om 17 uur is![]()
Ik vind het juist een briljante zet:quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas zit haar wel hoog he?![]()
Wat een poep praat dat kind.
Zeggen dat je komt vakantie vieren, en vervolgens één van de hardste werkers te zijn.
Alles in het gezicht zeggen en doen..
Zo hebben ze geen munitie... maar ze zoeken zich er suf naar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Snap het nouquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef Urb het volgende:
Col is ook al voor Wim (en zichzelf) aan het lobbyen, nu bij Gaby, ze doet het lijken alsof ze Gabywil behoeden ofzo. Als ze Gaby behoed, heeft ze zelf meer kans om weggestemd te worden en kan ze weer zeggen, dat zij zich opgeofferd heeft. Net als toen bij 10.
![]()
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moetquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
Grappig, vantevoren zei Col dat ze zou stemmen om wat de groep wilde en nu doet ze actief mee met lobbyen voor Wim.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef yaba het volgende:
colinda zegt tegen gaby we moeten wel op de zelfde stemmen.
Ze is er maar druk mee.
Maddy komt nietsvermoedend onder de douche vandaan.![]()
Gabrielle is ook gek met Basquote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze haten Bas daar echt hoor...
Op Gaby, Col en Naoomi na ...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pompoensoep. Heerlijk. Lekker zelf brood bakken. Boter van de koe. Yoghurt toe. Klaar....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
![]()
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Snap het nou. Als ze Gaby behoed, heeft ze zelf meer kans om weggestemd te worden en kan ze weer zeggen, dat zij zich opgeofferd heeft. Net als toen bij 10.
![]()
![]()
Stream was even geleden wel grappig. Wim zat voor zich uit starend op zijn bed, maar het geluid op die stream was van de vide waar ze druk over hem zaten te kletsen----------------------------
Die gaat zeker zaadjes planten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moet![]()
![]()
Col heeft altijd gezegd dat ze nooit failliet kunnen, en nu dag voor ze wss weg mag ineens die lui bang maken met geen eten meer.![]()
![]()
Ik zie niks in die Wim, voorzie een nieuwe ZZ, maar met Madelon heb ik ook niks, hoe krijgen ze het steeds voor elkaar, om van die nitwits erin te gooien![]()
Ik hoor nu al een paar dagen dat Collie vandaag gaat koken. Grieksssss.
Blijkbaar nogal bijzonder, want het wordt enorm vaak geroepen.
Eens kijken of we haar zien koken, of dat het plotsklaps klaar is (besteld en snel in pannetjes gestopt?)
Ja en nu zonder blikken of blozen zeggen, dat ze haar niet had moeten kiezen destijds en nog meer. Zo maak je echt vrienden hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.![]()
![]()
Col vond het toch niet walgelijk dat Tineke zich wilde laten wegstemmen? Volgens mij vond ze het juist fijn voor haar.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.![]()
het licht weerkaatst op Rob's schedelSilence breaks apart, Brightness comes to life
Sinds ik terug ben, heb ik Madelon 3 keer in beeld gehad, waarin 2 keer pratend. Ze is vrij onzichtbaar. Geen TV maakster lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zie niks in die Wim, voorzie een nieuwe ZZ, maar met Madelon heb ik ook niks, hoe krijgen ze het steeds voor elkaar, om van die nitwits erin te gooien
Ah. Daar is ze.![]()
Dát bedoel ik dus met die Wim, naar de mond prater...Gio heeft net het hek van de stal naar gort geholpen!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef Urb het volgende:
Wim "Oh, zoheej jij bent goed bezig geweest ja?"
Gio pocht "Hmpf, je moet wat doen!"![]()
Col wilde zelf toen ook al weg, en Gina wilde haar ook wegstemmen maar ze moest nog dingen afmaken iig, radio, bingo, spiri beurs enzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Col vond het toch niet walgelijk dat Tineke zich wilde laten wegstemmen? Volgens mij vond ze het juist fijn voor haar.![]()
Voor mij is hij de Bas onder de COSers en zeker geen Rob.😛quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
zoiets als windzaadjes planten, en storm oogsten ?![]()
Oh ja...helemaal vergetenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar vond Collie het walgelijk dat Tineke zich liet wegstemmen dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Col wilde zelf toen ook al weg, en Gina wilde haar ook wegstemmen maar ze moest nog dingen afmaken iig, radio, bingo, spiri beurs enzo![]()
Nicole wil geen mensen met een stift meer in het Cordwood binnen laten...
Ooh.. het Cordwood is weer van haar ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
De Bas onder de COSsers?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor mij is hij de Bas onder de COSers en zeker geen Rob.😛
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole flink gezaktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Best wel grappig die verwarring iedere keer
ja is mij ook al overkomen...
![]()
![]()
Hij is vaak de opruimer buiten maar zijn slaapkamer is daarentegen weer de grootste puinhoop.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]![]()
Hebben ze wel komkommers in huis (te gezond voor ze) want zonder Tzatziki is het geenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoor nu al een paar dagen dat Collie vandaag gaat koken. Grieksssss.
Blijkbaar nogal bijzonder, want het wordt enorm vaak geroepen.
Eens kijken of we haar zien koken, of dat het plotsklaps klaar is (besteld en snel in pannetjes gestopt?)
Grieks eten....![]()
![]()
Zo. Ook even op Bas gestemd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas *
][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]
word al beter
🐱![]()
Hier van de andere kantquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar vond Collie het walgelijk dat Tineke zich liet wegstemmen dan?![]()
![]()
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]![]()
Vloerbedekkingquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?![]()
![]()
Ze maken nog niet echt aanstalten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Hoop dat dat nieuws snel naar binnensijpelt, laat haar maar jaloers sparren met Bas, die kan haar wel aan.quote:![]()
Stemming is waarschijnlijk om 17 uur. Rob zei dat daarnetquote:----------------------------
En nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.![]()
![]()
Ik hoop het ook , zal wel bij het volgende evenement zijn .quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoop dat dat nieuws snel naar binnensijpelt, laat haar maar jaloers sparren met Bas, die kan haar wel aan.![]()
Nu moeten we ook nog op hun kleding gaan letten. Wie heeft welk shirt aan.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Nu is het ZZ in het blauw en Wim in het wit.![]()
![]()
Ik hoor 100 keer liever Gaby op die gitaar dan LauBquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij heeft Gaby die gitaar helemaal geclaimd.![]()
onze Baas Beach cosserquote:
Rob over Essie----------------------------
Volgens mij heeft juist Wilco zich keer op keer door Col over laten halen om langer te blijven. Wilco wilde al veel langer weg. Nee. Col is een manipulatief mens, die net doet of zij god is en zich constant opoffert.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.![]()
![]()
Vloerbedekking. Lag er ook zomaar ineens.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?![]()
![]()
hij begint er steeds weer over.....ze werkt op zijn zenuwen....laat Essie maar vaker komenquote:
Ja klopt tot sperciboontjes aan toequote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lamlendige lamballen.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ja was wisselwerking maar ze leken elkaar ook wel weer omlaag te trekken, net als bv Paul en Hakim al deden die er ook al snel klaar mee waren. Een Tineke en Marcel deden dit eigenlijk ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft juist Wilco zich keer op keer door Col over laten halen om langer te blijven. Wilco wilde al veel langer weg. Nee. Col is een manipulatief mens, die net doet of zij god is en zich constant opoffert.
OT: Gina ligt op Mark, aan hem te plukken en ze flusiteren met hun gekke lieve stemmetjens.![]()
wie? ZZ? of Mw Es?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die zou wel sex willen voor geld , lekker zwart geld verdienen had Essie gezegd .![]()
Ze deed of ze het heel leuk vond voor 10, maar achter haar rug om zei ze dat ze het een slappe actie vond. Dat doet ze steeds. Bij iedereen. Let maar eens op.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
Aldus Bjorn, de wandelende rape drugquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gaby: Waarom kijk je de hele tijd naar mij?
Bjorn: Nou haal je maar niets in je hoofd."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Essie zei dat gisterquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dat waren overigens geen sperzieboontjes op jouw plaatje, maar peultjes denk ik. Hoewel ze er nu meer uitzien als erwtjesquote:----------------------------
Oke, ik herinner me het anders maar ik kan er ook naast zittenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze deed of ze het heel leuk vond voor 10, maar achter haar rug om zei ze dat ze het een slappe actie vond. Dat doet ze steeds. Bij iedereen. Let maar eens op.![]()
![]()
Paars geval? Ik zie geen paars? Wie bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zie dat paarse geval met muts en jas op bed liggen, tweede Laaf...![]()
Vorige week was er geen poll vanwege stemming op de 3 nwe kandidaten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kun je de vorige pol uitslag nog ergens zien ?
Hier staat die van de week er voor >> http://www.utopiatv.nl/news/detail/24104/de-uitslag-3----------------------------
Rob wil tongen met Essiequote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij begint er steeds weer over.....ze werkt op zijn zenuwen....laat Essie maar vaker komen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij begint er steeds weer over.....ze werkt op zijn zenuwen....laat Essie maar vaker komenWaar zou hij bang voor zijn .......
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Begin dan niet steeds OT!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik.
En veel te veel OT. Dat wil ik niet.![]()
![]()
Ik blijf er toch echt bij dat een ander meisje dat zeiquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die zou wel sex willen voor geld , lekker zwart geld verdienen had Essie gezegd .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow is ze weer verkleurd inmiddels? Ze heeft een muts op, dus misschien zie ik het verkeerdquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Paars geval? Ik zie geen paars? Wie bedoel je?![]()
Die wil geld voor sex?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
http://www.utopiatv.nl/news/tag/Favoriete%20Inwonerquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kun je de vorige pol uitslag nog ergens zien ?![]()
Volgens mij zei dat andere meisje dat toch? We waren het er nog niet over eens, of Essie dat gezegd had?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die zou wel sex willen voor geld , lekker zwart geld verdienen had Essie gezegd .![]()
En een minuut later kwam de post, zeker?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eén van de leukste gesprekken van gisteren, nog voor de flessenpost ........![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van TalpaDe zin van Stefanie dat ze bang is voor post van thuis vormt iig de opmaa voor weer een verhaaltje
![]()
![]()
Om diep in die ogen van Essie te kijken alvorens hij hartstochtelijk gaat zoenen .... na 6 flessen Whiskyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Waar zou hij bang voor zijn .......
![]()
![]()
Dat zei Essie niet,....dat zei een ander meisje ... .quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Om diep in die ogen van Essie te kijken alvorens hij hartstochtelijk gaat zoenen .... na 6 flessen Whisky
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet het niet heb het niet gezien /gehoord maar Rob zegt het net.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf er toch echt bij dat een ander meisje dat zei![]()
Jaloers zou kunnen maar dan omdat Bas een uitzondering op de regels is bij de Febo......ze weten van zijn dictafoon maar nog te vroeg om er iets mee te doen??quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het juist een briljante zet:
Zeggen dat je komt vakantie vieren, en vervolgens één van de hardste werkers te zijn.
Alles in het gezicht zeggen en doen..
Zo hebben ze geen munitie... maar ze zoeken zich er suf naar.
Weten dat hij steelt, maar kunnen er niks mee.
.Is ook wel iets om jaloers en afgunstig te worden.![]()
![]()
Essie aan het................quote:
OT: spermaklontenmeisje staat in de keuken eten te maken....Is die kaasschaaf al gevonden?![]()
ZitZakquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef mar378 het volgende:
Rob Zijne Zitheit Zit Weer!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Het is ook verbazingwekkend hoe snel Gaby Laura B had ingehaald met het spelen van akkoorden. Gaby heeft aanleg.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik hoor 100 keer liever Gaby op die gitaar dan LauB![]()
Wim: Col, Gina, Bas, Mark, Ivan opzeker, nog maar 2 zwevers zonder ruggegraat nodig, denk aan een Gaby, Gio, Bjorn of Gabri
Ik zie het somber in voor Maddy, als ze daar uberhaupt nog wil blijven. Ze zei gister van wel iig.![]()
Dat is toch die rooie? Ik kan me niet iemand voorstellen die iets met haar zou willen op dat gebied.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf er toch echt bij dat een ander meisje dat zei![]()
![]()
Hoe kom je eropquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Essie aan het................
OT: spermaklontenmeisje staat in de keuken eten te maken....Is die kaasschaaf al gevonden?![]()
![]()
Hij moet dus blijven als ze gaat gok ik, denkt ze nu echt dat hij nog kans maakt op de poen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gina: Dat je wel je belofte nakomt.
Mark: Ja, 31 december.![]()
Stif of Nicole?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow is ze weer verkleurd inmiddels? Ze heeft een muts op, dus misschien zie ik het verkeerd![]()
Ik heb het wel gezien ,maar je zag niet wie het zei..... kon alleen afgaan op de stem van diegenequote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik weet het niet heb het niet gezien /gehoord maar Rob zegt het net.
en dat klonk niet als de stem van Essie
als het goed is heb ik het opgenomen , straks ff uploadenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gaby is ook voor Wimquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Urb het volgende:
Wim: Col, Gina, Bas, Mark, Ivan opzeker, nog maar 2 zwevers zonder ruggegraat nodig, denk aan een Gaby, Gio, Bjorn of Gabri
Ik zie het somber in voor Maddy, als ze daar uberhaupt nog wil blijven. Ze zei gister van wel iig.![]()
![]()
Meisje heeft 60 euro geboden om Bjorn een goed gevoel te geven, zegt Bjorn nuSilence breaks apart, Brightness comes to life
Ik vond het ook apart dat ze schijnbaar 3 pakkies peuken in 2 dagen opgerookt had maar zal allemaal wel in die poppenkast.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En een minuut later kwam de post, zeker?De zin van Stefanie dat ze bang is voor post van thuis vormt iig de opmaa voor weer een verhaaltje
Rob en Maddy in gesprek, Rob lijkt wat somber. Zegt weer halve nacht er niet van geslapen te hebben, las te malen.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Meisje heeft 60 euro geboden om Bjorn een goed gevoel te geven, zegt Bjorn nu![]()
Ivan is Bas weer op dingen aan het aanspreken
Hij steekt een dezer dagen Baas Beach in de hens zegt Ivan tegen Bas----------------------------
Ik dacht ook, dat dat andere meisje het zei. Ik was toen wel op die stream. Maar er was geen close up.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik weet het niet heb het niet gezien /gehoord maar Rob zegt het net.![]()
??? Lekker een goed gevoel geven en dan nog geld toe geven ook??quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Meisje heeft 60 euro geboden om Bjorn een goed gevoel te geven, zegt Bjorn nu![]()
Ik zou zeggen ruk lekker zelf maar![]()
![]()
Ho stop ho, niet weer die kant op aub daniquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Essie aan het................
![]()
Bas reageert uiteindelijk. Ik zit er niet mee hoor, dan bouw ik wel weer wat andersquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Hij steekt een dezer dagen Baas Beach in de hens zegt Ivan tegen Bas![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien ,maar je zag niet wie het zei..... kon alleen afgaan op de stem van diegene
en dat klonk niet als de stem van Essie
als het goed is heb ik het opgenomen , straks ff uploadenidem
![]()
Gisteren volgens mij toen begon hij er al over, kan ook vrijdag zijn.......quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Sinds wanneer zijn de bitjes en schroeven uit de bv van Ivan ?![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bas reageert uiteindelijk. Ik zit er niet mee hoor, dan bouw ik wel weer wat anders![]()
![]()
dat is de beste reactie die je kan hebben
Maar dat is van iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gisteren volgens mij toen begon hij er al over, kan ook vrijdag zijn.......![]()
Dat dus. Het was niet Essie die zei geld voor sex te willen betalen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Ach die arme meid.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat meisje met die zware heimwee naar haar lieve vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ho stop ho, niet weer die kant op aub danisolly zal het niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het meisje die met die iets was forse homo mee was .quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat dus. Het was niet Essie die zei geld voor sex te willen betalen.![]()
Welnee joh................ Je bent in de war met Stif en Robquote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef sararaats het volgende:
Die Essie laat ook echt sporen van 'vernieling' achter hé.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeftquote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Sinds wanneer zijn de bitjes en schroeven uit de bv van Ivan ?
TEAM TAFEL![]()
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Geld uit de bv is voor iedereenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeft![]()
![]()
Gelukkig reageert hij zo. er gaat daar al zoveel materiaal verloren. Zo'n actie zou Ivan duur komen te staan denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat is de beste reactie die je kan hebben
![]()
Slakkensporen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef sararaats het volgende:
Die Essie laat ook echt sporen van 'vernieling' achter hé.
![]()
![]()
Alles is van Herr Ivan!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Sinds wanneer zijn de bitjes en schroeven uit de bv van Ivan ?
Lijkt me niet slim .............er zijn FOKkers die die dag naar de opening gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rob: Ik heb er weer een halve nacht van wakker gelegen,
Madelon: Is niet makkelijk voor jullie, maar er komen nog twee nieuwe binnen, stel dat jullie voor Wim kiezen en er komen nog twee bouwers binnen.
Rob: Daar kijken ze wel naar.![]()
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik stekenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gelukkig reageert hij zo. er gaat daar al zoveel materiaal verloren. Zo'n actie zou Ivan duur komen te staan denk ik.
TEAM TAFEL![]()
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beachquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeft
Ik denk bijv. nu. Gio is vanmorgen druk geweest met stal uit elkaar halen en had de bitjes daar.
Dus ik denk dat Bas er wederom niets mee te maken heeft.----------------------------
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaatquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou ik echt niet leuk vinden. Ik snap Ivan niet. In het begin werkte hij en Bas leuk samen. Waarom blijft hij dat niet doen. Met z'n 2en kom je veel verder dan alleen. Zeker daar.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik steken![]()
Verkijk je niet op Ivan hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik steken
Bas is gewoon een handig doelwit ,Maar het komt allemaal goedquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beach
Ik denk bijv. nu. Gio is vanmorgen druk geweest met stal uit elkaar halen en had de bitjes daar.
Dus ik denk dat Bas er wederom niets mee te maken heeft.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Madelon: Voor mij is het ook apart, mag ik blijven dan gaat het pas het echt beginnen,
Rob: Heb er met Wim over gehad, denk bij jou gaat het in het begin tegenvallen wat betreft geld verdienen, jij bent heel lief, maar er zitten hier ook wel redelijke egoisten hier, ik heb hier mensen gezien, die hier pas binnen zijn en geld verstoppen. Dat had die van iemand gekregen. Gewoon verstopt in de grond.
Buiten moet jij je broek omhoog houden , maar hier ook, we leven wel met zijn vijftien mensen hier.![]()
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk het niet (zelf dan) maar wellicht overgehaald door Gina en Col.![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Gio had het daar ook al over, volgens mij is Ivan erg vatbaar voor (slechte) invloed van anderen.![]()
goed maar als je toch iets voor je project bestelt, lijkt het me logisch dat je het minder vindt als anderen die spullen gaan gebruiken. En Bas heeft het meerdere malen toegegevenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beach
Dus ik denk dat Bas er wederom niets mee te maken heeft.TEAM TAFEL![]()
Spectaculair einde van de loodsquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaat![]()
![]()
Daarom ...en waarom zou iedereen op dezelfde moeten stemmen ....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef yaba het volgende:
[..]
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaan
Ik denk dat Gaby gewoon op Madelon gaatMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zal ik niet doenquote:, maar jij hoorde toch ook wel dat het een grapje was. De mensen die de cos teruglezen denken dat een woeste ivan van plan is baas beach in de brand te steken
![]()
TEAM TAFEL![]()
Madelon doet het goed.Ze begint tegen Rob over reizen.En Rob straks zeggen dat hij zo´n goed gesprek heeft gehad met Madelon.![]()
Graftakkeloods in de hensquote:
oeh jee zeyina krijg je toch nog gelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Zeyina het volgende:
Even kijken hoe hij kortsluiting kan veroorzaken?![]()
![]()
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Zoekt hij een dictafoon?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Zeyina het volgende:
Even kijken hoe hij kortsluiting kan veroorzaken?![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Rob is volgens mij ook een van de weinigen die voor haar stemtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
Madelon doet het goed.Ze begint tegen Rob over reizen.En Rob straks zeggen dat hij zo´n goed gesprek heeft gehad met Madelon.TEAM TAFEL![]()
Zo las ik het idd. Heb het zelf niet gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zal ik niet doen, maar jij hoorde toch ook wel dat het een grapje was. De mensen die de cos teruglezen denken dat een woeste ivan van plan is baas beach on de brand te steken
![]()
![]()
![]()
Peziez, Jimmy mocht de tractor ook niet in de hens zetten toenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaat![]()
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zo las ik het idd. Heb het zelf niet gezien.
TEAM TAFEL![]()
Die Madelon ziet er na een paar dagen al afgepeigerd uit. Als ze blijft dan zal het wel een enkeltje bed worden, denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Madelon: Voor mij is het ook apart, mag ik blijven dan gaat het pas het echt beginnen,
Rob: Heb er met Wim over gehad, denk bij jou gaat het in het begin tegenvallen wat betreft geld verdienen, jij bent heel lief, maar er zitten hier ook wel redelijke egoisten hier, ik heb hier mensen gezien, die hier pas binnen zijn die geld verstoppen. Dat had die van iemand gekregen. Gewoon verstopt in de grond.
Buiten moet jij je broek omhoog houden , maar hier ook, we leven wel met zijn vijftien mensen hier.![]()
Een dictatuurfoonquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
peziez, Gaby heeft een betere klik met Maddyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef yaba het volgende:
[..]
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaan![]()
Ivan is in sommige situaties makkelijk te beïnvloeden ,maar in heel veel situaties juist ook helemaal niet ...quote:
Gio is een stoker ..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eerder een wormenmagneet. Maar serieus, denkt die nu echt dat ZIJ (Essie) Miss Utopia is?quote:
Volgens mij is ze verliefd op Colinda maar dan krijgt ze met mij te maken.
Sorry moest evenWerewolf![]()
Bitchfightquote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eerder een wormenmagneet. Maar serieus, denkt die nu echt dat ZIJ (Essie) Miss Utopia is?
Volgens mij is ze verliefd op Colinda maar dan krijgt ze met mij te maken.
Sorry moest even
Je weet hoe mensen zijn ...er moet toch iemand afgebrand wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zal ik niet doen, maar jij hoorde toch ook wel dat het een grapje was. De mensen die de cos teruglezen denken dat een woeste ivan van plan is baas beach in de brand te steken
![]()
en in deze is Ivan een makkelijkeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stemt niet meer op haarquote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Rob is volgens mij ook een van de weinigen die voor haar stemtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan maakt het voor iedereen makkelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet hoe mensen zijn ...er moet toch iemand afgebrand worden
en in deze is Ivan een makkelijke"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Meisje is wel consequentquote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Meisje heeft 60 euro geboden om Bjorn een goed gevoel te geven, zegt Bjorn nu
Betalen voor sex... gaat bij haar dus twee kanten op
Nicole "Ik ben nog nooit in de Z geweest, soms zeggen ze ik heb jou nog nooit gezien" "Ik ben gewoon niet zo'n zeikerd"
Mag hopen dat dit humor is, toch... toch?![]()
Gister toen ze tijdens een feestje aan het rondbazuinen was over Stef werd ze er nog heen geroepen en daarna hield ze er ineens haar mond open.
Nicole is iets aan het natekenen? Heresy!![]()
![]()
Hij zag het als potentieel lebber vleesch.... maar door het gedoe met Stiff neemt hij ff de veilige wegquote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Jammer dat mensen niet verder kunnen kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ivan maakt het voor iedereen makkelijk
maar dat zegt ook veel over de mensen
Nicole vind zichzelf geen zeikerd ....
Geen zelfreflectie dus en ze staat niet meer bovenaan in de poll![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zag het als potentieel lebber vleesch.... maar door het gedoe met Stiff neemt hij ff de veilige wegRob is zo oprecht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bjorn "Ik heb een stuk of 6 brieven niet gehad!!"
Nicole "Ja maar soms ligt het ook eh... "
Bjorn veelbetekenend "Hm-hm." en SL![]()
Rob dacht gister zomaar ineens aan de BVquote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet? Hmmm dan zie ik het somber in voor der![]()
Wim blijftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maddy kan wel inpakken denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet? Hmmm dan zie ik het somber in voor der![]()
![]()
Bjorn: Nicole was op 1.
Mark: hoelaat krijgen we de quiz? Dat is vandaag.
Nicole: Ik heb geen zin meer in die domme spelletjes.![]()
Ik kan vaak nog wel verder kijken hoor, maar inderdaad bij Ivan niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dat mensen niet verder kunnen kijken
maar dat zegt ook veel over de mensen
Nicole vind zichzelf geen zeikerd ....
Geen zelfreflectie dus en ze staat niet meer bovenaan in de poll![]()
![]()
Maar dat heeft hij m.i. heel veel aan zichzelf te danken.
Hij kan bij mij niet veel goeds meer doen. Er zijn soms minimale momentjes dat ik denk. Hij zegt iets zinnigs, maar dat maakt hij kort erna meestal weer snel ongedaan----------------------------
Waarom zei Nicole dat niet toen LauB al die domme spelletjes wilde doen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nicole is echt Miss Negativo
Ja op bed hangenquote:----------------------------
Hoezo kan Naomi zomaar planken en spuitbussen pakken?
Is dat overlegt ??Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
wat een vreselijk kutmentaliteit heeft ze toch. "Ik doe genoeg, ik hoef me niet te bewijzen, ik MOET niks"quote:![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Geen zeikerd hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Doet me hieraan denken van vroeger.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Titel: " De gecompliceerde Yoni "
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat laminaat gaat nooit schoon worden als je met 1 dweil de hele vloer doet zonder ff opnieuw in je water te gaan![]()
Zij mag dat, bas nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat overlegt ??"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Eerst aan Ivan vragenequote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat overlegt ??![]()
![]()
naomi staat al een tijd in het hok te spuiten.
Naoom beter dat je dat buiten doet chick, beter voor je longen."
Naomi "UCHE UCHE UCHE"
![]()
![]()
Als je wat besteld omdat je het nodig hebt voor iets kan iemand anders op zijn minst vragen of hij er wat van kan pakken toch??quote:![]()
Zei ze dat vroeger bij defensie ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat een vreselijk kutmentaliteit heeft ze toch. "Ik doe genoeg, ik hoef me niet te bewijzen, ik MOET niks"![]()
![]()
Daar nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je wat besteld omdat je het nodig hebt voor iets kan iemand anders op zijn minst vragen of hij er wat van kan pakken toch??
Naomi: Hebben we nog meer spuitbussen?
Gaby: Zal ik die spuitgun ook geel spuiten?
Ivan: Wat ga jij maken.
Naomi: Voor mijn nichtje, roze.
Ivan: Roze is lelijk.![]()
En gewoon weer doordoen.Wat een mafquote:Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef Urb het volgende:
naomi staat al een tijd in het hok te spuiten.
Naoom beter dat je dat buiten doet chick, beter voor je longen."
Naomi "UCHE UCHE UCHE"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: