??? Lekker een goed gevoel geven en dan nog geld toe geven ook??quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Meisje heeft 60 euro geboden om Bjorn een goed gevoel te geven, zegt Bjorn nu
Ho stop ho, niet weer die kant op aub daniquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Essie aan het................
OT: spermaklontenmeisje staat in de keuken eten te maken....Is die kaasschaaf al gevonden?
Bas reageert uiteindelijk. Ik zit er niet mee hoor, dan bouw ik wel weer wat andersquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Ivan is Bas weer op dingen aan het aanspreken
Hij steekt een dezer dagen Baas Beach in de hens zegt Ivan tegen Bas
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien ,maar je zag niet wie het zei..... kon alleen afgaan op de stem van diegene
en dat klonk niet als de stem van Essie
als het goed is heb ik het opgenomen , straks ff uploaden
Gisteren volgens mij toen begon hij er al over, kan ook vrijdag zijn.......quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Sinds wanneer zijn de bitjes en schroeven uit de bv van Ivan ?
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bas reageert uiteindelijk. Ik zit er niet mee hoor, dan bouw ik wel weer wat anders![]()
Maar dat is van iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gisteren volgens mij toen begon hij er al over, kan ook vrijdag zijn.......
Dat dus. Het was niet Essie die zei geld voor sex te willen betalen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Ach die arme meid.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat meisje met die zware heimwee naar haar lieve vriend
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ho stop ho, niet weer die kant op aub dani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het meisje die met die iets was forse homo mee was .quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat dus. Het was niet Essie die zei geld voor sex te willen betalen.
Welnee joh................ Je bent in de war met Stif en Robquote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef sararaats het volgende:
Die Essie laat ook echt sporen van 'vernieling' achter hé.
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeftquote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Geld uit de bv is voor iedereenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeft
Gelukkig reageert hij zo. er gaat daar al zoveel materiaal verloren. Zo'n actie zou Ivan duur komen te staan denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat is de beste reactie die je kan hebben
Slakkensporen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef sararaats het volgende:
Die Essie laat ook echt sporen van 'vernieling' achter hé.
Alles is van Herr Ivan!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Yeszie het volgende:
Lijkt me niet slim .............er zijn FOKkers die die dag naar de opening gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik stekenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gelukkig reageert hij zo. er gaat daar al zoveel materiaal verloren. Zo'n actie zou Ivan duur komen te staan denk ik.
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beachquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die had Ivan voor zichzelf besteld ik denk voor de cordwood. Sneaky bas blijft ze pakken hoe vaak ivan het ook aangeeft
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaatquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als hij daar wel zijn woord over houdt.
Zou ik echt niet leuk vinden. Ik snap Ivan niet. In het begin werkte hij en Bas leuk samen. Waarom blijft hij dat niet doen. Met z'n 2en kom je veel verder dan alleen. Zeker daar.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik steken
Verkijk je niet op Ivan hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was ook meer lacherig he. Hij gaat dat ding natuurlijk niet in de fik steken
Bas is gewoon een handig doelwit ,Maar het komt allemaal goedquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beach
Ik denk bijv. nu. Gio is vanmorgen druk geweest met stal uit elkaar halen en had de bitjes daar.
Dus ik denk dat Bas er wederom niets mee te maken heeft.
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk het niet (zelf dan) maar wellicht overgehaald door Gina en Col.
wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Zeyina het volgende:
goed maar als je toch iets voor je project bestelt, lijkt het me logisch dat je het minder vindt als anderen die spullen gaan gebruiken. En Bas heeft het meerdere malen toegegevenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is daar niks van Ivan. Het is van de bv. En diversen keren beschuldigt Ivan, Bas er van en dan liggen ze ergens anders en niet bij Baas Beach
Ik denk bijv. nu. Gio is vanmorgen druk geweest met stal uit elkaar halen en had de bitjes daar.
Dus ik denk dat Bas er wederom niets mee te maken heeft.
Spectaculair einde van de loodsquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaat
Daarom ...en waarom zou iedereen op dezelfde moeten stemmen ....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef yaba het volgende:
[..]
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaan
zal ik niet doenquote:
Graftakkeloods in de hensquote:
oeh jee zeyina krijg je toch nog gelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Zeyina het volgende:
Even kijken hoe hij kortsluiting kan veroorzaken?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoekt hij een dictafoon?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Zeyina het volgende:
Even kijken hoe hij kortsluiting kan veroorzaken?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rob is volgens mij ook een van de weinigen die voor haar stemtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
Madelon doet het goed.Ze begint tegen Rob over reizen.En Rob straks zeggen dat hij zo´n goed gesprek heeft gehad met Madelon.
Zo las ik het idd. Heb het zelf niet gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zal ik niet doen, maar jij hoorde toch ook wel dat het een grapje was. De mensen die de cos teruglezen denken dat een woeste ivan van plan is baas beach on de brand te steken
![]()
Peziez, Jimmy mocht de tractor ook niet in de hens zetten toenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal achter niet goed vinden, de hele plek kan afbranden als het overslaat
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zo las ik het idd. Heb het zelf niet gezien.
Die Madelon ziet er na een paar dagen al afgepeigerd uit. Als ze blijft dan zal het wel een enkeltje bed worden, denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Madelon: Voor mij is het ook apart, mag ik blijven dan gaat het pas het echt beginnen,
Rob: Heb er met Wim over gehad, denk bij jou gaat het in het begin tegenvallen wat betreft geld verdienen, jij bent heel lief, maar er zitten hier ook wel redelijke egoisten hier, ik heb hier mensen gezien, die hier pas binnen zijn die geld verstoppen. Dat had die van iemand gekregen. Gewoon verstopt in de grond.
Buiten moet jij je broek omhoog houden , maar hier ook, we leven wel met zijn vijftien mensen hier.
Een dictatuurfoonquote:
peziez, Gaby heeft een betere klik met Maddyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef yaba het volgende:
[..]
Gister was ze naomi nog aan het overhalen om voor madelon te gaan
Ivan is in sommige situaties makkelijk te beïnvloeden ,maar in heel veel situaties juist ook helemaal niet ...quote:
Eerder een wormenmagneet. Maar serieus, denkt die nu echt dat ZIJ (Essie) Miss Utopia is?quote:
Bitchfightquote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eerder een wormenmagneet. Maar serieus, denkt die nu echt dat ZIJ (Essie) Miss Utopia is?
Volgens mij is ze verliefd op Colinda maar dan krijgt ze met mij te maken.
Sorry moest even
Je weet hoe mensen zijn ...er moet toch iemand afgebrand wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zal ik niet doen, maar jij hoorde toch ook wel dat het een grapje was. De mensen die de cos teruglezen denken dat een woeste ivan van plan is baas beach in de brand te steken
![]()
Stemt niet meer op haarquote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Rob is volgens mij ook een van de weinigen die voor haar stemt
Ivan maakt het voor iedereen makkelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet hoe mensen zijn ...er moet toch iemand afgebrand worden
en in deze is Ivan een makkelijke
Meisje is wel consequentquote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef Prisha het volgende:
Hij zag het als potentieel lebber vleesch.... maar door het gedoe met Stiff neemt hij ff de veilige wegquote:
Jammer dat mensen niet verder kunnen kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ivan maakt het voor iedereen makkelijk
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zag het als potentieel lebber vleesch.... maar door het gedoe met Stiff neemt hij ff de veilige weg
Rob dacht gister zomaar ineens aan de BVquote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet? Hmmm dan zie ik het somber in voor der
Maddy kan wel inpakken denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet? Hmmm dan zie ik het somber in voor der
Ik kan vaak nog wel verder kijken hoor, maar inderdaad bij Ivan niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dat mensen niet verder kunnen kijken
maar dat zegt ook veel over de mensen
Nicole vind zichzelf geen zeikerd ....
Geen zelfreflectie dus en ze staat niet meer bovenaan in de poll![]()
![]()
Waarom zei Nicole dat niet toen LauB al die domme spelletjes wilde doen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bjorn: Nicole was op 1.
Mark: hoelaat krijgen we de quiz? Dat is vandaag.
Nicole: Ik heb geen zin meer in die domme spelletjes.
Ja op bed hangenquote:
wat een vreselijk kutmentaliteit heeft ze toch. "Ik doe genoeg, ik hoef me niet te bewijzen, ik MOET niks"quote:
Geen zeikerd hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bjorn: Nicole was op 1.
Mark: hoelaat krijgen we de quiz? Dat is vandaag.
Nicole: Ik heb geen zin meer in die domme spelletjes.
Doet me hieraan denken van vroeger.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Titel: " De gecompliceerde Yoni "
[ afbeelding ]
Zij mag dat, bas nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo kan Naomi zomaar planken en spuitbussen pakken?
Is dat overlegt ??
Eerst aan Ivan vragenequote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo kan Naomi zomaar planken en spuitbussen pakken?
Is dat overlegt ??
Als je wat besteld omdat je het nodig hebt voor iets kan iemand anders op zijn minst vragen of hij er wat van kan pakken toch??quote:
Zei ze dat vroeger bij defensie ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat een vreselijk kutmentaliteit heeft ze toch. "Ik doe genoeg, ik hoef me niet te bewijzen, ik MOET niks"![]()
![]()
Daar nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je wat besteld omdat je het nodig hebt voor iets kan iemand anders op zijn minst vragen of hij er wat van kan pakken toch??
En gewoon weer doordoen.Wat een mafquote:Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef Urb het volgende:
naomi staat al een tijd in het hok te spuiten.
Naoom beter dat je dat buiten doet chick, beter voor je longen."
Naomi "UCHE UCHE UCHE"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |