De Bas onder de COSsers?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor mij is hij de Bas onder de COSers en zeker geen Rob.😛
Nicole flink gezaktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Best wel grappig die verwarring iedere keer
Hij is vaak de opruimer buiten maar zijn slaapkamer is daarentegen weer de grootste puinhoop.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]
Hebben ze wel komkommers in huis (te gezond voor ze) want zonder Tzatziki is het geenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoor nu al een paar dagen dat Collie vandaag gaat koken. Grieksssss.
Blijkbaar nogal bijzonder, want het wordt enorm vaak geroepen.
Eens kijken of we haar zien koken, of dat het plotsklaps klaar is (besteld en snel in pannetjes gestopt?)
Zo. Ook even op Bas gestemd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas *
][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]
Hier van de andere kantquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Best wel grappig die verwarring iedere keer
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar vond Collie het walgelijk dat Tineke zich liet wegstemmen dan?
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]
Vloerbedekkingquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |