Ja en nu zonder blikken of blozen zeggen, dat ze haar niet had moeten kiezen destijds en nog meer. Zo maak je echt vrienden hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.
Col vond het toch niet walgelijk dat Tineke zich wilde laten wegstemmen? Volgens mij vond ze het juist fijn voor haar.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.
Sinds ik terug ben, heb ik Madelon 3 keer in beeld gehad, waarin 2 keer pratend. Ze is vrij onzichtbaar. Geen TV maakster lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zie niks in die Wim, voorzie een nieuwe ZZ, maar met Madelon heb ik ook niks, hoe krijgen ze het steeds voor elkaar, om van die nitwits erin te gooien
Dát bedoel ik dus met die Wim, naar de mond prater...Gio heeft net het hek van de stal naar gort geholpen!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef Urb het volgende:
Wim "Oh, zoheej jij bent goed bezig geweest ja?"
Gio pocht "Hmpf, je moet wat doen!"
Col wilde zelf toen ook al weg, en Gina wilde haar ook wegstemmen maar ze moest nog dingen afmaken iig, radio, bingo, spiri beurs enzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Col vond het toch niet walgelijk dat Tineke zich wilde laten wegstemmen? Volgens mij vond ze het juist fijn voor haar.
Voor mij is hij de Bas onder de COSers en zeker geen Rob.😛quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
zoiets als windzaadjes planten, en storm oogsten ?
Oh ja...helemaal vergetenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar vond Collie het walgelijk dat Tineke zich liet wegstemmen dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Col wilde zelf toen ook al weg, en Gina wilde haar ook wegstemmen maar ze moest nog dingen afmaken iig, radio, bingo, spiri beurs enzo
De Bas onder de COSsers?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor mij is hij de Bas onder de COSers en zeker geen Rob.😛
Nicole flink gezaktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Best wel grappig die verwarring iedere keer
Hij is vaak de opruimer buiten maar zijn slaapkamer is daarentegen weer de grootste puinhoop.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]
Hebben ze wel komkommers in huis (te gezond voor ze) want zonder Tzatziki is het geenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoor nu al een paar dagen dat Collie vandaag gaat koken. Grieksssss.
Blijkbaar nogal bijzonder, want het wordt enorm vaak geroepen.
Eens kijken of we haar zien koken, of dat het plotsklaps klaar is (besteld en snel in pannetjes gestopt?)
Zo. Ook even op Bas gestemd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allenTeam Bas *
][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Urb het volgende:
Schroothoop kruipt steeds verder naar de loods, maar Gio wel goed bezig met opruimen.
[ afbeelding ]
Hier van de andere kantquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar vond Collie het walgelijk dat Tineke zich liet wegstemmen dan?
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Urb het volgende:
6 man op bed, Bjorn staat er net niet op links, gezellig op de stinkvide.
[ afbeelding ]
Vloerbedekkingquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?
Hoop dat dat nieuws snel naar binnensijpelt, laat haar maar jaloers sparren met Bas, die kan haar wel aan.quote:
Stemming is waarschijnlijk om 17 uur. Rob zei dat daarnetquote:
En nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.
Ik hoop het ook , zal wel bij het volgende evenement zijn .quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoop dat dat nieuws snel naar binnensijpelt, laat haar maar jaloers sparren met Bas, die kan haar wel aan.
Nu moeten we ook nog op hun kleding gaan letten. Wie heeft welk shirt aan.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Ik hoor 100 keer liever Gaby op die gitaar dan LauBquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij heeft Gaby die gitaar helemaal geclaimd.
onze Baas Beach cosserquote:
Volgens mij heeft juist Wilco zich keer op keer door Col over laten halen om langer te blijven. Wilco wilde al veel langer weg. Nee. Col is een manipulatief mens, die net doet of zij god is en zich constant opoffert.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen wel vooral slecht beinvloed werd door Wilco over Tineke en Marcel, die haar ook telkens overhaalde om niet weg te gaan, en toen zelf ging.
Vloerbedekking. Lag er ook zomaar ineens.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat ligt daar op de vloer als bedekking?
hij begint er steeds weer over.....ze werkt op zijn zenuwen....laat Essie maar vaker komenquote:
Ja klopt tot sperciboontjes aan toequote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
lamlendige lamballen.
Ja was wisselwerking maar ze leken elkaar ook wel weer omlaag te trekken, net als bv Paul en Hakim al deden die er ook al snel klaar mee waren. Een Tineke en Marcel deden dit eigenlijk ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft juist Wilco zich keer op keer door Col over laten halen om langer te blijven. Wilco wilde al veel langer weg. Nee. Col is een manipulatief mens, die net doet of zij god is en zich constant opoffert.
wie? ZZ? of Mw Es?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die zou wel sex willen voor geld , lekker zwart geld verdienen had Essie gezegd .
Ze deed of ze het heel leuk vond voor 10, maar achter haar rug om zei ze dat ze het een slappe actie vond. Dat doet ze steeds. Bij iedereen. Let maar eens op.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Aldus Bjorn, de wandelende rape drugquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gaby: Waarom kijk je de hele tijd naar mij?
Bjorn: Nou haal je maar niets in je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |