SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar Collie niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt je borg wel terug als je weggestemd wordt.![]()
![]()
![]()
Straks wordt Wim gekozen. En dan zegt Wim: Ik ben een groepsmens, dus ik stuur Gina weg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gina wil er ook een bouwer in, maar wat wil ze dan graag nog meer gebouwd zien?
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.🐱![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef Urb het volgende:
Gina over Maddy "Super-leuke meid, ze is net mij."
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Bjorn: Ik neig naar Wim om Ivan te ontlasten.
Zoeken ze nu fucking personeel voor Ivan ?
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby dat Wim het wellicht niet aankan, net als Tinekon
Gina "Jamaar dan over 2 maanden is de stemming makkelijk wie je naar huis moet sturen"
Jaja, dan zit je zelf lekker safe he?
En SL![]()
Mag ook hoor, maar dit is vooral voor mensen die zijn naam niet meer neer willen typen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik zie liever de gewone voornamen ipv die haha-namen.
Ik begrijp regelmatig niet over wie het gaat.
Zo ging het bij Pat ook.
Het is even wennen, maar binnen no time weet je het en weet iedereen het.![]()
![]()
Klopt Yaba,
Zo deed Paul het ook met zijn meubels in het begin.
Een mal maken voor de mindere klussers, een stappenplan en alles kan.![]()
Chris weer terug?quote:![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Gina "Hij kan le luifel helpen, dat komt ook maar niet af"
Had Mark maanden terug al aan Wilco beloofd te doen.
Ze zoeken echt weer personeel, net als bij Chris en Tineke![]()
![]()
We hebben toch nog meer mensen tegoed voor het weg gaan van de andere bewoners?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.
Wie weet zit daar een regelnicht/neef bij?![]()
Ik krijg een vermoeden dat Wim en Madelon mogen blijven..hoeven ze geen moeite bij de Febo om nog andere kandidaten te zoeken![]()
![]()
Haar kapsalon, er schijnt nog een kapsalon gebouwd te worden zegt Colquote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ongelofelijk , ik zit met open mond te luisteren.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Urb het volgende:
Gina "Hij kan le luifel helpen, dat komt ook maar niet af"
Had Mark maanden terug al aan Wilco beloofd te doen.
Ze zoeken echt personeel![]()
Er zijn plannen om een kapsalon te bouwen voor Ginaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat madelon een goede toevoeging is voor de activiteiten.
Welnee, er waren eerder twee goede kandidaten en een plek vrij, toen deden ze dat ook nietquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Silver1 het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat Wim en Madelon mogen blijven..hoeven ze geen moeite bij de Febo om nog andere kandidaten te zoeken![]()
Dat hebben we vaker geopperd, maar de Febo luistert niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Silver1 het volgende:
![]()
die is de hele ochtend bezig geweest met stal schoonmaken en vervolgens afbreken wat een ander gemaakt heeftquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Die is al super actief geweest vanmorgen. Even Cossen teruglezenquote:----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Gina "Mss beetje egoistisch maar ik kies voor mn kapsalon"
Gina wil niet dat haar kapsalon eruit ziet als le luifel, sorry dat kan ik niet
Ons prinsesje![]()
Die heeft al wel haar familie bezoek geplandquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.
----------------------------
Laat ik het anders zeggen:quote:Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mag ook hoor, maar dit is vooral voor mensen die zijn naam niet meer neer willen typen.
Zo ging het bij Pat ook.
Het is even wennen, maar binnen no time weet je het en weet iedereen het.
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
Zijn naam niet willen tikken?
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Welnee, er waren eerder twee goede kandidaten en een plek vrij, toen deden ze dat ook niet![]()
dat zou jammer zijn, maar Gina met dr aanvallen, laten ze ook niet gaan, levert te mooie beelden opquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.![]()
Ik denk juist een Col. Die aast al zo lang op een vertrek plek.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.
Of zou ze een nieuwe Heintje Davids gaan worden?
Die deed er ook heel lang over om te verdwijnen![]()
![]()
Er word zwaar gelobbyd voor de Wim de personeel zoekers bij de gevoelsmensen..
Ik zie de humor er wel van in. Heerlijk om al die goedverzonnen bijnamen te zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
![]()
Het lukt Gaby niet hé ...om Gina over te halen om voor Madelon te stemmen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik hoorde net zeggen: Nog 2 uurtjes.
Zal de stemming dan om 14.00 uur zijn?----------------------------
Nogmaals er zijn zoveel mensen die zich nog steeds aanmelden voor Utopiaquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"![]()
![]()
Gina wil Maddy natuurlijk ook niet omdat ze iets met kinderen il doen en da's Mark's ding.
En ze is al bang dat de volgende nieuwen ook weer niks zijn of zoals Bas.
Zelf is ze natuurlijk wel een topper.![]()
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
En wel er naar kijken?
24/7?![]()
![]()
Nee, Gina zal die als concurrentie zien denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef snetje het volgende:
Het lukt Gaby niet hé ...om Gina over te halen om voor Madelon te stemmen...![]()
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.![]()
![]()
Iemand die wel hard werkt, en wel gastvrij is?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
Straks komt er weer eentje binnen zonder doel zoals Bas
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Col is ook al voor Wim (en zichzelf) aan het lobbyen, nu bij Gaby, ze doet het lijken alsof ze Gabywil behoeden ofzo![]()
owee, als ze achter Bas zijn doelen komt, denk dat ze erin blijft of om haar mama gaat schreeuwenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
![]()
Bas zit haar wel hoog he?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
![]()
Wat een poep praat dat kind.![]()
zat al te kijken naar die telefoon. Lijkt wel of dat ding vanzelf aan het scrollen was.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Oh nu zegt Rob tegen Naomi dat de stemming om 17 uur is----------------------------
Heu?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.Wie moet er ot?
![]()
![]()
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef PTLe het volgende:
Colly als er niks gebeurd is er over een maand geen eten meer ....
lamlendige lamballen.![]()
![]()
Oh dat zou mooi zijn, ga ik daarvoor nog even wat dingetjes doen, en erna F1 kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Zeyina het volgende:
Oh nu zegt Rob tegen Naomi dat de stemming om 17 uur is![]()
Ik vind het juist een briljante zet:quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas zit haar wel hoog he?![]()
Wat een poep praat dat kind.
Zeggen dat je komt vakantie vieren, en vervolgens één van de hardste werkers te zijn.
Alles in het gezicht zeggen en doen..
Zo hebben ze geen munitie... maar ze zoeken zich er suf naar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Snap het nouquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef Urb het volgende:
Col is ook al voor Wim (en zichzelf) aan het lobbyen, nu bij Gaby, ze doet het lijken alsof ze Gabywil behoeden ofzo. Als ze Gaby behoed, heeft ze zelf meer kans om weggestemd te worden en kan ze weer zeggen, dat zij zich opgeofferd heeft. Net als toen bij 10.
![]()
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moetquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Grappig, vantevoren zei Col dat ze zou stemmen om wat de groep wilde en nu doet ze actief mee met lobbyen voor Wim.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef yaba het volgende:
colinda zegt tegen gaby we moeten wel op de zelfde stemmen.
Ze is er maar druk mee.
Maddy komt nietsvermoedend onder de douche vandaan.![]()
Gabrielle is ook gek met Basquote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze haten Bas daar echt hoor...
Op Gaby, Col en Naoomi na ...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pompoensoep. Heerlijk. Lekker zelf brood bakken. Boter van de koe. Yoghurt toe. Klaar....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
![]()
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Snap het nou. Als ze Gaby behoed, heeft ze zelf meer kans om weggestemd te worden en kan ze weer zeggen, dat zij zich opgeofferd heeft. Net als toen bij 10.
![]()
![]()
Stream was even geleden wel grappig. Wim zat voor zich uit starend op zijn bed, maar het geluid op die stream was van de vide waar ze druk over hem zaten te kletsen----------------------------
Die gaat zeker zaadjes planten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |