Dat hebben we vaker geopperd, maar de Febo luistert niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Silver1 het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat Wim en Madelon mogen blijven..hoeven ze geen moeite bij de Febo om nog andere kandidaten te zoeken
die is de hele ochtend bezig geweest met stal schoonmaken en vervolgens afbreken wat een ander gemaakt heeftquote:
Die is al super actief geweest vanmorgen. Even Cossen teruglezenquote:
Die heeft al wel haar familie bezoek geplandquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik begin een vermoeden te krijgen dat Gaby weg moet.
Laat ik het anders zeggen:quote:Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mag ook hoor, maar dit is vooral voor mensen die zijn naam niet meer neer willen typen.
Zo ging het bij Pat ook.
Het is even wennen, maar binnen no time weet je het en weet iedereen het.
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Welnee, er waren eerder twee goede kandidaten en een plek vrij, toen deden ze dat ook niet
dat zou jammer zijn, maar Gina met dr aanvallen, laten ze ook niet gaan, levert te mooie beelden opquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik denk juist een Col. Die aast al zo lang op een vertrek plek.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik zie de humor er wel van in. Heerlijk om al die goedverzonnen bijnamen te zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
Zijn naam niet willen tikken?
En wel er naar kijken?
24/7?
Nogmaals er zijn zoveel mensen die zich nog steeds aanmelden voor Utopiaquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Peziez, eerst zien dan geloven. Hebben we vaker gehoopt. Joey zei ook al eens iets als "Doen ze niet, want helpt spel-element om zeep"
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Ik wil er niet aan wennen. Ik zie de humor er niet van in. En het gemak ook niet.
Zijn naam niet willen tikken?
En wel er naar kijken?
24/7?
Nee, Gina zal die als concurrentie zien denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef snetje het volgende:
Het lukt Gaby niet hé ...om Gina over te halen om voor Madelon te stemmen...
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Tja.... Zo heeft iedereen hier zijn eigen gedachten.
Iemand die wel hard werkt, en wel gastvrij is?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
Straks komt er weer eentje binnen zonder doel zoals Bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |