owee, als ze achter Bas zijn doelen komt, denk dat ze erin blijft of om haar mama gaat schreeuwenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
Straks komt er weer eentje binnen zonder doel zoals Bas
Bas zit haar wel hoog he?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina:
Straks komt er weer eentje binnen zonder doel zoals Bas
zat al te kijken naar die telefoon. Lijkt wel of dat ding vanzelf aan het scrollen was.quote:
Heu?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt en wat mij betreft moet im weer ot.
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef PTLe het volgende:
Colly als er niks gebeurd is er over een maand geen eten meer ....
Oh dat zou mooi zijn, ga ik daarvoor nog even wat dingetjes doen, en erna F1 kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Zeyina het volgende:
Oh nu zegt Rob tegen Naomi dat de stemming om 17 uur is
Ik vind het juist een briljante zet:quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas zit haar wel hoog he?![]()
Wat een poep praat dat kind.
Snap het nouquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef Urb het volgende:
Col is ook al voor Wim (en zichzelf) aan het lobbyen, nu bij Gaby, ze doet het lijken alsof ze Gabywil behoeden ofzo
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moetquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
lamlendige lamballen.
Grappig, vantevoren zei Col dat ze zou stemmen om wat de groep wilde en nu doet ze actief mee met lobbyen voor Wim.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef yaba het volgende:
colinda zegt tegen gaby we moeten wel op de zelfde stemmen.
Gabrielle is ook gek met Basquote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze haten Bas daar echt hoor...
Op Gaby, Col en Naoomi na ...
Pompoensoep. Heerlijk. Lekker zelf brood bakken. Boter van de koe. Yoghurt toe. Klaar....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat voldoende op de akker............. enne die pompoenen staan er nogsteeds net. Stellen
lamlendige lamballen.
Ja snap ik, ook typisch hoe ze het bij Tineke walgelijk vond maar nu zelf peziez zo doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Snap het nou. Als ze Gaby behoed, heeft ze zelf meer kans om weggestemd te worden en kan ze weer zeggen, dat zij zich opgeofferd heeft. Net als toen bij 10.
Die gaat zeker zaadjes planten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
die kan GOA snel effe planten als ie daar is....laten zien hoe het moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |