oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van googlequote:
gaat kloons terugquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van google![]()
Hmm, die slaat nergens op. Badpakreet wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van google![]()
Heb kloons van jou ontdekt.quote:
patat = lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmm, die slaat nergens op. Badpakreet wel.
betekent liefdequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar slaat dat lobi nu eigenlijk? Kom het al zoveel delen tegen, nooit bruikbare context dus ga het eens vragen.
Calm your moobsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK HEB HET AL MOEILIJK GENOEG EN NU GA OOK JIJ MIJ BELEDIGEN
lobiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar slaat dat lobi nu eigenlijk op? Kom het al zoveel delen tegen, nooit bruikbare context dus ga het eens vragen.
Ik vind morticia leuker dan cruelaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, morticia is er ook
bedankt hansquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lobi
In Nederland wordt Lobi gebruikt als straattaal, maar het is van origine een Surinaams woord. De betekenis ervan is 'houden van, liefde'.
mi lobi joe betekend ik hou van jou in het Nederlands.
ok cruelaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind morticia leuker dan cruela
Sexyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn moobs zijn groter dan jouw boobs
Dead was sneller Arsene.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lobi
In Nederland wordt Lobi gebruikt als straattaal, maar het is van origine een Surinaams woord. De betekenis ervan is 'houden van, liefde'.
mi lobi joe betekend ik hou van jou in het Nederlands.
Heyquote:
Heb jij al moobs?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn moobs zijn groter dan jouw boobs
ik ben al bezet door een hele mooi damequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daarom hit ik ook op hem
denken dat mensen carenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
Niet weten dat Cruella wordt geschreven met tweemaal een l
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat krijg je als het lijk gaat rotten
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.quote:
Eet dan wat.quote:
vandaar ook mijn haardos jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaar ook mijn haardos ja
GVD
Nou, maanden op gewacht, eindelijk is het moment daar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Guus Meeuwis concert nu op tv en internet live te volgen, voor de liefhebbers.
Wow pewpewquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat krijg je als het lijk gaat rotten
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook heel gebalanceerd (serieus)dus ja...
Ja, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, maanden op gewacht, eindelijk is het moment daar.
ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheidquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?
nice dan heb ik weinig te vrezenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheid
Te dun of te dik zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheid
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
Guus Meeuwis![]()
Meer kan ik er niet over zeggen
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?
mexicano's, steak, pizza, schnitzels en saté als dieet gaan gebruiken WCH, ik eet dat en heb een flink bos haarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij is wel het voorbeeld dat iedereen rijk kan worden met wat geluk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
Guus Meeuwis![]()
Meer kan ik er niet over zeggen
Dat was ook wel te merken zonder je verhaal over haardosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.
Jij en Slaap_Zak zijn net Jack en Jill.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.
Ik probeer dat ook, maar gaat weleens mis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik vind t echt verschrikkelijke muziekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, een brabo die niet fan van Guus Meeuwis
Met je Wenger- kapsel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.
Ja, maar de koning ook en die zingt er niet bijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is wel het voorbeeld dat iedereen rijk kan worden met wat geluk.
Is het ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik vind t echt verschrikkelijke muziek
die kwam uit de goede kut donderen, hele prestatie hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar de koning ook en die zingt er niet bij
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb meer haar op m'n bovenlip dan wch op z'n hoofd. Rip
2 xquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Hey Fatimaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
gadverdammequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Jack en Jill?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij en Slaap_Zak zijn net Jack en Jill.
[..]
Ik probeer dat ook, maar gaat weleens mis.
Ja toch, de meeste zouden stikkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die kwam uit de goede kut donderen, hele prestatie hoor
vooral met zo'n dikke kop
Supquote:
Kon even niks beters bedenken doordat ik geen tv series kijk.quote:
maar hij balt wel een milfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je hem hoort praten weet je dat dat ook bijna gebeurde
Terence Hill en Bud Spencerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kon even niks beters bedenken doordat ik geen tv series kijk.
een QILFquote:
argentijnse hoer golddigger, met haar traantjes op de bruiloftquote:
TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je hem hoort praten weet je dat dat ook bijna gebeurde
nou nou nou waarom zit het zo diepquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
argentijnse hoer golddigger, met haar traantjes op de bruiloft
alsof ze op dei boer was gevallen als hij geen koning zou worden
kutwijf is dat
Lex en Max komen wel sympathiek over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
ik heb niks met t koningshuis maar het lijken me wel chille mensen
zinloosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aardig doen kan ook maar dat doe je ook nooit
Nou... nee, dit ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit?
hij balt een milfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij balt een vrouw
Vrouw wordt MILF
Hij balt een MILF
Ja, dat klopt wel idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lex en Max komen wel sympathiek over.
Bea vond ik zo'n ijskonijn
Ik heb niet eens een vaatwasser. Alles met de handen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, eens even verder met mijn vaatwasser, nog steeds stuk. Kijken of ik m nu gerepareerd krijg.
Maximaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lex en Max komen wel sympathiek over.
Bea vond ik zo'n ijskonijn
gewoon met de handjes werken jijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, eens even verder met mijn vaatwasser, nog steeds stuk. Kijken of ik m nu gerepareerd krijg.
handwerk is primaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vaatwasser. Alles met de handen.
hij balt een milfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
EIGENWIJZE DIKKE VETTE GROTE ENORME Hermann
Hoe ga je dat aanpakken en wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
gmtaquote:
Wij zijn dan ook praktisch dezelfde persoon.quote:
Ruimte zat inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Willoow het volgende:
Wij zijn dan ook praktisch dezelfde persoon.
Ophouden jij. Hortsik.quote:
Gewoon af en toe handcreme smeren helpt ook voldoende.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je oude handen van, dat wil Frank zo lang mogelijk uitstellen.
gewoon plastic borden, bekers en bestek zodat je alles weg kunt gooienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Vaatwasser is ook niet alles. Inruimen, uitruimen..
Gaat prima met junkfood inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon plastic borden, bekers en bestek zodat je alles weg kunt gooien
is wel slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon bij de bestelling vragen of ze de pizza al willen snijden en extra servetten erbij willen doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vast een stuk minder slecht dan alleen maar plastic bestek gebruikenquote:
gwn diepvriespizza, zo rijk ben ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon bij de bestelling vragen of ze de pizza al willen snijden en extra servetten erbij willen doen.
Denk 'tquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast een stuk minder slecht dan alleen maar plastic bestek gebruiken
Oké, die was slechtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend topic, zou nog een keer lezen
Het wordt steeds viezer hier in SCquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto's benen te scheren zodat ik 's avonds met zijn beenharen kan flossen
zit direct een bord bijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn diepvriespizza, zo rijk ben ik niet
Kwam er maagzuur naar boven bij het posten van deze post?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto's benen te scheren zodat ik 's avonds met zijn beenharen kan flossen
alleen maar liefdeszuurquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam er maagzuur naar boven bij het posten van deze post?
Wat een passiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zin om Etto een klein sneetje te geven en in een bad met piranha's te gooien
Doe dan gelijk een hongerige tijgerhaaiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zin om Etto een klein sneetje te geven en in een bad met piranha's te gooien
doodsverwensing TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een hongerige tijgerhaai
Kalequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Inherent aan jouw persoonlijkheid
Beter dan nooit komen iig.quote:
dat snap ik, des te eerder heb je weer ontbijtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wil gewoon zo snel mogelijk slapen altijd
oh ok, TR herroepenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, hoogstens een been kwijt. Maar goed, dat groeit wel weer aan
Oja sorry ouwe gabber.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aardig doen, bolle, nieuwe regels
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
lol, stelletje zong tegen elkaar het lied van Guus na en wist de tekst niet.
Wat? Heeft ze ban, waarom?quote:
Vergeleken met jou ben ik een soort van deadprez, dikke Hermannquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat snap ik, des te eerder heb je weer ontbijt
Wilde ook reagerenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend topic, zou nog een keer lezen
ahahahaha junkiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vergeleken met jou ben ik een soort van deadprez, dikke Hermann
Iedereen naait hier elkaar, incest.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vertelden ze aan mij eerst ook niet, allemaal naaiers hier
Ik ben weer aan het kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
incest hoor alleen in Game of Thrones thuis
quote:
Kijk ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
incest hoor alleen in Game of Thrones thuis
Apocalypse.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
NWS / Leger moet voorbereiden op vechten tegen goedgetrainde Russen
Godverdomme wat is dit allemaal.
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wil dat er oorlog komt.quote:
TS maakt ervan dat Nederland ruzie wil met Rusland. Dat is helemaal niet zo. Je kunt beter voorbereid zijn voor het geval dat...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
NWS / Leger moet voorbereiden op vechten tegen goedgetrainde Russen
Godverdomme wat is dit allemaal.
Ik heb het stukje van TS zelf niet gelezen. Het bericht zelf is misschien ook niet al te betrouwbaar though, aangezien het van de Telegraaf komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS maakt ervan dat Nederland ruzie wil met Rusland. Dat is helemaal niet zo. Je kunt beter voorbereid zijn voor het geval dat...
TS zegtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van TS zelf niet gelezen. Het bericht zelf is misschien ook niet al te betrouwbaar though, aangezien het van de Telegraaf komt.
Uit welke aflevering komt jouw UI?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen Arya nog een lief klein meisje was
Nou ja, dat niet inderdaad, maar van beide kanten gaat het toch echt niet zo lekker allemaal en ik maak me er soms best zorgen om.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS zegt
Ik snap echter niet waarom zo duidelijk wordt aangestuurd op een confrontatie met de Russen.
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ishquote:
Dat zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wil dat er oorlog komt.
die vlieger gaat niet op maatquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ish
wij geven leiding
Ik hoop het..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zal wel met een sisser aflopen.
Het is gewoon spierballentaal
Punt is dat Rusland in economische crisis zit, echt zwaar. Zij kunnen ook niet zoveel meer. Ze kunnen en willen alleen wat speldenprikjes uitvoeren in Oost-Europa in landen die gewoonweg verschrikkelijk zwak zijn. Verder gaan ze niet komen, Poetin weet ook wel dat hij anders de sjaak isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet inderdaad, maar van beide kanten gaat het toch echt niet zo lekker allemaal en ik maak me er soms best zorgen om.
Arme Teun.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ish
wij geven leiding
Ik ga gewoon niet, dan flikkeren ze me maar in de gevangenis of schieten ze me dood. Ik ga niet vechten voor dit land.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nee, een junk uit maastricht gaan ze sparen
Ja daar heb je ook wel gelijk in denk ik, Rusland is echt niet in staat om oorlog te voeren tegen de hele NAVO.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Punt is dat Rusland in economische crisis zit, echt zwaar. Zij kunnen ook niet zoveel meer. Ze kunnen en willen alleen wat speldenprikjes uitvoeren in Oost-Europa in landen die gewoonweg verschrikkelijk zwak zijn. Verder gaan ze niet komen, Poetin weet ook wel dat hij anders de sjaak is
gewoon als het zover komt je poot afhakken, hebben ze niets aan jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet, dan flikkeren ze me maar in de gevangenis of schieten ze me dood. Ik ga niet vechten voor dit land.
Voor geen enkel land trouwens
Idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon als het zover komt je poot afhakken, hebben ze niets aan je
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in denk ik, Rusland is echt niet in staat om oorlog te voeren tegen de hele NAVO.
Ja maar daar bereiken ze ook niks mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.
Heb Frass even voor je ingemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
Dienstplichtigen kunnen trouwens toch niet gedwongen uitgezonden worden?
Wel in Ruslandquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
Dienstplichtigen kunnen trouwens toch niet gedwongen uitgezonden worden?
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb Frass even voor je ingemaakt.
Meh, kun je je aardig in vergissen denk ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar daar bereiken ze ook niks mee.
Dit dus....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.
Pussyquote:
quote:
Lees je in over de winteroorlog tegen finlandquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vecht niet in de naam een staat want ben een wereldburger heel de aarde is mijn vaderland
jaquote:
AIVD ingelicht.quote:
laters mattiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
doe die psychoot de groetjes van me
EINDELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Omg eindelijk iemand van niveauquote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Crewbashquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Ik ben er ook weer, maar ga zo weer weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik de enige ben.
Nou heb jou ook niet gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm vraag je mij niet, sinds de Skye reeks weg is gegaan zijn we uit elkaar gegroeid
Jammer, voelde je aanwezigheid gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer, maar ga zo weer weg.
nog 2,5 minuutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, help me herinneren dat ik over drie minuten stokbrood uit de oven moet halen
OMG OMG JE BROOD IS AANGEBRAND!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, help me herinneren dat ik over drie minuten stokbrood uit de oven moet halen
Ja bedankt. Jullie schuldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OMG OMG JE BROOD IS AANGEBRAND!
Btjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je teleurgesteld in mij?
Not found.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een zomerse UI voor je gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Etttttttttttooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide![]()
![]()
Wat negeer je.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Etttttttttttoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Als je hem niet wilt maakt het mij niet uit, het is een suggestiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Omg ze is ook nog enthousiast.
Ben je dan niet boos op mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je hem niet wilt maakt het mij niet uit, het is een suggestie
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je dan niet boos op mij?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:15 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
JP: 7 Letterwoorden Lingo! en hier het levende Lingobewijs, Lucille!
Lucille: Ja JP, dankjewel. Welkom bij weer een spiksplinter nieuwe uitzending van Lingo! Fijn dat u weer kijkt. Vanavond hebben we Braddie in de uitzending. Algemeen bekend van het FOK! forum en zijn queeste om zijn rijbewijs te bemachtigen! Welkom Bradley.
[ afbeelding ]
Braddie: Dank je! Shoutout naar NoSense.
Lucille: Laten we maar beginnen! Het eerste woord is voor jou Bradley, go for it!
Braddie: klaagbaak, k-l-a-a-g-b-a-a-k
[ afbeelding ]
Lucille: JP?
JP: Nee helaas.
Braddie: GODVERDOMME, IK KRIJG ZO EEN WOEDEAANVAL EN SLA DE MUUR KAPOT.
Lucille: Rustig maar, je mag nog vier pogingen wagen!
Braddie: obesitas, o-b-e-s-i-t-a-s
[ afbeelding ]
Lucille: Helaas, maar dat zijn ook maar acht letters Bradley!
Braddie: Ja kut, ik kan niet tellen hè flapkut. Mag ik een hint?
JP: Het is iets wat jij niet hebt en nooit zal krijgen ook.
Braddie: Rijbewijs, r-i-j-b-e-w-i-j-s
[ afbeelding ]
Lucille: Jaaa! Correct! Je mag een Tyros uit de bak halen.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |