gwn diepvriespizza, zo rijk ben ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon bij de bestelling vragen of ze de pizza al willen snijden en extra servetten erbij willen doen.
Denk 'tquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast een stuk minder slecht dan alleen maar plastic bestek gebruiken
Oké, die was slechtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend topic, zou nog een keer lezen
Het wordt steeds viezer hier in SCquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto's benen te scheren zodat ik 's avonds met zijn beenharen kan flossen
zit direct een bord bijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn diepvriespizza, zo rijk ben ik niet
Kwam er maagzuur naar boven bij het posten van deze post?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto's benen te scheren zodat ik 's avonds met zijn beenharen kan flossen
alleen maar liefdeszuurquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam er maagzuur naar boven bij het posten van deze post?
Wat een passiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zin om Etto een klein sneetje te geven en in een bad met piranha's te gooien
Doe dan gelijk een hongerige tijgerhaaiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zin om Etto een klein sneetje te geven en in een bad met piranha's te gooien
doodsverwensing TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een hongerige tijgerhaai
Kalequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Inherent aan jouw persoonlijkheid
Beter dan nooit komen iig.quote:
dat snap ik, des te eerder heb je weer ontbijtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wil gewoon zo snel mogelijk slapen altijd
oh ok, TR herroepenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, hoogstens een been kwijt. Maar goed, dat groeit wel weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |