hij balt een milfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij balt een vrouw
Vrouw wordt MILF
Hij balt een MILF
Ja, dat klopt wel idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lex en Max komen wel sympathiek over.
Bea vond ik zo'n ijskonijn
Ik heb niet eens een vaatwasser. Alles met de handen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, eens even verder met mijn vaatwasser, nog steeds stuk. Kijken of ik m nu gerepareerd krijg.
Maximaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lex en Max komen wel sympathiek over.
Bea vond ik zo'n ijskonijn
gewoon met de handjes werken jijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, eens even verder met mijn vaatwasser, nog steeds stuk. Kijken of ik m nu gerepareerd krijg.
handwerk is primaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vaatwasser. Alles met de handen.
hij balt een milfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
EIGENWIJZE DIKKE VETTE GROTE ENORME Hermann
Hoe ga je dat aanpakken en wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
gmtaquote:
Wij zijn dan ook praktisch dezelfde persoon.quote:
Ruimte zat inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:54 schreef Willoow het volgende:
Wij zijn dan ook praktisch dezelfde persoon.
Ophouden jij. Hortsik.quote:
Gewoon af en toe handcreme smeren helpt ook voldoende.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je oude handen van, dat wil Frank zo lang mogelijk uitstellen.
gewoon plastic borden, bekers en bestek zodat je alles weg kunt gooienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Vaatwasser is ook niet alles. Inruimen, uitruimen..
Gaat prima met junkfood inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon plastic borden, bekers en bestek zodat je alles weg kunt gooien
is wel slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon bij de bestelling vragen of ze de pizza al willen snijden en extra servetten erbij willen doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vast een stuk minder slecht dan alleen maar plastic bestek gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |