oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van googlequote:
gaat kloons terugquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van google![]()
Hmm, die slaat nergens op. Badpakreet wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, ook echt alleen maar FOK! bij de resultaten van google![]()
Heb kloons van jou ontdekt.quote:
patat = lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmm, die slaat nergens op. Badpakreet wel.
betekent liefdequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar slaat dat lobi nu eigenlijk? Kom het al zoveel delen tegen, nooit bruikbare context dus ga het eens vragen.
Calm your moobsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK HEB HET AL MOEILIJK GENOEG EN NU GA OOK JIJ MIJ BELEDIGEN
lobiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar slaat dat lobi nu eigenlijk op? Kom het al zoveel delen tegen, nooit bruikbare context dus ga het eens vragen.
Ik vind morticia leuker dan cruelaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, morticia is er ook
bedankt hansquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lobi
In Nederland wordt Lobi gebruikt als straattaal, maar het is van origine een Surinaams woord. De betekenis ervan is 'houden van, liefde'.
mi lobi joe betekend ik hou van jou in het Nederlands.
ok cruelaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind morticia leuker dan cruela
Sexyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn moobs zijn groter dan jouw boobs
Dead was sneller Arsene.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lobi
In Nederland wordt Lobi gebruikt als straattaal, maar het is van origine een Surinaams woord. De betekenis ervan is 'houden van, liefde'.
mi lobi joe betekend ik hou van jou in het Nederlands.
Heyquote:
Heb jij al moobs?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn moobs zijn groter dan jouw boobs
ik ben al bezet door een hele mooi damequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daarom hit ik ook op hem
denken dat mensen carenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
Niet weten dat Cruella wordt geschreven met tweemaal een l
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat krijg je als het lijk gaat rotten
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.quote:
Eet dan wat.quote:
vandaar ook mijn haardos jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaar ook mijn haardos ja
GVD
Nou, maanden op gewacht, eindelijk is het moment daar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Guus Meeuwis concert nu op tv en internet live te volgen, voor de liefhebbers.
Wow pewpewquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat krijg je als het lijk gaat rotten
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook heel gebalanceerd (serieus)dus ja...
Ja, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, maanden op gewacht, eindelijk is het moment daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |