Ja daar heb je ook wel gelijk in denk ik, Rusland is echt niet in staat om oorlog te voeren tegen de hele NAVO.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Punt is dat Rusland in economische crisis zit, echt zwaar. Zij kunnen ook niet zoveel meer. Ze kunnen en willen alleen wat speldenprikjes uitvoeren in Oost-Europa in landen die gewoonweg verschrikkelijk zwak zijn. Verder gaan ze niet komen, Poetin weet ook wel dat hij anders de sjaak is
gewoon als het zover komt je poot afhakken, hebben ze niets aan jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet, dan flikkeren ze me maar in de gevangenis of schieten ze me dood. Ik ga niet vechten voor dit land.
Voor geen enkel land trouwens
Idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon als het zover komt je poot afhakken, hebben ze niets aan je
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in denk ik, Rusland is echt niet in staat om oorlog te voeren tegen de hele NAVO.
Ja maar daar bereiken ze ook niks mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.
Heb Frass even voor je ingemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
Dienstplichtigen kunnen trouwens toch niet gedwongen uitgezonden worden?
Wel in Ruslandquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
Dienstplichtigen kunnen trouwens toch niet gedwongen uitgezonden worden?
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb Frass even voor je ingemaakt.
Meh, kun je je aardig in vergissen denk ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar daar bereiken ze ook niks mee.
Dit dus....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vergeet de Russische trots en het nationalisme niet. Die mensen gaan desnoods naakt strijden voor hun land.
Pussyquote:
quote:
Lees je in over de winteroorlog tegen finlandquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vecht niet in de naam een staat want ben een wereldburger heel de aarde is mijn vaderland
jaquote:
AIVD ingelicht.quote:
laters mattiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
doe die psychoot de groetjes van me
EINDELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Omg eindelijk iemand van niveauquote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Crewbashquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
ltr
Ik ben er ook weer, maar ga zo weer weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik de enige ben.
Nou heb jou ook niet gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm vraag je mij niet, sinds de Skye reeks weg is gegaan zijn we uit elkaar gegroeid
Jammer, voelde je aanwezigheid gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer, maar ga zo weer weg.
nog 2,5 minuutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, help me herinneren dat ik over drie minuten stokbrood uit de oven moet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |