quote:
Kijk ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
incest hoor alleen in Game of Thrones thuis
Apocalypse.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
NWS / Leger moet voorbereiden op vechten tegen goedgetrainde Russen
Godverdomme wat is dit allemaal.
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wil dat er oorlog komt.quote:
TS maakt ervan dat Nederland ruzie wil met Rusland. Dat is helemaal niet zo. Je kunt beter voorbereid zijn voor het geval dat...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
NWS / Leger moet voorbereiden op vechten tegen goedgetrainde Russen
Godverdomme wat is dit allemaal.
Ik heb het stukje van TS zelf niet gelezen. Het bericht zelf is misschien ook niet al te betrouwbaar though, aangezien het van de Telegraaf komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS maakt ervan dat Nederland ruzie wil met Rusland. Dat is helemaal niet zo. Je kunt beter voorbereid zijn voor het geval dat...
TS zegtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van TS zelf niet gelezen. Het bericht zelf is misschien ook niet al te betrouwbaar though, aangezien het van de Telegraaf komt.
Uit welke aflevering komt jouw UI?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen Arya nog een lief klein meisje was
Nou ja, dat niet inderdaad, maar van beide kanten gaat het toch echt niet zo lekker allemaal en ik maak me er soms best zorgen om.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TS zegt
Ik snap echter niet waarom zo duidelijk wordt aangestuurd op een confrontatie met de Russen.
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ishquote:
Dat zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat men wil dat er oorlog komt.
die vlieger gaat niet op maatquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ish
wij geven leiding
Ik hoop het..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zal wel met een sisser aflopen.
Het is gewoon spierballentaal
Punt is dat Rusland in economische crisis zit, echt zwaar. Zij kunnen ook niet zoveel meer. Ze kunnen en willen alleen wat speldenprikjes uitvoeren in Oost-Europa in landen die gewoonweg verschrikkelijk zwak zijn. Verder gaan ze niet komen, Poetin weet ook wel dat hij anders de sjaak isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet inderdaad, maar van beide kanten gaat het toch echt niet zo lekker allemaal en ik maak me er soms best zorgen om.
Arme Teun.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja fuk jou... kanonnenvoer is altijd 20-ish
wij geven leiding
Ik ga gewoon niet, dan flikkeren ze me maar in de gevangenis of schieten ze me dood. Ik ga niet vechten voor dit land.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nee, een junk uit maastricht gaan ze sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |