quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
Als puber de Break Out's en Hitkranten doorbladeren van je zusje en dan dit soort dingen tegen komen
[ afbeelding ]
quote:
Vervelingseten ja. Ik heb zelden echt honger.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je dan 's nacht honger omdat je te weinig hebt gegeten of is het meer dat je je verveelt?
Insert liedje van garbage. I will never be ignored!quote:
Hoe oud zou hij zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Vriendin heeft lekkere vriendin
Ik moest een beetje huilen van binnen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het puur verveling of ook beetje emotie eten?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelingseten ja. Ik heb zelden echt honger.
Zo rollen wij echte alfa's.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
Wat nu weer? Echt...quote:
Eerst nog een triootje eruit slepen, denk ik dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
De TS is wel een smerig sletje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
Gewoon allebei neuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Hou op met dat vergelijken en die opmerkingen jonge.quote:
Nee, als ik emotioneel ben heb ik juist geen zin meer in eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het puur verveling of ook beetje emotie eten?
Goed nummer welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Insert liedje van garbage. I will never be ignored!
In bed belanden met iemand die je niet mag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De TS is wel een smerig sletje.
Zich een beetje het bed in laten praten door een meisje dat hij niet eens mag. :$
Vertel meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed belanden met iemand die je niet mag.
Hmmm, dat is een verhaal dat me bekend voorkomt van hier.
Een relatie nemen met iemand die je niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De TS is wel een smerig sletje.
Zich een beetje het bed in laten praten door een meisje dat hij niet eens mag. :$
Whatever...anders leest je even iets anders ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hou op met dat vergelijken en die opmerkingen jonge.
Hmmm… lastig…quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, als ik emotioneel ben heb ik juist geen zin meer in eten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed belanden met iemand die je niet mag.
Hmmm, dat is een verhaal dat me bekend voorkomt van hier.
Lazer opquote:
Zo erg kan ze toch niet zeuren als ze hem leuk vindtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat bedoelde je dan met je "En toch..."? Geen dingen ontkennen die zo overduidelijk zijn. Verspilde moeite.quote:
Deze logica.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Zo erg kan ze toch niet zeuren als ze hem leuk vindt
onpuur Indo-Europees ras, alfa ras.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rollen wij echte alfa's.
Laat die butjes maar over voor de beta's van Nederland
Snap het wel. Die seksuele spanning is natuurlijk niet te harden in dezelfde kamer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje allebei in verschillende kamers zitten FOK!ken.
Autistenleef hoor.
Indo'squote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
onpuur Indo-Europees ras, alfa ras.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt er hier nog wat geneukt of hoe zit dat?
Nog een klein weekje... als het meezit...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, heb bijna een hele pandapunt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is hier wel enorm gezellig
That pizza has seen things...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje de spanning opbouwen met taartfoto's.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Die seksuele spanning is natuurlijk niet te harden in dezelfde kamer.
Zou je raken, behoorlijklesbowelquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wordt weer tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Yatsgezellig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Onderdrukte gevoelens voor Cali?
Cream pie's?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje de spanning opbouwen met taartfoto's.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dit volkomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.
quote:
Nee, ik ging panda's fokken en geld daarvoor beuren bij het WNF hadden we net al vastgesteld. De eerste acht zijn er al.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Je probeerde mij ermee te verleiden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het beginnende stadia van een feederfetish me dunkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8,3quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ging panda's fokken en geld daarvoor beuren bij het WNF hadden we net al vastgesteld. De eerste acht zijn er al.
Guilty :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde mij ermee te verleiden.
Werkte het?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde mij ermee te verleiden.
Dat klinkt goed gvdquote:
Lazer opquote:
Als je zelf niet normaal kan reageren tief dan lekker opquote:
Klinkt het muziekje digitaal of analoog?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
Omg, er rijdt hier een ijscowagen door de straat, met muziekje en al.
quote:
Jaja, whateverquote:
Trillende zadeltjes, onderschat het kruis van een vrouw nooit Pluffquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef pluff het volgende:
Ik vind die solexen van net wel stoer. Er waren ook vrouwen bij
Ik dacht altijd dat schranzen met een z was... Maar het kan beide? Of hoort het zelfs met een squote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Het feit dat ze supergezond bezig is, maar samen met mij vies wil schransen wind mij op.
Analoog denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt het muziekje digitaal of analoog?
Huh, is dat zo´n bezienswaardigheid dan daarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
Omg, er rijdt hier een ijscowagen door de straat, met muziekje en al.
Ik heb zoiets nog nooit gezien, nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, is dat zo´n bezienswaardigheid dan daar
Ik kwam fototje tegen, dus even aan Loka gestuurd.quote:
Ik ging vroeger nog regelmatig naar schranzfeestjesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat schranzen met een z was... Maar het kan beide? Of hoort het zelfs met een s.
Ja, was er verder nog wat?quote:
Maar meisjes worst voeren is ook erg opwindend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Het feit dat ze supergezond bezig is, maar samen met mij vies wil schransen wind mij op.
Dat is wat andersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ging vroeger nog regelmatig naar schranzfeestjes
http://www.encyclo.nl/begrip/schransenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat schranzen met een z was... Maar het kan beide? Of hoort het zelfs met een s.
Krijg al pijn aan mijn borst als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BuzzFeedFood/videos/1010597782286781/
Nee? Niet?
[ afbeelding ]
De motor met schuurpapieraandrijving zit helemaal voorop, ik denk dat de trillingen wel meevallen dus de vrouwen die ervan genieten zullen vast makkelijk te pleasen zijn. Hoe kom ik met ze in contact?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trillende zadeltjes, onderschat het kruis van een vrouw nooit Pluff
Je typen gaat ook moeizamer. Zijn het niet je hersens?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg al pijn aan moijn borst als ik er naar kijk![]()
Pleasequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg al pijn aan mijn borst als ik er naar kijk![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee? Niet?
[ afbeelding ]
Kan beide dus. Vind met een 'z' wel mooier.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/schransen
Bij solexclub aanmeldenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
De motor met schuurpapieraandrijving zit helemaal voorop, ik denk dat de trillingen wel meevallen dus de vrouwen die ervan genieten zullen vast makkelijk te pleasen zijn. Hoe kom ik met ze in contact?
Wat is dat, kaas met een beetje bacon en een verdwaalde boterhamquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee? Niet?
[ afbeelding ]
Je aanmelden bij zo´n clubje wellichtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
De motor met schuurpapieraandrijving zit helemaal voorop, ik denk dat de trillingen wel meevallen dus de vrouwen die ervan genieten zullen vast makkelijk te pleasen zijn. Hoe kom ik met ze in contact?
Ik ook. Heartache dat ik dat niet heb nuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Maar ik heb geen solexquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je aanmelden bij zo´n clubje wellicht
Damn dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee? Niet?
[ afbeelding ]
Moet er ook niet aan denken tbh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Vooral in bed. Mijn buik zit me gewoon in de weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man oh man, je zit jezelf zo enorm in de weg
Fatty van me.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Vooral in bed. Mijn buik zit me gewoon in de weg.
Mijn hele lijf zit mij in de wegquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Vooral in bed. Mijn buik zit me gewoon in de weg.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken tbh.
Nu krijg ik hongerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had net een pannenkoek met spek en kaas
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk klinken als het net aan een beetje vals klinkt.
http://www.buzzfeed.com/c(...)ed-cheese#.hrxP7Oo6qquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat, kaas met een beetje bacon en een verdwaalde boterham?
My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/c(...)ed-cheese#.hrxP7Oo6q
Ja dus.
Precies. Is gewoon offensivequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan eten.
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan eten.
Hangt er vanaf wat voor kaas en en bacon er gebruikt worden denk ik, ik zou het wel willen proberen (met het risico dat ik na een paar happen al strontziek ben door de hoeveelheid vetten, maar shit happens).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
Zoveel kaas en bacon is toch niet lekker
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te lerenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Hosti, hoeveel vrouwtjes heeft je fobohossel je opgeleverd?
Awh dushi :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
:$ Voor jou eet ik alles bby. Zelfs asperges.
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man oh man, je zit jezelf zo enorm in de weg
Plastic is dat… brrrrquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.
06.... app me sgatj. Snapchat: artelligencequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te leren
Werken is geen optiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij een Solexverhuurbedrijf werken. Bedrijfsuitjes en buurtfeestjes met allemaal vrouwen.
Indeedquote:
Nee, klopt iddquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.
Ja domquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te leren
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
0613536755 app me sgatj. Snapchat: artelligence
Heb er lang en hard over nagedacht, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit Straw aan te doen en haar alleen achter te latenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
0613536755 app me sgatj. Snapchat: artelligence
Yats, lighten up johquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...
Ik kan jou niets leren, jij bent immers de hosselmeisterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon hosselen is geen probleem, dit is fobohosselen, is veel moeielijker, snap ik nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan jou niets leren, jij bent immers de hosselmeister
Eerst dacht ik dat het luara was van fok. Of puala ofzoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik moet er nog steeds heel hard om lachen
Het is jouw nummer he...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik moet er nog steeds heel hard om lachen
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.
Mooi, dan help ik tenminste iemand. Maar dat is gewoon sociaal praten met mensen, dat kan jij ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.
Je bent wel zeker van je zaak 😮quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb er lang en hard over nagedacht, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit Straw aan te doen en haar alleen achter te laten
Ik heb nog nooit gefobohosseltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon hosselen is geen probleem, dit is fobohosselen, is veel moeielijker, snap ik niet
Denk je dit echtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...
Moet meteen aan die dubbelpizza-hamburger denkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou die tosti wel eten.
Het is niet alsof ik nooit iets vetters heb gegeten ofzo.
Misschien, maar ik vind dat maar saai en nutteloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi, dan help ik tenminste iemand. Maar dat is gewoon sociaal praten met mensen, dat kan jij ook.
Zal ik jou eens pogen te fobohosselen? Kunnen we allebei nog wat lerenquote:
oh ja shitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?
Leg dit eens uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Als mensen op Fok! zouden zitten om neukdates te regelen zijn we binnen 50 jaar uitgestorven
Ik denk niet dat het zo werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik jou eens pogen te fobohosselen? Kunnen we allebei nog wat leren
Het schijnt te werken hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Als mensen op Fok! zouden zitten om neukdates te regelen zijn we binnen 50 jaar uitgestorven
Schrijf je het wel op? Je weet maar nooit he.quote:
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hierquote:
VeranderTTTquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er veranderd niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Weetje. Bij deze is het klaar
Dit heb je ook al zo vaak gezegd. In die zin ben je niet heel veel anders/beter, blijven handelen op een manier waarvan je weet dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er veranderd niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Tevergeefse moeite je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrijf je het wel op? Je weet maar nooit he.
En daarom is het nu klaarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heb je ook al zo vaak gezegd. In die zin ben je niet heel veel anders/beter, blijven handelen op een manier waarvan je weet dat het niet werkt.
Wel meer hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
Wij zouden nu juist wel bijdragen aan het uitsterven van de wereldbevolking.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij en Kaneel elkaar helemaal gevonden hebben
Maar het ligt niet aan mijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite je bent niet de enige
Net als bij faxie
Kingtoppie
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
Bord kop
Ik denk dat je niet lang genoeg meelooptquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
Wie zegt dat ik dat wil?quote:
quote:
Dat komt nog wel goed met julliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zouden nu juist wel bijdragen aan het uitsterven van de wereldbevolking.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
O myquote:
Veel plezier bij wat het ook voor hipsterigs is dat je gaat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oh via r&p niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Straw en Art ook denk ik via hier, wie nog meer echt via hier dan
Snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ikHnnnnggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
Snap ikOh halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier bij yvonne en iteejerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh via r&p niet.
Maar heb hier wel mijn vriend via fok leren kennen
Nee dat telt niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
[..]
Snap ikWhat am I looking atSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Staan er topics van haar over jou op fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
Nee, dat denk ik niet. Ik weet alleen dat ik op dit moment niet tevreden ben, hard aan dingen werk, alleen er 0,0 verschil is en ik ook niets merk. En dat frustreert nogal. En ja, je hebt me genoeg dingen verteld en me geholpen, dat stel ik ook op prijs zoals ik je vaker zei. Alleen heb ik niet t idee dat jij echt begrijpt wat ik jou verteld heb en dat daardoor miscommunicatie ontstaat. Maar laten we er over ophouden, dat lijkt me beter. Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er verandert niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Jazeker best wel veel en andersom ook zeker maar onder een andere naam van veel vroegerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Staan er topics van haar over jou op fok?
Wil linksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker best wel veel en andersom ook zeker maar onder een andere naam van veel vroeger
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef pluff het volgende:
[..]
klitjesschuren op elkaars bovenbenen ofzo![]()
Vindt jij dat ook lekker?
Een verschil, ik zoek de 'fout' wel bij mezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als bij faxie
Kingtoppie
Bord kop
Have fun!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef yats het volgende:
Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet hequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Een verschil, ik zoek de 'fout' wel bij mezelf.
Hoe is het met je stalkertquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Ballet9 het volgende:
Yats je stelt je gewoon aan soms. Of je overdrijft.
Mijn fout is dat ik te lief benquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet he.
Dat komt vast goed. Dank je, idem.quote:
Ik wil dat niet proberen. Ik val niet op vrouwen, dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat nooit geprobeerd zoals in dat plaatje
Explain?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fout is dat ik te lief ben
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet he.
Poets die spiegel dan ook even, zodat je ook daadwerkelijk wat ziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.
Oh, ik las het andersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?
Juist.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik las het anders. Zo kan 't ook ja.
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ikquote:
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik weet alleen dat ik op dit moment niet tevreden ben, hard aan dingen werk, alleen er 0,0 verschil is en ik ook niets merk. En dat frustreert nogal. En ja, je hebt me genoeg dingen verteld en me geholpen, dat stel ik ook op prijs zoals ik je vaker zei. Alleen heb ik niet t idee dat jij echt begrijpt wat ik jou verteld heb en dat daardoor miscommunicatie ontstaat. Maar laten we er over ophouden, dat lijkt me beter. Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'
Oohh.deed ik een autistje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ik
Ja, dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ik
Je komt hier immers al een tijdje, jou treft geen blaam.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohh.deed ik een autistje?
Iets te letterlijk opgevat.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.
Oh en anders maar welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt hier immers al een tijdje, jou treft geen blaam.
Kende hem andersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En intelligent (of zo wil ze overkomen).
[ afbeelding ]
Een positieve verandering komt vaak niet door mensen van het internet, maar door veranderingen in het echte leven. Ook genoeg users waar het (relatief) beter mee gaat. Alleen die vallen minder op of die posten niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als bij faxie
Kingtoppie
Bord kop
zomg!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
omg de solexen rijden weer langs!
Als ze weer langskomen ga ik proberen foto te maken van leuk meisje op solex!
Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?
Juist.
Ik snap niet wat Cue ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Mobiel internet dus maak wel een een typefout.
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.
Maar ik ga me aan een advies houden, wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
True, ik ga op bepaalde onderwerpen gewoon niet meer reageren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.
Niks! En jij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.
Maar ik ga me aan een advies houden, wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
FIjne avondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.
Ik krijg flashbacks van jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik krijg echt veel flashbacks van dit topic :d
Ik doe beidequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Orange kijken, of hier aangeschoten posten. Keuzes, keuzes...
Ik ga ook Orange kijken, ben nu bij afl. 3!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Orange kijken, of hier aangeschoten posten. Keuzes, keuzes...
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
Knoflook uit de oven met schilletje en dan pellen
Het ruikt echt lekker hier naar verbrande olie van al die solexen die zijn langskomen nu. Raam staat op een kier.quote:
Geen zin in multitaskenquote:
http://www.thekitchn.com/(...)from-the-kitchn-5341quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?
Ik ga beginnen aan 7 geloof ikquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik ga ook Orange kijken, ben nu bij afl. 3!!
Filmpje/serie op?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.
Fucking lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?
Hoop dat je je daaraan houdt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
True, ik ga op bepaalde onderwerpen gewoon niet meer reageren.
Ja. Naast dat ik er niet verantwoordelijk genoeg voor ben om voor een dier te zorgen.quote:Overigens, over wat je eerder antwoordde, een kat kun je best een dag en soms twee dagen alleen laten. Zou jou dat beperken?
Naar de film dadelijk en daarna een terrasje pakken. En morgen naar Waterloo, daar word de slag van 200 jaar geleden nagebootstquote:
Zo leer je nog eens wat. Thxs!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.thekitchn.com/(...)from-the-kitchn-5341
Leuk welke film!? jurrasic world zeker? :pquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Naar de film dadelijk en daarna een terrasje pakken. En morgen naar Waterloo, daar word de slag van 200 jaar geleden nagebootst
T! TTTT!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Naar de film dadelijk en daarna een terrasje pakken. En morgen naar Waterloo, daar word de slag van 200 jaar geleden nagebootst
Unfriended, geen idee hoe hij is of waar t over gaat. Dat zie ik straks wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Leuk welke film!? jurrasic world zeker? :p
Wat doe jij in de douche met een biertje...?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
Tijd om eens even onder de douche te sprinegen met een biertje om daarna weer hier te gaan posten, yeey
Samzz de leraresquote:
Mwah, het kabbelt te veel voort.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wel tof he!
Serie Rita is ook erg leuk
Is horror, zou ik toevallig ook heengaan vanavondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Unfriended, geen idee hoe hij is of waar t over gaat. Dat zie ik straks wel.
Wattes?!?!quote:
Douchebiertje, lekker chillen onder de douche met eeen biertje. Ben toch vast niet de enige die dat doetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij in de douche met een biertje...?
Dat yats eens moet leren werkwoorden vervoegen.quote:
Oh, dat mag ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las in mijn hoofd 'Tet!' 'TettenTetten'
Never did thatquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Douchebiertje, lekker chillen onder de douche met eeen biertje. Ben toch vast niet de enige die dat doet
Ik vind het maar raar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Douchebiertje, lekker chillen onder de douche met eeen biertje. Ben toch vast niet de enige die dat doet
Cue_ en porno kijken voor het slapen gaan is vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Cue ermee te maken heeft?
nof nooit gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar.
Onder de douche hoor je sex te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |