Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?
Juist.
Ik snap niet wat Cue ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Mobiel internet dus maak wel een een typefout.
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.
Maar ik ga me aan een advies houden, wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
True, ik ga op bepaalde onderwerpen gewoon niet meer reageren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.
Niks! En jij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Metaforische spiegel. Het is puur zelfvertrouwen en een zich herhalende cirkel waar lastig uit te breken is.
Maar ik ga me aan een advies houden, wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
FIjne avondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.
Ik krijg flashbacks van jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik krijg echt veel flashbacks van dit topic :d
Ik doe beidequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Orange kijken, of hier aangeschoten posten. Keuzes, keuzes...
Ik ga ook Orange kijken, ben nu bij afl. 3!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Orange kijken, of hier aangeschoten posten. Keuzes, keuzes...
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
Knoflook uit de oven met schilletje en dan pellen
Het ruikt echt lekker hier naar verbrande olie van al die solexen die zijn langskomen nu. Raam staat op een kier.quote:
Geen zin in multitaskenquote:
http://www.thekitchn.com/(...)from-the-kitchn-5341quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?
Ik ga beginnen aan 7 geloof ikquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik ga ook Orange kijken, ben nu bij afl. 3!!
Filmpje/serie op?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga de jongste naar bed brengen en dan duik ik met deken op de bank.
Fucking lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt een pure knoflook in de oven gedaan. Hoe smaakt dat?
Hoop dat je je daaraan houdt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
True, ik ga op bepaalde onderwerpen gewoon niet meer reageren.
Ja. Naast dat ik er niet verantwoordelijk genoeg voor ben om voor een dier te zorgen.quote:Overigens, over wat je eerder antwoordde, een kat kun je best een dag en soms twee dagen alleen laten. Zou jou dat beperken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |