Oh, ik las het andersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?
Juist.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik las het anders. Zo kan 't ook ja.
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ikquote:
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik weet alleen dat ik op dit moment niet tevreden ben, hard aan dingen werk, alleen er 0,0 verschil is en ik ook niets merk. En dat frustreert nogal. En ja, je hebt me genoeg dingen verteld en me geholpen, dat stel ik ook op prijs zoals ik je vaker zei. Alleen heb ik niet t idee dat jij echt begrijpt wat ik jou verteld heb en dat daardoor miscommunicatie ontstaat. Maar laten we er over ophouden, dat lijkt me beter. Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'
Oohh.deed ik een autistje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ik
Ja, dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar zichzelf kijken, metaforisch, denk ik
Je komt hier immers al een tijdje, jou treft geen blaam.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohh.deed ik een autistje?
Iets te letterlijk opgevat.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft toch vrij weinig met je manier van posten te maken? Daar heb je namelijk wél 100% invloed op.
Oh en anders maar welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt hier immers al een tijdje, jou treft geen blaam.
Kende hem andersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En intelligent (of zo wil ze overkomen).
[ afbeelding ]
Een positieve verandering komt vaak niet door mensen van het internet, maar door veranderingen in het echte leven. Ook genoeg users waar het (relatief) beter mee gaat. Alleen die vallen minder op of die posten niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite je bent niet de enige
Net als bij faxie
Kingtoppie
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
Bord kop
zomg!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
omg de solexen rijden weer langs!
Als ze weer langskomen ga ik proberen foto te maken van leuk meisje op solex!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |