Als ik nog levend zaad zou hebben dan zou ik echt geen 9 maanden nodig hebben om een vrouw te bezwangeren hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze blijft maar een weekje hoor, geen 9 maanden.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je beetje wil chillen is het geen probleem dan ga ik er heen ik kom niet alleen.![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus de Nederlandse staat mag opdraaien voor jouw bastaard?
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou zo goed bij Faxie passen.
Zijn die er ja?Wow...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn ja. Een fok! koppeltje
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik moet echt wegblijven van dit soort topics ik heb zo een afspraak voor de tandarts maar door dit topic loop ik nu weer rond met een stijve en geen tijd om me af te trekken want moet naar de tandarts.
En dat is?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik begin nu wel een beetje te snappen waarom iedereen naar Malta afreist.
Pussy haat faxiequote:
Whahaha neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Art, is dit je kloon in dat topic?
[..]
En toch...quote:
Wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Art, is dit je kloon in dat topic?
[..]
Jawel.quote:
Te makkelijk sorryquote:
Een stijve.....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik ook wel eens last van als ik naar de tandarts moet.
Zijn de zenuwen.
Nee, hij kocht deze:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat zei je? "Hallon, ik wil graag deze twee flesjes met massageolie afrekenen?"
SEX / Welke massageolie gebruiken + intieme delen
Same.quote:
Die heb ik ook. Werkt als een mallequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij kocht deze:
[ afbeelding ]
Of twee eigenlijk, want met de actie was de tweede maar 1 euro.
Je looks.quote:
Ga je ook?quote:
quote:
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je moet een dominante eikel zijn.
Elke keer als ik dat van plan ben eet ik het 's nachts alsnog allemaal op.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:41 schreef Californium het volgende:
Zo, de salade van mozzarella, tomaat en basilicum staat voor me te wachten. Rest staat in de oven. Waarschijnlijk genoeg voor twee dagen
Just ignorequote:
Jou nooit bby :$quote:
Echt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat van plan ben eet ik het 's nachts alsnog allemaal op.
Daar is ook niks mis mee.quote:
Ik voel me dan schuldig en durf geen ontbijt meer te eten, of lunch, de volgende dag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt?ik ben echt geen nacht-eter…
Morgen lekker als ontbijt
prrrquote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Heb je dan 's nacht honger omdat je te weinig hebt gegeten of is het meer dat je je verveelt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me dan schuldig en durf geen ontbijt meer te eten, of lunch, de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |